bovenaan bij Kelfkesbos (of hoe je dat ook typt) tegenover de Halfords...echt zwaar relaxte FRIET!!!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:27 schreef AMDB het volgende:
[..]
De Burcht, waar zit dat ook alweer, naam komt me heel bekend voor.
Owja, ik ben dramatiek. Origineel uit het zuiden maar momenteel verblijvend in Getto van Nederland. Aangenaam. Morgen kijken in Malvert, interveste, zal wel brakke hap zijn.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:25 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Dit dus. Stel je eens voor en zulks
Is daar ook al een Getto? gaat snel achteruit in NLquote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:32 schreef Dragorius het volgende:
Getto van Nederland? Woon je in Arnhem?
kanaal?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:34 schreef Dj_unkie het volgende:
zoals ik al zei, je hebt ook prima stukken...
Ik ben sowieso niet zo weg van de delen Nijmegen aan de andere kant van het kanaal...vind de opbouw gewoon niet mooi...en je kan GVD nooit de weg vinden in die wijken
6 Jaar ingeschreven zijn?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:34 schreef motorbloempje het volgende:
alsof je als jongere/student 'eisen' hebt als je via de sociale woningbouw wilt huren.
Wij hadden voor onze Tolhuiswoning ook al 6 jaar tijd nodig, en dan hadden we nog ontzettend veel gelukmeestal heb je namelijk bijna 7 jaar nodig
haphapquote:
nee, dit is niet onze droomwoning op onze droomlocatiequote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:37 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
6 Jaar ingeschreven zijn?
Zoja waar moet je je inschrijven? Of heb je op dat specifieke pand 6 jaar gewacht?
helemaal mee eens! Ik heb het ook geprobeerd, maar kwam daar echt nooit hoger dan plaats 80. Toen heb ik directwonen en kamernet geprobeerd (zonder succes). Daarna had ik het geluk dat een vriend ging verhuizen en ik zijn crib mocht overnemenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:34 schreef motorbloempje het volgende:
alsof je als jongere/student 'eisen' hebt als je via de sociale woningbouw wilt huren.
Wij hadden voor onze Tolhuiswoning ook al 6 jaar tijd nodig, en dan hadden we nog ontzettend veel gelukmeestal heb je namelijk bijna 7 jaar nodig
mja 4 jaar ingeschreven nergens kans op. Ik niet (fulltime) studeren maar vriendin wel, geen studiefinanciering meer dus dan maar wat goedkoper wonen.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nee, dit is niet onze droomwoning op onze droomlocatie
www.entree.nusociale woningbouw.
malvert woont voornamelijk veel kutjeugd dacht ikquote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:40 schreef dramatiek het volgende:
[..]
mja 4 jaar ingeschreven nergens kans op. Ik niet (fulltime) studeren maar vriendin wel, geen studiefinanciering meer dus dan maar wat goedkoper wonen.
Vorige week zijn 5 mensen 4 appartementen gaan bezoeken en ze zijn niet vergeven. Dat doet me altijd sterk twijfelen aan of de buurt of het pand.
En mijn grootoudersquote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:41 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
malvert woont voornamelijk veel kutjeugd dacht ik
hier al gekeken?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:40 schreef dramatiek het volgende:
[..]
mja 4 jaar ingeschreven nergens kans op. Ik niet (fulltime) studeren maar vriendin wel, geen studiefinanciering meer dus dan maar wat goedkoper wonen.
Vorige week zijn 5 mensen 4 appartementen gaan bezoeken en ze zijn niet vergeven. Dat doet me altijd sterk twijfelen aan of de buurt of het pand.
Tolhuis FTWquote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:34 schreef motorbloempje het volgende:
Wel kenker ver wegquote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:42 schreef motorbloempje het volgende:
Tolhuis daarentegen is wel puike shizzle, lekker rustig
Direct Wonen is echt een grote baggershitquote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:42 schreef Dj_unkie het volgende:
![]()
[..]
hier al gekeken?
klik
hebben ook een winkel op kelfkensbosch in het centrum van Nijmegen!
valt mee, ik fiets in 20 minuten naar het centrum en 25 minuten naar de uni, maximaalquote:
Ik moest bijna 2000 euro lappen voor mijn huidige appartement. Stond de gaskraan ook nog vol open als welkosmtgeschenk. Goed dat ze toch even gezegd hadden dat een verhuizer vond dat het naar gas rook. Niet ff gaan kijken voor die 550 euro bemiddelingskosten.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:46 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Direct Wonen is echt een grote baggershit
je betaalt de hoofdprijs voor slecht onderhoud en slechte service.
Ook moet e de eerste keer dat je betaalt niet alleen een maand huur, maar ook borg (zelfde als je maand huur) en kosten voor het vinden van de woning aan Direct Wonen (nogmaals een maand huur!) betalen. Die borg krijg je wel terug maar die vergoeding dus niet. Dan betaal je dus als het MEE zit iin een keer 1200 euroen ik ga mensen echt geen 400 euro geven omdat ze een keer de deur hebben opengemaakt. ' Bemiddelingskosten ', dan liever via marktplaats via een 'echte' particulier.
hangouderen veroorzaken ook veel overlastquote:
Ik vind Brakkestein al te ver van de stadquote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
valt mee, ik fiets in 20 minuten naar het centrum en 25 minuten naar de uni, maximaal
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:50 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
hangouderen veroorzaken ook veel overlast
Bejaarden in de supermarktquote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:50 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
hangouderen veroorzaken ook veel overlast
AMBD is een prinses op een erwtquote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:52 schreef Dj_unkie het volgende:
brakkiestein is nog geen 15 min fietsen
bwhahaha....quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
AMBD is een prinses op een erwt
ver genoeg als je het mij vraagtquote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
valt mee, ik fiets in 20 minuten naar het centrum en 25 minuten naar de uni, maximaal
Dank je, had liever nog een stuk dichterbij de stad gewoond en ben het gewend niet te ver te hoeven fietsen.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
AMBD is een prinses op een erwt
wat is daar 'ver' aan. Een uur, ok, maar 20 minuutjes is niets mis meequote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
ver genoeg als je het mij vraagt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |