Goed zo.quote:
Een feit gebaseerd op eigen ervaring?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, het is gewoon een feit.
Tevens gebaseerd op eigen ervaring.
Ja ze huppelen vanzelf over de hindernis of ze gaan vanzelf een schouderbinnenwaarts lopen...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nou, paarden vinden paardrijden echt geen straf hoor!
Dus ja, ik vind het een beetje vooroordelen allemaal, want ik heb echt een leuk groepje, met maar één bitch!
Het is een feit en eigen ervaring.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:16 schreef Zotheid het volgende:
Een feit gebaseerd op eigen ervaring?
Uhm...quote:
Wie z'n moeder?quote:
Van Anky van Grunsven.quote:
Owja, die sokken dus he...quote:
Maar hoe krijg je dat voor elkaar? Dat ding BLAAST. Als het ding zou zuigen zou ik het nog kunnen voorstellen.quote:
Dat is hetzelfde als zeggen dat alle hockeyers kakker zijn.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is een feit en eigen ervaring.
Dus.
Was het zo moeilijk?
Voorzichtig alle haren lospeuteren, dan komt het wel goed. Ik heb 't ook weleens gehad.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:17 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat is echt kut. Moet je dat stuk haar er nou af knippen?
Ja, maar...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:19 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als zeggen dat alle hockeyers kakker zijn.
Aan de achterkant. Bij mij is die bescherm kap eraf dus dan kan echt je complete haar er in terechtkomenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar hoe krijg je dat voor elkaar? Dat ding BLAAST. Als het ding zou zuigen zou ik het nog kunnen voorstellen.
Ik wil dat het zaterdag is.quote:
In de borstel toch?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:20 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Aan de achterkant. Bij mij is die bescherm kap eraf dus dan kan echt je complete haar er in terechtkomen.
Ik heb nog nooit een [ insert lid van een bepaalde bevolkingsgroep ] aan hockey zien doen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:19 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als zeggen dat alle hockeyers kakker zijn.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:20 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Aan de achterkant. Bij mij is die bescherm kap eraf dus dan kan echt je complete haar er in terechtkomen.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:17 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Wie is die rechter voor een geil sletje ik wil haar tepeltjes zuige
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |