Waarom eigenlijk 1080p downloaden? Mijn ervaring is dat 720p net zo goed is ent och wel iets soepeler loopt op een multimedia pc'tje. Heb een paar keer 1080p gedownload, maar vond kwaliteit/ prestatie niet voldoende op elkaar afgestemd..quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:09 schreef BobbyB het volgende:
Ik begreep dat het een regenachtig weekend ging worden dus ideaal als filmweekend.![]()
[ afbeelding ]
Iemand nog leuke tips?
Die site doet het niet?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:23 schreef BobbyB het volgende:
Ik zit gewoon op zo'n forum, daar worden gewoon dagelijks die films met links gepost. Adres ervan staat in dat screenshot trouwens /hint.![]()
1080 ziet er toch iets scherper uit hoor.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:32 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk 1080p downloaden? Mijn ervaring is dat 720p net zo goed is ent och wel iets soepeler loopt op een multimedia pc'tje. Heb een paar keer 1080p gedownload, maar vond kwaliteit/ prestatie niet voldoende op elkaar afgestemd..
Gisteren Madagaskar 2 720p gedownload voor vanavond
Yes we can.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:51 schreef Breathtaking het volgende:
Kunnen we over iets leuks praten..
Coolquote:
Fuck, het is nog een aantrekkelijk aanbod ook.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Cool!
Ik heb net een advertentie op kamernet gezet voor een kamer hier in huisdus wie er altijd al in Groningen bij mij wilde wonen moet snel reageren
het is nog de kamer tegenover me ook
![]()
!
Ok, mij te technischquote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
1080 ziet er toch iets scherper uit hoor.Daarbij als je een vrij recente nVidia kaart hebt kun je CUDA inschakelen icm CoreAVC. Of je kan hardware decoding inschakelen. Maar dat luistert heel streng dus als je een wat slechte encoding hebt loopt het bagger. Ik heb totaal geen performance problemen met CUDA.
Ik sponsor de webcam en live stream!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:53 schreef IQM het volgende:
[..]
Fuck, het is nog een aantrekkelijk aanbod ook.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Cool!
Ik heb net een advertentie op kamernet gezet voor een kamer hier in huisdus wie er altijd al in Groningen bij mij wilde wonen moet snel reageren
![]()
!
Wie gaat er weg dan?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Cool!
![]()
!
Oke, bedankt voor de mededeling.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:57 schreef IQM het volgende:
Ik heb steken in m'n linkertiet.
Pics!quote:
Nee.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, bedankt voor de mededeling.
Zet het op je Twitter.
quote:
Doe nou maar gewoon een foto van je tiet, lamlul.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:01 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee.
En doe 's geïnteresseerd ofzo!Ik kan binnen een dag wel dood wezen, ja.
Draag je wel goeie bh's?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:01 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee.
En doe 's geïnteresseerd ofzo!Ik kan binnen een dag wel dood wezen, ja.
Oké!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Doe nou maar gewoon een foto van je tiet, lamlul.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat kan sowieso.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:01 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik kan binnen een dag wel dood wezen, ja.
WTF, dude.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:04 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Draag je wel goeie bh's?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:04 schreef IQM het volgende:
[..]
Oké!Waarom heb je lipgloss op?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
[..]
Oké!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moest lachen
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
Oh neuh, ik trek me daar toch niks van aan. Ik ben niet bang voor de dood. Ik ben enkel bang voor ellenlange pijn (voorafgaand aan de dood).quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat kan sowieso.
Heb ik je dag opgevrolijkt?
Jij dacht zeker dat je helemaal alleen was laatst in de duinen he??quote:
Hij speelt dat hij een zwaard in zijn hand heeft, zo te zienquote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:06 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Jij dacht zeker dat je helemaal alleen was laatst in de duinen he??![]()
[ afbeelding ]
[..]
Oké!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Die kop er ook bij.Sorry Lamon.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Tja, dat heb je zelf niet in de hand.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:05 schreef IQM het volgende:
[..]
Oh neuh, ik trek me daar toch niks van aan. Ik ben niet bang voor de dood. Ik ben enkel bang voor ellenlange pijn (voorafgaand aan de dood).
Oh.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:56 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ok, mij te technischBen het met je eens dat het wel wat scherper is (logisch). Heb gewoon een simpel Dual Core systeem met een NVidia 7800 en 3GB geheugen, CUDA en CoreAVC zeggen mij helemaal niks
Let's do it jaquote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:13 schreef IQM het volgende:
YOU DON'T KNOW! YOU DON'T KNOW!
YOU DON'T KNOW ANYTHING ABOUT ME!
WHAT DO I KNOW I KNOW YOUR NAME
YOU DON'T KNOW! YOU DON'T KNOW!
YOU DON'T KNOW ANYTHING ABOUT ME ANYMORE!!!
quote:
Lex. Wel jammer, hij gaat samenwonen met z'n chick in de straat hiernaastquote:
En daar wil jij niet naartoe?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Lex. Wel jammer, hij gaat samenwonen met z'n chick in de straat hiernaasten dan gaat een andere huisgenoot naar zijn kamer en komt die kamer van die andere huisgenoot dus vrij
!
In de straat ernaast ook.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Lex. Wel jammer, hij gaat samenwonen met z'n chick in de straat hiernaasten dan gaat een andere huisgenoot naar zijn kamer en komt die kamer van die andere huisgenoot dus vrij
!
Whehehe.quote:
Ja en niemand had zin om iemand te zoeken dus ik heb die nobele taak op me genomen en heb daarmee ook het vetorechtquote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
In de straat ernaast ook.Nu kun jij potentiële huisgenoten beoordelen.
Neee die kamer is veel kleiner bovendien heb ik mijne net helemaal geverfd enzoquote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:31 schreef IQM het volgende:
[..]
En daar wil jij niet naartoe?Of is die kamer kleiner?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |