The M$ Anthemquote:
Jaloeziequote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat is wel waar ja. Heel defensief en agressief.
Ik heb 't ook al 's eerder opgemerkt, maar toen kreeg ik de wind van voren.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hoe ze het bedoelden, gewoon grappig en een heel klein beetje gemeend. Niet playa playa of fout ofzoquote:
Inclusief dequote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
-PI.
Nee, dat hij spy cams verstopt in jouw huis.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
jij dacht dat ado eigenlijk twee jongens was die bij Bt in huis wonen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
Ik moest lachenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
jij dacht dat ado eigenlijk twee jongens was die bij Bt in huis wonen?
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:50 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, dat hij spy cams verstopt in jouw huis.Ik vond het al vreemdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben aardappels aanhet schillen btw
compact en kleverig.
Bij mij doet alleen het stukje met dries hetquote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:50 schreef LudoSanders het volgende:
FOK!tv: bekend Nederland feliciteert FOK!!
Nee, oké, ik snap best (en wil best geloven) dat ze dat toen zo bedoelden. Maar hunquote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hoe ze het bedoelden, gewoon grappig en een heel klein beetje gemeend. Niet playa playa of fout ofzo!
Bij mij niet.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:51 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Bij mij doet alleen het stukje met dries het
Dries. Wat een talentloze, mislukte knurft.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:50 schreef LudoSanders het volgende:
FOK!tv: bekend Nederland feliciteert FOK!!
De helft heeft nog nooit van FOK! gehoord.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:52 schreef IQM het volgende:
[..]
Dries. Wat een talentloze, mislukte knurft.![]()
Ik wil ook niet dat hier een lelijk wijf komt wonen hoor.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:51 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee, oké, ik snap best (en wil best geloven) dat ze dat toen zo bedoelden. Maar hunen hun bekentenis dat 'uiterlijk meetelt' komen ze toch zo een beetje over op mij.
Ook al doen heel veel het, wat Ludo zei.
En dat vind ik dan ook wel een beetje jammer.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik wil ook niet dat hier een lelijk wijf komt wonen hoor.
Omdat Windows. Ha-Ha!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:56 schreef IQM het volgende:
Waarom crasht Photoshop CS3 net voor de tweede keer vandaag?Terwijl het daarvoor nooit heeft gecrasht?
En die Magic Wand Tool is al helemaal verneukt. Als ik iets wil selecteren, selecteert 'ie gelijk 90% van m'n plaatje, terwijl tolerance toch echt op 0 of 1 of zo staat.![]()
![]()
quote:
Bij mij deed ie het net nog, het zal dus echt aan je eigen pc liggenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:56 schreef IQM het volgende:
Waarom crasht Photoshop CS3 net voor de tweede keer vandaag?Terwijl het daarvoor nooit heeft gecrasht?
En die Magic Wand Tool is al helemaal verneukt. Als ik iets wil selecteren, selecteert 'ie gelijk 90% van m'n plaatje, terwijl tolerance toch echt op 0 of 1 of zo staat.![]()
![]()
Wat? Kerkplein vanavond. Ik ga eten.quote:
Ik weet niet hoe je eruit ziet.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:03 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wat? Kerkplein vanavond. Ik ga eten.
Weet je zeker dat je wel de juiste Wand hebt geselecteerdquote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:56 schreef IQM het volgende:
![]()
Dan had je die bijl moeten kopenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:08 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, wil ik gewoon geld uitgeven, ligt er niks leuks in de stad.
Come again?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:08 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je wel de juiste Wand hebt geselecteerd
Op wie mag ik die bijl uittesten?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dan had je die bijl moeten kopen
op iedereen, behalve op mensen die je een beetje zielig vindtquote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Op wie mag ik die bijl uittesten?
Lamon?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Op wie mag ik die bijl uittesten?
Whaha, je wilt de magic wand tool gebruiken om uit te knippen?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:59 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee, maar serieus, vroeger gebruikte ik best vaak de Magic Wand Tool, maar dat gaat nu dus gewoon niet meer.En ik ben te lui om alles zelf uit te knippen.
Ja, dat snap ik allemaal wel. Maar ik wil gewoon dat de Magic Wand Tool weer normaal doet, in plaats van 90% van een plaatje selecteren als ik op een weinig voorkomende kleur in het plaatje klik.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:12 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Whaha, je wilt de magic wand tool gebruiken om uit te knippen?
Dan mag je wel nog even een expand selection en dan smooth selection er overheen flikkeren wil je geen lelijk uitknipsel krijgen.
Ik zou gewoon de pen tool of anders "exctract" gebruiken
Er zijn twee stafjes:quote:
Verkapte doodsverwensing?quote:
Nee, dan stond er wel een uitroepteken en eenquote:
Ondanks de beperkte opties, die ik duizend keer heb uit- en aangevinkt, blijkt er toch ergens een verscholen optie te zitten, want toen ik 'reset tool' deed, deed de Magic Wand Tool het weer wel. Ik weet niet aan welke instelling het dus lag dat het daarvoor zo vertieft was, maar goed.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:14 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Er zijn twee stafjes:
[ afbeelding ]
En voor de rest hoort hij het prima te doen bij deze instellingen:
[ afbeelding ]
Anders zou ik toch maar even een re-install doen
Nee, doe maar Paint of Paintshop Proquote:
Ik vraag me af wat jij aan het photoshoppen bent.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:18 schreef IQM het volgende:
[..]
Zo'n schoonheid als jij heeft dat niet nodig, nee.
Ah, dus nu is het gewoon een vierzijdige verlamming?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:16 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nee, dan stond er wel een uitroepteken en eenbij
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:21 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ah, dus nu is het gewoon een vierzijdige verlamming?
Ons twee op een hemelbed, aangezien de werkelijkheid nog lang op zich laat wachten.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:20 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat jij aan het photoshoppen bent.
En wiens schuld is datquote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:22 schreef IQM het volgende:
[..]
Ons twee op een hemelbed, aangezien de werkelijkheid nog lang op zich laat wachten.
Ik ben beschikbaar.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:29 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, maar ik wacht inmiddels al weer lang.
Jij blij dat je sociologie studeert. Hoe gaat het overigens met jouw scripties over de meest mieterse sociale laag die er bestaat, de kakker?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:27 schreef Zotheid het volgende:
Grote brand in Leiden bij het Bio Science Park!
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:26 schreef Allure_ het volgende:
Die 3 dwaze dagen van de Bijenkorf slaan echt de ballen. Geven ze kortingen op producten die over het algemeen bij een andere winkel al veel goedkoper zijn. Consumenten
.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:32 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jij blij dat je sociologie studeert. Hoe gaat het overigens met jouw scripties over de meest mieterse sociale laag die er bestaat, de kakker?
Uitstekend kerel!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:32 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jij blij dat je sociologie studeert. Hoe gaat het overigens met jouw scripties over de meest mieterse sociale laag die er bestaat, de kakker?
quote:OEGSTGEEST - In een leegstaand schoolgebouw in Oegstgeest woedt op dit moment een zeer grote brand. De brandweer zet groots in, omdat er weinig water in de buurt is om de brand te blussen.
Omwonenden moeten ramen en deuren gesloten houden. De brandweer laat de brand gecontroleerd uitbranden, omdat het te gevaarlijk is om de school binnen te gaan.
In de school aan de Voscuyl, wordt geen les meer gegeven. Het gebouw staat op de lijst om gesloopt te worden.
Bij de brand kwam veel rook vrij. De rookwolken waren tot in Zoetermeer te zien.
NOU EN?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:41 schreef Zotheid het volgende:
Brand is niet in Leiden maar Oegstgeest
[..]
MIJN ZH-TWITTER, WAT DOE JE.quote:
Heb je ook pijntjes?quote:
Hoofdpijn is voor vrouwen en homo's.quote:
Dat heb ik nooit gezegd!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoofdpijn is voor vrouwen en homo's.
DDD?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:52 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit gezegd!
Mensen die naar de DDD gaan.
Bizar.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
btw, zwanger raken als je al zwanger bent kan dus.
mn collega kenden een vrouw die dat had nadat ze bevruchte eitjes terug hadden geplaatst en dachten dat ze niet zwngare was, waarna ze nog een keer bevruchte eitjes ebben geplaatst.
De tweede zwangerschap werd trouwens wel afgebroken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |