abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81742159
Ik heb inmiddels een zwangerschapstest gedaan,
En het klopt ik ben zwanger.

Vervolg op: Morning after pil?

Ik ben nar het pretermkliniek in den haag geweest.
Ik had een vriendin gesmst dat ik zwanger was..
Ze belde me gelijk ik moest huilen ze zei dat het allemaal goed kwam enz.
Toen kreeg ik haar moeder aan de telefoon (ik ken hun al 12 jaar)
Ze zei dat ik kon komen wanneer ik wilde enz.
Volgende ochtend ik stond bij mn stage, En ik dacht nee ik trek dit niet
ben daar naar toe gegaan(die vriendin) die moeder heeft me ziekgemeld en ze is gelijk alles gaan regelen
ik had vandaag een afspraak daar, ze hebben een echo gedaan.. maar ze zag niks
dus heeft er een vaginale echo plaatsgevonden, Ik vond het erg eng, maar het viel allemaal mee.
tussen volgende week en de week daarop heb ik een afspraak en wordt het weg gehaald.

Ik ben erg opgelucht

Dankje mensen voor de hulp, maar het had in feite niet gehoeven, maar toch bedankt

[ Bericht 2% gewijzigd door Adolecens op 22-05-2010 10:09:13 (Link naar vorig topic toegevoegd.) ]
pi_81742247
Whut?
pi_81742270
15 jaar en zwanger.
pi_81742323
-edit Verwachte reacties doen we niet aan in SEX

[ Bericht 41% gewijzigd door liesje1979 op 21-05-2010 23:24:38 ]
  vrijdag 21 mei 2010 @ 22:30:19 #5
293171 Surf_Bunny
fan di na kha
pi_81742349
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 22:29 schreef Tabloid het volgende:
15 jaar en zwanger.
Alsof dat altijd de schuld van het meisje is
1 Minuut stilte voor de storm
pi_81742385
-niet nodig-

[ Bericht 86% gewijzigd door liesje1979 op 21-05-2010 23:25:10 ]
pi_81742393
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 22:30 schreef Surf_Bunny het volgende:

[..]

Alsof dat altijd de schuld van het meisje is
Dat zeg ik toch niet.
  vrijdag 21 mei 2010 @ 22:31:44 #8
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_81742643
quote:
15 jaar en zwanger.
14 zelfs
quote:
Op maandag 17 mei 2010 20:44 schreef Samantha1995 het volgende:
help me alsjeblieft, ik wil niet zwanger zijn, ik ben pas 14,
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_81742707
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 22:30 schreef Dennis101 het volgende:
-knip-.
Kan je dat even ergens anders gaan ventileren, loser?

On topic: sterkte ermee. Misschien wel een tip om nog even wat hulp te zoeken bij het verwerken van deze toch wel heftige gebeurtenis.

[ Bericht 6% gewijzigd door liesje1979 op 21-05-2010 23:26:06 ]
Whatever...
pi_81742792
quote:
Op maandag 17 mei 2010 20:44 schreef Samantha1995 het volgende:
help me alsjeblieft, ik wil niet zwanger zijn, ik ben pas 14,
dus ik kan ook geen raad bij mijn ouders vragen want die worden heel boos.

pls.
ieder kind van die leeftijd met een beetje verstand gaan gewoon naar haar ouders voor advies en hulp...
waar kunnen ze boos om worden? ja je komt er wat laat mee... maar de rekening komt uiteindelijk toch bij hen terecht...
  vrijdag 21 mei 2010 @ 22:38:35 #12
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_81742879
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 22:27 schreef Samantha1995 het volgende:
Ik heb inmiddels een zwangerschapstest gedaan,
En het klopt ik ben zwanger.

Ik ben nar het pretermkliniek in den haag geweest.
Ik had een vriendin gesmst dat ik zwanger was..
Ze belde me gelijk ik moest huilen ze zei dat het allemaal goed kwam enz.
Toen kreeg ik haar moeder aan de telefoon (ik ken hun al 12 jaar)
Ze zei dat ik kon komen wanneer ik wilde enz.
Volgende ochtend ik stond bij mn stage, En ik dacht nee ik trek dit niet
ben daar naar toe gegaan(die vriendin) die moeder heeft me ziekgemeld en ze is gelijk alles gaan regelen
ik had vandaag een afspraak daar, ze hebben een echo gedaan.. maar ze zag niks
dus heeft er een vaginale echo plaatsgevonden, Ik vond het erg eng, maar het viel allemaal mee.
tussen volgende week en de week daarop heb ik een afspraak en wordt het weg gehaald.

Ik ben erg opgelucht

Dankje mensen voor de hulp, maar het had in feite niet gehoeven, maar toch bedankt
Als je jezelf verantwoordelijk genoeg voelt om te neuken, ben je ook verantwoordelijk genoeg om een zwangerschap uit te dragen.

Waarom niet gewoon je verantwoordelijkheid nemen, je zwangerschap uitdragen en je kind eventueel ter adoptie afstaan? Genoeg kinderloze echtparen die ontzettend blij zijn om jouw kind te mogen opvoeden.

Liever schuldgevoel over een kind dat je 20 jaar niet hebt gezien, dan schuldgevoel over een kind wat letterlijk is weggezogen.

Als je serieus denkt dat zwanger zijn van een gezond kind het ergste is wat je kan overkomen in deze wereld, dan stel je je prioriteiten verkeerd.
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
  vrijdag 21 mei 2010 @ 22:39:24 #13
264227 Winner_Taco
De lekkerste
pi_81742918
Maare even OT
Veel meiden krijgen op latere leeftijd spijt hé . Ookal lijkt en is het misschien het beste, realiseer je wel dat het een blijvende kras op je ziel zal zijn dat je je ongeboren kindje in de dop zo weg laat zuigen.
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
pi_81743154
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 22:38 schreef Tarak het volgende:

[..]

Als je jezelf verantwoordelijk genoeg voelt om te neuken, ben je ook verantwoordelijk genoeg om een zwangerschap uit te dragen.

Waarom niet gewoon je verantwoordelijkheid nemen, je zwangerschap uitdragen en je kind eventueel ter adoptie afstaan? Genoeg kinderloze echtparen die ontzettend blij zijn om jouw kind te mogen opvoeden.

Liever schuldgevoel over een kind dat je 20 jaar niet hebt gezien, dan schuldgevoel over een kind wat letterlijk is weggezogen.

Als je serieus denkt dat zwanger zijn van een gezond kind het ergste is wat je kan overkomen in deze wereld, dan stel je je prioriteiten verkeerd.
even for the record: een abortus kan een minderjarige toch, hoop ik, niet zomaar ondergaan zonder toestemming van ouder/voogd/verzorger?
pi_81743224
Wat vind het vriendje hier van? Of hoe oud is die dan?
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  vrijdag 21 mei 2010 @ 22:46:34 #16
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_81743254
Arme baby...
censuur :O
  vrijdag 21 mei 2010 @ 22:47:38 #17
94405 Tarak
pi_81743310
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 22:44 schreef mschol het volgende:

[..]

even for the record: een abortus kan een minderjarige toch, hoop ik, niet zomaar ondergaan zonder toestemming van ouder/voogd/verzorger?
Dat vraag ik me af, het was op een gegeven moment heel erg "progressief" om zelfs de eigen ouders niet te betrekken bij het afbreken van een zwangerschap. Stel voor dat ouders zich bekommerden om hun eigen kind....

Het is nog steeds zo dat de vader er niet bij betrokken hoeft te worden.

@TS
Wat zei de verwekker eigenlijk? Of vind je dat hij niets te zeggen heeft?
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
pi_81743318
pi_81743696
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 22:47 schreef Tarak het volgende:

[..]

Dat vraag ik me af, het was op een gegeven moment heel erg "progressief" om zelfs de eigen ouders niet te betrekken bij het afbreken van een zwangerschap. Stel voor dat ouders zich bekommerden om hun eigen kind....

google does the trick:
quote:
4. En als ik nog geen 18 jaar ben?
Als je jonger bent dan 16 jaar, heb je de handtekening nodig van tenminste één van je ouders. Als je erg bang bent voor hun reactie of dat niet durft, dan kun je ook naar je huisarts. Als je niet wilt dat de huisarts er met anderen over praat moet je hem/haar dat duidelijk zeggen. Hij/zij is dan gebonden door het beroepsgeheim, en mag het zelfs niet aan je ouders vertellen. Als je dat ook niet wilt, kun je contact opnemen met een abortuskliniek. Die kan je dan verwijzen naar een speciale hulpverlener, die dan een of meerdere gesprekken met je zal hebben.
daar gaat dus nog wel even wat tijd en moeite overheen
pi_81743854
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 22:28 schreef cherrycoke het volgende:
volgende keer een condoom gebruiken
Heb ik gedaan, maar die was gescheurd.
pi_81743910
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 22:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
Wat vind het vriendje hier van? Of hoe oud is die dan?
Hij is 18, maar hij steunt me er gewoon in..
hij zegt ook het is mede mijn schuld dus waarom zou ik je laten vallen..
Dat was wel lief.
pi_81743920
Samantha ik wens je veel sterkte in deze periode.
pi_81743977
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 22:47 schreef Tarak het volgende:

[..]

@TS
Wat zei de verwekker eigenlijk? Of vind je dat hij niets te zeggen heeft?
Tegenwoordig hoef het niet via je ouders.
JE kan het anoniem doen, maar dan moet je weer naar een aparte stichting, voor een of andere verzekering dan moet je die onder tekenen en dan mag het pretermkliniek in den haag het weg halen.
pi_81744034
quote:
15 jaar en zwanger.
14... en nee bn der niet trots op.
pi_81744115
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 22:30 schreef Dennis101 het volgende:
-knip-
Luister ik ben 14.. Al had ik voor het kind kunnen zorgen had ik het niet weg laten halen..
Maar ik kan er niet voor zorgen.. Mijn vriend ook niet.. die heeft fulltime baan school alles.
EN heeft het geld er niet voor hij werkt in een supermarkt.
Maar wat is beter, als ik het kind weg laat halen, dat kind weet niet van een bestaan af.
Ik laat het liever weg halen dan wanneer het kind dood gaat vn de honger.

[ Bericht 4% gewijzigd door liesje1979 op 21-05-2010 23:28:03 ]
pi_81744179
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 23:04 schreef Samantha1995 het volgende:

[..]

Luister ik ben 14.. Al had ik voor het kind kunnen zorgen had ik het niet weg laten halen..
Maar ik kan er niet voor zorgen.. Mijn vriend ook niet.. die heeft fulltime baan school alles.
Maar wat is beter, als ik het kind weg laat halen, dat kind weet niet van een bestaan af.
Luister, dan had je niet moeten neuken.
pi_81744207
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 22:36 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

zwanger? of nietzwanger? is de TT
Als je tot abortus overgaat ben je lijkt me toch wel zwanger lijkt me zo...
Ik vermeld net in deze topic dat ik zwanger ben..
  vrijdag 21 mei 2010 @ 23:07:14 #28
94405 Tarak
pi_81744234
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 23:04 schreef Samantha1995 het volgende:

[..]

Je kunt het ook ter adoptie afstaan.
Heb je ook over die mogelijkheid nagedacht?

Er zijn heel veel kinderloze echtparen die dolgraag voor jouw kind willen zorgen omdat ze zelf om wat voor redenen dan ook geen kinderen kunnen krijgen.
pi_81744278
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 22:37 schreef mschol het volgende:

[..]

ieder kind van die leeftijd met een beetje verstand gaan gewoon naar haar ouders voor advies en hulp...
waar kunnen ze boos om worden? ja je komt er wat laat mee... maar de rekening komt uiteindelijk toch bij hen terecht...
verzekering. en desnoods wordt het voor me betaald alles is geregeld voor me door de moeder vn een goede vriendin van me en mijn vriend.
pi_81744308
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 23:05 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Luister, dan had je niet moeten neuken.
Kan ik er wat aan doen dat die condoom scheurt?
Dan moeten ze maar betere condooms gaan produceren.
pi_81744339
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 23:08 schreef Samantha1995 het volgende:

[..]

Kan ik er wat aan doen dat die condoom scheurt?
Dan moeten ze maar betere condooms gaan produceren.
Dan had je de pil moeten slikken, jij bent blijkbaar volwassen genoeg om te neuken, dan moet je ook volwassen genoeg zijn om de gevolgen te aanvaarden.
  vrijdag 21 mei 2010 @ 23:10:47 #32
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_81744389
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 23:07 schreef Tarak het volgende:

[..]

Je kunt het ook ter adoptie afstaan.
Heb je ook over die mogelijkheid nagedacht?

Er zijn heel veel kinderloze echtparen die dolgraag voor jouw kind willen zorgen omdat ze zelf om wat voor redenen dan ook geen kinderen kunnen krijgen.
Hou alsjeblieft je mond.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_81744438
quote:

[..]

Ik wil het niet..
ik zei net al ik kan er niks aan doen dat die condoom scheurt.
En misschien moet ik me verantwoordelijk ervoor stellen.. Daar heb je ook gelijk in..
Maar dat kan ik niet op een 14 jarige leeftijd.. op me 16e had ik het misschien gedaan had ik het waarschijnlijk ook gehouden.. maar niet op mn 14e.
pi_81744604
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 23:00 schreef Tabloid het volgende:
Samantha ik wens je veel sterkte in deze periode.
Dankje
pi_81744669
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 23:09 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Dan had je de pil moeten slikken, jij bent blijkbaar volwassen genoeg om te neuken, dan moet je ook volwassen genoeg zijn om de gevolgen te aanvaarden.
Ik aanvaard de gevolgen nu ook klaar.
Alleen toen ik die 1e topic schreef was ik bang.. en dat was me eerste reactie.
  vrijdag 21 mei 2010 @ 23:37:44 #36
94405 Tarak
pi_81745808
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 23:11 schreef Samantha1995 het volgende:

[..]

Ik wil het niet..
ik zei net al ik kan er niks aan doen dat die condoom scheurt.
En misschien moet ik me verantwoordelijk ervoor stellen.. Daar heb je ook gelijk in..
Maar dat kan ik niet op een 14 jarige leeftijd.. op me 16e had ik het misschien gedaan had ik het waarschijnlijk ook gehouden.. maar niet op mn 14e.
Ik raad je toch aan om te kijken of je niet in contact kan komen met iemand die een jaar of twintig geleden een abortus heeft ondergaan. Zou zij nu dezelfde keuze maken?

De praktijk leert en daar is ook best veel over gepubliceerd dat het later tot veel schuldgevoelens en depressies kan leiden.

Zomaar wat links:

http://mens-en-gezondheid(...)en-schuldgevoel.html
http://www.meidensite.info/veel-emoties-bij-abortus/
http://www.volkskrant.nl/(...)lepende_schuldgevoel

Of google zelf:

http://www.google.nl/search?hl=nl&safe=off&q=abortus+schuldgevoel&btnG=Zoeken&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai=

Het lastige is dat een emotie als "rouw" wel slijt met de tijd, maar emoties als schuldgevoel....zeker bij zoiets persoonlijks ....die slijten niet enorm.
  vrijdag 21 mei 2010 @ 23:49:58 #37
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_81746530
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 22:39 schreef Winner_Taco het volgende:
Maare even OT
Veel meiden krijgen op latere leeftijd spijt hé . Ookal lijkt en is het misschien het beste, realiseer je wel dat het een blijvende kras op je ziel zal zijn dat je je ongeboren kindje in de dop zo weg laat zuigen.
Wat een gelul, niet iedereen is labiel.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  zaterdag 22 mei 2010 @ 00:00:11 #38
285351 dalaiblama
too much bla
pi_81747031
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 23:37 schreef Tarak het volgende:

[..]

Ik raad je toch aan om te kijken of je niet in contact kan komen met iemand die een jaar of twintig geleden een abortus heeft ondergaan. Zou zij nu dezelfde keuze maken?

De praktijk leert en daar is ook best veel over gepubliceerd dat het later tot veel schuldgevoelens en depressies kan leiden.

Zomaar wat links:

http://mens-en-gezondheid(...)en-schuldgevoel.html
http://www.meidensite.info/veel-emoties-bij-abortus/
http://www.volkskrant.nl/(...)lepende_schuldgevoel

Of google zelf:

http://www.google.nl/search?hl=nl&safe=off&q=abortus+schuldgevoel&btnG=Zoeken&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai=

Het lastige is dat een emotie als "rouw" wel slijt met de tijd, maar emoties als schuldgevoel....zeker bij zoiets persoonlijks ....die slijten niet enorm.

Ik ben de vriendin van Dalai en ik heb 15 jr geleden abortus gepleegd. Nog elke seconde dank ik alles wat me lief is dat ik die mogelijkheid had.

Als ik die keuze destijds niet had durven maken, dan had ik geen opleiding gehad en zeker geen leven. Het is mijn beste keuze ooit geweest.

Voor wat betreft je adoptieplannetjes, laat die mensen maar lekker kinderen adopteren die er al zijn en die geen ouders hebben. Dat zijn er ook genoeg.
Zij is verantwoordelijk voor haar leven, niet die van een stel kinderlozen.

Verder vind ik je gedram echt ziekelijk, ontzettend respectloos en behalve dat zo godvergeten pathetisch en krankzinnig dat ik me in moet houden je niet naar de hel en terug te wensen. Wat een pannekoek ben jij zeg.
pi_81747627
Jeetje, het gaat wel erg makkelijk he tegenwoordig. Ben je ff " zwanger" ach, laat ik het toch weghalen? Of het niets is. Tsss... jammer weer.

Ff een tip, gebruik volgende keer niet alleen een condoom maar slik ook eens De pil, dat hoort iedere tiener meisje te gaan slikken vanaf ze sexueel actief zijn vind ik!

Domme kinderen.
  zaterdag 22 mei 2010 @ 00:18:06 #40
94405 Tarak
pi_81747768
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 00:00 schreef dalaiblama het volgende:

Ik ben de vriendin van Dalai en ik heb 15 jr geleden abortus gepleegd. Nog elke seconde dank ik alles wat me lief is dat ik die mogelijkheid had.

Als ik die keuze destijds niet had durven maken, dan had ik geen opleiding gehad en zeker geen leven. Het is mijn beste keuze ooit geweest.

Voor wat betreft je adoptieplannetjes, laat die mensen maar lekker kinderen adopteren die er al zijn en die geen ouders hebben. Dat zijn er ook genoeg.Zij is verantwoordelijk voor haar leven, niet die van een stel kinderlozen.
Ik zeg niet dat zij verantwoordelijk is voor het leven van kinderlozen, maar ze is wel degelijk verantwoordelijk voor iets wat in principe uitgroeit tot een kind.
Als je serieus denkt dat iedereen maar "Hoera een abortus" gaat roepen, dan is dat jammer voor jou. Abortus is nu eenmaal een ethische zaak waar de meningen ernstig over verschillen en ik wil graag dat TS daar goed over nadenkt.

De links die ik gaf zijn neutrale links, over dezelfde situatie waar TS ook mee worstelt.
quote:
Verder vind ik je gedram echt ziekelijk, ontzettend respectloos en behalve dat zo godvergeten pathetisch en krankzinnig dat ik me in moet houden je niet naar de hel en terug te wensen. Wat een pannekoek ben jij zeg.
Ja idem. Jij bent degene die serieus denkt dat je geen leven of opleiding zou hebben gehad als je je zwangerschap had uitgedragen. Wie is er nu pathetisch?
  zaterdag 22 mei 2010 @ 00:19:28 #41
268571 Ned_Bigby
2010jasper.blogabet
pi_81747817
Je bent 14? Godverdomme he
Op zondag 23 mei 2010 15:06 schreef Crack_ het volgende:
Ned_bigby :~ :~ :~.
pi_81747884
quote:

[..]

Er mag hier ook wel aan het feit worden gedacht dat dat kind als het geboren zou worden een rot jeugd zou hebben, laat staan de moeder zelf. School kan je als tienermoeder vrijwel vergeten, een normale jeugd zit er ook niet meer in en bovendien zal veel op de schouders van de ouders van de tienermoeder terecht komen, puur omdat een 14 jarige absoluut niet in staat is een kind op te voeden. Dat moet je gewoon niet willen.
  zaterdag 22 mei 2010 @ 00:22:25 #43
268571 Ned_Bigby
2010jasper.blogabet
pi_81747924
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 00:21 schreef amarente het volgende:

[..]

Er mag hier ook wel aan het feit worden gedacht dat dat kind als het geboren zou worden een rot jeugd zou hebben, laat staan de moeder zelf. School kan je als tienermoeder vrijwel vergeten, een normale jeugd zit er ook niet meer in en bovendien zal veel op de schouders van de ouders van de tienermoeder terecht komen, puur omdat een 14 jarige absoluut niet in staat is een kind op te voeden. Dat moet je gewoon niet willen.
Sowieso, op je 14e al seks hebben En dan ook nog eens met een vent van 18, the fuck
Op zondag 23 mei 2010 15:06 schreef Crack_ het volgende:
Ned_bigby :~ :~ :~.
  One tough cookie zaterdag 22 mei 2010 @ 00:23:48 #44
169210 liesje1979
pi_81747980
Jeetje, heftig voor je TS.
Ik hoop dat de oplossing die je kiest een oplossing is waar je later ook nog achter kan staan.
Gelukkig heb ik deze keuze nooit hoeven maken, al kan ik mij niet voorstellen dat ik abortus zou plegen.
  One tough cookie zaterdag 22 mei 2010 @ 00:24:19 #45
169210 liesje1979
pi_81748000
Oh en nog wat offtopicreacties verwijderd.
pi_81748112
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 00:22 schreef Ned_Bigby het volgende:

[..]

Sowieso, op je 14e al seks hebben En dan ook nog eens met een vent van 18, the fuck
Ik vind dat je dat feit even moet vergeten, omdat het hier niet gaat over haar leeftijd, maar over haar probleem.
  zaterdag 22 mei 2010 @ 00:27:24 #47
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_81748138
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 00:18 schreef Tarak het volgende:

[..]

maar ze is wel degelijk verantwoordelijk voor iets wat in principe uitgroeit tot een kind.
En ze kiest voor abortus. Dat jij dan op zo'n belerend toontje haar er af probeert te praten vind ik ronduit stuitend.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  zaterdag 22 mei 2010 @ 00:27:50 #48
244933 trovey
Nachtoele
pi_81748150
Sterkte TS, toch maar aan de pil gaan...al zou ik persoonlijk liever zien dat 18 jarigen niet met 14 jarigen naar bed toe gaan maar ja
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  zaterdag 22 mei 2010 @ 00:30:06 #49
94405 Tarak
pi_81748221
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 00:21 schreef amarente het volgende:

[..]

Er zijn verschillende mogelijkheden:
1. Abortus

2. Adoptie van het kind door een dichtbij familielid (moeder / zus / tante) (ik ken zelfs van een situatie waarin de oudste dochter het kind van haar moeder adopteerde die onverwacht nog zwanger werd toen ze >50 was en dat emotioneel niet aankon)

3. Adoptie van het kind door onbekende ouders via een adoptiebureau

4. Het kind zelf opvoeden

Ik wil absoluut niet zeggen dat optie 4 de beste oplossing is, maar er zijn meer oplossingen dan optie 1.
Dit is "de bedenktijd periode" waarin TS claimt te zitten, dan moet je imho ook naar alle opties kijken.
  zaterdag 22 mei 2010 @ 00:30:22 #50
294141 tarantism
hups in die kont
pi_81748231
Ondanks het verwijderen van offtopic of grove berichten, krijg ik toch een beetje het idee dat er een negatieve teneur met betrekking tot abortus in de comments zit. Afgezien van die christen die z'n links zit te spammen lees ik ook veel bangmakerij in de reacties.

Een kwalijke ontwikkeling in zo'n serieuze zaak, dus bij deze mijn steun voor het ondergaan van een abortus. Naar mijn mening voor zowel de TS als de samenleving de slimste keuze.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')