quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
2 ratten en ik eb een heel stel cavia's gehad (alpaca'sen dan in lilac-wit of lilac-saffraan-wit
)
Ik had echt heel erg mooie
De mooiste waren Bruce en Pippa die maakten ook geweldige babies
Sorry IQM.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Waarom heb je geen caafjes meer?
Ik wist precies welke soort ik wilde enzoquote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Waarom heb je geen caafjes meer?
Kind, ik kom net van buiten. Hier in Den Haag is er echt geen volle maan. In die achterbuurt van jou misschien, maar hier niet.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar...![]()
Shit ik kan geen foto maken, want mn telefoon is leeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Perfectquote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik wist precies welke soort ik wilde enzoen ik had ook precies die gevonden die ik wilde en ze waren heel erg lief
Ik ben overspannen geraakt toen mijn ex en ik uit elkaar gingen en het was gewoon teveel.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:03 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Kind, ik kom net van buiten. Hier in Den Haag is er echt geen volle maan. In die achterbuurt van jou misschien, maar hier niet.ACHTERBUURT?!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Pippa Haywood.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:04 schreef Zotheid het volgende:
Betekenis en herkomst van Pippa
Pippa is een Engelse meisjesnaam.
De betekenis van de naam is `houdt van paarden`.
TEH TOEVAL!
Bwhehehehequote:Mirjam is een Nederlandse meisjesnaam.
De betekenis van de naam is `Bitter`.
quote:Martijn is een Nederlandse jongensnaam.
De betekenis van de naam is `De kleine krijgshaftige`.
WEET IK VEEL. Ik kom er nooit.quote:
Pippa is ook straattaal voor pistool.quote:
Straattaal.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:07 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Pippa is ook straattaal voor pistool.
Vons het echt heel ergquote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Perfect![]()
Ik heb nu ook 1 caaf die is echt uniek![]()
Vrees dat ik nooit zo een meer zal vinden met hetzelfde opmerkelijke gedrag.
Awh, dan is het maar beter om voor jezelf te kiezen
Houd je bek danquote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:07 schreef Zotheid het volgende:
[..]
WEET IK VEEL. Ik kom er nooit.
[..]
Pippa is ook straattaal voor pistool.
Hier in Voorhout, Den Haag moet je dat soort dingen weten om je je veilig te kunnen wanen!quote:
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Houd je bek dan![]()
Nee, dat is pipa toch?
Mijn naam betekent "Sterre der Zee."quote:
THE FUCKING POSTAL SERVICE.quote:
Sorry.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Houd je bek dan![]()
Nee, dat is pipa toch?
Wablief? Een kakker die straattaal uitkraamt?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:10 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hier in Voorhout, Den Haag moet je dat soort dingen weten om je je veilig te kunnen wanen!
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |