Zolang hij het zelf wil (ik bedoel, je weet zeker dat het gaat ontsteken) is er toch geen probleem? Ik zou het zelf nooit doen nee.quote:
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:28 schreef Zotheid het volgende:
[..]
We hadden daar alleen van dat handalcohol.
[..]
Lekker boeiend, we hebben er smakelijk om kunnen lachen.
Weekje verband op z'n oor gehad en nu merkt hij er niks meer van.
Hela!quote:
Dan is het nog wel een dul.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:30 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Zolang hij het zelf wil (ik bedoel, je weet zeker dat het gaat ontsteken) is er toch geen probleem? Ik zou het zelf nooit doen nee.
Natuurlijk niet. Die van mij viert het ook niet.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:29 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Maar naar die van moeders moet ik zeker wel heen?
Yow!quote:
@ Fas & BBquote:
Wat had ik dan moeten doen? Hem wijzen op de gevaren? Alsof hij die zelf al niet kende en we dat toen niet zeiden.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]wat ben jij nou weer voor aankomend verpleegkundige
Oke.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hela!
[..]
Dan is het nog wel een dul.
Die van mij helaas wel.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Die van mij viert het ook niet.
Short, shriveled, and always to the left.quote:
quote:
Ik wist dat er zo'n opmerking zou komen.quote:
Dat zal ik noteren!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Short, shriveled, and always to the left.
Liar Liar.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Short, shriveled, and always to the left.
Wie stelt er dan ook zo'n vraag.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik wist dat er zo'n opmerking zou komen.
quote:
Ik heb toch wel een zwak voor Britney.quote:
quote:
Je complete EHBO -kistje meenemenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:34 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Wat had ik dan moeten doen? Hem wijzen op de gevaren? Alsof hij die zelf al niet kende en we dat toen niet zeiden.
[..]
Oke.
quote:
Hihi.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die vent daarachterquote:
Deze is ook zo mooi:quote:
En weer een serie zal worden verkracht.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:41 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
The A-Team The Movie. Ik shit je niet.
Met ene Shartlo Copley als Murdock.
Zwaartekracht he.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat moest van papa.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je complete EHBO -kistje meenemen![]()
Iig Norit.
Wat is er morgen dan?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
Zo, als ik nou vroeg naar bed ga, is het sneller morgen
Freakyquote:
Ahh jaquote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ga ik weernaar Ado
en is t weekend
In de categorie "we kunnen niks leuks meer verzinnen dus helpen we klassieke series om zeep".quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:41 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
The A-Team The Movie. Ik shit je niet.
Met ene Shartlo Copley als Murdock.
En hard batsen, in het geval van JB dan.quote:
jaquote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En hard batsen, in het geval van JB dan.
Jouw papa is verstandig.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:44 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Zwaartekracht he.
[..]
Dat moest van papa.
Norit had ik bij me, zie FoBo!
Dat is toch juist leuk.quote:
Ik wil die UI eigenlijk ook.quote:
Ook leukquote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En hard batsen, in het geval van JB dan.
Pfff, ik niet.. Iig niet voor in t weekendquote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind dat zo zonde van mn tijd
Yup. Maar ja, wat doe je eraan.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
In de categorie "we kunnen niks leuks meer verzinnen dus helpen we klassieke series om zeep".
FC Groningen. Tja, dat gaat niks worden.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ga ik weernaar Ado
en is t weekend
Hij zit dan ook in de sector.quote:
komt ook omdat ik Adolecens (zo goed dan?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ook leuk
[..]
Pfff, ik niet.. Iig niet voor in t weekend
Jessica Bielquote:
Ja ja ik snap jequote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
komt ook omdat ik Adolecens (zo goed dan?) niet zo vaak zie, dan wil ik mn tijd met meer besteden dan alleen maarr slapen ;@
Niet kijken.quote:
Ik haal hier gewoon nog het max haalbare hoor.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:54 schreef Siniti het volgende:
tis geen rapidshare meer ze moeten die site hernoemen naar slowshare de tering
quote:
dank je,quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:56 schreef Siniti het volgende:
polioaids hij staat nu op 4 uur resterend
Of jij hebt ervoor betaald, of het ligt aan de download.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik haal hier gewoon nog het max haalbare hoor.
Oh, je doet het gratis.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:57 schreef Siniti het volgende:
[..]
Of jij hebt ervoor betaald, of het ligt aan de download.
Jij betaalt voor downloadenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh, je doet het gratis.Ja dat is altijd bagger traag.
Ja, als ik m'n blurays op de gratis manier binnen moet halen ben ik 9 jaar bezig met een film.quote:
das best langquote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, als ik m'n blurays op de gratis manier binnen moet halen ben ik 9 jaar bezig met een film.
Ik ook.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
idd
hoopn dat ze gelukkig worden samen
Blurays zijn overrated, 700mb voor een filmpje is genoegquote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, als ik m'n blurays op de gratis manier binnen moet halen ben ik 9 jaar bezig met een film.
Dag hoor!quote:
Nee. Die 700mb bagger rips daar kan ik echt niet naar kijken.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:03 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik ook.
[..]
Blurays zijn overrated, 700mb voor een filmpje is genoeg
Elitair, zeg. Alsof 700mb inferieur is.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee. Die 700mb bagger rips daar kan ik echt niet naar kijken.
Niks elitair aan. Ik heb het altijd bagger kwaliteit gevonden.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:06 schreef Siniti het volgende:
[..]
Elitair, zeg. Alsof 700mb inferieur is.
Ik vind dat mods in hun eigen forum moeten blijven.quote:
Je vindt me met niet lief?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik vind dat mods in hun eigen forum moeten blijven.
Inderdaad. Al die vakanties moeten maar eens afgelopen zijn. Beginnend bij het afschaffen van de zomervakantie.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wat hebben mijn kinderen eigenlijk veel vrij zo versprein over het jaar
Nee, alleen zonder.quote:
Dat is ver voor jouw tijd.quote:
Dat bedoelde ik nietquote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad. Al die vakanties moeten maar eens afgelopen zijn. Beginnend bij het afschaffen van de zomervakantie.
Mac.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:18 schreef Breathtaking het volgende:
Fascination, wat nou laat maar? JE WEET DAT IK NIET WEET WANNEER ER IEMAND PRAAT.
Hou je bek slet.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:19 schreef IQM het volgende:
[..]
Mac.
Anders installeer je even een goede MSN Messenger ofzo.
quote:
Nou zeg. Dat is niet aardig.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |