maak je je druk? Dan ha dhij maar het per PM of per FB in BNW moeten uitvechten, niet zo'n FB topic openen. Dat is sowieso vragen om backfire. Al valt het best mee.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:30 schreef Dragorius het volgende:
Ja I know maar het gaat me meer om Rieboet zelf. Die krijgt (het valt gelukkig mee nu) dan echt shit over zich heen. Iemand mag dan wel een bord voor de kop hebben maar ik gun dat niemand
Maak me niet "druk" maar ik heb meer zoiets van "had het lekker in BNW-feedback gehouden" nu krijg je alleen maar mensen over je heen. Al valt het inderdaad gelukkig meequote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
maak je je druk? Dan ha dhij maar het per PM of per FB in BNW moeten uitvechten, niet zo'n FB topic openen. Dat is sowieso vragen om backfire. Al valt het best mee.
Nee, een action man met een gouden hartjequote:
Met 22 cm liefdeskanonquote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, een action man met een gouden hartje
neem jij je Tarzan mee op elke date?quote:
Dat is in de half-slappe spaghetti stand. Pay attention! Anders gaat de date niet doorquote:
Kinderachtig inderdaad.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:52 schreef IrishBastard het volgende:
Gaan we hier nou dagelijks pochen met piemolgrootte?
En onze date dan? Is dat ook al niets?quote:
had niet ontbeten, geen brood gesmeerd, en geen geld bij me, dus zijnquote:
zwaaidatequote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:55 schreef Dragorius het volgende:
[..]
En onze date dan? Is dat ook al niets?
de refter in de pauze is echtquote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:56 schreef Californium het volgende:
[..]
had niet ontbeten, geen brood gesmeerd, en geen geld bij me, dus zijnen ik maar naar refter gegaan want heb met mijn chipknip opgeladen
wat een drukte
![]()
echt wel! maar goed.... we hebben een pleje kunnen vindenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
de refter in de pauze is echt
die rijen
En jij zegt dan iets terug over de afmeting van je piemel?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:59 schreef Dragorius het volgende:
Ik heb een collega die alleen maar over anale seks kan praten.Royal sadness....
Anal invadersquote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:59 schreef Dragorius het volgende:
Ik heb een collega die alleen maar over anale seks kan praten.Royal sadness....
Nee dat doe ik alleen op Fok! Ik krijg al rooie oortjes bij de gedachte alleen alquote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:00 schreef AMDB het volgende:
[..]
En jij zegt dan iets terug over de afmeting van je piemel?
universiteits'restaurant'quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:01 schreef Dj_unkie het volgende:
Ben ik echt een oetlul of heb ik nog nooit gehoord van de refter...explain anyone????
Nep-Nijmegenaarquote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:01 schreef Dj_unkie het volgende:
Ben ik echt een oetlul of heb ik nog nooit gehoord van de refter...explain anyone????
XCO. En vast nog wat anders.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:54 schreef Dragorius het volgende:
Maar wat gaan jullie vanavond uitspoken?
Da's waar. Heb er jaren terug een klef broodje kroket weg proberen te krijgen.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
als hij het niet kent, heeft hij er ook nog nooit gegeten als het meezit
alles smaakt er naar doperwtjesquote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:05 schreef Californium het volgende:
heel af en toe is de vegetarische maaltijd echt goed weg te krijgen! en tijdens de lunch hebben ze best lekkere broodjes
Lol ik ken hem ook niet heurquote:
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
alles smaakt er naar doperwtjes
quote:
wanneer wordt jij blauw mobloquote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:02 schreef motorbloempje het volgende:
nou, kusje d'r op, over...
slotje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |