Ik wist dat er een reactie over trouwen zou komenquote:
Vernederen? Daar herken ik mezelf niet in hoor.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Otis2.0 heeft altijd de neiging mensen te vernederen, naar karaktertrekje.
Dat is wel waar ja. Heel defensief en agressief.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:44 schreef Otis2.0 het volgende:
Fascination gaat zich altijd zo vreemd gedragen zodra het gesprek neigt naar mooie vrouwen en reacties van mannen daarop.
The M$ Anthemquote:
Jaloeziequote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat is wel waar ja. Heel defensief en agressief.
Ik heb 't ook al 's eerder opgemerkt, maar toen kreeg ik de wind van voren.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hoe ze het bedoelden, gewoon grappig en een heel klein beetje gemeend. Niet playa playa of fout ofzoquote:
Inclusief dequote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
-PI.
Nee, dat hij spy cams verstopt in jouw huis.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
jij dacht dat ado eigenlijk twee jongens was die bij Bt in huis wonen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
Ik moest lachenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
jij dacht dat ado eigenlijk twee jongens was die bij Bt in huis wonen?
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:50 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, dat hij spy cams verstopt in jouw huis.Ik vond het al vreemdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben aardappels aanhet schillen btw
compact en kleverig.
Bij mij doet alleen het stukje met dries hetquote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:50 schreef LudoSanders het volgende:
FOK!tv: bekend Nederland feliciteert FOK!!
Nee, oké, ik snap best (en wil best geloven) dat ze dat toen zo bedoelden. Maar hunquote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hoe ze het bedoelden, gewoon grappig en een heel klein beetje gemeend. Niet playa playa of fout ofzo!
Bij mij niet.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:51 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Bij mij doet alleen het stukje met dries het
Dries. Wat een talentloze, mislukte knurft.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:50 schreef LudoSanders het volgende:
FOK!tv: bekend Nederland feliciteert FOK!!
De helft heeft nog nooit van FOK! gehoord.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:52 schreef IQM het volgende:
[..]
Dries. Wat een talentloze, mislukte knurft.![]()
Ik wil ook niet dat hier een lelijk wijf komt wonen hoor.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:51 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee, oké, ik snap best (en wil best geloven) dat ze dat toen zo bedoelden. Maar hunen hun bekentenis dat 'uiterlijk meetelt' komen ze toch zo een beetje over op mij.
Ook al doen heel veel het, wat Ludo zei.
En dat vind ik dan ook wel een beetje jammer.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik wil ook niet dat hier een lelijk wijf komt wonen hoor.
Omdat Windows. Ha-Ha!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:56 schreef IQM het volgende:
Waarom crasht Photoshop CS3 net voor de tweede keer vandaag?Terwijl het daarvoor nooit heeft gecrasht?
En die Magic Wand Tool is al helemaal verneukt. Als ik iets wil selecteren, selecteert 'ie gelijk 90% van m'n plaatje, terwijl tolerance toch echt op 0 of 1 of zo staat.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |