Goh, een vrouw noob maakt de OP en gelijk alles gaat mis!quote:
ach ja en ventjes die moeten daar altijd weer commentaar opleveren...want daar worden ze zo gelukkig vanquote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Goh, een vrouw noob maakt de OP en gelijk alles gaat mis!
En ze hapt ook nog! Die is duidelijk nieuw hierquote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:57 schreef Laysa het volgende:
[..]
ach ja en ventjes die moeten daar altijd weer commentaar opleveren...want daar worden ze zo gelukkig van
Zie jij daar een PI over het hoofd??!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En ze hapt ook nog! Die is duidelijk nieuw hier
tis nog vroeg he......en nog maar 1 koffie op....dus nu 2e bakkie en dan naar de sportschoolquote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En ze hapt ook nog! Die is duidelijk nieuw hier
Naar college, maar daar komt ze straks wel over piepen.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het is ochtend, het is kutweer dus er moet gepiept worden. Waar is moblo?
Zie je wel dat er niks veranderd in deze reeksquote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Naar college, maar daar komt ze straks wel over piepen.
Wat is een PI?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:59 schreef AMDB het volgende:
[..]
Zie jij daar een PI over het hoofd??!
Wie is jij ?quote:
Hmm, wat ik er nu van begrijp kun je hem bij gewone kaartautomaten opladen? Toch maar eens goed kijken dan.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:28 schreef AMDB het volgende:
Gister trouwens gekeken of ik dat OV-chipkaart oplaadding zag staan, niet dusBen ik nou gewoon blind? Of is ie er gewoon niet op het station?
?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:29 schreef ScarFace- het volgende:
Lekker beveiligde netwerken hier...haha
Mijn netwerk is wel beveiligd andersquote:
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Naar college, maar daar komt ze straks wel over piepen.
neequote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:56 schreef AMDB het volgende:
Bij mij is het netwerk eigenlijk alleen beveiligd dmv toegang geven voor specifiek mac-adres. Is dat eigenlijk wel zo veilig?
Ik zat net te lunchen denk ikquote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:32 schreef motorbloempje het volgende:
nou, Drago, zag je me nog zwaaien?
niet alleen ventjesquote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:57 schreef Laysa het volgende:
[..]
ach ja en ventjes die moeten daar altijd weer commentaar opleveren...want daar worden ze zo gelukkig van
Like I said, zelf geprogrammeerd, Gangsta-ass Retaliation Mode. (of Guus' Retaliation Mode )quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:23 schreef IrishBastard het volgende:
Net zo veilig als WEP
Wat is GRM overigens Hosti? Klinkt tof, kan er alleen niets over vinden
nerd!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wat ben ik toch een fucking nurd
Ga dan weer naar BNWquote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:38 schreef Dragorius het volgende:
Zeg, doe potdomme eens niet zo gezellig hier!!
Daar zit ik ook al verwikkeld in een verhitte discussie hoorquote:
neequote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:38 schreef Dragorius het volgende:
Zeg, doe potdomme eens niet zo gezellig hier!!
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:41 schreef HostiMeister het volgende:
BNW??
Meest vervelende subforum hiero, misschien is alleen OUD nog erger
ik ben anders heul bravequote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:43 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Is voor jou ook niet aan te raden
quote:
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:43 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wat, met z'n allen naar Lambiekje luisteren die achter elke film wel een complot ziet? Of met z'n allen keuvelen hoe 9/11 eigenlijk een inside job was??
Echt waar, dat volk daar is echt kansloos...
Lambiekje komt in meerdere topiquesquote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:45 schreef Dragorius het volgende:
[..]Je hebt dus maar 1 topic gelezen, er zijn veel meer topics met veel meer zaken.
Oh, en anders open je toch een topic over bijvoorbeeld Watergate?
Nou, ik heb een stel scriptjes geschreven die getriggerd worden als een ip adres onrechtmatig op het netwerk probeert te komen. Die roepen dan allerlei kleine applicaties aan die een voor een proberen dat ip adres te kraken om zoveel mogelijk info daarvandaan te halen en het netwerk waar het op zit, als het niet te goed beveiligd isquote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:43 schreef IrishBastard het volgende:
Klinkt tof HostiWat houdt 't ongeveer in dan?
Maar Lambiekje is slechts 1 van de vele posters daar ....quote:
Lambiekje is omnipresent daarquote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:45 schreef Dragorius het volgende:
[..]Je hebt dus maar 1 topic gelezen, er zijn veel meer topics met veel meer zaken.
Oh, en anders open je toch een topic over bijvoorbeeld Watergate?
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:48 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nou, ik heb een stel scriptjes geschreven die getriggerd worden als een ip adres onrechtmatig op het netwerk probeert te komen. Die roepen dan allerlei kleine applicaties aan die een voor een proberen dat ip adres te kraken om zoveel mogelijk info daarvandaan te halen en het netwerk waar het op zit, als het niet te goed beveiligd is
Reptilians zitten in TRU, niet bij ons in BNWquote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Lambiekje is omnipresent daar
Reptillians en allemaal die andere lariekoek over Chemtrails... nee, niet mijn ding
TRU = paranormaalquote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:53 schreef LastRequest het volgende:
Ik ben niet zo thuis in de subfora hier, wat is het verschil tussen TRU en BNW?
TRU staat voor iets van the truth is out there toch?
Dude.quote:
Dat gehypet stukje plastic?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:03 schreef LastRequest het volgende:
Kinders ik zit op m'n iphone te wachten en ik hou het niet meer uit
Tussen 12:47 en 15:47 (ja echt) kan ie bezorgd worden
goed gelezen jaquote:
Voor een hype verkoopt het nu nog steeds goedquote:
moblo kom er maar inquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:14 schreef Dj_unkie het volgende:
ZO! en nu reageer ik ook even, daar heb ik recht op als Nijmegenaar![]()
hoi
btw nieuwe HTC HD2 ziet e rook gelikt uit....4,3 inch beeldplezier
Het is hip, dus niet stoer om te hebben, denk ik. Ik hoop over 3 maanden een nieuw toestel te halen. De Android of iPhone zal het wel wordenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:14 schreef HostiMeister het volgende:
Stelletje alto's hier... Wat isser nou weer mis met een Iphone?
Paupers die Apples niet kunnen betalen en dus geen recht van spreken hebbenquote:
Ik kan het wel betalen maar ene Iphone komt hier niet binnen. Een tablet daarentegenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Paupers die Apples niet kunnen betalen en dus geen recht van spreken hebben
Wat is er in godensnaam nou weer mis met Apple?quote:
Hij zal er wel een complot achter zien. Ook hij wordt gehersenspoeld door Lambiekje en co.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wat is er in godensnaam nou weer mis met Apple?
GMTAquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij zal er wel een complot achter zien. Ook hij wordt gehersenspoeld door Lambiekje en co.
Vooral de gebruikers, hier op het werk kijken ze je met de nek aan omdat je thuis Windows hebt draaien.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wat is er in godensnaam nou weer mis met Apple?
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij zal er wel een complot achter zien. Ook hij wordt gehersenspoeld door Lambiekje en co.
En gelijk hebben ze.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:20 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Vooral de gebruikers, hier op het werk kijken ze je met de nek aan omdat je thuis Windows hebt draaien.
Verheven kutvolk
Een Apple is net zo mannelijk als een roze Ladyshavequote:
Waarom heb je dan nog geen Apple?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:21 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Een Apple is net zo mannelijk als een roze Ladyshave
Ik ben dat stadium al voorbij lieve boooiquote:
Een product haten omdat de gebruikers je niet aanstaan... Erg volwassenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:20 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Vooral de gebruikers, hier op het werk kijken ze je met de nek aan omdat je thuis Windows hebt draaien.
Verheven kutvolk
Laat mij lekker nog in mijn Action-Man periode zitten jaquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:23 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Een product haten omdat de gebruikers je niet aanstaan... Erg volwassen
ROFLquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:24 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Laat mij lekker nog in mijn Action-Man periode zitten ja
Die collega of een mac?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:23 schreef Dj_unkie het volgende:
Echt waar die mentaliteit van Apple...misselijkmakend...
Heb ook zo'n collega die helemaal weg is van Apple. Als die dan al begint van...WIJ als Apple gebruikers...Sorry komt er niet in
Het meest irritante is dat het ineens iPhone heet, en geen mobiele telefoon, en dat een mp3 speler ineens een iPod isquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:23 schreef Dj_unkie het volgende:
Echt waar die mentaliteit van Apple...misselijkmakend...
Heb ook zo'n collega die helemaal weg is van Apple. Als die dan al begint van...WIJ als Apple gebruikers...Sorry komt er niet in
Het heet toch ook iPhone? Iedereen noemt zijn mobiel ook Nokia met eventueel <insert kutnummer>quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:26 schreef AMDB het volgende:
[..]
Het meest irritante is dat het ineens iPhone heet, en geen mobiele telefoon, en dat een mp3 speler ineens een iPod isIk ga toch ook niet alles bij de merknaam noemen, dat is m.i. gewoon hip doen met je ubercoole producten
Dat.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het heet toch ook iPhone? Iedereen noemt zijn mobiel ook Nokia met eventueel <insert kutnummer>
Ben ik wel met je eens, maar niet elke apple user is zo, bij mij is het ook gewoon mp3 speler.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:26 schreef AMDB het volgende:
[..]
Het meest irritante is dat het ineens iPhone heet, en geen mobiele telefoon, en dat een mp3 speler ineens een iPod isIk ga toch ook niet alles bij de merknaam noemen, dat is m.i. gewoon hip doen met je ubercoole producten
Nee, mensen noemen het vaak iPhone waar de meeste mensen refereren naar hun mobiele telefoon.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het heet toch ook iPhone? Iedereen noemt zijn mobiel ook Nokia met eventueel <insert kutnummer>
Ik doelde op Apple, maar bij nader inzien zijn ze beide misselijkmakend....Bedankt voor het inzichtquote:
Dan ben je de 1e die ik 'tegenkom'quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ben ik wel met je eens, maar niet elke apple user is zo, bij mij is het ook gewoon mp3 speler.
Wij kennen andere mensen. De meeste die ik aanhoor geven aan dat ze een Nokia, Samsung, insert andere naam hebben gekocht. Dus ook iPhone.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:29 schreef AMDB het volgende:
[..]
Nee, mensen noemen het vaak iPhone waar de meeste mensen refereren naar hun mobiele telefoon.
Bijv.: "Ik heb een nieuwe iPhone gekocht" tegen "Ik heb een nieuwe telefoon gekocht"
Hey maar stel je eens even fatsoenlijk voorquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:30 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
Ik doelde op Apple, maar bij nader inzien zijn ze beide misselijkmakend....Bedankt voor het inzicht
Wie heeft er dan ook een Zen....Mensen respecteren me als ik zeg: "ik heb dat nummer ook op mijn COWON Iaudio X5L...."quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:31 schreef AMDB het volgende:
[..]
Dan ben je de 1e die ik 'tegenkom'
Iedereen heeft het altijd over iPod bij mij![]()
"Dat nummer heb ik ook op m'n iPod" tegen "ik heb dat nummer ook op m'n mp3-speler"
Als ik dan tegen mensen zeg dat ik "dat nummer op m'n Creative Zen ga zetten" kijken ze me raar aan
Telegraafquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
LR: http://www.telegraaf.nl/d(...)hone_op_komst__.html
Creative Zenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:31 schreef AMDB het volgende:
[..]
Dan ben je de 1e die ik 'tegenkom'
Iedereen heeft het altijd over iPod bij mij![]()
"Dat nummer heb ik ook op m'n iPod" tegen "ik heb dat nummer ook op m'n mp3-speler"
Als ik dan tegen mensen zeg dat ik "dat nummer op m'n Creative Zen ga zetten" kijken ze me raar aan
Die zen is primaquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:33 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
Wie heeft er dan ook een Zen....Mensen respecteren me als ik zeg: "ik heb dat nummer ook op mijn COWON Iaudio X5L...."
Nou hallo allemaal...quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:32 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Hey maar stel je eens even fatsoenlijk voor
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:36 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
Nou hallo allemaal...
Ik ben Jordy. Ik ben 23 lentes jong en ben geboren en getogen in Nijmegen! Sinds een halfjaar heb ik me eigen stekkie vlakbij het centrum
Zo nu en dan wel eens jah...ik schijn nog bezig te zijn met en studie Technische Bedrijfskunde @ HAN (helaas wel in A). Momenteel ben ik bezig met afstuderenquote:
maar s kopen dan zo snel ik een abo opgezegd hebquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
De losse prijs van de HTC Tattoo (Android) is al < 300 euro. Gaat de goeie kant op.
hij wil liever de roze ladyshavequote:
vriend van me had een iphone, 1x stuiteren grote barst in t scherm, en valt niet binnen die zogenaamde garantiequote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:43 schreef LastRequest het volgende:
Ik ga ff lezen Piet!
En wat een reacties hier zeg.. Ik ben geen Apple fanboy/girl, ik heb alleen een iPod die al 4 jaar toppie werkt dus voor mij zit het qua kwaliteit goed.. en m'n zusje en papa hebben ook een iPhone, ik vind het geniale dingen.. kan me uren vermaken met alle apps enzo, daarom wilde ik er ook een
Ja, en waarom is dat anders dan bij andere toestellenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:47 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
vriend van me had een iphone, 1x stuiteren grote barst in t scherm, en valt niet binnen die zogenaamde garantiesta je dan, met nog 1 jaar en 11 maanden abo en een lelijk uitziende kapotte kuttelefoon
Heb je een connectie (of had) met de Matrix toevallig?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:36 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
Nou hallo allemaal...
Ik ben Jordy. Ik ben 23 lentes jong en ben geboren en getogen in Nijmegen! Sinds een halfjaar heb ik me eigen stekkie vlakbij het centrum
nee maar vertel meer...klinkt spannendquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:49 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Heb je een connectie (of had) met de Matrix toevallig?
hihi!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:51 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
nee maar vertel meer...klinkt spannend![]()
het wor idd freakin donker hier....en ik moet zo nog met de fiets naar huis
als je tel al gelijk breekt als je m een keer laat vallen zit er iets niet helemaal goed, lijkt me dat ze dat toch testenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:49 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ja, en waarom is dat anders dan bij andere toestellenVal schade is logischerwijs niet onder garantie, dus dit had je bij ieder toestel gehad dat een keer (verkeerd) valt
Inderdaad.. m'n vriendje had ook een mooie nieuwe telefoon, zo'n fancy Samsung ofzo met touchscreen.. toen kwam ie tussen de autodeur en was ie gebogen.. Ligt aan achterlijk gedrag, niet aan de telefoonquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:49 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ja, en waarom is dat anders dan bij andere toestellenVal schade is logischerwijs niet onder garantie, dus dit had je bij ieder toestel gehad dat een keer (verkeerd) valt
Heb jij geluk met jouw telefoon.. de meeste toestellen kunnen wel wat hebben, maar hij kan maar net verkeerd vallen. Ken genoeg mensen met allerlei verschillende toestellen die een kapot scherm hebben door een val.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:55 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
als je tel al gelijk breekt als je m een keer laat vallen zit er iets niet helemaal goed, lijkt me dat ze dat toch testen
die van mij is al 100 keer gevallen, nog niks mis mee
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:11 schreef swarmahoer het volgende:
bij het lezen van de tt wist ik al wie bedoeld werd
Moderators die partij trekken
jacobslaan ongeveer.... of bedoel je exactquote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:12 schreef HostiMeister het volgende:
Iemand enig idee welk op welk adres de kamer die Morgane verhuurt zich bevindt?
Lief van jullie maar ik vind het eerder lastig voor Rieboet, het topic heeft Backfire written all over it. Als het gewoon in BNW-Feedback was gepost was er niks aan de hand geweest. Of desnoods op mail naar forum@fok.nlquote:
ach, ok, het was ook voor mijn eigen vermaakquote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:24 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Lief van jullie maar ik vind het eerder lastig voor Rieboet, het topic heeft Backfire written all over it. Als het gewoon in BNW-Feedback was gepost was er niks aan de hand geweest. Of desnoods op mail naar forum@fok.nl
Ja zover was ik al, maar een vriendin van me had interesse en die wilde weten welk adres het wasquote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:15 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
jacobslaan ongeveer.... of bedoel je exact
maak je je druk? Dan ha dhij maar het per PM of per FB in BNW moeten uitvechten, niet zo'n FB topic openen. Dat is sowieso vragen om backfire. Al valt het best mee.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:30 schreef Dragorius het volgende:
Ja I know maar het gaat me meer om Rieboet zelf. Die krijgt (het valt gelukkig mee nu) dan echt shit over zich heen. Iemand mag dan wel een bord voor de kop hebben maar ik gun dat niemand
Maak me niet "druk" maar ik heb meer zoiets van "had het lekker in BNW-feedback gehouden" nu krijg je alleen maar mensen over je heen. Al valt het inderdaad gelukkig meequote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
maak je je druk? Dan ha dhij maar het per PM of per FB in BNW moeten uitvechten, niet zo'n FB topic openen. Dat is sowieso vragen om backfire. Al valt het best mee.
Nee, een action man met een gouden hartjequote:
Met 22 cm liefdeskanonquote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, een action man met een gouden hartje
neem jij je Tarzan mee op elke date?quote:
Dat is in de half-slappe spaghetti stand. Pay attention! Anders gaat de date niet doorquote:
Kinderachtig inderdaad.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:52 schreef IrishBastard het volgende:
Gaan we hier nou dagelijks pochen met piemolgrootte?
En onze date dan? Is dat ook al niets?quote:
had niet ontbeten, geen brood gesmeerd, en geen geld bij me, dus zijnquote:
zwaaidatequote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:55 schreef Dragorius het volgende:
[..]
En onze date dan? Is dat ook al niets?
de refter in de pauze is echtquote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:56 schreef Californium het volgende:
[..]
had niet ontbeten, geen brood gesmeerd, en geen geld bij me, dus zijnen ik maar naar refter gegaan want heb met mijn chipknip opgeladen
wat een drukte
![]()
echt wel! maar goed.... we hebben een pleje kunnen vindenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
de refter in de pauze is echt
die rijen
En jij zegt dan iets terug over de afmeting van je piemel?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:59 schreef Dragorius het volgende:
Ik heb een collega die alleen maar over anale seks kan praten.Royal sadness....
Anal invadersquote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:59 schreef Dragorius het volgende:
Ik heb een collega die alleen maar over anale seks kan praten.Royal sadness....
Nee dat doe ik alleen op Fok! Ik krijg al rooie oortjes bij de gedachte alleen alquote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:00 schreef AMDB het volgende:
[..]
En jij zegt dan iets terug over de afmeting van je piemel?
universiteits'restaurant'quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:01 schreef Dj_unkie het volgende:
Ben ik echt een oetlul of heb ik nog nooit gehoord van de refter...explain anyone????
Nep-Nijmegenaarquote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:01 schreef Dj_unkie het volgende:
Ben ik echt een oetlul of heb ik nog nooit gehoord van de refter...explain anyone????
XCO. En vast nog wat anders.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:54 schreef Dragorius het volgende:
Maar wat gaan jullie vanavond uitspoken?
Da's waar. Heb er jaren terug een klef broodje kroket weg proberen te krijgen.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
als hij het niet kent, heeft hij er ook nog nooit gegeten als het meezit
alles smaakt er naar doperwtjesquote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:05 schreef Californium het volgende:
heel af en toe is de vegetarische maaltijd echt goed weg te krijgen! en tijdens de lunch hebben ze best lekkere broodjes
Lol ik ken hem ook niet heurquote:
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
alles smaakt er naar doperwtjes
quote:
wanneer wordt jij blauw mobloquote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:02 schreef motorbloempje het volgende:
nou, kusje d'r op, over...
slotje?
nietquote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:09 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
wanneer wordt jij blauw moblo? en waarvan
IDO niets voor je?quote:
Vast wel, het uitmelken van programma's is tot kunst verhevenquote:
alleen als ik zelf echt wat met het forum heb en er wat bij kan dragen.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:11 schreef swarmahoer het volgende:
ik dacht dat je zo'n kleurtje ambieerde?
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
als hij het niet kent, heeft hij er ook nog nooit gegeten als het meezit
for what?quote:
Oktoberfeste, die staat nog op mijn verlanglijstjequote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:16 schreef Californium het volgende:
[..]
for what?![]()
en vegetarisch jah
en refter heeft best lekkere broodjes tijdens de lunch
Ik vind KPd wel iets meer voor jequote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:14 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
alleen als ik zelf echt wat met het forum heb en er wat bij kan dragen.SES lijkt me tof, nog steeds
Haal dan een frietje/patatjequote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:16 schreef motorbloempje het volgende:
ik kook ook 9 van de 10 keer zelf, maar heb wel eens de smakeloze hap van de refter moeten ontberen omdat het simpelweg logistiek het 'beste' uit kwam
' me hand 'quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:21 schreef Californium het volgende:
ik kreeg een briefje in me hand geduwdSigma oktoberfest morgen bij ovum novum
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:22 schreef IrishBastard het volgende:
De combinatie Sigma, oktoberfest en OvumBen er vrij zeker van dat ik daar niets aan ga missen
Alleen Ovum Novum is voor mij al genoeg reden om af te haken.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:22 schreef IrishBastard het volgende:
De combinatie Sigma, oktoberfest en OvumBen er vrij zeker van dat ik daar niets aan ga missen
ook hoiquote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:23 schreef dramatiek het volgende:
Wie woont er hier in Malvert? Is het goed toeven daar?
lekkere puntzak friet van "de burght" met een dikke kroket...mmmmmquote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
da's dan weer vette shizzle, dan liever 'gezond' dat naar erwtjes smaakt
Nerdverenigingquote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:23 schreef HostiMeister het volgende:
Oke, ff voor de mensen die niet zo thuis zijn in jullie universitair wereldje, Ovum begrijp ik, Oktoberfeest ook, maar Sigma zegt me dan weer ff niets
studievereniging MLW / SKquote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:23 schreef HostiMeister het volgende:
Oke, ff voor de mensen die niet zo thuis zijn in jullie universitair wereldje, Ovum begrijp ik, Oktoberfeest ook, maar Sigma zegt me dan weer ff niets
en die die waar jij voorzitter van bent is niet nerdquote:
Niet laten vallen!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:24 schreef LastRequest het volgende:
Oooooja en ik heb m'n iPhone en hij is nice
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:24 schreef LastRequest het volgende:
Oooooja en ik heb m'n iPhone en hij is nice
Riight, dus ff makkelijke schuchtere (lelijke) wijven scoren. Check!quote:
neequote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:25 schreef Californium het volgende:
[..]
en die die waar jij voorzitter van bent is niet nerdgrapjas
Dit dus. Stel je eens voor en zulksquote:
Wat een verdediging directquote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:25 schreef Californium het volgende:
[..]
en die die waar jij voorzitter van bent is niet nerdgrapjas
Naar mijn mening zijn sommige delen Malvert wel oke, maar grote delen ook niet..wel kans dat je er glasvezel internet hebtquote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:23 schreef dramatiek het volgende:
Wie woont er hier in Malvert? Is het goed toeven daar?
het was idd bij jullie ergens, stond ovum novum bijquote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:23 schreef LastRequest het volgende:
Nou das niet door ons georganiseerd dus die kun je weglaten uit de combinatie
Ons Oktoberfest is volgende week!
Maar Cali ik ben er morgenavond ook, andere zaal dan.. Even meeten
Nou, met een naam als iets uit een Douglas Adams boek lijkt me dat sterkquote:
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:25 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Dit dus. Stel je eens voor en zulks
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:26 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Wat een verdediging directDat werd toch nergens gezegd?
Klassieke Mythologiequote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:26 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nou, met een naam als iets uit een Douglas Adams boek lijkt me dat sterk
Ja echt belachelijk, allemaal van die halve zolen die hier menen leuk te moeten komen doen zonder even fatsoenlijk zichzelf voor te stellenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:26 schreef royjn het volgende:
Oktoberfest niet eens in Munchen? lama![]()
Wie zit er Nijmegen te promoten? Laatste tijd wel heel veel nieuwe users
Douglas Adamsquote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:26 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nou, met een naam als iets uit een Douglas Adams boek lijkt me dat sterk
Nee ik heb een touwtje om m'n nek gedaan voor de zekerheid, het zal mij niet gebeuren!quote:
Dat vroeg ik me vanmiddag ook al af, heeft er iemand geflyerd ofzoquote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:26 schreef royjn het volgende:
Wie zit er Nijmegen te promoten? Laatste tijd wel heel veel nieuwe users
PietjePuk007quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:28 schreef AMDB het volgende:
[..]
Douglas AdamsHoet heet die vereniging dan?
Dirkquote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:28 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me vanmiddag ook al af, heeft er iemand geflyerd ofzo
bovenaan bij Kelfkesbos (of hoe je dat ook typt) tegenover de Halfords...echt zwaar relaxte FRIET!!!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:27 schreef AMDB het volgende:
[..]
De Burcht, waar zit dat ook alweer, naam komt me heel bekend voor.
Owja, ik ben dramatiek. Origineel uit het zuiden maar momenteel verblijvend in Getto van Nederland. Aangenaam. Morgen kijken in Malvert, interveste, zal wel brakke hap zijn.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:25 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Dit dus. Stel je eens voor en zulks
Is daar ook al een Getto? gaat snel achteruit in NLquote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:32 schreef Dragorius het volgende:
Getto van Nederland? Woon je in Arnhem?
kanaal?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:34 schreef Dj_unkie het volgende:
zoals ik al zei, je hebt ook prima stukken...
Ik ben sowieso niet zo weg van de delen Nijmegen aan de andere kant van het kanaal...vind de opbouw gewoon niet mooi...en je kan GVD nooit de weg vinden in die wijken
6 Jaar ingeschreven zijn?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:34 schreef motorbloempje het volgende:
alsof je als jongere/student 'eisen' hebt als je via de sociale woningbouw wilt huren.
Wij hadden voor onze Tolhuiswoning ook al 6 jaar tijd nodig, en dan hadden we nog ontzettend veel gelukmeestal heb je namelijk bijna 7 jaar nodig
haphapquote:
nee, dit is niet onze droomwoning op onze droomlocatiequote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:37 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
6 Jaar ingeschreven zijn?
Zoja waar moet je je inschrijven? Of heb je op dat specifieke pand 6 jaar gewacht?
helemaal mee eens! Ik heb het ook geprobeerd, maar kwam daar echt nooit hoger dan plaats 80. Toen heb ik directwonen en kamernet geprobeerd (zonder succes). Daarna had ik het geluk dat een vriend ging verhuizen en ik zijn crib mocht overnemenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:34 schreef motorbloempje het volgende:
alsof je als jongere/student 'eisen' hebt als je via de sociale woningbouw wilt huren.
Wij hadden voor onze Tolhuiswoning ook al 6 jaar tijd nodig, en dan hadden we nog ontzettend veel gelukmeestal heb je namelijk bijna 7 jaar nodig
mja 4 jaar ingeschreven nergens kans op. Ik niet (fulltime) studeren maar vriendin wel, geen studiefinanciering meer dus dan maar wat goedkoper wonen.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nee, dit is niet onze droomwoning op onze droomlocatie
www.entree.nusociale woningbouw.
malvert woont voornamelijk veel kutjeugd dacht ikquote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:40 schreef dramatiek het volgende:
[..]
mja 4 jaar ingeschreven nergens kans op. Ik niet (fulltime) studeren maar vriendin wel, geen studiefinanciering meer dus dan maar wat goedkoper wonen.
Vorige week zijn 5 mensen 4 appartementen gaan bezoeken en ze zijn niet vergeven. Dat doet me altijd sterk twijfelen aan of de buurt of het pand.
En mijn grootoudersquote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:41 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
malvert woont voornamelijk veel kutjeugd dacht ik
hier al gekeken?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:40 schreef dramatiek het volgende:
[..]
mja 4 jaar ingeschreven nergens kans op. Ik niet (fulltime) studeren maar vriendin wel, geen studiefinanciering meer dus dan maar wat goedkoper wonen.
Vorige week zijn 5 mensen 4 appartementen gaan bezoeken en ze zijn niet vergeven. Dat doet me altijd sterk twijfelen aan of de buurt of het pand.
Tolhuis FTWquote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:34 schreef motorbloempje het volgende:
Wel kenker ver wegquote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:42 schreef motorbloempje het volgende:
Tolhuis daarentegen is wel puike shizzle, lekker rustig
Direct Wonen is echt een grote baggershitquote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:42 schreef Dj_unkie het volgende:
![]()
[..]
hier al gekeken?
klik
hebben ook een winkel op kelfkensbosch in het centrum van Nijmegen!
valt mee, ik fiets in 20 minuten naar het centrum en 25 minuten naar de uni, maximaalquote:
Ik moest bijna 2000 euro lappen voor mijn huidige appartement. Stond de gaskraan ook nog vol open als welkosmtgeschenk. Goed dat ze toch even gezegd hadden dat een verhuizer vond dat het naar gas rook. Niet ff gaan kijken voor die 550 euro bemiddelingskosten.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:46 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Direct Wonen is echt een grote baggershit
je betaalt de hoofdprijs voor slecht onderhoud en slechte service.
Ook moet e de eerste keer dat je betaalt niet alleen een maand huur, maar ook borg (zelfde als je maand huur) en kosten voor het vinden van de woning aan Direct Wonen (nogmaals een maand huur!) betalen. Die borg krijg je wel terug maar die vergoeding dus niet. Dan betaal je dus als het MEE zit iin een keer 1200 euroen ik ga mensen echt geen 400 euro geven omdat ze een keer de deur hebben opengemaakt. ' Bemiddelingskosten ', dan liever via marktplaats via een 'echte' particulier.
hangouderen veroorzaken ook veel overlastquote:
Ik vind Brakkestein al te ver van de stadquote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
valt mee, ik fiets in 20 minuten naar het centrum en 25 minuten naar de uni, maximaal
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:50 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
hangouderen veroorzaken ook veel overlast
Bejaarden in de supermarktquote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:50 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
hangouderen veroorzaken ook veel overlast
AMBD is een prinses op een erwtquote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:52 schreef Dj_unkie het volgende:
brakkiestein is nog geen 15 min fietsen
bwhahaha....quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
AMBD is een prinses op een erwt
ver genoeg als je het mij vraagtquote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
valt mee, ik fiets in 20 minuten naar het centrum en 25 minuten naar de uni, maximaal
Dank je, had liever nog een stuk dichterbij de stad gewoond en ben het gewend niet te ver te hoeven fietsen.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
AMBD is een prinses op een erwt
wat is daar 'ver' aan. Een uur, ok, maar 20 minuutjes is niets mis meequote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
ver genoeg als je het mij vraagt
idd, ik vind 20 min fietsen niet echt dichtbijquote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
ver genoeg als je het mij vraagt
waar ergens zit jij ?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:58 schreef AMDB het volgende:
Het wordt een gewenning, boven supermarkt wonen, boven een snackbar, niks ver weg, heerlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |