Ja, als er bevruchte eitjes worden ingebracht; dan kan het natuurlijk wel.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
btw, zwanger raken als je al zwanger bent kan dus.
mn collega kenden een vrouw die dat had nadat ze bevruchte eitjes terug hadden geplaatst en dachten dat ze niet zwngare was, waarna ze nog een keer bevruchte eitjes ebben geplaatst.
De tweede zwangerschap werd trouwens wel afgebroken.
Ik kom sowieso bijna nooit in de Bijenkorf.quote:
Bonneterie ftw!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kom sowieso bijna nooit in de Bijenkorf.
Het is wat je zegt, in principe zou het niet moeten kunnen. Soms echter gebeurt iets in de praktijk wel, wat in theorie niet zou moeten kunnen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:02 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, als er bevruchte eitjes worden ingebracht; dan kan het natuurlijk wel.
Maar via de natuurlijke weg kan het in principe niet voorkomen
Ik ook niet. Zo opwindend is het daar niet.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kom sowieso bijna nooit in de Bijenkorf.
Dat lijkd me idd ook sterkquote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:02 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, als er bevruchte eitjes worden ingebracht; dan kan het natuurlijk wel.
Maar via de natuurlijke weg kan het in principe niet voorkomen
Ik ga waarschijnlijk weer hockeyen!quote:
Dan wel een wit paard.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:04 schreef Crack_ het volgende:
Paardrijdeeeen
Hihi, en paardrij jongetjes bijna
Daar komt een klasgenote ook.quote:
En de Nederlandse variant: Kane doet kinderliedjes.quote:
alleen hockeymeisjes zijn leuk. Hockey voor mannen =quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:07 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik ga waarschijnlijk weer hockeyen!
Maar volgens mijn studiegenoten kan ik gewoon al beter in Leiden gaan hockeyen.
[..]
Dan wel een wit paard.
Polo
Eén op de tien kinderen is niet van de verwachte vader. Schijnt.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
De kans is uiteraard heel erg klein.
Een op de 400 tweelingen heeft ook niet dezelfde vader schijnt
Nu is hij gesloten.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Daar komt een klasgenote ook.
Die wil je niet tegenkomen, overigens.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dit is gewoon een leuk verhaal vind ik en heeft hier niets mee te maken.
Er was in een of ander land een man die in een boom woonde, hij bleef daar altijd, kwam er nooit uit. Op een dag was iedereen hem kwijt en zat ie in een andere boom. Hij wilde niet zeggen waarom.
De sloeries.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:09 schreef IQM het volgende:
[..]
Eén op de tien kinderen is niet van de verwachte vader. Schijnt.
ik las :alle hockeymeisjesquote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:09 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
alleen hockeymeisjes zijn leuk. Hockey voor mannen =
Waarom wit ? ;oquote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:07 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik ga waarschijnlijk weer hockeyen!
Maar volgens mijn studiegenoten kan ik gewoon al beter in Leiden gaan hockeyen.
[..]
Dan wel een wit paard.
Polo
Alle paardrijdmeisjes zijn dominante bitches.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:09 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Als man ga je maar een gat graven ofzo.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik las :alle hockeymeisjes
en nee.
Ik ken een heel lekkere vent die hockeyt
Dudequote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:09 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alle paardrijdmeisjes zijn dominante bitches.
En vaak lelijk. Met een face van hier tot tokio.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
want, herinneringen aan het paard van sinterklaas.quote:
O nee, dat was zo'n dalmatiër met van die zwarte vlekkenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:11 schreef Japsnars het volgende:
[..]
want, herinneringen aan het paard van sinterklaas.
Het is de waarheid, waarom zou je anders een beest jouw wil op leggen?quote:
Anky van Grunsven?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:10 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
En vaak lelijk. Met een face van hier tot tokio.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:12 schreef Hetiszover het volgende:
Hockey voor mannen is als voetbal voor vrouwen.
Sinterklaas.quote:
Je probeert jezelf nu als dominant te profileren?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou, paarden vinden paardrijden echt geen straf hoor!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is de waarheid, waarom zou je anders een beest jouw wil op leggen?
Wat zij zegt.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is de waarheid, waarom zou je anders een beest jouw wil op leggen?
dat weet ik en vind ik niet heel erg vreemd eigenlijkquote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:09 schreef IQM het volgende:
[..]
Eén op de tien kinderen is niet van de verwachte vader. Schijnt.
Ontploffend varken verwondt boerquote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Hoe kom je aan dat verhaal?
En dat ben jij?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nou, paarden vinden paardrijden echt geen straf hoor!
Dus ja, ik vind het een beetje vooroordelen allemaal, want ik heb echt een leuk groepje, met maar één bitch!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:11 schreef Japsnars het volgende:
[..]
want, herinneringen aan het paard van sinterklaas.
GMTA!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:13 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Sinterklaas.
[..]
Je probeert jezelf nu als dominant te profileren?
Vrouwen kunnen ook best voetballen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:12 schreef Hetiszover het volgende:
Hockey voor mannen is als voetbal voor vrouwen.
Nee, het is gewoon een feit.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:13 schreef Zotheid het volgende:
[..]
\
[..]
Je probeert jezelf nu als dominant te profileren?
Jezelf in de spiegel aankijken en dan je vagina vuisten telt nietquote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, het is gewoon een feit.
Tevens gebaseerd op eigen ervaring.
quote:
Goed zo.quote:
Een feit gebaseerd op eigen ervaring?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, het is gewoon een feit.
Tevens gebaseerd op eigen ervaring.
Ja ze huppelen vanzelf over de hindernis of ze gaan vanzelf een schouderbinnenwaarts lopen...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nou, paarden vinden paardrijden echt geen straf hoor!
Dus ja, ik vind het een beetje vooroordelen allemaal, want ik heb echt een leuk groepje, met maar één bitch!
Het is een feit en eigen ervaring.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:16 schreef Zotheid het volgende:
Een feit gebaseerd op eigen ervaring?
Uhm...quote:
Wie z'n moeder?quote:
Van Anky van Grunsven.quote:
Owja, die sokken dus he...quote:
Maar hoe krijg je dat voor elkaar? Dat ding BLAAST. Als het ding zou zuigen zou ik het nog kunnen voorstellen.quote:
Dat is hetzelfde als zeggen dat alle hockeyers kakker zijn.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is een feit en eigen ervaring.
Dus.
Was het zo moeilijk?
Voorzichtig alle haren lospeuteren, dan komt het wel goed. Ik heb 't ook weleens gehad.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:17 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat is echt kut. Moet je dat stuk haar er nou af knippen?
Ja, maar...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:19 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als zeggen dat alle hockeyers kakker zijn.
Aan de achterkant. Bij mij is die bescherm kap eraf dus dan kan echt je complete haar er in terechtkomenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar hoe krijg je dat voor elkaar? Dat ding BLAAST. Als het ding zou zuigen zou ik het nog kunnen voorstellen.
Ik wil dat het zaterdag is.quote:
In de borstel toch?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:20 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Aan de achterkant. Bij mij is die bescherm kap eraf dus dan kan echt je complete haar er in terechtkomen.
Ik heb nog nooit een [ insert lid van een bepaalde bevolkingsgroep ] aan hockey zien doen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:19 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als zeggen dat alle hockeyers kakker zijn.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:20 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Aan de achterkant. Bij mij is die bescherm kap eraf dus dan kan echt je complete haar er in terechtkomen.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:17 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Wie is die rechter voor een geil sletje ik wil haar tepeltjes zuige
Morgen duurt het weekend nog langerquote:
Why?quote:
Nee, dat klopt niet!quote:
Doe mij maar dinsdag ofzo. Eindelijk weer een vrije dag.quote:
Finnen?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een [ insert lid van een bepaalde bevolkingsgroep ] aan hockey zien doen.
Als je nou voorstelt dat dit witte douchegel is.quote:
Je haalt me de woorden uit de mond.quote:
Ik wel. En weet je wat? Dat waren de geweldigste Marokkanen ooit.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een [ insert lid van een bepaalde bevolkingsgroep ] aan hockey zien doen.
en dan?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als je nou voorstelt dat dit witte douchegel is.
Hij was te makkelijkquote:
Dinsdag,quote:Doe mij maar dinsdag ofzo. Eindelijk weer een vrije dag.
Overigens was dat die gast die zich op Sziget heeft laten piercen door een vriendin.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:23 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik wel. En weet je wat? Dat waren de geweldigste Marokkanen ooit.
Eigenlijk kan ik me dat wel voorstellenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:23 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik wel. En weet je wat? Dat waren de geweldigste Marokkanen ooit.
Koop een nieuwe dan.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:23 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee. Bij mij is de achterkant open.
Is het minder ...quote:
Ik weet het.quote:
Ik heb morgenavond de verjaardag van m'n moeder en zusje, geselliejjjj!quote:[..]
Dinsdag,Vrijdag, met name de avond
Busje Sterilon.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:24 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Overigens was dat die gast die zich op Sziget heeft laten piercen door een vriendin.
Zo'n grote veiligheidsspeld, na 3 dagen helemaal ontstoken.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:24 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Overigens was dat die gast die zich op Sziget heeft laten piercen door een vriendin.
Zo'n grote veiligheidsspeld, na 3 dagen helemaal ontstoken.
Dat dat de geweldigste Marokkanen zijn? Tja, bij voetbal zal je die niet tegenkomen nee.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eigenlijk kan ik me dat wel voorstellen
We hadden daar alleen van dat handalcohol.quote:
Lekker boeiend, we hebben er smakelijk om kunnen lachen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:26 schreef Fascination het volgende:
[..]Wat een dul.
Of van die mensen die zichzelf piercen en het dan uiteindelijk door zo'n heel dun velletje hebben.
Laat gewoon een professioneel iemand dat doen.
Verjaardagen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:25 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik weet het.
[..]
Ik heb morgenavond de verjaardag van m'n moeder en zusje, geselliejjjj!
Ik ga met een aantal maten van het voorjaar mijn GVB halen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:28 schreef BobbyB het volgende:
Overigens is golfen meer een kakkersport.
Lekker boeiend.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:28 schreef Zotheid het volgende:
[..]
We hadden daar alleen van dat handalcohol.
[..]
Lekker boeiend, we hebben er smakelijk om kunnen lachen.
Weekje verband op z'n oor gehad en nu merkt hij er niks meer van.
Ik ook niet.quote:
Zolang hij het zelf wil (ik bedoel, je weet zeker dat het gaat ontsteken) is er toch geen probleem? Ik zou het zelf nooit doen nee.quote:
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:28 schreef Zotheid het volgende:
[..]
We hadden daar alleen van dat handalcohol.
[..]
Lekker boeiend, we hebben er smakelijk om kunnen lachen.
Weekje verband op z'n oor gehad en nu merkt hij er niks meer van.
Hela!quote:
Dan is het nog wel een dul.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:30 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Zolang hij het zelf wil (ik bedoel, je weet zeker dat het gaat ontsteken) is er toch geen probleem? Ik zou het zelf nooit doen nee.
Natuurlijk niet. Die van mij viert het ook niet.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:29 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Maar naar die van moeders moet ik zeker wel heen?
Yow!quote:
@ Fas & BBquote:
Wat had ik dan moeten doen? Hem wijzen op de gevaren? Alsof hij die zelf al niet kende en we dat toen niet zeiden.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]wat ben jij nou weer voor aankomend verpleegkundige
Oke.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hela!
[..]
Dan is het nog wel een dul.
Die van mij helaas wel.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Die van mij viert het ook niet.
Short, shriveled, and always to the left.quote:
quote:
Ik wist dat er zo'n opmerking zou komen.quote:
Dat zal ik noteren!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Short, shriveled, and always to the left.
Liar Liar.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Short, shriveled, and always to the left.
Wie stelt er dan ook zo'n vraag.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik wist dat er zo'n opmerking zou komen.
quote:
Ik heb toch wel een zwak voor Britney.quote:
quote:
Je complete EHBO -kistje meenemenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:34 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Wat had ik dan moeten doen? Hem wijzen op de gevaren? Alsof hij die zelf al niet kende en we dat toen niet zeiden.
[..]
Oke.
quote:
Hihi.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die vent daarachterquote:
Deze is ook zo mooi:quote:
En weer een serie zal worden verkracht.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:41 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
The A-Team The Movie. Ik shit je niet.
Met ene Shartlo Copley als Murdock.
Zwaartekracht he.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat moest van papa.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je complete EHBO -kistje meenemen![]()
Iig Norit.
Wat is er morgen dan?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
Zo, als ik nou vroeg naar bed ga, is het sneller morgen
Freakyquote:
Ahh jaquote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ga ik weernaar Ado
en is t weekend
In de categorie "we kunnen niks leuks meer verzinnen dus helpen we klassieke series om zeep".quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:41 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
The A-Team The Movie. Ik shit je niet.
Met ene Shartlo Copley als Murdock.
En hard batsen, in het geval van JB dan.quote:
jaquote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En hard batsen, in het geval van JB dan.
Jouw papa is verstandig.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:44 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Zwaartekracht he.
[..]
Dat moest van papa.
Norit had ik bij me, zie FoBo!
Dat is toch juist leuk.quote:
Ik wil die UI eigenlijk ook.quote:
Ook leukquote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En hard batsen, in het geval van JB dan.
Pfff, ik niet.. Iig niet voor in t weekendquote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind dat zo zonde van mn tijd
Yup. Maar ja, wat doe je eraan.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
In de categorie "we kunnen niks leuks meer verzinnen dus helpen we klassieke series om zeep".
FC Groningen. Tja, dat gaat niks worden.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ga ik weernaar Ado
en is t weekend
Hij zit dan ook in de sector.quote:
komt ook omdat ik Adolecens (zo goed dan?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ook leuk
[..]
Pfff, ik niet.. Iig niet voor in t weekend
Jessica Bielquote:
Ja ja ik snap jequote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
komt ook omdat ik Adolecens (zo goed dan?) niet zo vaak zie, dan wil ik mn tijd met meer besteden dan alleen maarr slapen ;@
Niet kijken.quote:
Ik haal hier gewoon nog het max haalbare hoor.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:54 schreef Siniti het volgende:
tis geen rapidshare meer ze moeten die site hernoemen naar slowshare de tering
quote:
dank je,quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:56 schreef Siniti het volgende:
polioaids hij staat nu op 4 uur resterend
Of jij hebt ervoor betaald, of het ligt aan de download.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik haal hier gewoon nog het max haalbare hoor.
Oh, je doet het gratis.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:57 schreef Siniti het volgende:
[..]
Of jij hebt ervoor betaald, of het ligt aan de download.
Jij betaalt voor downloadenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh, je doet het gratis.Ja dat is altijd bagger traag.
Ja, als ik m'n blurays op de gratis manier binnen moet halen ben ik 9 jaar bezig met een film.quote:
das best langquote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, als ik m'n blurays op de gratis manier binnen moet halen ben ik 9 jaar bezig met een film.
Ik ook.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
idd
hoopn dat ze gelukkig worden samen
Blurays zijn overrated, 700mb voor een filmpje is genoegquote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, als ik m'n blurays op de gratis manier binnen moet halen ben ik 9 jaar bezig met een film.
Dag hoor!quote:
Nee. Die 700mb bagger rips daar kan ik echt niet naar kijken.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:03 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik ook.
[..]
Blurays zijn overrated, 700mb voor een filmpje is genoeg
Elitair, zeg. Alsof 700mb inferieur is.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee. Die 700mb bagger rips daar kan ik echt niet naar kijken.
Niks elitair aan. Ik heb het altijd bagger kwaliteit gevonden.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:06 schreef Siniti het volgende:
[..]
Elitair, zeg. Alsof 700mb inferieur is.
Ik vind dat mods in hun eigen forum moeten blijven.quote:
Je vindt me met niet lief?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik vind dat mods in hun eigen forum moeten blijven.
Inderdaad. Al die vakanties moeten maar eens afgelopen zijn. Beginnend bij het afschaffen van de zomervakantie.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wat hebben mijn kinderen eigenlijk veel vrij zo versprein over het jaar
Nee, alleen zonder.quote:
Dat is ver voor jouw tijd.quote:
Dat bedoelde ik nietquote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad. Al die vakanties moeten maar eens afgelopen zijn. Beginnend bij het afschaffen van de zomervakantie.
Mac.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:18 schreef Breathtaking het volgende:
Fascination, wat nou laat maar? JE WEET DAT IK NIET WEET WANNEER ER IEMAND PRAAT.
Hou je bek slet.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:19 schreef IQM het volgende:
[..]
Mac.
Anders installeer je even een goede MSN Messenger ofzo.
quote:
Nou zeg. Dat is niet aardig.quote:
Over jou?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:23 schreef Fascination het volgende:
Jullie hadden eigenlijk wel een beetje gelijk eerder in de sc.
Ymke is gecast toch, of niet? Ik moest wel heel erg om haar lachen.quote:
Plus je hebt gewoon gelijk. Vandaag moest ik van een collega een Sneeuw Luipaard installeren op de Mac. Nu loopt het kreng om de haverklap vast.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:22 schreef IQM het volgende:
[..]
En ik begroette haar nog wel zo aardig.
Joah.quote:
D'r zitten toch ook van die porno wijven in?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ymke is gecast toch, of niet? Ik moest wel heel erg om haar lachen.
Ik heb geen idee wie dat is. Ik had het al maanden niet gezien.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ymke is gecast toch, of niet? Ik moest wel heel erg om haar lachen.
Fas in de rebound.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:23 schreef Fascination het volgende:
Jullie hadden eigenlijk wel een beetje gelijk eerder in de sc.
Reebout?quote:
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:27 schreef IQM het volgende:
Wat heb ik aan m'n gelijk als Bt me niet liefheeft? [ afbeelding ]
Ja vorig seizoen, dit seizoen weet ik niet zo.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
D'r zitten toch ook van die porno wijven in?
DAN KOM JE OP TELEVISIE.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wie dat is. Ik had het al maanden niet gezien.
Die jongens zijn iig wel altijd veel te jong
en waaaaaaarom doen ze mee?
Ja, er zijn er al 2 ontmaskerd (waarvan 1 goth met drie stekels door der muil heenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
D'r zitten toch ook van die porno wijven in?
Ik zou volgens mij echt iedereen gelijk wegklikkenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
[..]
Ja vorig seizoen, dit seizoen weet ik niet zo.
[..]
DAN KOM JE OP TELEVISIE.Om vervolgens af te gaan.
Hmm, leuke baan heb je.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:32 schreef Fascination het volgende:
Vandaag op m'n werk was ik m'n kassa aan 't tellen en ging ik stiekem nog de emballagebonnetjes aftekenen, normaal moet je dat meteen bij ontvangst doen, maar ja dat vergeet ik. Komt net de hoofdcaissiere aankakken als ik dat doebusted
![]()
Je werkt dus in een supermarkt?quote:
Zei ze: waarom teken je dat nu af? Ik: euhh ja......quote:
Joah, parttime bliepmiep.quote:
En toen?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zei ze: waarom teken je dat nu af? Ik: euhh ja......!!
Ik ken je pijn.quote:
Jaquote:
Wat?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:48 schreef Adolecens het volgende:
@ de dames hier:
Zeg eens eerlijk, wie kijkt er weer naar Grease?
HEUH?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik voelde me al zo raar, maar het is volle maan.
Ik zag laatst zo'n aankondiging op TV dus ik denk dat de film gewoon op net5/rtl8 draaitquote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat?
De musical?
Ik haat musicals.
De film! Op Net5 ofzo geloof ikquote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat?
De musical?
Ik haat musicals.
Als je even naar buiten kijkt, zie je dat het volle maan is.quote:
Aha ...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:50 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik zag laatst zo'n aankondiging op TV dus ik denk dat de film gewoon op net5/rtl8 draait
Oh, nee geen interesse, ik ga zo even de cavia's verschonen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:51 schreef Adolecens het volgende:
[..]
De film! Op Net5 ofzo geloof ik
Nee, sorryquote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als je even naar buiten kijkt, zie je dat het volle maan is.
Ik heb gisteren de ratten gedaan.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, nee geen interesse, ik ga zo even de cavia's verschonen.
Ja, maar...quote:
Hoeveel ratten heb je?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb gisteren de ratten gedaan.
Hoeveel heb je er?
Ik hou van cavia's
Bewegen deze cirkels echt?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar...![]()
Shit ik kan geen foto maken, want mn telefoon is leeg
2 ratten en ik eb een heel stel cavia's gehad (alpaca'squote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoeveel ratten heb je?
Ik vind het wel lieve beestjes, vooral ook omdat ze erg intelligent en mensgericht kunnen zijn.
Maar die staart vind ik wel een beetje eng.![]()
Ik heb er twee![]()
Maar ik ga uitbreiden, zodra ik een cavia-flat heb![]()
Dan koop ik een zeugje en laat haar dekken, zodat ik cavia-baby's heb.
Die mogen dan voor eeuwig (lees: max 10 jaar, want ouder worden ze toch niet) bij mij blijven wonen.
Ben je mijn intelligentie aan het testen?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:57 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Bewegen deze cirkels echt?
[ afbeelding ]
Nee. Maar lijkt het alsof deze cirkels bewegen? En zoja, bewegen ze ook daadwerkelijk?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben je mijn intelligentie aan het testen?
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
2 ratten en ik eb een heel stel cavia's gehad (alpaca'sen dan in lilac-wit of lilac-saffraan-wit
)
Ik had echt heel erg mooie
De mooiste waren Bruce en Pippa die maakten ook geweldige babies
Sorry IQM.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Waarom heb je geen caafjes meer?
Ik wist precies welke soort ik wilde enzoquote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Waarom heb je geen caafjes meer?
Kind, ik kom net van buiten. Hier in Den Haag is er echt geen volle maan. In die achterbuurt van jou misschien, maar hier niet.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar...![]()
Shit ik kan geen foto maken, want mn telefoon is leeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Perfectquote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik wist precies welke soort ik wilde enzoen ik had ook precies die gevonden die ik wilde en ze waren heel erg lief
Ik ben overspannen geraakt toen mijn ex en ik uit elkaar gingen en het was gewoon teveel.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:03 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Kind, ik kom net van buiten. Hier in Den Haag is er echt geen volle maan. In die achterbuurt van jou misschien, maar hier niet.ACHTERBUURT?!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Pippa Haywood.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:04 schreef Zotheid het volgende:
Betekenis en herkomst van Pippa
Pippa is een Engelse meisjesnaam.
De betekenis van de naam is `houdt van paarden`.
TEH TOEVAL!
Bwhehehehequote:Mirjam is een Nederlandse meisjesnaam.
De betekenis van de naam is `Bitter`.
quote:Martijn is een Nederlandse jongensnaam.
De betekenis van de naam is `De kleine krijgshaftige`.
WEET IK VEEL. Ik kom er nooit.quote:
Pippa is ook straattaal voor pistool.quote:
Straattaal.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:07 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Pippa is ook straattaal voor pistool.
Vons het echt heel ergquote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Perfect![]()
Ik heb nu ook 1 caaf die is echt uniek![]()
Vrees dat ik nooit zo een meer zal vinden met hetzelfde opmerkelijke gedrag.
Awh, dan is het maar beter om voor jezelf te kiezen
Houd je bek danquote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:07 schreef Zotheid het volgende:
[..]
WEET IK VEEL. Ik kom er nooit.
[..]
Pippa is ook straattaal voor pistool.
Hier in Voorhout, Den Haag moet je dat soort dingen weten om je je veilig te kunnen wanen!quote:
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Houd je bek dan![]()
Nee, dat is pipa toch?
Mijn naam betekent "Sterre der Zee."quote:
THE FUCKING POSTAL SERVICE.quote:
Sorry.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Houd je bek dan![]()
Nee, dat is pipa toch?
Wablief? Een kakker die straattaal uitkraamt?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:10 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hier in Voorhout, Den Haag moet je dat soort dingen weten om je je veilig te kunnen wanen!
quote:
The Postal Servicequote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:11 schreef Zotheid het volgende:
[..]
THE FUCKING POSTAL SERVICE.
Held!
[..]
Sorry.
O, dat kan ook nog.
Het schijnt dat "gun" nu penis is in straattaal.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
The Postal Service![]()
Fucking dcfc![]()
YOU SHOULD BE.
Ik weet het ook niet hoor, maar pippa lijkt me onwaarschijnlijk als betekenis voor pistool.
AWH!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Vons het echt heel erg
Maar goed, het kon niet anders toen.
Dit was een van mijn cavia's Hij at altijd aan je haar
[ afbeelding ]
Beertje. Die was sowieso wat raar, hij was heel erg druk en dominant naar de dames toe
En daarom heb ik hem toen aan een opvang gegeven, haar zeugen maakten steeds ruzie en hij was gecastreerd
http://babybytes.nl/namen/meisjes/Mirjamquote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn naam betekent "Sterre der Zee."
Ik weet niet welke bron jij gebruikt
Bwhehe, ik zat laatst te borrelen en toen ging er zo'n buitenlands jongen weg (wel goed geïntrigeerd) en toen zei ik zo opeens "Fawaka bitch!" en toen moest iedereen lachen en waren er een aantal die precies hetzelfde zeiden.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:11 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wablief? Een kakker die straattaal uitkraamt?
Heer, u bent een kaolo. Heeft u bij toeval een gevaarlijke pipa?
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:13 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Het schijnt dat "gun" nu penis is in straattaal.
DCFCquote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
The Postal Service![]()
Fucking dcfc![]()
YOU SHOULD BE.
Ik weet het ook niet hoor, maar pippa lijkt me onwaarschijnlijk als betekenis voor pistool.
Mag ik mijn gun in jouw mondje plaatsen oid?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:13 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Het schijnt dat "gun" nu penis is in straattaal.
nee, ik dacht nl ookquote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:12 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je dacht het. Het scheelde maar 1 letter namelijk.
Alpaca'squote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
AWH!![]()
Zo schattig, ja ik weet nog niet of ik weer borstels neem of langhaartjes.
Of Rexen, dat zijn helemaal bollie wollies (nu ga ik helemaal naar de hel)
Mijn grote duim, nou goed...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:13 schreef Zotheid het volgende:
[..]
http://babybytes.nl/namen/meisjes/Mirjam
Wat is jouw bron?
[..]
Bwhehe, ik zat laatst te borrelen en toen ging er zo'n buitenlands jongen weg (wel goed geïntrigeerd) en toen zei ik zo opeens "Fawaka bitch!" en toen moest iedereen lachen en waren er een aantal die precies hetzelfde zeiden.
Meestal bral ik wat "PAAAUPUUURRRR!!!".
Neuh.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Je weet wat conjo betekent?
Iets als in vriend?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Je weet wat conjo betekent?
Het schijnt dat dat nu penis is in straattaal.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn grote duim, nou goed...![]()
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee, ik dacht nl ooken dat denk ik niet icm sex
[..]
Alpaca's
Luister nou naar mij
Bronbescherming is overrated.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn grote duim, nou goed...![]()
Ontzettende KAkkkkkurrRRR
Jij poept nooit?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:16 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Bronbescherming is overrated.
Ik ben heul geen kakker!
een stkakker?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:16 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Bronbescherming is overrated.
Ik ben heul geen kakker!
Ik moet aan die mop denken van dat domme blondje...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:15 schreef IQM het volgende:
[..]
Het schijnt dat dat nu penis is in straattaal.
Yo no sé un coño de eso (I don’t know fuck about that)quote:
Dat zuig ik uit mijn duim?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:15 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik hoorde het vandaag om kwart over 9 en ik spuugde bijna mn koffie uit.quote:
Mop? Mop? Dat was tot voor kort mijn openingszin, ja!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik moet aan die mop denken van dat domme blondje...
Vraagt zo'n vent: mag ik mijn duim in je navel steken, zegt ze: ja hoor.
Schrikt en zegt:dat is niet mijn navel!
Zegt hij: das ook niet mn duim
owmagaaad... srsly?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:15 schreef IQM het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |