En jij zegt dan iets terug over de afmeting van je piemel?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:59 schreef Dragorius het volgende:
Ik heb een collega die alleen maar over anale seks kan praten.Royal sadness....
Anal invadersquote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:59 schreef Dragorius het volgende:
Ik heb een collega die alleen maar over anale seks kan praten.Royal sadness....
Nee dat doe ik alleen op Fok! Ik krijg al rooie oortjes bij de gedachte alleen alquote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:00 schreef AMDB het volgende:
[..]
En jij zegt dan iets terug over de afmeting van je piemel?
universiteits'restaurant'quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:01 schreef Dj_unkie het volgende:
Ben ik echt een oetlul of heb ik nog nooit gehoord van de refter...explain anyone????
Nep-Nijmegenaarquote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:01 schreef Dj_unkie het volgende:
Ben ik echt een oetlul of heb ik nog nooit gehoord van de refter...explain anyone????
XCO. En vast nog wat anders.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:54 schreef Dragorius het volgende:
Maar wat gaan jullie vanavond uitspoken?
Da's waar. Heb er jaren terug een klef broodje kroket weg proberen te krijgen.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
als hij het niet kent, heeft hij er ook nog nooit gegeten als het meezit
alles smaakt er naar doperwtjesquote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:05 schreef Californium het volgende:
heel af en toe is de vegetarische maaltijd echt goed weg te krijgen! en tijdens de lunch hebben ze best lekkere broodjes
Lol ik ken hem ook niet heurquote:
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
alles smaakt er naar doperwtjes
quote:
wanneer wordt jij blauw mobloquote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:02 schreef motorbloempje het volgende:
nou, kusje d'r op, over...
slotje?
nietquote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:09 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
wanneer wordt jij blauw moblo? en waarvan
IDO niets voor je?quote:
Vast wel, het uitmelken van programma's is tot kunst verhevenquote:
alleen als ik zelf echt wat met het forum heb en er wat bij kan dragen.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:11 schreef swarmahoer het volgende:
ik dacht dat je zo'n kleurtje ambieerde?
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
als hij het niet kent, heeft hij er ook nog nooit gegeten als het meezit
for what?quote:
Oktoberfeste, die staat nog op mijn verlanglijstjequote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:16 schreef Californium het volgende:
[..]
for what?![]()
en vegetarisch jah
en refter heeft best lekkere broodjes tijdens de lunch
Ik vind KPd wel iets meer voor jequote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:14 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
alleen als ik zelf echt wat met het forum heb en er wat bij kan dragen.SES lijkt me tof, nog steeds
Haal dan een frietje/patatjequote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:16 schreef motorbloempje het volgende:
ik kook ook 9 van de 10 keer zelf, maar heb wel eens de smakeloze hap van de refter moeten ontberen omdat het simpelweg logistiek het 'beste' uit kwam
' me hand 'quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:21 schreef Californium het volgende:
ik kreeg een briefje in me hand geduwdSigma oktoberfest morgen bij ovum novum
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:22 schreef IrishBastard het volgende:
De combinatie Sigma, oktoberfest en OvumBen er vrij zeker van dat ik daar niets aan ga missen
Alleen Ovum Novum is voor mij al genoeg reden om af te haken.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:22 schreef IrishBastard het volgende:
De combinatie Sigma, oktoberfest en OvumBen er vrij zeker van dat ik daar niets aan ga missen
ook hoiquote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:23 schreef dramatiek het volgende:
Wie woont er hier in Malvert? Is het goed toeven daar?
lekkere puntzak friet van "de burght" met een dikke kroket...mmmmmquote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
da's dan weer vette shizzle, dan liever 'gezond' dat naar erwtjes smaakt
Nerdverenigingquote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:23 schreef HostiMeister het volgende:
Oke, ff voor de mensen die niet zo thuis zijn in jullie universitair wereldje, Ovum begrijp ik, Oktoberfeest ook, maar Sigma zegt me dan weer ff niets
studievereniging MLW / SKquote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:23 schreef HostiMeister het volgende:
Oke, ff voor de mensen die niet zo thuis zijn in jullie universitair wereldje, Ovum begrijp ik, Oktoberfeest ook, maar Sigma zegt me dan weer ff niets
en die die waar jij voorzitter van bent is niet nerdquote:
Niet laten vallen!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:24 schreef LastRequest het volgende:
Oooooja en ik heb m'n iPhone en hij is nice
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:24 schreef LastRequest het volgende:
Oooooja en ik heb m'n iPhone en hij is nice
Riight, dus ff makkelijke schuchtere (lelijke) wijven scoren. Check!quote:
neequote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:25 schreef Californium het volgende:
[..]
en die die waar jij voorzitter van bent is niet nerdgrapjas
Dit dus. Stel je eens voor en zulksquote:
Wat een verdediging directquote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:25 schreef Californium het volgende:
[..]
en die die waar jij voorzitter van bent is niet nerdgrapjas
Naar mijn mening zijn sommige delen Malvert wel oke, maar grote delen ook niet..wel kans dat je er glasvezel internet hebtquote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:23 schreef dramatiek het volgende:
Wie woont er hier in Malvert? Is het goed toeven daar?
het was idd bij jullie ergens, stond ovum novum bijquote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:23 schreef LastRequest het volgende:
Nou das niet door ons georganiseerd dus die kun je weglaten uit de combinatie
Ons Oktoberfest is volgende week!
Maar Cali ik ben er morgenavond ook, andere zaal dan.. Even meeten
Nou, met een naam als iets uit een Douglas Adams boek lijkt me dat sterkquote:
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:25 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Dit dus. Stel je eens voor en zulks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |