Laat mij lekker nog in mijn Action-Man periode zitten jaquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:23 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Een product haten omdat de gebruikers je niet aanstaan... Erg volwassen
ROFLquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:24 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Laat mij lekker nog in mijn Action-Man periode zitten ja
Die collega of een mac?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:23 schreef Dj_unkie het volgende:
Echt waar die mentaliteit van Apple...misselijkmakend...
Heb ook zo'n collega die helemaal weg is van Apple. Als die dan al begint van...WIJ als Apple gebruikers...Sorry komt er niet in
Het meest irritante is dat het ineens iPhone heet, en geen mobiele telefoon, en dat een mp3 speler ineens een iPod isquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:23 schreef Dj_unkie het volgende:
Echt waar die mentaliteit van Apple...misselijkmakend...
Heb ook zo'n collega die helemaal weg is van Apple. Als die dan al begint van...WIJ als Apple gebruikers...Sorry komt er niet in
Het heet toch ook iPhone? Iedereen noemt zijn mobiel ook Nokia met eventueel <insert kutnummer>quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:26 schreef AMDB het volgende:
[..]
Het meest irritante is dat het ineens iPhone heet, en geen mobiele telefoon, en dat een mp3 speler ineens een iPod isIk ga toch ook niet alles bij de merknaam noemen, dat is m.i. gewoon hip doen met je ubercoole producten
Dat.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het heet toch ook iPhone? Iedereen noemt zijn mobiel ook Nokia met eventueel <insert kutnummer>
Ben ik wel met je eens, maar niet elke apple user is zo, bij mij is het ook gewoon mp3 speler.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:26 schreef AMDB het volgende:
[..]
Het meest irritante is dat het ineens iPhone heet, en geen mobiele telefoon, en dat een mp3 speler ineens een iPod isIk ga toch ook niet alles bij de merknaam noemen, dat is m.i. gewoon hip doen met je ubercoole producten
Nee, mensen noemen het vaak iPhone waar de meeste mensen refereren naar hun mobiele telefoon.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het heet toch ook iPhone? Iedereen noemt zijn mobiel ook Nokia met eventueel <insert kutnummer>
Ik doelde op Apple, maar bij nader inzien zijn ze beide misselijkmakend....Bedankt voor het inzichtquote:
Dan ben je de 1e die ik 'tegenkom'quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ben ik wel met je eens, maar niet elke apple user is zo, bij mij is het ook gewoon mp3 speler.
Wij kennen andere mensen. De meeste die ik aanhoor geven aan dat ze een Nokia, Samsung, insert andere naam hebben gekocht. Dus ook iPhone.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:29 schreef AMDB het volgende:
[..]
Nee, mensen noemen het vaak iPhone waar de meeste mensen refereren naar hun mobiele telefoon.
Bijv.: "Ik heb een nieuwe iPhone gekocht" tegen "Ik heb een nieuwe telefoon gekocht"
Hey maar stel je eens even fatsoenlijk voorquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:30 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
Ik doelde op Apple, maar bij nader inzien zijn ze beide misselijkmakend....Bedankt voor het inzicht
Wie heeft er dan ook een Zen....Mensen respecteren me als ik zeg: "ik heb dat nummer ook op mijn COWON Iaudio X5L...."quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:31 schreef AMDB het volgende:
[..]
Dan ben je de 1e die ik 'tegenkom'
Iedereen heeft het altijd over iPod bij mij![]()
"Dat nummer heb ik ook op m'n iPod" tegen "ik heb dat nummer ook op m'n mp3-speler"
Als ik dan tegen mensen zeg dat ik "dat nummer op m'n Creative Zen ga zetten" kijken ze me raar aan
Telegraafquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
LR: http://www.telegraaf.nl/d(...)hone_op_komst__.html
Creative Zenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:31 schreef AMDB het volgende:
[..]
Dan ben je de 1e die ik 'tegenkom'
Iedereen heeft het altijd over iPod bij mij![]()
"Dat nummer heb ik ook op m'n iPod" tegen "ik heb dat nummer ook op m'n mp3-speler"
Als ik dan tegen mensen zeg dat ik "dat nummer op m'n Creative Zen ga zetten" kijken ze me raar aan
Die zen is primaquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:33 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
Wie heeft er dan ook een Zen....Mensen respecteren me als ik zeg: "ik heb dat nummer ook op mijn COWON Iaudio X5L...."
Nou hallo allemaal...quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:32 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Hey maar stel je eens even fatsoenlijk voor
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:36 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
Nou hallo allemaal...
Ik ben Jordy. Ik ben 23 lentes jong en ben geboren en getogen in Nijmegen! Sinds een halfjaar heb ik me eigen stekkie vlakbij het centrum
Zo nu en dan wel eens jah...ik schijn nog bezig te zijn met en studie Technische Bedrijfskunde @ HAN (helaas wel in A). Momenteel ben ik bezig met afstuderenquote:
maar s kopen dan zo snel ik een abo opgezegd hebquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
De losse prijs van de HTC Tattoo (Android) is al < 300 euro. Gaat de goeie kant op.
hij wil liever de roze ladyshavequote:
vriend van me had een iphone, 1x stuiteren grote barst in t scherm, en valt niet binnen die zogenaamde garantiequote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:43 schreef LastRequest het volgende:
Ik ga ff lezen Piet!
En wat een reacties hier zeg.. Ik ben geen Apple fanboy/girl, ik heb alleen een iPod die al 4 jaar toppie werkt dus voor mij zit het qua kwaliteit goed.. en m'n zusje en papa hebben ook een iPhone, ik vind het geniale dingen.. kan me uren vermaken met alle apps enzo, daarom wilde ik er ook een
Ja, en waarom is dat anders dan bij andere toestellenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:47 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
vriend van me had een iphone, 1x stuiteren grote barst in t scherm, en valt niet binnen die zogenaamde garantiesta je dan, met nog 1 jaar en 11 maanden abo en een lelijk uitziende kapotte kuttelefoon
Heb je een connectie (of had) met de Matrix toevallig?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:36 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
Nou hallo allemaal...
Ik ben Jordy. Ik ben 23 lentes jong en ben geboren en getogen in Nijmegen! Sinds een halfjaar heb ik me eigen stekkie vlakbij het centrum
nee maar vertel meer...klinkt spannendquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:49 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Heb je een connectie (of had) met de Matrix toevallig?
hihi!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:51 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
nee maar vertel meer...klinkt spannend![]()
het wor idd freakin donker hier....en ik moet zo nog met de fiets naar huis
als je tel al gelijk breekt als je m een keer laat vallen zit er iets niet helemaal goed, lijkt me dat ze dat toch testenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:49 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ja, en waarom is dat anders dan bij andere toestellenVal schade is logischerwijs niet onder garantie, dus dit had je bij ieder toestel gehad dat een keer (verkeerd) valt
Inderdaad.. m'n vriendje had ook een mooie nieuwe telefoon, zo'n fancy Samsung ofzo met touchscreen.. toen kwam ie tussen de autodeur en was ie gebogen.. Ligt aan achterlijk gedrag, niet aan de telefoonquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:49 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ja, en waarom is dat anders dan bij andere toestellenVal schade is logischerwijs niet onder garantie, dus dit had je bij ieder toestel gehad dat een keer (verkeerd) valt
Heb jij geluk met jouw telefoon.. de meeste toestellen kunnen wel wat hebben, maar hij kan maar net verkeerd vallen. Ken genoeg mensen met allerlei verschillende toestellen die een kapot scherm hebben door een val.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:55 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
als je tel al gelijk breekt als je m een keer laat vallen zit er iets niet helemaal goed, lijkt me dat ze dat toch testen
die van mij is al 100 keer gevallen, nog niks mis mee
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:11 schreef swarmahoer het volgende:
bij het lezen van de tt wist ik al wie bedoeld werd
Moderators die partij trekken
jacobslaan ongeveer.... of bedoel je exactquote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:12 schreef HostiMeister het volgende:
Iemand enig idee welk op welk adres de kamer die Morgane verhuurt zich bevindt?
Lief van jullie maar ik vind het eerder lastig voor Rieboet, het topic heeft Backfire written all over it. Als het gewoon in BNW-Feedback was gepost was er niks aan de hand geweest. Of desnoods op mail naar forum@fok.nlquote:
ach, ok, het was ook voor mijn eigen vermaakquote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:24 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Lief van jullie maar ik vind het eerder lastig voor Rieboet, het topic heeft Backfire written all over it. Als het gewoon in BNW-Feedback was gepost was er niks aan de hand geweest. Of desnoods op mail naar forum@fok.nl
Ja zover was ik al, maar een vriendin van me had interesse en die wilde weten welk adres het wasquote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:15 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
jacobslaan ongeveer.... of bedoel je exact
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |