nietquote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:09 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
wanneer wordt jij blauw moblo? en waarvan
IDO niets voor je?quote:
Vast wel, het uitmelken van programma's is tot kunst verhevenquote:
alleen als ik zelf echt wat met het forum heb en er wat bij kan dragen.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:11 schreef swarmahoer het volgende:
ik dacht dat je zo'n kleurtje ambieerde?
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
als hij het niet kent, heeft hij er ook nog nooit gegeten als het meezit
for what?quote:
Oktoberfeste, die staat nog op mijn verlanglijstjequote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:16 schreef Californium het volgende:
[..]
for what?![]()
en vegetarisch jah
en refter heeft best lekkere broodjes tijdens de lunch
Ik vind KPd wel iets meer voor jequote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:14 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
alleen als ik zelf echt wat met het forum heb en er wat bij kan dragen.SES lijkt me tof, nog steeds
Haal dan een frietje/patatjequote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:16 schreef motorbloempje het volgende:
ik kook ook 9 van de 10 keer zelf, maar heb wel eens de smakeloze hap van de refter moeten ontberen omdat het simpelweg logistiek het 'beste' uit kwam
' me hand 'quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:21 schreef Californium het volgende:
ik kreeg een briefje in me hand geduwdSigma oktoberfest morgen bij ovum novum
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:22 schreef IrishBastard het volgende:
De combinatie Sigma, oktoberfest en OvumBen er vrij zeker van dat ik daar niets aan ga missen
Alleen Ovum Novum is voor mij al genoeg reden om af te haken.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:22 schreef IrishBastard het volgende:
De combinatie Sigma, oktoberfest en OvumBen er vrij zeker van dat ik daar niets aan ga missen
ook hoiquote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:23 schreef dramatiek het volgende:
Wie woont er hier in Malvert? Is het goed toeven daar?
lekkere puntzak friet van "de burght" met een dikke kroket...mmmmmquote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
da's dan weer vette shizzle, dan liever 'gezond' dat naar erwtjes smaakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |