quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:29 schreef IQM het volgende:
[..]Ik hoop dat al die mooie mensen stuk voor stuk irritante kutkneuzen zijn met een verrot innerlijk die een volslagen debiele indruk maken tijdens de kijkavonden.
Ik zo reacties bekijken met m'n huisgenoten, 2 jongensquote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:29 schreef IQM het volgende:
[..]Ik hoop dat al die mooie mensen stuk voor stuk irritante kutkneuzen zijn met een verrot innerlijk die een volslagen debiele indruk maken tijdens de kijkavonden.
Die kun je veroveren in Groningen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:30 schreef IQM het volgende:
[..]
Neh, ik heb niet gereageerd.Wat moet ik in Groningen?
Ik wil wel een plekje in jouw hart.
Daar moet je niet blij mee zijn.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zo reacties bekijken met m'n huisgenoten, 2 jongens:
Ik: Ooh zij klinkt wel aardig
Zij: *Kijkend naar foto*
Ik: Zij dan?
Zij: Bol hoofd
Ik: En zij?
Zij: LELIJK!
Ik: Waar hebben jullie mij op geselecteerd!?
Zij:
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:31 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik ga zondag naar 500 Days of Summer.
En nee, ik doe niet aan die onnodige haakjes.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zij:
Omg, wat een jankerds.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zij:
Das wel een compliment hoorquote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zij:
Alsof dat niet overal zo gaat.quote:
Joh, alsof Bt dat zelf niet doorheeft.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Das wel een compliment hoor
Als ik je zie, breek ik gewoon in in je hart.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Die kun je veroveren in Groningen.
Ja, hoe tragisch.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:34 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Alsof dat niet overal zo gaat.
Ik zo: WAT?quote:
Zeg, ben jij niet die ene die SC's terugleest?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:34 schreef IQM het volgende:
[..]
Als ik je zie, breek ik gewoon in in je hart.
Ik zie nu echt twee mislukte players voor me die iets proberen bij elk meisje dat bij hen komt wonen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zo: WAT?
Zij: Ja kom op uiterlijk telt wel mee..
Ik: Ja oke
Toen durfde ik niet verder te vragen
Zo werkt dat niet.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:34 schreef IQM het volgende:
[..]
Als ik je zie, breek ik gewoon in in je hart.
quote:
Ja, hoezo?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:37 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Zeg, ben jij niet die ene die SC's terugleest?
Ja maar zo zijn ze totaal nietquote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:37 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik zie nu echt twee mislukte players voor me die iets proberen bij elk meisje dat bij hen komt wonen.
Nee, dat heeft ze niet.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:34 schreef IQM het volgende:
[..]
Joh, alsof Bt dat zelf niet doorheeft.
You've got my attentionquote:
Ik heb over je gehoord.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:37 schreef IQM het volgende:
[..]![]()
[..]
Ja, hoezo?Werd ik door iemand herkend als de SC-teruglezer?
Elke man kijkt daarnaarquote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja maar zo zijn ze totaal niet! Dat is de grap.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
Als ik er geld voor kreeg zou ik er ook over nadenken om te gaanquote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:38 schreef IQM het volgende:
[..]
Fuck you.
Ik ga waarschijnlijk volgende maand naar een concert.![]()
![]()
Heb je de badkamer en je kamer al op verborgen spycams gecontroleerd?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Die jongens zijn jou nietquote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:39 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Heb je de badkamer en je kamer al op verborgen spycams gecontroleerd?
Serieus?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:39 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Als ik er geld voor kreeg zou ik er ook over nadenken om te gaan![]()
![]()
![]()
.
Jeetje, wat een lolbroeken zeg.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Drie euro en een meet and greet met dé SC-teruglezer®.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:43 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Aan wat voor prijs zat je te denken?
Maak er driehonderd van en ik ben je man.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:44 schreef IQM het volgende:
[..]
Drie euro en een meet and greet met dé SC-teruglezer®.
True. Vooral als de mooie vrouw Bt is.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:44 schreef Otis2.0 het volgende:
Fascination gaat zich altijd zo vreemd gedragen zodra het gesprek neigt naar mooie vrouwen en reacties van mannen daarop.
En wie mag dan de bruiloft betalen?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:45 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Maak er driehonderd van en ik ben je man.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Elke man kijkt daarnaarJA logisch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jullie vatten het echt allemaal verkeerd op hier!
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:39 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Heb je de badkamer en je kamer al op verborgen spycams gecontroleerd?!
![]()
Otis2.0 heeft altijd de neiging mensen te vernederen, naar karaktertrekje.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:44 schreef Otis2.0 het volgende:
Fascination gaat zich altijd zo vreemd gedragen zodra het gesprek neigt naar mooie vrouwen en reacties van mannen daarop.
fas, wat heb je daarop te zeggen?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:44 schreef Otis2.0 het volgende:
Nee, ik zit gewoon stom te doen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
JA logisch.
[..]!
Weer wat geleerdquote:
Wát vatten we precies verkeerd op?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:45 schreef Breathtaking het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |