Zei ze: waarom teken je dat nu af? Ik: euhh ja......quote:
Joah, parttime bliepmiep.quote:
En toen?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zei ze: waarom teken je dat nu af? Ik: euhh ja......!!
Ik ken je pijn.quote:
Jaquote:
Wat?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:48 schreef Adolecens het volgende:
@ de dames hier:
Zeg eens eerlijk, wie kijkt er weer naar Grease?
HEUH?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik voelde me al zo raar, maar het is volle maan.
Ik zag laatst zo'n aankondiging op TV dus ik denk dat de film gewoon op net5/rtl8 draaitquote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat?
De musical?
Ik haat musicals.
De film! Op Net5 ofzo geloof ikquote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat?
De musical?
Ik haat musicals.
Als je even naar buiten kijkt, zie je dat het volle maan is.quote:
Aha ...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:50 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik zag laatst zo'n aankondiging op TV dus ik denk dat de film gewoon op net5/rtl8 draait
Oh, nee geen interesse, ik ga zo even de cavia's verschonen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:51 schreef Adolecens het volgende:
[..]
De film! Op Net5 ofzo geloof ik
Nee, sorryquote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als je even naar buiten kijkt, zie je dat het volle maan is.
Ik heb gisteren de ratten gedaan.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, nee geen interesse, ik ga zo even de cavia's verschonen.
Ja, maar...quote:
Hoeveel ratten heb je?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb gisteren de ratten gedaan.
Hoeveel heb je er?
Ik hou van cavia's
Bewegen deze cirkels echt?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar...![]()
Shit ik kan geen foto maken, want mn telefoon is leeg
2 ratten en ik eb een heel stel cavia's gehad (alpaca'squote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoeveel ratten heb je?
Ik vind het wel lieve beestjes, vooral ook omdat ze erg intelligent en mensgericht kunnen zijn.
Maar die staart vind ik wel een beetje eng.![]()
Ik heb er twee![]()
Maar ik ga uitbreiden, zodra ik een cavia-flat heb![]()
Dan koop ik een zeugje en laat haar dekken, zodat ik cavia-baby's heb.
Die mogen dan voor eeuwig (lees: max 10 jaar, want ouder worden ze toch niet) bij mij blijven wonen.
Ben je mijn intelligentie aan het testen?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:57 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Bewegen deze cirkels echt?
[ afbeelding ]
Nee. Maar lijkt het alsof deze cirkels bewegen? En zoja, bewegen ze ook daadwerkelijk?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben je mijn intelligentie aan het testen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |