Dat kan, maar ga dan niet allemaal onzinredenaties verzinnen en zeg gewoon dat je het smerig vind en klaar.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 01:47 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Anderen moeten doen wat ze niet laten kunnen, ik vind het smerig.
als je van elkaar houd, er van kan genieten, en elkaar er mee kan plezieren,quote:Op zaterdag 29 mei 2010 01:46 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat is het ook. Een heleboel mannen en vrouwen vinden het ook vies en doen het dan ook niet
Maar ik moet zeggen, poep vind ik echt vies.
Moet een ieder voor zich weten, ik vind het smerig en onnatuurlijk. Maar dat vind ik.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 01:50 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
als je van elkaar houd, er van kan genieten, en elkaar er mee kan plezieren,
dan maakt het niet uit hoe je het in welk gat of geen gat doet,
als je maar lekker van elkaar geniet.
Ik verzin niets.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 01:49 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat kan, maar ga dan niet allemaal onzinredenaties verzinnen en zeg gewoon dat je het smerig vind en klaar.
Als dat je enige twee redenaties waren had ik je inderdaad gelijk gegeven.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 01:53 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik verzin niets.
- de endeldarm is een kanaal om stront te lozen
- mensen vinden zoveel dingen geil, sommige mensen laten zich onderschijten, nou ieder zijn en/of haar ding.
Je vagina is er om een penis in te krijgen. De natuur is zo dat het met de normale hygiene geen enkel beletsel noch smerig is.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 01:48 schreef snakelady het volgende:
[..]
En met seks krijg je urine in je vagina.
En als je pijpt krijg je zeker ook urine in je mond.
En nee dat heeft niks met hygiene te maken, seks is gewoon vies en daarom ook zo leuk.
Er zijn nog meer redenen, maar dit dekt sowieso de lading.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 01:55 schreef snakelady het volgende:
[..]
Als dat je enige twee redenaties waren had ik je inderdaad gelijk gegeven.
denk eerder dat hij er is om het kind er uit te krijgen.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 01:55 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Je vagina is er om een penis in te krijgen. De natuur is zo dat het met de normale hygiene geen enkel beletsel noch smerig is.
Ah, gewoon dwars door het trommelvlies rammen dan maar.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 01:50 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
als je van elkaar houd, er van kan genieten, en elkaar er mee kan plezieren,
dan maakt het niet uit hoe je het in welk gat of geen gat doet,
als je maar lekker van elkaar geniet.
Oei oei, wat faal jij toch in biologie.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 01:57 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
denk eerder dat hij er is om het kind er uit te krijgen.
de natuur is niet zo zeer gemaakt op lusten
Het lichaam is er om van te genieten, anders voelde het ook niet fijn.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 01:55 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Je vagina is er om een penis in te krijgen. De natuur is zo dat het met de normale hygiene geen enkel beletsel noch smerig is.
Huh, dan moet hij er eerst in.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 01:57 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
denk eerder dat hij er is om het kind er uit te krijgen.
de natuur is niet zo zeer gemaakt op lusten
geloof niet dat dat genieten is, was de stelling dus alleen maar sterker maakt.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 01:58 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Ah, gewoon dwars door het trommelvlies rammen dan maar.
Ja, zo kun je alles recht lullen wat krom is.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 01:59 schreef snakelady het volgende:
[..]
Het lichaam is er om van te genieten, anders voelde het ook niet fijn.
Ik geloof er niet in dat het enige doel van seks is om je voort te planten, anders had een vrouw wel alleen zin op de vruchtbare dagen ( terwijl de meeste vrouwen juist meer zin hebben als ze zwanger zijn) en de man had dan ook geen zin gehad als hij niet meer vruchtbaar zou zijn.
Dus, het lichaam is er voor om van te geniete, en als er in de anus erogene zones zitten dan kan je dat dus ook gebruiken om van te genieten.
Er zijn ook mensen die pijn fijn vinden hoor.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 01:59 schreef snakelady het volgende:
[..]
geloof niet dat dat genieten is, was de stelling dus alleen maar sterker maakt.
dus volgens jou is de natuur gebaseerd op lusten en niet op functiequote:Op zaterdag 29 mei 2010 01:58 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Oei oei, wat faal jij toch in biologie.
Nee natte krant die je bent.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 02:01 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
dus volgens jou is de natuur gebaseerd op lusten en niet op functie
Het is door de natuur 'fijn gemaakt' juist om het geen hell of a job te vinden om je voort te planten.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 02:01 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
dus volgens jou is de natuur gebaseerd op lusten en niet op functie
Pardon, iedere tegenredenatie die je krijgt doe je af als dom en nietszeggend, terwijl wat ik net typ gewoon door vele biologen ondersteund wordt.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 02:00 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, zo kun je alles recht lullen wat krom is.
Je komt ouder over als je betweterig doetquote:Op zaterdag 29 mei 2010 02:02 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Nee natte krant die je bent.
Jij beweert dat een vagina is om een kind uit te drukken, in plaats van een penis in te drukken.
Zou dat heel misschien niet samenhangen?
* Zero17 mompelt iets over users, planken, misslaan en mensen diena hun 'argumenten' gebruiken
Dat klopt, maar dat heeft vaak een psychische reden, niet zozeer lichamelijk.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 02:01 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die pijn fijn vinden hoor.
Maar wat is het nut dan dat vele mensen die niet vruchtbaar zijn ook seks lekker vinden?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 02:02 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het is door de natuur 'fijn gemaakt' juist om het geen hell of a job te vinden om je voort te planten.
Waarom denk je dat veel mannen hun pik achterna lopen?
De kont heeft zenuwuiteinden bij de anus om lekker af te kunnen gaan.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 02:04 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat klopt, maar dat heeft vaak een psychische reden, niet zozeer lichamelijk.
Omdat de mens geil is en mannen kunnen altijd wel, hoe meer vrouwen bevruchten, hoe beter voor het in stand houden van de soort.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 02:05 schreef snakelady het volgende:
[..]
Maar wat is het nut dan dat vele mensen die niet vruchtbaar zijn ook seks lekker vinden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |