The Postal Servicequote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:11 schreef Zotheid het volgende:
[..]
THE FUCKING POSTAL SERVICE.
Held!
[..]
Sorry.
O, dat kan ook nog.
Het schijnt dat "gun" nu penis is in straattaal.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
The Postal Service![]()
Fucking dcfc![]()
YOU SHOULD BE.
Ik weet het ook niet hoor, maar pippa lijkt me onwaarschijnlijk als betekenis voor pistool.
AWH!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Vons het echt heel erg
Maar goed, het kon niet anders toen.
Dit was een van mijn cavia's Hij at altijd aan je haar
[ afbeelding ]
Beertje. Die was sowieso wat raar, hij was heel erg druk en dominant naar de dames toe
En daarom heb ik hem toen aan een opvang gegeven, haar zeugen maakten steeds ruzie en hij was gecastreerd
http://babybytes.nl/namen/meisjes/Mirjamquote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn naam betekent "Sterre der Zee."
Ik weet niet welke bron jij gebruikt
Bwhehe, ik zat laatst te borrelen en toen ging er zo'n buitenlands jongen weg (wel goed geīntrigeerd) en toen zei ik zo opeens "Fawaka bitch!" en toen moest iedereen lachen en waren er een aantal die precies hetzelfde zeiden.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:11 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wablief? Een kakker die straattaal uitkraamt?
Heer, u bent een kaolo. Heeft u bij toeval een gevaarlijke pipa?
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:13 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Het schijnt dat "gun" nu penis is in straattaal.
DCFCquote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
The Postal Service![]()
Fucking dcfc![]()
YOU SHOULD BE.
Ik weet het ook niet hoor, maar pippa lijkt me onwaarschijnlijk als betekenis voor pistool.
Mag ik mijn gun in jouw mondje plaatsen oid?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:13 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Het schijnt dat "gun" nu penis is in straattaal.
nee, ik dacht nl ookquote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:12 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je dacht het. Het scheelde maar 1 letter namelijk.
Alpaca'squote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
AWH!![]()
Zo schattig, ja ik weet nog niet of ik weer borstels neem of langhaartjes.
Of Rexen, dat zijn helemaal bollie wollies (nu ga ik helemaal naar de hel)
Mijn grote duim, nou goed...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:13 schreef Zotheid het volgende:
[..]
http://babybytes.nl/namen/meisjes/Mirjam
Wat is jouw bron?
[..]
Bwhehe, ik zat laatst te borrelen en toen ging er zo'n buitenlands jongen weg (wel goed geīntrigeerd) en toen zei ik zo opeens "Fawaka bitch!" en toen moest iedereen lachen en waren er een aantal die precies hetzelfde zeiden.
Meestal bral ik wat "PAAAUPUUURRRR!!!".
Neuh.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Je weet wat conjo betekent?
Iets als in vriend?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Je weet wat conjo betekent?
Het schijnt dat dat nu penis is in straattaal.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn grote duim, nou goed...![]()
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee, ik dacht nl ooken dat denk ik niet icm sex
[..]
Alpaca's
Luister nou naar mij
Bronbescherming is overrated.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn grote duim, nou goed...![]()
Ontzettende KAkkkkkurrRRR
Jij poept nooit?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:16 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Bronbescherming is overrated.
Ik ben heul geen kakker!
een stkakker?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:16 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Bronbescherming is overrated.
Ik ben heul geen kakker!
Ik moet aan die mop denken van dat domme blondje...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:15 schreef IQM het volgende:
[..]
Het schijnt dat dat nu penis is in straattaal.
Yo no sé un coņo de eso (I don’t know fuck about that)quote:
Dat zuig ik uit mijn duim?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:15 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik hoorde het vandaag om kwart over 9 en ik spuugde bijna mn koffie uit.quote:
Mop? Mop? Dat was tot voor kort mijn openingszin, ja!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik moet aan die mop denken van dat domme blondje...
Vraagt zo'n vent: mag ik mijn duim in je navel steken, zegt ze: ja hoor.
Schrikt en zegt:dat is niet mijn navel!
Zegt hij: das ook niet mn duim
owmagaaad... srsly?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:15 schreef IQM het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |