abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83244316
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 14:45 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Dat iets niet aangeboren is, wil niet zeggen dat het een keuze is.
Nee, maar zo zien die mensen dat wel.
pi_83244355
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 15:09 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Nee, maar zo zien die mensen dat wel.
Waarom zou je in die onzin meegaan?
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_83244433
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 15:02 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ik heb persoonlijk geen problemen met bi's. Ik zal alleen nooit iets met een bi-sexuele man willen (doen).
Het feit dat sex zo uitgebuit wordt, maakt dat er zoveel uitwassen ontstaan.
Jij voelt het wat men in het verleden heeft gedaan of zo
pi_83244492
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 15:09 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Het was ook niet echt naar jou bedoelt. Was bedoeld naar de eerste die homoseksuelen gaan vergelijken met pedofielen en de indruk wekken dat pedofielen en homo's allebei strafbaar zouden moeten zijn. Daar heb ik wel een probleem mee. En mensen die doen alsof het een keuze is. Mensen die dat denken zouden zichzelf eens in homo's of bii's moeten verplaatsen in plaats van ze af te schilderen als vergelijkend materiaal met pedofielen. Dat is gewoon echt een belediging.
Omdat veel mensen homoseksualiteit als een afwijking zien. En dat is pedofiel zijn ook, het is niet hoe 'de natuur' het bedoeld heeft. Als iedereen homo zou zijn zou het niet goed gaan met de wereldbevolking immers. Maar daar houdt de vergelijking dan ook op, meer overeenkomsten zijn er niet behalve dan dat beide niet de norm zijn.

En heck, rood haar of groene ogen zijn ook afwijkingen. Lekker boeiend allemaal. Het wordt pas een probleem als andere mensen er reële last van hebben, zoals kinderen van pedoseksuelen.
pi_83244559
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 15:10 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Waarom zou je in die onzin meegaan?
Ga ik erin mee dan? Ik zeg alleen dat het de acceptatie niet bevordert als je homoseksualiteit als keuze of niet aangeboren bestempelt, omdat de homofoben en bijvoorbeeld streng religieuze mensen die geaardheid dan zullen proberen te veranderen.

En dan krijg je van die situaties dat kinderen niet mogen spelen bij hun vriend/vriendinnetje met die homoseksuele ouders, want wat als ze door dat milieu ook homo worden! Dat heb je allemaal een stuk minder als iedereen zou denken dat het aangeboren was.
pi_83244590
quote:
Wat een belachelijke redenatie Homo worden is geen keuze. Ik ben zelf Bii ; maar ik ben niet wakker geworden op een dag met de gedachte : ' He! Ik ga bii worden want dan kan ik het slachtoffer spelen!'. De enige mensen die zich druk maken om de reden waarom homo's homo zijn, zijn de mensen die homo's over het algemeen niet accepteren. Homo's of Bii's maken zich er niet druk o
Ook weer zo'n drogreden, nee een pedo of een iemand die seks met dieren wel die heeft die keuze wel bewust gemaakt. Ook als is het onbewust dat betekend nog niet dat je die keuze niet gemaakt heb, hoewel je gevolgen nog niet overzag.
quote:
En homoseksuelen en pedoseksuelen vergelijken is gewoon een belediging voor de homoseksuelen.
Ok dan laten we de pedoseksuelen eventjes voor wat ze zijn. Welk excuus wil je voor bigamie(seks met dieren) ophangen dan?

Dieren geven vaak aan vrijwillig seks met mensen te willen hebben. Er zijn zelf gevallen bekent waar dieren mensen verkrachten. Kortom moeten we bigamie dan ook toe gaan staan, als beide partijen dat willen? En als dit aangeboren blijkt te zijn?
UITGESCHREVEN
pi_83244624
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 15:14 schreef -Strawberry- het volgende:
het is niet hoe 'de natuur' het bedoeld heeft. Als iedereen homo zou zijn zou het niet goed gaan met de wereldbevolking immers.
Als er al een stijging is van het aantal homo's, zou dat misschien nog wel eens de reden kunnen zijn. 'de natuur' die eens heftig gaat ingrijpen in een veel te groot aantal mensen.
pi_83244660
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 15:17 schreef picardmike het volgende:
Dieren geven vaak aan vrijwillig seks met mensen te willen hebben. Er zijn zelf gevallen bekent waar dieren mensen verkrachten. Kortom moeten we bigamie dan ook toe gaan staan, als beide partijen dat willen?
En in veel gevallen valt het niet te controleren of te checken of dieren er last van ondervinden.
Dus als je seks met dieren gaat toestaan is dat een hellend vlak.
pi_83244689
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 15:17 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Als er al een stijging is van het aantal homo's, zou dat misschien nog wel eens de reden kunnen zijn. 'de natuur' die eens heftig gaat ingrijpen in een veel te groot aantal mensen.
Zo kan je het inderdaad ook zien.
pi_83244725
quote:

[..]

Ook weer zo'n drogreden, nee een pedo of een iemand die seks met dieren wel die heeft die keuze wel bewust gemaakt. Ook als is het onbewust dat betekend nog niet dat je die keuze niet gemaakt heb, hoewel je gevolgen nog niet overzag.
[..]

Ok dan laten we de pedoseksuelen eventjes voor wat ze zijn. Welk excuus wil je voor bigamie(seks met dieren) ophangen dan?

Dieren geven vaak aan vrijwillig seks met mensen te willen hebben. Er zijn zelf gevallen bekent waar dieren mensen verkrachten. Kortom moeten we bigamie dan ook toe gaan staan, als beide partijen dat willen? En als dit aangeboren blijkt te zijn?
1) bigamie is overspel. Seks met dieren is bestiofilie.

Onbewust een keuze maken??? Je bent homo, of je bent het niet. Op geen enkel moment is daar een keuze voor gemaakt. Dat is gewoon iets wat vaststaat, waar je niks aan kunt veranderen, 'voor' je homo werd of erna. (ik zeg 'voor', omdat je wordt geboren als homo)
pi_83244899
quote:
En in veel gevallen valt het niet te controleren of te checken of dieren er last van ondervinden.
Dus als je seks met dieren gaat toestaan is dat een hellend vlak.
Oh jawel hoor er zijn dieren die mensen opzettelijk bespringen om er seks mee te hebben. Er zijn mensen die midden in de nacht naar een weiland gaan een stukje gras op hun snikkel leggen en het door paarden het er laten afzuigen zonder die paard onder druk te zetten. Zo'n paard doet dat na een tijdje zelfs zonder gras. Lijkt mij vrijwilliig.

Er is ook een docu over gemaakt.

quote:
bigamie is overspel. Seks met dieren is bestiofilie
Ja idd ik bedoel bestialiteit.
UITGESCHREVEN
pi_83244911
quote:

[..]

Een drogreden voor wat dan? Pedo's hebben ook die keuze niet bewust gemaakt. Ik denk dat er ook homoseksuelen zijn die zelfs liever hetero waren geweest (althans, ik heb iemand gekend, die dat maar wat graag liever had gewild).
quote:

Excuus voor wat? Dieren hebben geen daadwerkelijke vrije wil. Dat vind ik niet bepaald vergelijkbaar met mensen.
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_83244950
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 15:23 schreef picardmike het volgende:

[..]

Oh jawel hoor er zijn dieren die mensen opzettelijk bespringen om er seks mee te hebben. Er zijn mensen die midden in de nacht naar een weiland gaan een stukje gras op hun snikkel leggen en het door paarden het er laten afzuigen zonder die paard onder druk te zetten. Zo'n paard doet dat na een tijdje zelfs zonder gras. Lijkt mij vrijwilliig.

Er is ook een docu over gemaakt.

Dat is toch geen vrijwillige keuze tot seks? Dat is conditionering.
pi_83245169
quote:
Excuus voor wat? Dieren hebben geen daadwerkelijke vrije wil. Dat vind ik niet bepaald vergelijkbaar met mensen.
Dit is ook weer zo krom redeneren, homo's komen in de natuur voor omdat het aangeboren zou zijn en bij seks met dieren is het weer niet vrijwillig.

Je zegt hier dus dat als een dier seks wil met een mens dat natuurlijk is maar bij mensen keuze toch weer een rol speelt in diezelfde seksualtiteit. Make up your mind!
quote:
Dat is toch geen vrijwillige keuze tot seks? Dat is conditionering.
Worden mensen niet geconditioneerd dan tijdens relaties volgens Pavlov en het bahaviorisme(vroegere psychologie) wel.
UITGESCHREVEN
pi_83245227
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 15:29 schreef picardmike het volgende:

[..]

Dit is ook weer zo krom redeneren, homo's komen in de natuur voor omdat het aangeboren zou zijn en bij seks met dieren is het weer niet vrijwillig.

Je zegt hier dus dat als een dier seks wil met een mens dat niet natuurlijk is maar bij mensen keuze toch weer een rol speelt in diezelfde seksualtiteit. Make up your mind!
Ik heb het er niet over of het wel of niet natuurlijk is. Ik heb het erover dat dieren geen vrije wil kennen.
pi_83245320
quote:
Ik heb het er niet over of het wel of niet natuurlijk is. Ik heb het erover dat dieren geen vrije wil kennen.
Als het aangeboren is heb je toch ook geen vrije wil?
UITGESCHREVEN
pi_83245322
Voor gelijkwaardige seks heb je gelijkwaardige partners nodig.

Tussen kinderen en volwassenen is er geen gelijkwaardige relatie mogelijk. Hetzelfde geldt voor tussen mensen en dieren.

Bij volwassen mensen is er wel sprake van gelijkwaardige partners.

Begrijp je?
pi_83245352
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 15:32 schreef picardmike het volgende:

[..]

Als het aangeboren is heb je toch ook geen vrije wil?
Niet in de keuze van je geaardheid nee. Wel in of je al dan niet seks wil bedrijven en zo ja, met wie.
pi_83245426
quote:

[..]

[..]

Ik vind jouw mening echt te grof voor woorden ; en ga er geen woorden meer aan nat maken. Eerst homo's vergelijken met pedofielen ; en daarna met bigamie? Echt, ik heb niks tegen jou als persoon ; maar als jij werkelijk waar gelooft wat je zelf allemaal verkondigd vind ik je wel een enorme homo-foob / hater.
pi_83245563
quote:
Niet in de keuze van je geaardheid nee. Wel in of je al dan niet seks wil bedrijven en zo ja, met wie
Kunnen dieren ook wel hoor niet iedereen die een stukje gras legt op zijn snikkel krijgt een beurt. Dat ligt er maar net aan hoe aardig je bent. Met mensen niet anders hoor.
quote:

Tussen kinderen en volwassenen is er geen gelijkwaardige relatie mogelijk. Hetzelfde geldt voor tussen mensen en dieren.

Begrijp je?
Dat is jouw mening maar een man en vrouw zijn tradioneel gezien gelijkwaardig in een relatie, hetzelfde geslacht niet omdat er toch een bepaalde dominantie bij komt kijken. Als een mens zich gelijkwaardig acht met een dier een daar seks mee wilt hebben en dat dier bespringt diegene wat is er dan slecht aan?
UITGESCHREVEN
  donderdag 24 juni 2010 @ 15:40:30 #221
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_83245680
Picardmike, waar maak je je eigenlijk zo druk om?

Wil je ons soms iets vertellen?
Kiva FOK-team #8 Waar geld echt goed doet!
[b]Op zaterdag 26 juni 2010 18:48 schreef vosss het volgende:[/b]
6 eien
pi_83245699
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 15:23 schreef picardmike het volgende:

[..]

Ja uhh je kan een peuter van 6 ook chocolade van je penis laten likken. Ook vrijwillig.

Nee maar ik bedoel meer dat het per geval niet te controleren valt. Je kan dierenseks niet alleen toestaan in die gevallen dat een dier er klaarblijkelijk niet onder lijdt, want er zijn ook veel gevallen waarin het niet zo duidelijk is dat dit vrijwillig gaat. Dus om dan die dieren in bescherming te nemen waarbij het niet zo prettig is, kan het beter helemaal verboden worden.

Maar met dierenseks is het inderdaad niet zo zwart/wit. Hoewel je ook kan stellen dat sommige kinderen best wel seks willen met een volwassen vent. Toch kan je dit niet toestaan, omdat je de meerderheid wil beschermen tegen oudere mannen. Want als je het gaat toestaan geef je die pedofielen ook vrij baan. En bij dierenseks is dat net zo.
pi_83245831
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 15:32 schreef djenneke het volgende:

Begrijp je?
En een relatie tussen iemand van 20 en 40 dan? Ook niet geheel gelijkwaardig en toch. Ook heb je mensen die niet eens gelijkwaardig willen zijn in een relatie. Vrijwillig ongelijkwaardig zijn bestaat dus ook, for the sake of argument.
pi_83245936
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 15:37 schreef picardmike het volgende:

[..]

Kunnen dieren ook wel hoor niet iedereen die een stukje gras legt op zijn snikkel krijgt een beurt. Dat ligt er maar net aan hoe aardig je bent. Met mensen niet anders hoor.
Dát en conditionering. Zoals -Strawberry- al aangeeft.
quote:
Dat is jouw mening maar een man en vrouw zijn tradioneel gezien gelijkwaardig in een relatie, hetzelfde geslacht niet omdat er toch een bepaalde dominantie bij komt kijken. Als een mens zich gelijkwaardig acht met een dier een daar seks mee wilt hebben en dat dier bespringt diegene wat is er dan slecht aan?
Alle volwassen mensen zijn gelijkwaardig. Ze zijn niet gelijk, maar wel gelijkwaardig. Ze hebben volledige zeggenschap over zichzelf (uitzonderingen zoals dokter/patient relatie daargelaten). Een mens kan zich wel gelijkwaardig achten aan een dier, maar is het daarmee nog niet. Dat zul je toch zelf ook wel begrijpen?
pi_83245948
quote:
Ik vind jouw mening echt te grof voor woorden ; en ga er geen woorden meer aan nat maken. Eerst homo's vergelijken met pedofielen ; en daarna met bigamie? Echt, ik heb niks tegen jou als persoon ; maar als jij werkelijk waar gelooft wat je zelf allemaal verkondigd vind ik je wel een enorme homo-foob / hater.
Tja homo's komen zelf met die geaardheid dus moet ze het maar goedpraten ook. Ik voel me als hetero beledigd als je zegt dat ik als hetero geboren ben.
UITGESCHREVEN
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')