Hier verder?quote:Op maandag 10 mei 2010 22:32 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Kan, voor mij is iemand opensnijden -ook al wil ze dat zelf- toch een brug te ver.
Jezus, een sneetje op je arm of been is toch niet gefileerd worden of watquote:Op maandag 10 mei 2010 22:37 schreef Hukkie het volgende:
Laatste post in het vorige topic. Het ging over knifeplay.
[..]
Hier verder?
Dat was ook engquote:Op maandag 10 mei 2010 22:41 schreef Alexxxxx het volgende:
Knifeplay gaat mij ook wat te ver... Ook voor het losmaken van bondage, dat doe ik liever met mijn handen... Heb laatst tie wraps met een mini schroevendraaier losgemaakt, dat vond ik al op het randje
Daar zit inderdaad wel een verschil in, ja.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:25 schreef Dipkip het volgende:
Ik snap wel dat er mensen zijn die gewoon interesse hebben, maar met 'toeschouwers' is het toch anders. En er zitten ook genoeg mensen in KEL die geen ervaring hebben en er zijn er ook die niet aan BDSM doen. Maar die voegen wel iets toe, door vragen te stellen, mee te discussieren, of bijv. met links te komen die een interessant topic geven.
Dat absoluut. Het is dus ook niet iets wat ik met any random dude zou doen.quote:
Zeker, en zo heeft iedereen zijn meug. Prima tochquote:Op maandag 10 mei 2010 22:40 schreef purplerose het volgende:
[..]
Jezus, een sneetje op je arm of been is toch niet gefileerd worden of wat
Jij vindt vast wel iets opwindend waar ik nix mee heb.
Was al lang blij dat de schroevendraaier geen huidcontact hoefde te maken in ieder gevalquote:
Ik was bang dat ;ie weg zou schietenquote:Op maandag 10 mei 2010 22:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Was al lang blij dat de schroevendraaier geen huidcontact hoefde te maken in ieder gevalEn jij ook volgens mij
het palletje van de vergrendeling zit vrij diep in een huls, dus dat is vrijwel onmogelijk. Maar dar kwam ik pas achter toen ik het deed.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik was bang dat ;ie weg zou schieten
Ik weet zelf ook niet precies waar het vandaan komt dat gevoel maarja, moeten we overal een nuchter antwoord op hebben? Nee toch?quote:Op maandag 10 mei 2010 22:45 schreef TamaravdS het volgende:
Ik heb een hele tijd mailcontact gehad met een amerikaan die in een soort vampier seks-cult zat..
Ik vond ooit eens een website van dat gezelschap en ik heb gewoon een van die "leiders" gemaild omdat ik zo geïntrigeerd was door het hele verhaal.
Niks met messen, maar wel de erotische gevoelens bij elkaars bloed etc.
Was wel heel interessant, moet ik zeggen!
Vroeg ik toch niet om..quote:Op maandag 10 mei 2010 22:48 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik weet zelf ook niet precies waar het vandaan komt dat gevoel maarja, moeten we overal een nuchter antwoord op hebben? Nee toch?
En ik beaam het ook alleen maarquote:Op maandag 10 mei 2010 22:51 schreef TamaravdS het volgende:
[..]
Vroeg ik toch niet om..
Ik vertel alleen maar iets. Ik vind heel veel dingen gewoon bovengemiddeld interessant.
Nix mis met beetje mysteriequote:Op maandag 10 mei 2010 22:53 schreef heiden6 het volgende:
Sommige dingen zijn niet precies uit te leggen, en dat kan iets juist wel extra interessant maken.
Mij lijkt het niet echt verstandig om met een schaar in de buurt van je polsen een tie-wrap door te knippen.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:53 schreef kiekjesdief het volgende:
Het handige van tiewraps is toch dat je ze gewoon doorknipt als ze af moeten?
Tuurlijk wel. Als de sub gewoon stilligt geen enkel punt, en zo niet dan zijn er speciale ehbo scharen voor waarmee je wel echt talent moet hebben wil je iemand bezeren.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:56 schreef Eix het volgende:
Mij lijkt het niet echt verstandig om met een schaar in de buurt van je polsen een tie-wrap door te knippen.
ahhh ja die ken ik met zo`n botte onderkantquote:Op maandag 10 mei 2010 22:58 schreef Dipkip het volgende:
Misschien nog linkje van het vorig topic toevoegen?
[..]
Tuurlijk wel. Als de sub gewoon stilligt geen enkel punt, en zo niet dan zijn er speciale ehbo scharen voor waarmee je wel echt talent moet hebben wil je iemand bezeren.
Ook daarvoor hebben wij een schaar klaarliggen. Tot nu toe gaat het altijd prima weer uit de knoop, en als het niet nodig is knippen we mooi touw niet stuk, maar er kan altijd iets gebeuren en better safe than sorry als je echt ineens los wil. Vooral de uitgebreide japanse bondages heb je niet in 30 seconden los wat toch wel de voorkeur heeft in geval van brand of schoonoudersmetsleutelgeinduceerdepaniekstoornis.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:00 schreef Hukkie het volgende:
Ben zelf wel voorstander van het klassieke touw en padvindersknopen
lol die sleutelgeluiden zijn wel erg ja, hebben we ondervangen door grendels en slot op de slaapkamerdeur.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:02 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ook daarvoor hebben wij een schaar klaarliggen. Tot nu toe gaat het altijd prima weer uit de knoop, en als het niet nodig is knippen we mooi touw niet stuk, maar er kan altijd iets gebeuren en better safe than sorry als je echt ineens los wil. Vooral de uitgebreide japanse bondages heb je niet in 30 seconden los wat toch wel de voorkeur heeft in geval van brand of schoonoudersmetsleutelgeinduceerdepaniekstoornis.
Ik zou eerder een schaar bij me pols willen dan een schroevendraaier die uitschietquote:Op maandag 10 mei 2010 22:56 schreef Eix het volgende:
[..]
Mij lijkt het niet echt verstandig om met een schaar in de buurt van je polsen een tie-wrap door te knippen.
Ik heb industriële tie wrapsquote:Op maandag 10 mei 2010 22:53 schreef kiekjesdief het volgende:
Het handige van tiewraps is toch dat je ze gewoon doorknipt als ze af moeten?
quote:Op maandag 10 mei 2010 23:02 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ook daarvoor hebben wij een schaar klaarliggen. Tot nu toe gaat het altijd prima weer uit de knoop, en als het niet nodig is knippen we mooi touw niet stuk, maar er kan altijd iets gebeuren en better safe than sorry als je echt ineens los wil. Vooral de uitgebreide japanse bondages heb je niet in 30 seconden los wat toch wel de voorkeur heeft in geval van brand of schoonoudersmetsleutelgeinduceerdepaniekstoornis.
stropdasquote:Op maandag 10 mei 2010 23:01 schreef kiekjesdief het volgende:
Touw, leren boeien, ketting, schoenveters en alles wat ik met mijn fantasie kan verzinnen en met verstand kan uitvoeren.
Ja maar dan moet ik die weer uitleggen, wij hebben nog geen kinderen om de schuld te geven.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:04 schreef kiekjesdief het volgende:
lol die sleutelgeluiden zijn wel erg ja, hebben we ondervangen door grendels en slot op de slaapkamerdeur.
Zo nog enkele dingen die je niet wilt horen.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:02 schreef Dipkip het volgende:
[..]
OMGquote:Op woensdag 19 mei 2010 16:29 schreef Willemclaes het volgende:
Heeft ooit eens het niet zo fijne genoegen gehad dat mijn toenmalige subje in de boeien rechtovereind stond en ik haar lekker met de zweep aan het verwennen was, dat me schoonouders ineens in de huiskamer stonden, en haar dus zagen hangen. vol met rode striemen that is
Damnquote:Op woensdag 19 mei 2010 16:29 schreef Willemclaes het volgende:
Heeft ooit eens het niet zo fijne genoegen gehad dat mijn toenmalige subje in de boeien rechtovereind stond en ik haar lekker met de zweep aan het verwennen was, dat me schoonouders ineens in de huiskamer stonden, en haar dus zagen hangen. vol met rode striemen that is
Heeft dat toenmalige er direct ook wat mee te maken of? Maar DAMN idd.quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:29 schreef Willemclaes het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |