Deze is ook zo mooi:quote:
En weer een serie zal worden verkracht.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:41 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
The A-Team The Movie. Ik shit je niet.
Met ene Shartlo Copley als Murdock.
Zwaartekracht he.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik wist dat er zo'n opmerking zou komen.
Dat moest van papa.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je complete EHBO -kistje meenemen![]()
Iig Norit.
Wat is er morgen dan?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
Zo, als ik nou vroeg naar bed ga, is het sneller morgen
Freakyquote:
Ahh jaquote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ga ik weernaar Ado
en is t weekend
In de categorie "we kunnen niks leuks meer verzinnen dus helpen we klassieke series om zeep".quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:41 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
The A-Team The Movie. Ik shit je niet.
Met ene Shartlo Copley als Murdock.
En hard batsen, in het geval van JB dan.quote:
jaquote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En hard batsen, in het geval van JB dan.
Jouw papa is verstandig.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:44 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Zwaartekracht he.
[..]
Dat moest van papa.
Norit had ik bij me, zie FoBo!
Dat is toch juist leuk.quote:
Ik wil die UI eigenlijk ook.quote:
Ook leukquote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En hard batsen, in het geval van JB dan.
Pfff, ik niet.. Iig niet voor in t weekendquote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind dat zo zonde van mn tijd
Yup. Maar ja, wat doe je eraan.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
In de categorie "we kunnen niks leuks meer verzinnen dus helpen we klassieke series om zeep".
FC Groningen. Tja, dat gaat niks worden.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ga ik weernaar Ado
en is t weekend
Hij zit dan ook in de sector.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |