Ja, dat snap ik allemaal wel. Maar ik wil gewoon dat de Magic Wand Tool weer normaal doet, in plaats van 90% van een plaatje selecteren als ik op een weinig voorkomende kleur in het plaatje klik.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:12 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Whaha, je wilt de magic wand tool gebruiken om uit te knippen?
Dan mag je wel nog even een expand selection en dan smooth selection er overheen flikkeren wil je geen lelijk uitknipsel krijgen.
Ik zou gewoon de pen tool of anders "exctract" gebruiken
Er zijn twee stafjes:quote:
Verkapte doodsverwensing?quote:
Nee, dan stond er wel een uitroepteken en eenquote:
Ondanks de beperkte opties, die ik duizend keer heb uit- en aangevinkt, blijkt er toch ergens een verscholen optie te zitten, want toen ik 'reset tool' deed, deed de Magic Wand Tool het weer wel. Ik weet niet aan welke instelling het dus lag dat het daarvoor zo vertieft was, maar goed.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:14 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Er zijn twee stafjes:
[ afbeelding ]
En voor de rest hoort hij het prima te doen bij deze instellingen:
[ afbeelding ]
Anders zou ik toch maar even een re-install doen
Nee, doe maar Paint of Paintshop Proquote:
Ik vraag me af wat jij aan het photoshoppen bent.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:18 schreef IQM het volgende:
[..]
Zo'n schoonheid als jij heeft dat niet nodig, nee.
Ah, dus nu is het gewoon een vierzijdige verlamming?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:16 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nee, dan stond er wel een uitroepteken en eenbij
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:21 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ah, dus nu is het gewoon een vierzijdige verlamming?
Ons twee op een hemelbed, aangezien de werkelijkheid nog lang op zich laat wachten.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:20 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat jij aan het photoshoppen bent.
En wiens schuld is datquote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:22 schreef IQM het volgende:
[..]
Ons twee op een hemelbed, aangezien de werkelijkheid nog lang op zich laat wachten.
Ik ben beschikbaar.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:29 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, maar ik wacht inmiddels al weer lang.
Jij blij dat je sociologie studeert. Hoe gaat het overigens met jouw scripties over de meest mieterse sociale laag die er bestaat, de kakker?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:27 schreef Zotheid het volgende:
Grote brand in Leiden bij het Bio Science Park!
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:26 schreef Allure_ het volgende:
Die 3 dwaze dagen van de Bijenkorf slaan echt de ballen. Geven ze kortingen op producten die over het algemeen bij een andere winkel al veel goedkoper zijn. Consumenten
.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:32 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jij blij dat je sociologie studeert. Hoe gaat het overigens met jouw scripties over de meest mieterse sociale laag die er bestaat, de kakker?
Uitstekend kerel!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:32 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jij blij dat je sociologie studeert. Hoe gaat het overigens met jouw scripties over de meest mieterse sociale laag die er bestaat, de kakker?
quote:OEGSTGEEST - In een leegstaand schoolgebouw in Oegstgeest woedt op dit moment een zeer grote brand. De brandweer zet groots in, omdat er weinig water in de buurt is om de brand te blussen.
Omwonenden moeten ramen en deuren gesloten houden. De brandweer laat de brand gecontroleerd uitbranden, omdat het te gevaarlijk is om de school binnen te gaan.
In de school aan de Voscuyl, wordt geen les meer gegeven. Het gebouw staat op de lijst om gesloopt te worden.
Bij de brand kwam veel rook vrij. De rookwolken waren tot in Zoetermeer te zien.
NOU EN?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:41 schreef Zotheid het volgende:
Brand is niet in Leiden maar Oegstgeest
[..]
MIJN ZH-TWITTER, WAT DOE JE.quote:
Heb je ook pijntjes?quote:
Hoofdpijn is voor vrouwen en homo's.quote:
Dat heb ik nooit gezegd!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoofdpijn is voor vrouwen en homo's.
DDD?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:52 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit gezegd!
Mensen die naar de DDD gaan.
Bizar.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
btw, zwanger raken als je al zwanger bent kan dus.
mn collega kenden een vrouw die dat had nadat ze bevruchte eitjes terug hadden geplaatst en dachten dat ze niet zwngare was, waarna ze nog een keer bevruchte eitjes ebben geplaatst.
De tweede zwangerschap werd trouwens wel afgebroken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |