Dat zegt niks. Dat kunnen drie haren van 2mm zijn of vijftig haren van 5cmquote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:36 schreef noksala het volgende:
[..]
Ja maar dat vind ik niet eerlijk: Eerst laat zij mij lekker klaarkomen, en daarna laat ik haar nog half-geil naar huis gaan.
Ik weet niet precies wat veel is, maar na het beffen had ik haar in me bek
Vind jij. Misschien denkt zij daar wel heel anders over.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:51 schreef amarente het volgende:
Vraag haar ( subtiel ) of ze zich misschien zou willen scheren, wel zo fijn.
Dat ben ik zeker met je eensquote:En het feit dat ze zelf ook niet weet hoe het nou precies allemaal werkt, maakt het er niet echt gemakkelijker op voor jou. Jij voelt niet wat zij voelt, en kan dus alleen maar gissen naar het effect ervan. Misschien verstandig als ze zelf eerst eens 'op verkenning gaat', dan kan ze jou een beetje sturen.
Ze zegt: als ik mezelf wil masturberen ben ik vaak niet geil genoeg, en ze vind het verder ook niet erg dat ze niet klaarkomt. Ik vind het alleen lulligquote:
Dat zou best kunnen, maar je kan jezelf af en toe ook een béétje aanpassen naar de wensen van je partner.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:52 schreef Mikkie het volgende:
Vind jij. Misschien denkt zij daar wel heel anders over.
Het is niet zo: dat ze het niet wilt. Ze wilt het heel graag, maar ze kan er mee leven als het mij niet luktquote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:56 schreef amarente het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen, maar je kan jezelf af en toe ook een béétje aanpassen naar de wensen van je partner.
Ik had het over het scherenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 01:02 schreef noksala het volgende:
[..]
Het is niet zo: dat ze het niet wilt. Ze wilt het heel graag, maar ze kan er mee leven als het mij niet lukt
ik ookquote:
Dus als jij het ook over scheren hebt, probeer je me nu wijs te maken dat zij zich heel graag wilt scheren, maar dat ze het niet erg vind als het jou niet lukt haar kut te scheren?quote:
Jah, kan toch?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 01:16 schreef amarente het volgende:
[..]
Dus als jij het ook over scheren hebt, probeer je me nu wijs te maken dat zij zich heel graag wilt scheren, maar dat ze het niet erg vind als het jou niet lukt haar kut te scheren?
wth.
Wat begrijp je er niet aan?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 01:16 schreef amarente het volgende:
[..]
Dus als jij het ook over scheren hebt, probeer je me nu wijs te maken dat zij zich heel graag wilt scheren, maar dat ze het niet erg vind als het jou niet lukt haar kut te scheren?
wth.
Geachte dame/heer,quote:Op vrijdag 14 mei 2010 01:16 schreef amarente het volgende:
[..]
wth.
Ik word helemaal niet gevoert balzakquote:Op vrijdag 14 mei 2010 01:27 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Geachte dame/heer,
Graag maak ik u er op attent dat u de trol aan het voeren bent. Gelieve dit niet te doen.
Hoogachtend,
Sigmund666 (Namens de directie van Fok!)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik doe mijn best.
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 02:24 schreef Woutjeh het volgende:
Lik haar clit (niet direct vol opaf gaan, maar werk ernaartoe zegmaar). Wissel wat af in je manier van likken (druk erop/geen druk erop, snel/langzaam, puntje van je tong/volle tong, tong gespannen/tong ontspannen, ect.) en vraag gewoon eens wat ze lekker vind.
Als je zelf denkt te merken dat je "goed zit" > doorgaan.
Neem er de tijd voor, naarmate je het vaker doet lukt het je steeds sneller maar de eerste keer dat zij klaarkomt "op jou" zal wat oefening vragen.
Verder mag zij zich inderdaad even scheren als ze dat nog niet gedaan heeft.
Maakt het voor jou wat frisser en verder ben ik er werkelijk van overtuigd dat je dan wat gevoeliger bent (meer direct contact, zit geen haar tussen) en het bijdraagt aan je seks.
Dat smaakje.....Ik ga ervanuit dat ze niet ongewassen is/ongesteld is en niks "in heeft" terwijl jij je tong lekker diep insteekt. Want als ze dat allebei niet is dan zal het gewoon haar natuurlijke smaakje zijn.
Get over it > learn to love it.
Succes!Tanx man, aan jou heb ik watSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vecht voor je recht, fysiek en Mentaal. Laat je niet breken door mensen die denken dat ze iets van jou kunnen bepalen, laat je geluk niet wegnemen, laat je niet beinvloeden, Houd je eigen mening. Leven is overleven, overleven is vechten.
Die was voor mij eerst ook even wennen ja, maar dat is nu wel andersquote:Op vrijdag 14 mei 2010 02:30 schreef noksala het volgende:
Het was ook eigenlijk niet egt de smaak, het was meer de geur. Mischien smeer ik de volgende keer wel ff een lekker ruikende zalf erop.
Heeft ze zich gewassen voordat je haar likte? Kan een verschil hebben.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 02:30 schreef noksala het volgende:
Het was ook eigenlijk niet egt de smaak, het was meer de geur. Mischien smeer ik de volgende keer wel ff een lekker ruikende zalf erop.
Weet ik eigenlijk niet, ik trok haar broek naar beneden en .....quote:Op vrijdag 14 mei 2010 02:33 schreef L.no het volgende:
[..]
Heeft ze zich gewassen voordat je haar likte?
Nu gebruik je hem als honingpot zeker?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 02:32 schreef Woutjeh het volgende:
[..]
Die was voor mij eerst ook even wennen ja, maar dat is nu wel anders
Mischien was een neger je voorquote:Op vrijdag 14 mei 2010 02:30 schreef noksala het volgende:
Echt 2x keer verkeerde keuze. Hoe krijg je het voor elkaar?quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:25 schreef noksala het volgende:
wand ze heeft zichzelf nooit echt goed gemasturbeert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |