Morgen duurt het weekend nog langerquote:
Why?quote:
Nee, dat klopt niet!quote:
Doe mij maar dinsdag ofzo. Eindelijk weer een vrije dag.quote:
Finnen?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een [ insert lid van een bepaalde bevolkingsgroep ] aan hockey zien doen.
Als je nou voorstelt dat dit witte douchegel is.quote:
Je haalt me de woorden uit de mond.quote:
Ik wel. En weet je wat? Dat waren de geweldigste Marokkanen ooit.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een [ insert lid van een bepaalde bevolkingsgroep ] aan hockey zien doen.
en dan?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als je nou voorstelt dat dit witte douchegel is.
Hij was te makkelijkquote:
Dinsdag,quote:Doe mij maar dinsdag ofzo. Eindelijk weer een vrije dag.
Overigens was dat die gast die zich op Sziget heeft laten piercen door een vriendin.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:23 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik wel. En weet je wat? Dat waren de geweldigste Marokkanen ooit.
Eigenlijk kan ik me dat wel voorstellenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:23 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik wel. En weet je wat? Dat waren de geweldigste Marokkanen ooit.
Koop een nieuwe dan.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:23 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee. Bij mij is de achterkant open.
Is het minder ...quote:
Ik weet het.quote:
Ik heb morgenavond de verjaardag van m'n moeder en zusje, geselliejjjj!quote:[..]
Dinsdag,Vrijdag, met name de avond
Busje Sterilon.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:24 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Overigens was dat die gast die zich op Sziget heeft laten piercen door een vriendin.
Zo'n grote veiligheidsspeld, na 3 dagen helemaal ontstoken.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:24 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Overigens was dat die gast die zich op Sziget heeft laten piercen door een vriendin.
Zo'n grote veiligheidsspeld, na 3 dagen helemaal ontstoken.
Dat dat de geweldigste Marokkanen zijn? Tja, bij voetbal zal je die niet tegenkomen nee.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eigenlijk kan ik me dat wel voorstellen
We hadden daar alleen van dat handalcohol.quote:
Lekker boeiend, we hebben er smakelijk om kunnen lachen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:26 schreef Fascination het volgende:
[..]Wat een dul.
Of van die mensen die zichzelf piercen en het dan uiteindelijk door zo'n heel dun velletje hebben.
Laat gewoon een professioneel iemand dat doen.
Verjaardagen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:25 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik weet het.
[..]
Ik heb morgenavond de verjaardag van m'n moeder en zusje, geselliejjjj!
Ik ga met een aantal maten van het voorjaar mijn GVB halen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:28 schreef BobbyB het volgende:
Overigens is golfen meer een kakkersport.
Lekker boeiend.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:28 schreef Zotheid het volgende:
[..]
We hadden daar alleen van dat handalcohol.
[..]
Lekker boeiend, we hebben er smakelijk om kunnen lachen.
Weekje verband op z'n oor gehad en nu merkt hij er niks meer van.
Ik ook niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |