Goed zo.quote:
Een feit gebaseerd op eigen ervaring?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, het is gewoon een feit.
Tevens gebaseerd op eigen ervaring.
Ja ze huppelen vanzelf over de hindernis of ze gaan vanzelf een schouderbinnenwaarts lopen...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nou, paarden vinden paardrijden echt geen straf hoor!
Dus ja, ik vind het een beetje vooroordelen allemaal, want ik heb echt een leuk groepje, met maar één bitch!
Het is een feit en eigen ervaring.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:16 schreef Zotheid het volgende:
Een feit gebaseerd op eigen ervaring?
Uhm...quote:
Wie z'n moeder?quote:
Van Anky van Grunsven.quote:
Owja, die sokken dus he...quote:
Maar hoe krijg je dat voor elkaar? Dat ding BLAAST. Als het ding zou zuigen zou ik het nog kunnen voorstellen.quote:
Dat is hetzelfde als zeggen dat alle hockeyers kakker zijn.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is een feit en eigen ervaring.
Dus.
Was het zo moeilijk?
Voorzichtig alle haren lospeuteren, dan komt het wel goed. Ik heb 't ook weleens gehad.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:17 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat is echt kut. Moet je dat stuk haar er nou af knippen?
Ja, maar...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:19 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als zeggen dat alle hockeyers kakker zijn.
Aan de achterkant. Bij mij is die bescherm kap eraf dus dan kan echt je complete haar er in terechtkomenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar hoe krijg je dat voor elkaar? Dat ding BLAAST. Als het ding zou zuigen zou ik het nog kunnen voorstellen.
Ik wil dat het zaterdag is.quote:
In de borstel toch?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:20 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Aan de achterkant. Bij mij is die bescherm kap eraf dus dan kan echt je complete haar er in terechtkomen.
Ik heb nog nooit een [ insert lid van een bepaalde bevolkingsgroep ] aan hockey zien doen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:19 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als zeggen dat alle hockeyers kakker zijn.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:20 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Aan de achterkant. Bij mij is die bescherm kap eraf dus dan kan echt je complete haar er in terechtkomen.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:17 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Wie is die rechter voor een geil sletje ik wil haar tepeltjes zuige
Morgen duurt het weekend nog langerquote:
Why?quote:
Nee, dat klopt niet!quote:
Doe mij maar dinsdag ofzo. Eindelijk weer een vrije dag.quote:
Finnen?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een [ insert lid van een bepaalde bevolkingsgroep ] aan hockey zien doen.
Als je nou voorstelt dat dit witte douchegel is.quote:
Je haalt me de woorden uit de mond.quote:
Ik wel. En weet je wat? Dat waren de geweldigste Marokkanen ooit.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een [ insert lid van een bepaalde bevolkingsgroep ] aan hockey zien doen.
en dan?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als je nou voorstelt dat dit witte douchegel is.
Hij was te makkelijkquote:
Dinsdag,quote:Doe mij maar dinsdag ofzo. Eindelijk weer een vrije dag.
Overigens was dat die gast die zich op Sziget heeft laten piercen door een vriendin.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:23 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik wel. En weet je wat? Dat waren de geweldigste Marokkanen ooit.
Eigenlijk kan ik me dat wel voorstellenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:23 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik wel. En weet je wat? Dat waren de geweldigste Marokkanen ooit.
Koop een nieuwe dan.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:23 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee. Bij mij is de achterkant open.
Is het minder ...quote:
Ik weet het.quote:
Ik heb morgenavond de verjaardag van m'n moeder en zusje, geselliejjjj!quote:[..]
Dinsdag,Vrijdag, met name de avond
Busje Sterilon.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:24 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Overigens was dat die gast die zich op Sziget heeft laten piercen door een vriendin.
Zo'n grote veiligheidsspeld, na 3 dagen helemaal ontstoken.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:24 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Overigens was dat die gast die zich op Sziget heeft laten piercen door een vriendin.
Zo'n grote veiligheidsspeld, na 3 dagen helemaal ontstoken.
Dat dat de geweldigste Marokkanen zijn? Tja, bij voetbal zal je die niet tegenkomen nee.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eigenlijk kan ik me dat wel voorstellen
We hadden daar alleen van dat handalcohol.quote:
Lekker boeiend, we hebben er smakelijk om kunnen lachen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:26 schreef Fascination het volgende:
[..]Wat een dul.
Of van die mensen die zichzelf piercen en het dan uiteindelijk door zo'n heel dun velletje hebben.
Laat gewoon een professioneel iemand dat doen.
Verjaardagen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:25 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik weet het.
[..]
Ik heb morgenavond de verjaardag van m'n moeder en zusje, geselliejjjj!
Ik ga met een aantal maten van het voorjaar mijn GVB halen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:28 schreef BobbyB het volgende:
Overigens is golfen meer een kakkersport.
Lekker boeiend.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:28 schreef Zotheid het volgende:
[..]
We hadden daar alleen van dat handalcohol.
[..]
Lekker boeiend, we hebben er smakelijk om kunnen lachen.
Weekje verband op z'n oor gehad en nu merkt hij er niks meer van.
Ik ook niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |