Nee, maar zo zien die mensen dat wel.quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:45 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat iets niet aangeboren is, wil niet zeggen dat het een keuze is.
Waarom zou je in die onzin meegaan?quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, maar zo zien die mensen dat wel.
Jij voelt het wat men in het verleden heeft gedaan of zoquote:Op donderdag 24 juni 2010 15:02 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik heb persoonlijk geen problemen met bi's. Ik zal alleen nooit iets met een bi-sexuele man willen (doen).
Het feit dat sex zo uitgebuit wordt, maakt dat er zoveel uitwassen ontstaan.
Omdat veel mensen homoseksualiteit als een afwijking zien. En dat is pedofiel zijn ook, het is niet hoe 'de natuur' het bedoeld heeft. Als iedereen homo zou zijn zou het niet goed gaan met de wereldbevolking immers.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:09 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Het was ook niet echt naar jou bedoelt. Was bedoeld naar de eerste die homoseksuelen gaan vergelijken met pedofielen en de indruk wekken dat pedofielen en homo's allebei strafbaar zouden moeten zijn. Daar heb ik wel een probleem mee. En mensen die doen alsof het een keuze is. Mensen die dat denken zouden zichzelf eens in homo's of bii's moeten verplaatsen in plaats van ze af te schilderen als vergelijkend materiaal met pedofielen. Dat is gewoon echt een belediging.
Ga ik erin mee dan? Ik zeg alleen dat het de acceptatie niet bevordert als je homoseksualiteit als keuze of niet aangeboren bestempelt, omdat de homofoben en bijvoorbeeld streng religieuze mensen die geaardheid dan zullen proberen te veranderen.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:10 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Waarom zou je in die onzin meegaan?
Ook weer zo'n drogreden, nee een pedo of een iemand die seks met dieren wel die heeft die keuze wel bewust gemaakt. Ook als is het onbewust dat betekend nog niet dat je die keuze niet gemaakt heb, hoewel je gevolgen nog niet overzag.quote:Wat een belachelijke redenatie Homo worden is geen keuze. Ik ben zelf Bii ; maar ik ben niet wakker geworden op een dag met de gedachte : ' He! Ik ga bii worden want dan kan ik het slachtoffer spelen!'. De enige mensen die zich druk maken om de reden waarom homo's homo zijn, zijn de mensen die homo's over het algemeen niet accepteren. Homo's of Bii's maken zich er niet druk o
Ok dan laten we de pedoseksuelen eventjes voor wat ze zijn. Welk excuus wil je voor bigamie(seks met dieren) ophangen dan?quote:En homoseksuelen en pedoseksuelen vergelijken is gewoon een belediging voor de homoseksuelen.
Als er al een stijging is van het aantal homo's, zou dat misschien nog wel eens de reden kunnen zijn. 'de natuur' die eens heftig gaat ingrijpen in een veel te groot aantal mensen.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:14 schreef -Strawberry- het volgende:
het is niet hoe 'de natuur' het bedoeld heeft. Als iedereen homo zou zijn zou het niet goed gaan met de wereldbevolking immers.![]()
En in veel gevallen valt het niet te controleren of te checken of dieren er last van ondervinden.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:17 schreef picardmike het volgende:
Dieren geven vaak aan vrijwillig seks met mensen te willen hebben. Er zijn zelf gevallen bekent waar dieren mensen verkrachten. Kortom moeten we bigamie dan ook toe gaan staan, als beide partijen dat willen?
Zo kan je het inderdaad ook zien.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als er al een stijging is van het aantal homo's, zou dat misschien nog wel eens de reden kunnen zijn. 'de natuur' die eens heftig gaat ingrijpen in een veel te groot aantal mensen.
1) bigamie is overspel. Seks met dieren is bestiofilie.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:17 schreef picardmike het volgende:
[..]
Ook weer zo'n drogreden, nee een pedo of een iemand die seks met dieren wel die heeft die keuze wel bewust gemaakt. Ook als is het onbewust dat betekend nog niet dat je die keuze niet gemaakt heb, hoewel je gevolgen nog niet overzag.
[..]
Ok dan laten we de pedoseksuelen eventjes voor wat ze zijn. Welk excuus wil je voor bigamie(seks met dieren) ophangen dan?
Dieren geven vaak aan vrijwillig seks met mensen te willen hebben. Er zijn zelf gevallen bekent waar dieren mensen verkrachten. Kortom moeten we bigamie dan ook toe gaan staan, als beide partijen dat willen? En als dit aangeboren blijkt te zijn?
Oh jawel hoor er zijn dieren die mensen opzettelijk bespringen om er seks mee te hebben. Er zijn mensen die midden in de nacht naar een weiland gaan een stukje gras op hun snikkel leggen en het door paarden het er laten afzuigen zonder die paard onder druk te zetten. Zo'n paard doet dat na een tijdje zelfs zonder gras. Lijkt mij vrijwilliig.quote:En in veel gevallen valt het niet te controleren of te checken of dieren er last van ondervinden.
Dus als je seks met dieren gaat toestaan is dat een hellend vlak.
Ja idd ik bedoel bestialiteit.quote:bigamie is overspel. Seks met dieren is bestiofilie
Een drogreden voor wat dan? Pedo's hebben ook die keuze niet bewust gemaakt. Ik denk dat er ook homoseksuelen zijn die zelfs liever hetero waren geweest (althans, ik heb iemand gekend, die dat maar wat graag liever had gewild).quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:17 schreef picardmike het volgende:
[..]
Ook weer zo'n drogreden, nee een pedo of een iemand die seks met dieren wel die heeft die keuze wel bewust gemaakt. Ook als is het onbewust dat betekend nog niet dat je die keuze niet gemaakt heb, hoewel je gevolgen nog niet overzag.
Excuus voor wat? Dieren hebben geen daadwerkelijke vrije wil. Dat vind ik niet bepaald vergelijkbaar met mensen.quote:Ok dan laten we de pedoseksuelen eventjes voor wat ze zijn. Welk excuus wil je voor bigamie(seks met dieren) ophangen dan?
Dieren geven vaak aan vrijwillig seks met mensen te willen hebben. Er zijn zelf gevallen bekent waar dieren mensen verkrachten. Kortom moeten we bigamie dan ook toe gaan staan, als beide partijen dat willen? En als dit aangeboren blijkt te zijn?
Dat is toch geen vrijwillige keuze tot seks? Dat is conditionering.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:23 schreef picardmike het volgende:
[..]
Oh jawel hoor er zijn dieren die mensen opzettelijk bespringen om er seks mee te hebben. Er zijn mensen die midden in de nacht naar een weiland gaan een stukje gras op hun snikkel leggen en het door paarden het er laten afzuigen zonder die paard onder druk te zetten. Zo'n paard doet dat na een tijdje zelfs zonder gras. Lijkt mij vrijwilliig.
Er is ook een docu over gemaakt.
Dit is ook weer zo krom redeneren, homo's komen in de natuur voor omdat het aangeboren zou zijn en bij seks met dieren is het weer niet vrijwillig.quote:Excuus voor wat? Dieren hebben geen daadwerkelijke vrije wil. Dat vind ik niet bepaald vergelijkbaar met mensen.
Worden mensen niet geconditioneerd dan tijdens relaties volgens Pavlov en het bahaviorisme(vroegere psychologie) wel.quote:Dat is toch geen vrijwillige keuze tot seks? Dat is conditionering.
Ik heb het er niet over of het wel of niet natuurlijk is. Ik heb het erover dat dieren geen vrije wil kennen.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:29 schreef picardmike het volgende:
[..]
Dit is ook weer zo krom redeneren, homo's komen in de natuur voor omdat het aangeboren zou zijn en bij seks met dieren is het weer niet vrijwillig.
Je zegt hier dus dat als een dier seks wil met een mens dat niet natuurlijk is maar bij mensen keuze toch weer een rol speelt in diezelfde seksualtiteit. Make up your mind!
Als het aangeboren is heb je toch ook geen vrije wil?quote:Ik heb het er niet over of het wel of niet natuurlijk is. Ik heb het erover dat dieren geen vrije wil kennen.
Niet in de keuze van je geaardheid nee. Wel in of je al dan niet seks wil bedrijven en zo ja, met wie.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:32 schreef picardmike het volgende:
[..]
Als het aangeboren is heb je toch ook geen vrije wil?
Ik vind jouw mening echt te grof voor woorden ; en ga er geen woorden meer aan nat maken. Eerst homo's vergelijken met pedofielen ; en daarna met bigamie? Echt, ik heb niks tegen jou als persoon ; maar als jij werkelijk waar gelooft wat je zelf allemaal verkondigd vind ik je wel een enorme homo-foob / hater.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:17 schreef picardmike het volgende:
[..]
[..]
Ok dan laten we de pedoseksuelen eventjes voor wat ze zijn. Welk excuus wil je voor bigamie(seks met dieren) ophangen dan?
Kunnen dieren ook wel hoor niet iedereen die een stukje gras legt op zijn snikkel krijgt een beurt. Dat ligt er maar net aan hoe aardig je bent. Met mensen niet anders hoor.quote:Niet in de keuze van je geaardheid nee. Wel in of je al dan niet seks wil bedrijven en zo ja, met wie
Dat is jouw mening maar een man en vrouw zijn tradioneel gezien gelijkwaardig in een relatie, hetzelfde geslacht niet omdat er toch een bepaalde dominantie bij komt kijken. Als een mens zich gelijkwaardig acht met een dier een daar seks mee wilt hebben en dat dier bespringt diegene wat is er dan slecht aan?quote:Voor gelijkwaardige seks heb je gelijkwaardige partners nodig.
Tussen kinderen en volwassenen is er geen gelijkwaardige relatie mogelijk. Hetzelfde geldt voor tussen mensen en dieren.
Bij volwassen mensen is er wel sprake van gelijkwaardige partners.
Begrijp je?
Ja uhh je kan een peuter van 6 ook chocolade van je penis laten likken. Ook vrijwillig.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:23 schreef picardmike het volgende:
[..]
Oh jawel hoor er zijn dieren die mensen opzettelijk bespringen om er seks mee te hebben. Er zijn mensen die midden in de nacht naar een weiland gaan een stukje gras op hun snikkel leggen en het door paarden het er laten afzuigen zonder die paard onder druk te zetten. Zo'n paard doet dat na een tijdje zelfs zonder gras. Lijkt mij vrijwilliig.
En een relatie tussen iemand van 20 en 40 dan?quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:32 schreef djenneke het volgende:
Voor gelijkwaardige seks heb je gelijkwaardige partners nodig.
Tussen kinderen en volwassenen is er geen gelijkwaardige relatie mogelijk. Hetzelfde geldt voor tussen mensen en dieren.
Bij volwassen mensen is er wel sprake van gelijkwaardige partners.
Begrijp je?
Dát en conditionering. Zoals -Strawberry- al aangeeft.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:37 schreef picardmike het volgende:
[..]
Kunnen dieren ook wel hoor niet iedereen die een stukje gras legt op zijn snikkel krijgt een beurt. Dat ligt er maar net aan hoe aardig je bent. Met mensen niet anders hoor.
Alle volwassen mensen zijn gelijkwaardig. Ze zijn niet gelijk, maar wel gelijkwaardig. Ze hebben volledige zeggenschap over zichzelf (uitzonderingen zoals dokter/patient relatie daargelaten). Een mens kan zich wel gelijkwaardig achten aan een dier, maar is het daarmee nog niet. Dat zul je toch zelf ook wel begrijpen?quote:Dat is jouw mening maar een man en vrouw zijn tradioneel gezien gelijkwaardig in een relatie, hetzelfde geslacht niet omdat er toch een bepaalde dominantie bij komt kijken. Als een mens zich gelijkwaardig acht met een dier een daar seks mee wilt hebben en dat dier bespringt diegene wat is er dan slecht aan?
Tja homo's komen zelf met die geaardheid dus moet ze het maar goedpraten ook. Ik voel me als hetero beledigd als je zegt dat ik als hetero geboren ben.quote:Ik vind jouw mening echt te grof voor woorden ; en ga er geen woorden meer aan nat maken. Eerst homo's vergelijken met pedofielen ; en daarna met bigamie? Echt, ik heb niks tegen jou als persoon ; maar als jij werkelijk waar gelooft wat je zelf allemaal verkondigd vind ik je wel een enorme homo-foob / hater.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |