Dat klopt, daar is het eea aan posts verwijderd inderdaad. Maar die zijn terecht verwijderd. Dat werd miepen op elkaar ipv ontopic reacties.quote:Op woensdag 30 september 2009 14:26 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]In PVV-Kamerlid Fleur Agema over Ab Osterhaus Pauw & Witteman!! vermoed ik.
Je zal dus naar FLU FB moeten met je vraag. Hoewel ik je nu al kan zeggen dat je post terecht is gedelete door Re.quote:Op woensdag 30 september 2009 14:04 schreef 1-of-6Billion het volgende:
Ehm, worden er tegenwoordig al topics VERWIJDERD??
Ik postte eerder vanmorgen in een, toegegeven matig, topic over een PVV-dame die zich druk had gemaakt over Ab Oosterhaus, maar elk spoor van het betreffende topic is verdwenen.
Daar stond het al.quote:Op woensdag 30 september 2009 14:37 schreef Sjaakmat het volgende:
En toen heb je het gelijk maar naar FLU gekickt?
Shit happens.quote:Op woensdag 30 september 2009 15:10 schreef 1-of-6Billion het volgende:
my bad...
er staan BTW veel flauwere reacties als de mijne nog gewoon bij. Maar ik kan me er ook weer wel wat bij voorstellen
Mijn eerste gedelete post!!!![]()
Nee, maar je kan we BUG proberen.quote:Op woensdag 30 september 2009 16:00 schreef El_Matador het volgende:
Gebruiker kitao veroorzaakt bugs op het forum. Telkens als hij in een topic post, staat er dat er nieuwe berichten zijn, maar als je het topic aanklikt, zie je niks.
Hij heeft er zelf ook last van, ik denk niet dat het opzettelijk is. Maar het is wel klote.
Kan iemand van de modjes hier iets aan doen?
Dank u.
Zal het ff aangeven, thxquote:Op woensdag 30 september 2009 16:00 schreef El_Matador het volgende:
Gebruiker kitao veroorzaakt bugs op het forum. Telkens als hij in een topic post, staat er dat er nieuwe berichten zijn, maar als je het topic aanklikt, zie je niks.
Hij heeft er zelf ook last van, ik denk niet dat het opzettelijk is. Maar het is wel klote.
Kan iemand van de modjes hier iets aan doen?
Dank u.
Volgens mij ook.quote:Op woensdag 30 september 2009 16:09 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Zal het ff aangeven, thx
EDIT: Als het goed is, is het nu opgelost
Dat is al jaren zo met een zekere vorm van drogeerbeleid.quote:Op woensdag 30 september 2009 14:35 schreef Snakey het volgende:
Hier weer verder.
Dat klopt, daar is het eea aan posts verwijderd inderdaad. Maar die zijn terecht verwijderd. Dat werd miepen op elkaar ipv ontopic reacties.
Is al aangevraagdquote:Op donderdag 1 oktober 2009 07:03 schreef freako het volgende:
Advies NPO: PowNed en WakkerNL in publieke bestel
LLiNK strijdbaar ondanks negatieve adviezen
Dit kan volgens mij prima in 1 topic.
Ik zie enkel iemand schelden, en dat ben jij ?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:47 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Wat een gescheld hier van Meki en Salvad0r, ik EIS dat ze terecht worden geroepen zoals ik dat ben, anders verklaar ik hier voor de zoveelste keer weer linkse moderatie en toestaan van nodeloos getroll van jankmoslims!
Wat een doodwensing ?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:56 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Vrede m'n reet, je scheld en kankert op alles wat je moslim-geknuffel in de weg staat, en dat moet de rest dan maar slikken. Kom je in opstand dan komt er wel weer een jank-mod om jullie te beschermen. Schandalig gewoon, stik lekker in "jouw" vrede.
Blijf jij maar schelden en van mij walgen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:59 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Zoek er maar in wat je wilt, en edit maar wat je wilt, het zal me een worst zijn aangezien ik toch wel weer 10 notes krijg na dit gezeik. En ja Meki jij ook, met je "houd je smoel met je PVV-bullshit".
Ik walg van jouw soort. En nee dat is geen doodverwensing.
Ja nu is het weer mijn schuld hé, je weet gewoon dat je fout zat en nu accepteer je ook maar de consequenties er van en je niet verschuilen achter iemand die wel een keer zegt waar het op slaat hier. Altijd maar reacties proberen uit te lokken van rechts Nederland en je dan verschuilen achter "hullie doen het!".quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:04 schreef Meki het volgende:
[..]
Blijf jij maar schelden en van mij walgen.
Maar ik ga niet tot jouw niveua verlagen..
Uit de tent laat lokken? Ik ben nog mild.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:07 schreef haatbaard het volgende:
Komt dat zien! Iemand die zich uit de tent laat lokken door Meki!
Hier ben ik het mee eens. Ik vind het on-ge-lo-fe-lijk dat Meki hier mee weg komt. Voor de zoveelste keer.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:08 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Ja nu is het weer mijn schuld hé, je weet gewoon dat je fout zat en nu accepteer je ook maar de consequenties er van en je niet verschuilen achter iemand die wel een keer zegt waar het op slaat hier. Altijd maar reacties proberen uit te lokken van rechts Nederland en je dan verschuilen achter "hullie doen het!".
Ik heb al wel 100 adviezen om jouw te negeren gekregen, en ik weiger het pertinent. Mensen als jou dienen af en toe eens hard verbaal tegengesproken te worden op je walgelijke generalisaties naar het Nederlandse volk toe, met je idiote slachtofferrol waar je daarna meteen in kruipt.
Joh, laat die josti toch lekker. Ik weet bijna zeker dat hij een trolkloontje is en alleen maar post als een debiel om mensen als jou te jennen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:09 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Uit de tent laat lokken? Ik ben nog mild.
Ik gerenaliseer geen Nederlandse volk, je mag alles zeggen maar ga geen onwaarheden verkondigen en leugens verzinnen om me te schaden.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:08 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Ja nu is het weer mijn schuld hé, je weet gewoon dat je fout zat en nu accepteer je ook maar de consequenties er van en je niet verschuilen achter iemand die wel een keer zegt waar het op slaat hier. Altijd maar reacties proberen uit te lokken van rechts Nederland en je dan verschuilen achter "hullie doen het!".
Ik heb al wel 100 adviezen om jou te negeren gekregen, en ik weiger het pertinent. Mensen als jou dienen af en toe eens hard verbaal tegengesproken te worden op je walgelijke generalisaties naar het Nederlandse volk toe, met je idiote slachtofferrol waar je daarna meteen in kruipt.
Nee, je bent inderdaad hét voorbeeld van tolerantie, zoals je Signature al doet vermoeden.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:14 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik gerenaliseer geen Nederlandse volk, je mag alles zeggen maar ga geen onwaarheden verkondigen en leugens verzinnen om me te schaden.
Ben jij het voorbeeld ervan dan ? Ik doe me best ervoor integendeel tot jouwquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:20 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Nee, je bent inderdaad hét voorbeeld van tolerantie, zoals je Signature al doet vermoeden.
Wou je zeggen dat jij je best doet voor tolerantie?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:24 schreef Meki het volgende:
[..]
Ben jij het voorbeeld ervan dan ? Ik doe me best ervoor integendeel tot jouw
Absoluut enkel niet voor een bepaalde groep die op een leider stemt die graag Nederland wilt ontwrichten.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:27 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Wou je zeggen dat jij je best doet voor tolerantie?
Nee, een Meki die pleit voor het verbieden van satire over Moslims is inderdaad democratisch en niet ontwrichtend. Volgens mij zie je alles wat autochtonen doen en wat je niet bevalt als ontwrichtend. Of is het pleidooi van de PVV voor geen verhoging van de AOW leeftijd ook ontwrichtend Meki?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:28 schreef Meki het volgende:
[..]
Absoluut enkel niet voor een bepaalde groep die op een leider stemt die graag Nederland wilt ontwrichten.
Ik hoop van ganser harte dat als Wilders president wordt dat jij de eerste bent die hij eigenhandig het land uit sodeflikkertquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:28 schreef Meki het volgende:
[..]
Absoluut enkel niet voor een bepaalde groep die op een leider stemt die graag Nederland wilt ontwrichten.
Het gaat me ook meer om bepaalde individuen, maar daar houd ik m'n mond maar over voor ik weer wat mensen tegen de borst stoot die niet tegen de waarheid kunnen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:40 schreef vosss het volgende:
Ontopic: ik heb niks te klagen over de mods, het gaat goed (denk ik)
Meedoen is iets anders dan trollen, dus dat stond niet bij je notes. Ik heb het topic even nagekeken. Wat ik ervan kan zien (er missen posts , wat logisch is) is die note terecht daar. Je bent niet de enige die toen notes heeft gekregen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:50 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
In een topic waar ik normaal gepost heb kreeg ik voor het onderstaand een note:
[..]
Dat is al note-waardig blijkbaar en dan heb ik het niet eens over de opmerking van
de dienstdoende mod erbij. (re:trollen)
Heb er geen woorden voor,![]()
Je hoort zelf bij die groep?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:28 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik vind het erger dat je je gedachten niet bijstelt door de nieuwe informatie die users aandragen, en maar standvastig blijft geloven in ''de waarheid'' volgens jou.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:08 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Meki nuttig? Hij is een troll pur sang. Een troll die ook nog gekoesterd wordt.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:17 schreef vijfhonderd het volgende:
[..]
Ik vind het erger dat je je gedachten niet bijstelt door de nieuwe informatie die users aandragen, en maar standvastig blijft geloven in ''de waarheid'' volgens jou.
Dat is funest voor elke beschaafde discussie.
Meki vind ik heel nuttig in discussies in NWS, hij gooit de knuppel in het hoenderhok in discussies als die eigenlijk gaan over onwaarheden, vooroordelen, of meer van dat soort dingen.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Meki nuttig? Hij is een troll pur sang. Een troll die ook nog gekoesterd wordt.
Dat zal best als je dat zelf gelooft,quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:45 schreef Meki het volgende:
[..]
Enkel voor jou en wildersstemmers ben ik een troll..
Ik acht "bewijs" zoals jij het brengt niet belangrijk genoeg, of interessant genoeg om mijn mening bij te stellen. Ik ga toch niet bij elk argument die een fokker aanhaalt, (en laat staan Mekiquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:17 schreef vijfhonderd het volgende:
[..]
Ik vind het erger dat je je gedachten niet bijstelt door de nieuwe informatie die users aandragen, en maar standvastig blijft geloven in ''de waarheid'' volgens jou.
Dat is funest voor elke beschaafde discussie.
Meki vind ik heel nuttig in discussies in NWS, hij gooit de knuppel in het hoenderhok in discussies als die eigenlijk gaan over onwaarheden, vooroordelen, of meer van dat soort dingen.
Satire mutie, pure satire, vond je toch ook van de holocaust samen met je geloofsgenoot mekkertje?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:15 schreef Mutant01 het volgende:
Kan iemand even deze persoon in de gaten houden - na zijn tirade over Palestijnen, waar hij zogenaamd zijn excuses voor bood (lekker geloofwaardig ook), beginnen we weer bij een ander volk:
Roermond vreest tweede Gouda
De holocaust als stijlfiguur?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:30 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Satire mutie, pure satire, vond je toch ook van de holocaust samen met je geloofsgenoot mekkertje?
Ik ga je inschrijven voor een cursus Nederlands lezen. Begrijpend lezen welteverstaan.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:30 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Satire mutie, pure satire, vond je toch ook van de holocaust samen met je geloofsgenoot mekkertje?
Uitstekend idee, kunnen we samen gaan zodat jij ook het juiste gebruik leert wanneer je "d", "t" en "dt" hoort te gebruiken. Zal heel veel je imago opvijzelen, neem dat maar van mij aan.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:09 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik ga je inschrijven voor een cursus Nederlands lezen. Begrijpend lezen welteverstaan.
Ach nee, dat hoeft niet hoor Nikita. Alleen jij bent aan de beurt nu - immers het begrijpend kunnen lezen is essentieel voor het voeren van discussies. Fouten maken in d's, t's of dt's kunnen misschien wel storen, maar zorgt niet voor een ontwrichting van een discussie.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:15 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Uitstekend idee, kunnen we samen gaan zodat jij ook het juiste gebruik leert wanneer je "d", "t" en "dt" hoort te gebruiken. Zal heel veel je imago opvijzelen, neem dat maar van mij aan.
Jij weet echt niks van vrouwen mattie. Ze wil samen met jou les gaan volgen, als zo'n oost-europees blondje dat zegt weet je wel hoe laat het is toch?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:21 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ach nee, dat hoeft niet hoor Nikita. Alleen jij bent aan de beurt nu - immers het begrijpend kunnen lezen is essentieel voor het voeren van discussies. Fouten maken in d's, t's of dt's kunnen misschien wel storen, maar zorgt niet voor een ontwrichting van een discussie.
Het is helaasch geen oost-europees blondje, anders had ik het wel geweten met mijn playa skills. Tis Nederlands import in Hongarije.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:26 schreef Sjaakmat het volgende:
[..]
Jij weet echt niks van vrouwen mattie. Ze wil samen met jou les gaan volgen, als zo'n oost-europees blondje dat zegt weet je wel hoe laat het is toch?
Wat verwacht je dan ook met zo'n TT?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:44 schreef badwurm het volgende:
Graag de personen die mijn topic proberen te verzieken een schop geven: Islamadviseur Albayrak Hussein Obama komt naar Leiden!
OH, OH, OH, OH, OH
Wat is er mis mee? Obama maakt er toch ook geen geheim meer van?quote:
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:28 schreef Sjaakmat het volgende:
Hoi, kan iemand onze Goudse politieagent Dragorius bijstand verlenen? Ouwe allochtoonse vrouwen met busjes gebracht
Probeer je me nou duidelijk te maken dat het ongewenst is dergelijke zaken in het FB-topic aan te kaarten?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:32 schreef Dragorius het volgende:
[..]![]()
Ik heb allang een TR staan, gewoon geduld hebben en alles komt goed.
Nee, maar je sarcastische opmerking m.b.t. Goudse politieagent, daar doelde ik op. Ik post alleen (nagenoeg) niet dit soort zaken in een Feedback-topic maar maak TR's aan.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:33 schreef Sjaakmat het volgende:
[..]
Probeer je me nou duidelijk te maken dat het ongewenst is dergelijke zaken in het FB-topic aan te kaarten?
Oh, maar ik bedoelde daar niet mee dat je er niets aan probeerde te doen hoor. Alleen dat het niet leek te werken.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:48 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Nee, maar je sarcastische opmerking m.b.t. Goudse politieagent, daar doelde ik op. Ik post alleen (nagenoeg) niet dit soort zaken in een Feedback-topic maar maak TR's aan.
Brave burgers/ Amerika fans.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:24 schreef Dragorius het volgende:
Sprong men ook maar zo naar feedback als er weer een anti-PVV-aanhang post werd geplaatst
Waarom houd je je dan überhaupt op dit forum op?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 07:33 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Ik acht "bewijs" zoals jij het brengt niet belangrijk genoeg, of interessant genoeg om mijn mening bij te stellen. Ik ga toch niet bij elk argument die een fokker aanhaalt, (en laat staan Meki) mijn mening omtrent Israël-Palestina of andere kwesties bijstellen?
Ik ben geen trekpop, ik kan heus m'n eigen mening wel vertegenwoordigen en verdedigen, daar heb ik Meki's trollerige inbreng niet voor nodig.
Waarom niet?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:56 schreef vijfhonderd het volgende:
[..]
Waarom houd je je dan überhaupt op dit forum op?
Ik vind het nogal sneu van je dat je mensen zo respectloos behandelt
Respect eisen voor die "kleine" groep die het voor de rest verpest.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:56 schreef vijfhonderd het volgende:
[..]
Ik vind het nogal sneu van je dat je mensen zo respectloos behandelt
Die les heeft 500 nog niet op school gehad,quote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:15 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
Respect eisen voor die "kleine" groep die het voor de rest verpest.![]()
Respect eisen voor Palestijnen die raketten afvuren op Israel en Hamas steunen.![]()
Respect eisen om Nederlandse militairen te mogen uitjouwen.![]()
Nou niet, dan niet nooit niet dat dat soort mensen respect krijgen van mij.
Dat soort volk dient ten alle tijden bestreden te worden, uiteraard met woorden.
Oh ja, respect moet je verdienen, krijg je niet cadeau.
Respect voor jou en wildersstemmers zullen jullie nooit krijgenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:15 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
Respect eisen voor die "kleine" groep die het voor de rest verpest.![]()
Respect eisen voor Palestijnen die raketten afvuren op Israel en Hamas steunen.![]()
Respect eisen om Nederlandse militairen te mogen uitjouwen.![]()
Nou niet, dan niet nooit niet dat dat soort mensen respect krijgen van mij.
Dat soort volk dient ten alle tijden bestreden te worden, uiteraard met woorden.
Stik dan ook maar in je respect voor Palestijnen of niet-westerse mensen Meki.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:00 schreef Meki het volgende:
[..]
Respect voor jou en wildersstemmers zullen jullie nooit krijgen
quote:Denk niet enkel aan jezelf maar richt je hart voornamelijk op je medemensen.
Jij en jou vriend Matterous zullen nooit respect krijgen omdat jullie een ijzeren harten hebben, die dien je eerst te veranderen..quote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:02 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Stik dan ook maar in je respect voor Palestijnen of niet-westerse mensen Meki.
[..]
Komt dat je bekend voor?![]()
Een ijzeren hart betwijfel ik, maar m'n hart staat niet bepaald open voor de dingen die jij propageert inderdaad.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:03 schreef Meki het volgende:
[..]
Jij en jou vriend Matterous zullen nooit respect krijgen omdat jullie een ijzeren harten hebben, die dien je eerst te veranderen..
Want wij zijn geen medemensen?quote:jah maar nogmaals die geldt niet voor wildersstemmers.
Nee, jullie hebben een andere missie en vissie van het Wildersleven,quote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:05 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Een ijzeren hart betwijfel ik, maar m'n hart staat niet bepaald open voor de dingen die jij propageert inderdaad.
[..]
Want wij zijn geen medemensen?
Iets wat je propageert met je uitspraak dat PVV stemmers geen medemensen zijn, rot toch een end op man, alsof mensen jou ooit nog serieus gaan nemen met je haatspraak. Zolang er Marokkanen zijn die werkelijk zoals jou denken dan wens ik ze het land uit, en jou dus ook.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:07 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee, jullie hebben een andere missie en vissie van het Wildersleven,
jullie willen graag de samenleving ontwrichten en een hele groep uitsluiten van de samenleving.
Tenzij je afstand ervan neemt maar dat betwijfel ik
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:09 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Iets wat je propageert met je uitspraak dat PVV stemmers geen medemensen zijn, rot toch een end op man, alsof mensen jou ooit nog serieus gaan nemen met je haatspraak. Zolang er Marokkanen zijn die werkelijk zoals jou denken dan wens ik ze het land uit, en jou dus ook.
Nederlanders die een andere mening als dhr. Meki vertonen zijn geen medemensen meer_! te ziek voor woorden, en helaas zijn er nog genoeg idioten die het eens zijn met je ook. Volksverlakkers.
Aardig kalm, want je overtuigd me zo onderhand van je eigen onkunde.quote:
Ieder mens verdient respect. Jij ontneemt mensen respect met je gedachtegang. Dat verdient geen respect.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:15 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
Nope.quote:
Ik benader iedereen met fatsoen, dat is wat anders dan respect.quote:Jij ontneemt mensen respect met je gedachtegang. Dat verdient geen respect.
En laatst schreef je nog dat ik zo genuanceerd bezig wasquote:. Je generaliseert wel graag hé?
Frutsel maakt even een lollige verwijzing naar de oude allochtone vrouwen die niet klok kunnen kijken en daarom een speciale bus toegewezen kregen.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:32 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Weet jij eigenlijk hoe laat het is?
Maar je doet het wel.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:37 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
Nope.
[..]
Ik benader iedereen met fatsoen, dat is wat anders dan respect.
Gaandeweg zal moeten blijken of die persoon respect verdiend , of niet natuurlijk.
[..]
En laatst schreef je nog dat ik zo genuanceerd bezig was
quote:
Denk dat van de rellers hier nog een van de snuggersten is. Hoewel dat niet veel over meki zegtquote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Met Meki aan kop. Maar ja, what's new
Gezien het feit dat ik in 4,5 jaar Fok! nog nooit een ban heb gehadquote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:37 schreef vijfhonderd het volgende:
[..]
En je benadert iedereen niet met fatsoen, getuige je posts.
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:56 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Mijn ludieke vzmh grap is verwijderd?
Nou dit bedoel ik (voor de verandering, ik weet) niet om de discussie op het scherp van de schede te gaan voeren, maar waarom is een topic over moslims sowieso al gevoelig, en dient er een andere fatsoensnorm voor gebruikt te worden?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:00 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ff niet.. topic is alzo gevoelig... zijn meerdere dingen verwijderd
Dat leert de ervaring toch gewoon? We hebben hier moslims, mensen die een hekel hebben aan moslims en alles wat daarmee te maken heeft, en alle mensen die daartussen vallen. Met name de eerste en tweede groep weten elkaar en topics over moslims prima te vinden. Die groepen liggen elkaar niet zo (quote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:03 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Het is geen kritiek op moderatie, gewoon een serieuze vraag waarom of topics over moslims altijd meteen "gevoelig" zijn en dat er ander taalgebruik verwacht wordt.
Dus daarom moeten wij maar op onze teentjes gaan lopen, want straks stoten we moslims tegen het hoofd. Naar mijn weten schermden jullie eerder nog met de AWGB, en nu moet er ineens een andere fatsoensnorm gebruikt worden om een bepaalde religie te pleasen? laat me niet lachen.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:16 schreef Sjaakmat het volgende:
[..]
Dat leert de ervaring toch gewoon? We hebben hier moslims, mensen die een hekel hebben aan moslims en alles wat daarmee te maken heeft, en alle mensen die daartussen vallen. Met name de eerste en tweede groep weten elkaar en topics over moslims prima te vinden. Die groepen liggen elkaar niet zo () vandaar de spanning.
Is WT weer aan het trollen? Heeft ie weer een slechte dag gehad op het werk?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:34 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Dus daarom moeten wij maar op onze teentjes gaan lopen, want straks stoten we moslims tegen het hoofd. Naar mijn weten schermden jullie eerder nog met de AWGB, en nu moet er ineens een andere fatsoensnorm gebruikt worden om een bepaalde religie te pleasen? laat me niet lachen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |