Goh, een vrouw noob maakt de OP en gelijk alles gaat mis!quote:
ach ja en ventjes die moeten daar altijd weer commentaar opleveren...want daar worden ze zo gelukkig vanquote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Goh, een vrouw noob maakt de OP en gelijk alles gaat mis!
En ze hapt ook nog! Die is duidelijk nieuw hierquote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:57 schreef Laysa het volgende:
[..]
ach ja en ventjes die moeten daar altijd weer commentaar opleveren...want daar worden ze zo gelukkig van
Zie jij daar een PI over het hoofd??!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En ze hapt ook nog! Die is duidelijk nieuw hier
tis nog vroeg he......en nog maar 1 koffie op....dus nu 2e bakkie en dan naar de sportschoolquote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En ze hapt ook nog! Die is duidelijk nieuw hier
Naar college, maar daar komt ze straks wel over piepen.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het is ochtend, het is kutweer dus er moet gepiept worden. Waar is moblo?
Zie je wel dat er niks veranderd in deze reeksquote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Naar college, maar daar komt ze straks wel over piepen.
Wat is een PI?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:59 schreef AMDB het volgende:
[..]
Zie jij daar een PI over het hoofd??!
Wie is jij ?quote:
Hmm, wat ik er nu van begrijp kun je hem bij gewone kaartautomaten opladen? Toch maar eens goed kijken dan.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:28 schreef AMDB het volgende:
Gister trouwens gekeken of ik dat OV-chipkaart oplaadding zag staan, niet dusBen ik nou gewoon blind? Of is ie er gewoon niet op het station?
?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:29 schreef ScarFace- het volgende:
Lekker beveiligde netwerken hier...haha
Mijn netwerk is wel beveiligd andersquote:
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Naar college, maar daar komt ze straks wel over piepen.
neequote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:56 schreef AMDB het volgende:
Bij mij is het netwerk eigenlijk alleen beveiligd dmv toegang geven voor specifiek mac-adres. Is dat eigenlijk wel zo veilig?
Ik zat net te lunchen denk ikquote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:32 schreef motorbloempje het volgende:
nou, Drago, zag je me nog zwaaien?
niet alleen ventjesquote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:57 schreef Laysa het volgende:
[..]
ach ja en ventjes die moeten daar altijd weer commentaar opleveren...want daar worden ze zo gelukkig van
Like I said, zelf geprogrammeerd, Gangsta-ass Retaliation Mode. (of Guus' Retaliation Mode )quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:23 schreef IrishBastard het volgende:
Net zo veilig als WEP
Wat is GRM overigens Hosti? Klinkt tof, kan er alleen niets over vinden
nerd!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wat ben ik toch een fucking nurd
Ga dan weer naar BNWquote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:38 schreef Dragorius het volgende:
Zeg, doe potdomme eens niet zo gezellig hier!!
Daar zit ik ook al verwikkeld in een verhitte discussie hoorquote:
neequote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:38 schreef Dragorius het volgende:
Zeg, doe potdomme eens niet zo gezellig hier!!
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:41 schreef HostiMeister het volgende:
BNW??
Meest vervelende subforum hiero, misschien is alleen OUD nog erger
ik ben anders heul bravequote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:43 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Is voor jou ook niet aan te raden
quote:
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:43 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wat, met z'n allen naar Lambiekje luisteren die achter elke film wel een complot ziet? Of met z'n allen keuvelen hoe 9/11 eigenlijk een inside job was??
Echt waar, dat volk daar is echt kansloos...
Lambiekje komt in meerdere topiquesquote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:45 schreef Dragorius het volgende:
[..]Je hebt dus maar 1 topic gelezen, er zijn veel meer topics met veel meer zaken.
Oh, en anders open je toch een topic over bijvoorbeeld Watergate?
Nou, ik heb een stel scriptjes geschreven die getriggerd worden als een ip adres onrechtmatig op het netwerk probeert te komen. Die roepen dan allerlei kleine applicaties aan die een voor een proberen dat ip adres te kraken om zoveel mogelijk info daarvandaan te halen en het netwerk waar het op zit, als het niet te goed beveiligd isquote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:43 schreef IrishBastard het volgende:
Klinkt tof HostiWat houdt 't ongeveer in dan?
Maar Lambiekje is slechts 1 van de vele posters daar ....quote:
Lambiekje is omnipresent daarquote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:45 schreef Dragorius het volgende:
[..]Je hebt dus maar 1 topic gelezen, er zijn veel meer topics met veel meer zaken.
Oh, en anders open je toch een topic over bijvoorbeeld Watergate?
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:48 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nou, ik heb een stel scriptjes geschreven die getriggerd worden als een ip adres onrechtmatig op het netwerk probeert te komen. Die roepen dan allerlei kleine applicaties aan die een voor een proberen dat ip adres te kraken om zoveel mogelijk info daarvandaan te halen en het netwerk waar het op zit, als het niet te goed beveiligd is
Reptilians zitten in TRU, niet bij ons in BNWquote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Lambiekje is omnipresent daar
Reptillians en allemaal die andere lariekoek over Chemtrails... nee, niet mijn ding
TRU = paranormaalquote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:53 schreef LastRequest het volgende:
Ik ben niet zo thuis in de subfora hier, wat is het verschil tussen TRU en BNW?
TRU staat voor iets van the truth is out there toch?
Dude.quote:
Dat gehypet stukje plastic?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:03 schreef LastRequest het volgende:
Kinders ik zit op m'n iphone te wachten en ik hou het niet meer uit
Tussen 12:47 en 15:47 (ja echt) kan ie bezorgd worden
goed gelezen jaquote:
Voor een hype verkoopt het nu nog steeds goedquote:
moblo kom er maar inquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:14 schreef Dj_unkie het volgende:
ZO! en nu reageer ik ook even, daar heb ik recht op als Nijmegenaar![]()
hoi
btw nieuwe HTC HD2 ziet e rook gelikt uit....4,3 inch beeldplezier
Het is hip, dus niet stoer om te hebben, denk ik. Ik hoop over 3 maanden een nieuw toestel te halen. De Android of iPhone zal het wel wordenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:14 schreef HostiMeister het volgende:
Stelletje alto's hier... Wat isser nou weer mis met een Iphone?
Paupers die Apples niet kunnen betalen en dus geen recht van spreken hebbenquote:
Ik kan het wel betalen maar ene Iphone komt hier niet binnen. Een tablet daarentegenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Paupers die Apples niet kunnen betalen en dus geen recht van spreken hebben
Wat is er in godensnaam nou weer mis met Apple?quote:
Hij zal er wel een complot achter zien. Ook hij wordt gehersenspoeld door Lambiekje en co.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wat is er in godensnaam nou weer mis met Apple?
GMTAquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij zal er wel een complot achter zien. Ook hij wordt gehersenspoeld door Lambiekje en co.
Vooral de gebruikers, hier op het werk kijken ze je met de nek aan omdat je thuis Windows hebt draaien.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wat is er in godensnaam nou weer mis met Apple?
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij zal er wel een complot achter zien. Ook hij wordt gehersenspoeld door Lambiekje en co.
En gelijk hebben ze.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:20 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Vooral de gebruikers, hier op het werk kijken ze je met de nek aan omdat je thuis Windows hebt draaien.
Verheven kutvolk
Een Apple is net zo mannelijk als een roze Ladyshavequote:
Waarom heb je dan nog geen Apple?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:21 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Een Apple is net zo mannelijk als een roze Ladyshave
Ik ben dat stadium al voorbij lieve boooiquote:
Een product haten omdat de gebruikers je niet aanstaan... Erg volwassenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:20 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Vooral de gebruikers, hier op het werk kijken ze je met de nek aan omdat je thuis Windows hebt draaien.
Verheven kutvolk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |