Ja, als er bevruchte eitjes worden ingebracht; dan kan het natuurlijk wel.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
btw, zwanger raken als je al zwanger bent kan dus.
mn collega kenden een vrouw die dat had nadat ze bevruchte eitjes terug hadden geplaatst en dachten dat ze niet zwngare was, waarna ze nog een keer bevruchte eitjes ebben geplaatst.
De tweede zwangerschap werd trouwens wel afgebroken.
Ik kom sowieso bijna nooit in de Bijenkorf.quote:
Bonneterie ftw!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kom sowieso bijna nooit in de Bijenkorf.
Het is wat je zegt, in principe zou het niet moeten kunnen. Soms echter gebeurt iets in de praktijk wel, wat in theorie niet zou moeten kunnen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:02 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, als er bevruchte eitjes worden ingebracht; dan kan het natuurlijk wel.
Maar via de natuurlijke weg kan het in principe niet voorkomen
Ik ook niet. Zo opwindend is het daar niet.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kom sowieso bijna nooit in de Bijenkorf.
Dat lijkd me idd ook sterkquote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:02 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, als er bevruchte eitjes worden ingebracht; dan kan het natuurlijk wel.
Maar via de natuurlijke weg kan het in principe niet voorkomen
Ik ga waarschijnlijk weer hockeyen!quote:
Dan wel een wit paard.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:04 schreef Crack_ het volgende:
Paardrijdeeeen
Hihi, en paardrij jongetjes bijna
Daar komt een klasgenote ook.quote:
En de Nederlandse variant: Kane doet kinderliedjes.quote:
alleen hockeymeisjes zijn leuk. Hockey voor mannen =quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:07 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik ga waarschijnlijk weer hockeyen!
Maar volgens mijn studiegenoten kan ik gewoon al beter in Leiden gaan hockeyen.
[..]
Dan wel een wit paard.
Polo
Eén op de tien kinderen is niet van de verwachte vader. Schijnt.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
De kans is uiteraard heel erg klein.
Een op de 400 tweelingen heeft ook niet dezelfde vader schijnt
Nu is hij gesloten.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Daar komt een klasgenote ook.
Die wil je niet tegenkomen, overigens.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dit is gewoon een leuk verhaal vind ik en heeft hier niets mee te maken.
Er was in een of ander land een man die in een boom woonde, hij bleef daar altijd, kwam er nooit uit. Op een dag was iedereen hem kwijt en zat ie in een andere boom. Hij wilde niet zeggen waarom.
De sloeries.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:09 schreef IQM het volgende:
[..]
Eén op de tien kinderen is niet van de verwachte vader. Schijnt.
ik las :alle hockeymeisjesquote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:09 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
alleen hockeymeisjes zijn leuk. Hockey voor mannen =
Waarom wit ? ;oquote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:07 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik ga waarschijnlijk weer hockeyen!
Maar volgens mijn studiegenoten kan ik gewoon al beter in Leiden gaan hockeyen.
[..]
Dan wel een wit paard.
Polo
Alle paardrijdmeisjes zijn dominante bitches.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:09 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Als man ga je maar een gat graven ofzo.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik las :alle hockeymeisjes
en nee.
Ik ken een heel lekkere vent die hockeyt
Dudequote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:09 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alle paardrijdmeisjes zijn dominante bitches.
En vaak lelijk. Met een face van hier tot tokio.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
want, herinneringen aan het paard van sinterklaas.quote:
O nee, dat was zo'n dalmatiër met van die zwarte vlekkenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:11 schreef Japsnars het volgende:
[..]
want, herinneringen aan het paard van sinterklaas.
Het is de waarheid, waarom zou je anders een beest jouw wil op leggen?quote:
Anky van Grunsven?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:10 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
En vaak lelijk. Met een face van hier tot tokio.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:12 schreef Hetiszover het volgende:
Hockey voor mannen is als voetbal voor vrouwen.
Sinterklaas.quote:
Je probeert jezelf nu als dominant te profileren?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou, paarden vinden paardrijden echt geen straf hoor!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is de waarheid, waarom zou je anders een beest jouw wil op leggen?
Wat zij zegt.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is de waarheid, waarom zou je anders een beest jouw wil op leggen?
dat weet ik en vind ik niet heel erg vreemd eigenlijkquote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:09 schreef IQM het volgende:
[..]
Eén op de tien kinderen is niet van de verwachte vader. Schijnt.
Ontploffend varken verwondt boerquote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Hoe kom je aan dat verhaal?
En dat ben jij?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nou, paarden vinden paardrijden echt geen straf hoor!
Dus ja, ik vind het een beetje vooroordelen allemaal, want ik heb echt een leuk groepje, met maar één bitch!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:11 schreef Japsnars het volgende:
[..]
want, herinneringen aan het paard van sinterklaas.
GMTA!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:13 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Sinterklaas.
[..]
Je probeert jezelf nu als dominant te profileren?
Vrouwen kunnen ook best voetballen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:12 schreef Hetiszover het volgende:
Hockey voor mannen is als voetbal voor vrouwen.
Nee, het is gewoon een feit.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:13 schreef Zotheid het volgende:
[..]
\
[..]
Je probeert jezelf nu als dominant te profileren?
Jezelf in de spiegel aankijken en dan je vagina vuisten telt nietquote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, het is gewoon een feit.
Tevens gebaseerd op eigen ervaring.
quote:
Goed zo.quote:
Een feit gebaseerd op eigen ervaring?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, het is gewoon een feit.
Tevens gebaseerd op eigen ervaring.
Ja ze huppelen vanzelf over de hindernis of ze gaan vanzelf een schouderbinnenwaarts lopen...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nou, paarden vinden paardrijden echt geen straf hoor!
Dus ja, ik vind het een beetje vooroordelen allemaal, want ik heb echt een leuk groepje, met maar één bitch!
Het is een feit en eigen ervaring.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:16 schreef Zotheid het volgende:
Een feit gebaseerd op eigen ervaring?
Uhm...quote:
Wie z'n moeder?quote:
Van Anky van Grunsven.quote:
Owja, die sokken dus he...quote:
Maar hoe krijg je dat voor elkaar? Dat ding BLAAST. Als het ding zou zuigen zou ik het nog kunnen voorstellen.quote:
Dat is hetzelfde als zeggen dat alle hockeyers kakker zijn.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is een feit en eigen ervaring.
Dus.
Was het zo moeilijk?
Voorzichtig alle haren lospeuteren, dan komt het wel goed. Ik heb 't ook weleens gehad.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:17 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat is echt kut. Moet je dat stuk haar er nou af knippen?
Ja, maar...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:19 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als zeggen dat alle hockeyers kakker zijn.
Aan de achterkant. Bij mij is die bescherm kap eraf dus dan kan echt je complete haar er in terechtkomenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar hoe krijg je dat voor elkaar? Dat ding BLAAST. Als het ding zou zuigen zou ik het nog kunnen voorstellen.
Ik wil dat het zaterdag is.quote:
In de borstel toch?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:20 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Aan de achterkant. Bij mij is die bescherm kap eraf dus dan kan echt je complete haar er in terechtkomen.
Ik heb nog nooit een [ insert lid van een bepaalde bevolkingsgroep ] aan hockey zien doen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:19 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als zeggen dat alle hockeyers kakker zijn.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:20 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Aan de achterkant. Bij mij is die bescherm kap eraf dus dan kan echt je complete haar er in terechtkomen.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:17 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Wie is die rechter voor een geil sletje ik wil haar tepeltjes zuige
Morgen duurt het weekend nog langerquote:
Why?quote:
Nee, dat klopt niet!quote:
Doe mij maar dinsdag ofzo. Eindelijk weer een vrije dag.quote:
Finnen?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een [ insert lid van een bepaalde bevolkingsgroep ] aan hockey zien doen.
Als je nou voorstelt dat dit witte douchegel is.quote:
Je haalt me de woorden uit de mond.quote:
Ik wel. En weet je wat? Dat waren de geweldigste Marokkanen ooit.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een [ insert lid van een bepaalde bevolkingsgroep ] aan hockey zien doen.
en dan?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als je nou voorstelt dat dit witte douchegel is.
Hij was te makkelijkquote:
Dinsdag,quote:Doe mij maar dinsdag ofzo. Eindelijk weer een vrije dag.
Overigens was dat die gast die zich op Sziget heeft laten piercen door een vriendin.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:23 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik wel. En weet je wat? Dat waren de geweldigste Marokkanen ooit.
Eigenlijk kan ik me dat wel voorstellenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:23 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik wel. En weet je wat? Dat waren de geweldigste Marokkanen ooit.
Koop een nieuwe dan.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:23 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee. Bij mij is de achterkant open.
Is het minder ...quote:
Ik weet het.quote:
Ik heb morgenavond de verjaardag van m'n moeder en zusje, geselliejjjj!quote:[..]
Dinsdag,Vrijdag, met name de avond
Busje Sterilon.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:24 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Overigens was dat die gast die zich op Sziget heeft laten piercen door een vriendin.
Zo'n grote veiligheidsspeld, na 3 dagen helemaal ontstoken.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:24 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Overigens was dat die gast die zich op Sziget heeft laten piercen door een vriendin.
Zo'n grote veiligheidsspeld, na 3 dagen helemaal ontstoken.
Dat dat de geweldigste Marokkanen zijn? Tja, bij voetbal zal je die niet tegenkomen nee.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eigenlijk kan ik me dat wel voorstellen
We hadden daar alleen van dat handalcohol.quote:
Lekker boeiend, we hebben er smakelijk om kunnen lachen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:26 schreef Fascination het volgende:
[..]Wat een dul.
Of van die mensen die zichzelf piercen en het dan uiteindelijk door zo'n heel dun velletje hebben.
Laat gewoon een professioneel iemand dat doen.
Verjaardagen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:25 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik weet het.
[..]
Ik heb morgenavond de verjaardag van m'n moeder en zusje, geselliejjjj!
Ik ga met een aantal maten van het voorjaar mijn GVB halen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:28 schreef BobbyB het volgende:
Overigens is golfen meer een kakkersport.
Lekker boeiend.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:28 schreef Zotheid het volgende:
[..]
We hadden daar alleen van dat handalcohol.
[..]
Lekker boeiend, we hebben er smakelijk om kunnen lachen.
Weekje verband op z'n oor gehad en nu merkt hij er niks meer van.
Ik ook niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |