Bij mij deed ie het net nog, het zal dus echt aan je eigen pc liggenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:56 schreef IQM het volgende:
Waarom crasht Photoshop CS3 net voor de tweede keer vandaag?Terwijl het daarvoor nooit heeft gecrasht?
En die Magic Wand Tool is al helemaal verneukt. Als ik iets wil selecteren, selecteert 'ie gelijk 90% van m'n plaatje, terwijl tolerance toch echt op 0 of 1 of zo staat.![]()
![]()
Wat? Kerkplein vanavond. Ik ga eten.quote:
Ik weet niet hoe je eruit ziet.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:03 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wat? Kerkplein vanavond. Ik ga eten.
Weet je zeker dat je wel de juiste Wand hebt geselecteerdquote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:56 schreef IQM het volgende:
Waarom crasht Photoshop CS3 net voor de tweede keer vandaag?Terwijl het daarvoor nooit heeft gecrasht?
En die Magic Wand Tool is al helemaal verneukt. Als ik iets wil selecteren, selecteert 'ie gelijk 90% van m'n plaatje, terwijl tolerance toch echt op 0 of 1 of zo staat.![]()
![]()
Dan had je die bijl moeten kopenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:08 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, wil ik gewoon geld uitgeven, ligt er niks leuks in de stad.
Come again?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:08 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je wel de juiste Wand hebt geselecteerd
Op wie mag ik die bijl uittesten?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dan had je die bijl moeten kopen
op iedereen, behalve op mensen die je een beetje zielig vindtquote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Op wie mag ik die bijl uittesten?
Lamon?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Op wie mag ik die bijl uittesten?
Whaha, je wilt de magic wand tool gebruiken om uit te knippen?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:59 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee, maar serieus, vroeger gebruikte ik best vaak de Magic Wand Tool, maar dat gaat nu dus gewoon niet meer.En ik ben te lui om alles zelf uit te knippen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |