Dat gehypet stukje plastic?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:03 schreef LastRequest het volgende:
Kinders ik zit op m'n iphone te wachten en ik hou het niet meer uit
Tussen 12:47 en 15:47 (ja echt) kan ie bezorgd worden
goed gelezen jaquote:
Voor een hype verkoopt het nu nog steeds goedquote:
moblo kom er maar inquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:14 schreef Dj_unkie het volgende:
ZO! en nu reageer ik ook even, daar heb ik recht op als Nijmegenaar![]()
hoi
btw nieuwe HTC HD2 ziet e rook gelikt uit....4,3 inch beeldplezier
Het is hip, dus niet stoer om te hebben, denk ik. Ik hoop over 3 maanden een nieuw toestel te halen. De Android of iPhone zal het wel wordenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:14 schreef HostiMeister het volgende:
Stelletje alto's hier... Wat isser nou weer mis met een Iphone?
Paupers die Apples niet kunnen betalen en dus geen recht van spreken hebbenquote:
Ik kan het wel betalen maar ene Iphone komt hier niet binnen. Een tablet daarentegenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Paupers die Apples niet kunnen betalen en dus geen recht van spreken hebben
Wat is er in godensnaam nou weer mis met Apple?quote:
Hij zal er wel een complot achter zien. Ook hij wordt gehersenspoeld door Lambiekje en co.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wat is er in godensnaam nou weer mis met Apple?
GMTAquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij zal er wel een complot achter zien. Ook hij wordt gehersenspoeld door Lambiekje en co.
Vooral de gebruikers, hier op het werk kijken ze je met de nek aan omdat je thuis Windows hebt draaien.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wat is er in godensnaam nou weer mis met Apple?
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij zal er wel een complot achter zien. Ook hij wordt gehersenspoeld door Lambiekje en co.
En gelijk hebben ze.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:20 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Vooral de gebruikers, hier op het werk kijken ze je met de nek aan omdat je thuis Windows hebt draaien.
Verheven kutvolk
Een Apple is net zo mannelijk als een roze Ladyshavequote:
Waarom heb je dan nog geen Apple?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:21 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Een Apple is net zo mannelijk als een roze Ladyshave
Ik ben dat stadium al voorbij lieve boooiquote:
Een product haten omdat de gebruikers je niet aanstaan... Erg volwassenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:20 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Vooral de gebruikers, hier op het werk kijken ze je met de nek aan omdat je thuis Windows hebt draaien.
Verheven kutvolk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |