Je komt je maar melden in FB.quote:Op zondag 20 juni 2010 03:44 schreef beelz het volgende:
WTF mijn eerste post was serieus! Belachelijke moderatie hier.
Dat is natuurlijk ook hard gezegd, maar een test doen is natuurlijk het beste. Had je zelf best kunnen weten, TS. Wij kunnen niet ruiken of jij zwanger bent. Daar zijn die testen immers voor.quote:Op zondag 20 juni 2010 04:03 schreef Ps2K het volgende:
TS kan beter even een test doen en het iq van de vriend laten checken. Dan weet je meteen wat de kans is dat je een vlokkentest moet uitvoeren en een abortus moet laten plegen. Je wilt de maatschappij natuurlijk niet belasten met nog een mongooltje.
quote:Op zondag 20 juni 2010 04:03 schreef Ps2K het volgende:
TS kan beter even een test doen en het iq van de vriend laten checken. Dan weet je meteen wat de kans is dat je een vlokkentest moet uitvoeren en een abortus moet laten plegen. Je wilt de maatschappij natuurlijk niet belasten met nog een mongooltje.
IMO zou ik me toch zorgen gaan maken als er zwart levervocht ook mijn grot zou komenquote:Op zondag 20 juni 2010 04:04 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook hard gezegd, maar een test doen is natuurlijk het beste. Had je zelf best kunnen weten, TS. Wij kunnen niet ruiken of jij zwanger bent. Daar zijn die testen immers voor.
een vagina is anatomisch gezien niet aangesloten op de lever, idiootquote:Op zondag 20 juni 2010 04:06 schreef Ps2K het volgende:
[..]
IMO zou ik me toch zorgen gaan maken als er zwart levervocht ook mijn grot zou komen
Ik denk niet dat je af wilt gaan op giswerk (ik ben denk ik zwanger, 40% tot 60% kans, we zien wel wat er gebeurt), helemaal voor iets zoals een zwangerschap. Ik mag toch echt aannemen dat je zekerheid wilt, en dat pluk je niet zomaar van een forum af, lijkt me. Ik kan het mis hebben.quote:Op zondag 20 juni 2010 04:09 schreef boekenworm het volgende:
Natuurlijk kunnen jullie dat niet zo weten, maar wellicht had iemand er ervaring mee en dan is het fijn omdat even te lezen. En wellicht wist iemand hoe groot kans zou zijn.
Nou ik heb wel ervaring met bloed in de ontlasting, maar dat is meer een teken dat ik meer vezels moet eten en moet ophouden spijkers te eten.quote:Op zondag 20 juni 2010 04:09 schreef boekenworm het volgende:
Natuurlijk kunnen jullie dat niet zo weten, maar wellicht had iemand er ervaring mee en dan is het fijn omdat even te lezen. En wellicht wist iemand hoe groot kans zou zijn.
Levervocht? Ts heeft donkere afscheiding.quote:Op zondag 20 juni 2010 04:06 schreef Ps2K het volgende:
[..]
IMO zou ik me toch zorgen gaan maken als er zwart levervocht ook mijn grot zou komen
De enige zwarte afscheiding die ik ken is rot levervocht of donker bloed in de ontlasting na aanleiding van een maagbloeding.quote:Op zondag 20 juni 2010 04:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Levervocht? Ts heeft donkere afscheiding.
quote:Op zondag 20 juni 2010 04:10 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je af wilt gaan op giswerk (ik ben denk ik zwanger, 40% tot 60% kans, we zien wel wat er gebeurt), helemaal voor iets zoals een zwangerschap. Ik mag toch echt aannemen dat je zekerheid wilt, en dat pluk je niet zomaar van een forum af, lijkt me. Ik kan het mis hebben.
Mwah en ander koop je maandag een stel morning after pillen, een stuk of vier zullen de schade wel weer goed maken.quote:Op zondag 20 juni 2010 04:16 schreef boekenworm het volgende:
[..]
Ja, maar op zondagochtend om 4:13 is het niet mogelijk een test te kopen. En ik wilde dit weekend even afwachten. Maandagochtend is het kopen van een test het eerste wat ik doe. Maar als je met deze zorg zit wil je die soms delen en kan een mens hopen op een wijs woord
zodat die kerel alsnog niet in de kast past, mocht ie eruit willenquote:Op zondag 20 juni 2010 04:20 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Krijg je bij twee doosjes morning after pillen niet een gratis kleerhanger erbij?
Ik ben het hier mee eens! Als een man dit topic had geopend en nu vroeg of hij dvd's moest wegbrengen of sigaretten halen dan was het een nuttige discussie geweest. Iedereen weet dat TS gewoon eigenlijk een man is en probeert haar gedragen slipjes te verkopen aan Japanners die graag kakkerlakken eten.quote:Op zondag 20 juni 2010 04:19 schreef beelz het volgende:
[..]
En dit stuk internetvervuilig dan? Enorm veel dubbele topics zijn reeds aanwezig op het internet! Dit topic is weer een toevoeging aan topics die eigenlijk geen bestaansrecht hebben! Google it TS. Google it.
Idd als er zwart bloed uit je kut komt dan word het hoogtijd voor een bezoekje aan de huisartsquote:Op zondag 20 juni 2010 04:27 schreef beelz het volgende:
[..]
Idd, doe ik ook eens serieus in een topic met een TS die het duidelijk nodig heeft en dan is het nog niet goed...
Ik was serieus dat je met een zwarte afscheiding naar de dokter moet.quote:Op zondag 20 juni 2010 04:37 schreef remlof het volgende:
Cut the crap please, dit is geen ONZ.
TS had het niet over zwart maar over iets donkerde.quote:Op zondag 20 juni 2010 04:37 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Ik was serieus dat je met een zwarte afscheiding naar de dokter moet.
Iets donkerder dan bloed. Dat maakt zwart.quote:Op zondag 20 juni 2010 04:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
TS had het niet over zwart maar over iets donkerde.
En Ts had het ook niet over ontlasting, en jij wel geloof ik.
Ts heeft het niet over bloed toch? Afscheiding is iets anders dan de menstuatie he?quote:Op zondag 20 juni 2010 04:46 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Iets donkerder dan bloed. Dat maakt zwart.
Bloed op zich is al donker, en van de meeste lichaamseigen stoffen kan je niet zeggen dat het licht is, behalve sperma en de transparante vloeistof dat uit het geslachtsdeel van een vrouw komt wanneer zij opgewonden raakt.
quote:Op zondag 20 juni 2010 04:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ts heeft het niet over bloed toch? Afscheiding is iets anders dan de menstuatie he?
Sorry maar is dat niet hetzelfde?quote:Op zondag 20 juni 2010 04:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ts heeft het niet over bloed toch? Afscheiding is iets anders dan de menstuatie he?
Nee het is zelfs iets totaal anders,quote:
Die hormonen uit de pil zijn hele andere en in echt zo totaal andere hoeveelheden dat je er met PCOS echt nietvruchtbaar van wordt.quote:Op zondag 20 juni 2010 10:27 schreef boekenworm het volgende:
Deze maand ben ik de pil een keer vergeten, maar toen hebben we het condoom gebruikt. Misschien hebben we te snel seks gehad zonder.
En idd: ik koop een test en de kans is erg klein (bij de diagnose is er gezegd dat ik hormonen moet spuiten als ik kinderen wil), maar misschien zitten in de pil nou net genoeg hormonen om mij juist vruchtbaar te maken. You never know
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |