En jij zegt dan iets terug over de afmeting van je piemel?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:59 schreef Dragorius het volgende:
Ik heb een collega die alleen maar over anale seks kan praten.Royal sadness....
Anal invadersquote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:59 schreef Dragorius het volgende:
Ik heb een collega die alleen maar over anale seks kan praten.Royal sadness....
Nee dat doe ik alleen op Fok! Ik krijg al rooie oortjes bij de gedachte alleen alquote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:00 schreef AMDB het volgende:
[..]
En jij zegt dan iets terug over de afmeting van je piemel?
universiteits'restaurant'quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:01 schreef Dj_unkie het volgende:
Ben ik echt een oetlul of heb ik nog nooit gehoord van de refter...explain anyone????
Nep-Nijmegenaarquote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:01 schreef Dj_unkie het volgende:
Ben ik echt een oetlul of heb ik nog nooit gehoord van de refter...explain anyone????
XCO. En vast nog wat anders.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:54 schreef Dragorius het volgende:
Maar wat gaan jullie vanavond uitspoken?
Da's waar. Heb er jaren terug een klef broodje kroket weg proberen te krijgen.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
als hij het niet kent, heeft hij er ook nog nooit gegeten als het meezit
alles smaakt er naar doperwtjesquote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:05 schreef Californium het volgende:
heel af en toe is de vegetarische maaltijd echt goed weg te krijgen! en tijdens de lunch hebben ze best lekkere broodjes
Lol ik ken hem ook niet heurquote:
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
alles smaakt er naar doperwtjes
quote:
wanneer wordt jij blauw mobloquote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:02 schreef motorbloempje het volgende:
nou, kusje d'r op, over...
slotje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |