komt ook omdat ik Adolecens (zo goed dan?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ook leuk
[..]
Pfff, ik niet.. Iig niet voor in t weekend
Jessica Bielquote:
Ja ja ik snap jequote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
komt ook omdat ik Adolecens (zo goed dan?) niet zo vaak zie, dan wil ik mn tijd met meer besteden dan alleen maarr slapen ;@
Niet kijken.quote:
Ik haal hier gewoon nog het max haalbare hoor.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:54 schreef Siniti het volgende:
tis geen rapidshare meer ze moeten die site hernoemen naar slowshare de tering
quote:
dank je,quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:56 schreef Siniti het volgende:
polioaids hij staat nu op 4 uur resterend
Of jij hebt ervoor betaald, of het ligt aan de download.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik haal hier gewoon nog het max haalbare hoor.
Oh, je doet het gratis.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:57 schreef Siniti het volgende:
[..]
Of jij hebt ervoor betaald, of het ligt aan de download.
Jij betaalt voor downloadenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh, je doet het gratis.Ja dat is altijd bagger traag.
Ja, als ik m'n blurays op de gratis manier binnen moet halen ben ik 9 jaar bezig met een film.quote:
das best langquote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, als ik m'n blurays op de gratis manier binnen moet halen ben ik 9 jaar bezig met een film.
Ik ook.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
idd
hoopn dat ze gelukkig worden samen
Blurays zijn overrated, 700mb voor een filmpje is genoegquote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, als ik m'n blurays op de gratis manier binnen moet halen ben ik 9 jaar bezig met een film.
Dag hoor!quote:
Nee. Die 700mb bagger rips daar kan ik echt niet naar kijken.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:03 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik ook.
[..]
Blurays zijn overrated, 700mb voor een filmpje is genoeg
Elitair, zeg. Alsof 700mb inferieur is.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee. Die 700mb bagger rips daar kan ik echt niet naar kijken.
Niks elitair aan. Ik heb het altijd bagger kwaliteit gevonden.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:06 schreef Siniti het volgende:
[..]
Elitair, zeg. Alsof 700mb inferieur is.
Ik vind dat mods in hun eigen forum moeten blijven.quote:
Je vindt me met niet lief?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik vind dat mods in hun eigen forum moeten blijven.
Inderdaad. Al die vakanties moeten maar eens afgelopen zijn. Beginnend bij het afschaffen van de zomervakantie.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wat hebben mijn kinderen eigenlijk veel vrij zo versprein over het jaar
Nee, alleen zonder.quote:
Dat is ver voor jouw tijd.quote:
Dat bedoelde ik nietquote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad. Al die vakanties moeten maar eens afgelopen zijn. Beginnend bij het afschaffen van de zomervakantie.
Mac.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:18 schreef Breathtaking het volgende:
Fascination, wat nou laat maar? JE WEET DAT IK NIET WEET WANNEER ER IEMAND PRAAT.
Hou je bek slet.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:19 schreef IQM het volgende:
[..]
Mac.
Anders installeer je even een goede MSN Messenger ofzo.
quote:
Nou zeg. Dat is niet aardig.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |