je kunt iemand niet verhinderen dat toch te proberen en ik ondersteun datquote:Op maandag 5 oktober 2009 21:21 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
En nogmaals, dit valt niet uit te rekenen.
Ik heb zelf een Surinaams/Molukse vrouw en ben absoluut niet eenkennig als hetquote:Kan jij een prijs zetten op wat het onze kinderen voor voordelen oplevert om in een multiculturele omgeving op te groeien. Zodat ze niet bang zijn voor het onbekende en een echte wereldburger worden? Ik niet..
Nee dat kloptquote:Op maandag 5 oktober 2009 21:26 schreef IHVK het volgende:
[..]
Het feit dat jij meer generaties voorouders hebt zou je in mijn ogen niet meer recht op kritiek moeten geven dan iemand anders.
-edit-quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:27 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Geef mij maar een bron van één feit waar een hele bevolkingsgroep fout was.
Dat is helemaal niet wat ik wil zeggen, wat ik wil zeggen is dat het helemaal niet vreemd is tijdens Carnaval om exotische hoeden te zien.quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:29 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De Fez is eeuwenoud en is ook over de gehele wereld bekend - je gaat mij niet vertellen dat je alleen maar exotische hoeden wilt zien tijdens Carnaval?
Je zou de mening dat allochtonen een aanwinst voor dit land zijn onderuit kunnen halen met financiële cijfers. Blijkbaar is dat een (politiek) taboe.quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:30 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
en dan heb je een cijfer om de minderwaardigheid van allochtonen te kwalificeren ?
wat dat ben je aan het doen.... je gaat mensen beoordelen wat jouw winst of verlies is en wat jouw portemonnee niet dient mag je minderwaardig achten...
Daar geef ik je gelijk in.quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:32 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
je kunt iemand niet verhinderen dat toch te proberen en ik ondersteun dat
proberen. Ieder z'n meug wat dat betreft.
[..]
Ik heb zelf een Surinaams/Molukse vrouw en ben absoluut niet eenkennig als het
gaat om andere kleur- en/of cultuur, verre van.
De overdaad echter is schadelijk zoals ik in de 16 jaar die ik op Zuid gewoond heb, heb
kunnen zien en aan den lijve heb mogen ondervinden.
Opgroeien in een gebalanceerde multiculturele omgeving is leerzaam voor een kind
maar wmb ook hier met mate en de maat zijn we momenteel kwijt.
Als er dan ineens weer sprake is dat er nog meer bij dienen te komen ivm de
vergijzing stel ik daar m'n vraagtekens bij. Wat kosten de huidige immigranten en
is het financieel wel zo aantrekkelijk er nog meer te halen? Logische vraag voor mij.
Nazi's zijn gewoon mensen met verkeerde ideeen, niet echt een bevolkingsgroep. Anders kan je ook gewoon PVV-stemmers zeggen. Kinderverkrachters is ook geen bevolkingsgroep. Palestijnen zijn net zo fout als Israeliers.quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:33 schreef wakajawaka het volgende:
[..]
Ik heb er zelfs 3 Nazi,Verkrachters en Palestijnen.
Dat is natuurlijk onzinnig. Omdat de financiële cijfers alleen een moment- opname zijn. Bovendien dekt het niet andere vormen van aanwinsten die er mogelijk kunnen zijn.quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:35 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Je zou de mening dat allochtonen een aanwinst voor dit land zijn onderuit kunnen halen met financiële cijfers. Blijkbaar is dat een (politiek) taboe.
Wat onnozel. Het binnenhalen van allerhande zeer exotische culturen (in grote aantallen) en die lukraak neerplempen in de samenleving vraagt nogal wat van het incasseringsvermogen van je samenleving. En het is ook helemaal niet gegeven dat betreffende culturen compatibel zijn.quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:27 schreef roelke87 het volgende:
[..]
En al vind hij dat vreemd. Ik heb nooit iemand horen klagen over nonnen die over straat lopen en met alle respect, dat is toch nog even wat anders wat die dragen dan een hoofddoekje.
Het echte probleem is dat er mensen in Nederland zijn die een ander het liefste niets gunnen, zeker niets meer dan zichzelf en die bang zijn voor mensen met een ander kleurtje. Want dat kleurtje daar gaat het om hoor. Niet om de hoofddoek. Nee het kleurtje irriteert, ze zijn anders. Ze komen er niet mee in gesprek en willen dat vaak ook niet.
Fair enough.quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:30 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
je gaat mensen beoordelen wat jouw winst of verlies is en wat jouw portemonnee niet dient mag je minderwaardig achten...
de les die jij zou moeten trekken uit de holocaust...is nooit meer ethnische minderheden verketterenquote:Op maandag 5 oktober 2009 21:35 schreef wakajawaka het volgende:
[..]
Doe normaal gast mijn familie heeft al trauma genoeg van de holocaust. jezus wat een reactie.
Doe ik dat dan? Iemand als vuil behandelen? Hoe kom je daar bij?quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:30 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dan hoef je hen nog niet als vuil te behandelen. Nog afgezien van het feit dat jij evengoed een gast bent als Meh7.
Dat maakt het niet minder zinvol om het financiële rendament te bekijken. Het idee om migranten hierheen te halen is immers gebaseerd op financiële motieven.quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:36 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk onzinnig. Omdat de financiële cijfers alleen een moment- opname zijn.
Ook jou zullen ze betichten van op z'n minst discriminatie (liefst ook racisme en neo-nazistische opvattingen).quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:32 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
je kunt iemand niet verhinderen dat toch te proberen en ik ondersteun dat
proberen. Ieder z'n meug wat dat betreft.
[..]
Ik heb zelf een Surinaams/Molukse vrouw en ben absoluut niet eenkennig als het
gaat om andere kleur- en/of cultuur, verre van.
De overdaad echter is schadelijk zoals ik in de 16 jaar die ik op Zuid gewoond heb, heb
kunnen zien en aan den lijve heb mogen ondervinden.
Opgroeien in een uitgebalanceerde multiculturele omgeving is leerzaam voor een kind
maar wmb ook hier met mate en de maat zijn we momenteel kwijt.
Als er dan ineens weer sprake is dat er nog meer bij dienen te komen ivm de
vergijzing stel ik daar m'n vraagtekens bij. Wat kosten de huidige immigranten en
is het financieel wel zo aantrekkelijk er nog meer te halen? Logische vraag voor mij.
Dat zal best, maar het gevaar (wat jij op een prachtige manier weer illustreert) zit hem in de gevolgtrekking.quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:40 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dat maakt het niet minder zinvol om het financiële rendament te bekijken. Het idee om migranten hierheen te halen is immers gebaseerd op financiële motieven.
Ik heb niet echt moeite met die foto. Iedereen weet dat de PVV niet de Hongaarse importbruiden bedoelt. Wel zo eerlijk om ook gewoon een foto te plaatsen van de groep die je wel bedoelt.quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:39 schreef Disana het volgende:
Wat suggestief, die teller op de site. Staat meteen maar op honderden miljarden te draaien.
Plaatjes van moslims vind ik ook suggestief, want geen massa-immigratie.
Lekker stemming maken en het volk opruien.
Was. Tegenwoordig doen we enkel nog aan opvang van vluchtelingen en gezinshereniging. Oja, mensen die genoeg geld inbrengen zijn ook welkom.quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:40 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dat maakt het niet minder zinvol om het financiële rendament te bekijken. Het idee om migranten hierheen te halen is immers gebaseerd op financiële motieven.
dat is weer huilbabygedrag.... (quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:35 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Je zou de mening dat allochtonen een aanwinst voor dit land zijn onderuit kunnen halen met financiële cijfers. Blijkbaar is dat een (politiek) taboe.
Hoe wil je de relatieve hoge misdaad- en werkeloosheidscijfers onder bijvoorbeeld Marokkaanse mannen anders verklaren? Lijkt mij dat hun achtergrond en dus onvermijdelijk immigratie daar iets mee te maken heeft.quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:42 schreef Meh7 het volgende:
Tot wanneer kan je iemand nog als het gevolg van de massa-immigratie blijven zien? Zijn daden van iemand die hier is geboren en opgegroeid ook gevolgen van de massa-immigratie?
Nou echt eerlijk zou zijn als je volmondig toe zou geven dat het je uitsluitende om moslims gaat. Maar dat kan niet want dan is er geen sprake meer van 'massa-immigratie'. Het is dus discriminatie en stemmingmakerij.quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:43 schreef marsan het volgende:
[..]
Ik heb niet echt moeite met die foto. Iedereen weet dat de PVV niet de Hongaarse importbruiden bedoelt. Wel zo eerlijk om ook gewoon een foto te plaatsen van de groep die je wel bedoelt.
Juist. de GROEP die je wel bedoelde.... de groep... persoonlijk ken ik heel veel aardige moslims. Maar ik ken ook 2 hongaren... die zitten nu vast voor een roofmoord. Dus waarom de hongaren niet? Hongaren schijnen een 'ergere' reputatie te hebben dan de Poolse medemens waar Wilders ook al een probleem mee had... Maar Hongaren hoor je hem niet over. Heel vreemd. Gek vind ik dat.quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:43 schreef marsan het volgende:
[..]
Ik heb niet echt moeite met die foto. Iedereen weet dat de PVV niet de Hongaarse importbruiden bedoelt. Wel zo eerlijk om ook gewoon een foto te plaatsen van de groep die je wel bedoelt.
Zolang het minder gevaarlijk is dan het gebrek aan beleid bij het binnenhalen van migranten in het verleden loopt het wel los.quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:41 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat zal best, maar het gevaar (wat jij op een prachtige manier weer illustreert) zit hem in de gevolgtrekking.
Huh? Doe ik dat? Waar ben jij mee bezig?quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:35 schreef roelke87 het volgende:
[..]
Nazi's en kinderverkrachters gelijkstellen met verhongerende kinderen in palastina?
Hun achtergrond in de zin van? Hoe verklaar jij de relatief hoge misdaad onder Nederlanders woonachtig in Tokkiewijken?quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:44 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Hoe wil je de relatieve hoge misdaad- en werkeloosheidscijfers onder bijvoorbeeld Marokkaanse mannen anders verklaren? Lijkt mij dat hun achtergrond en dus onvermijdelijk immigratie daar iets mee te maken heeft.
minimaal 3 generatiesquote:
Dan ben je bijna een decennium te laat, aangezien massa-immigratie van gastarbeiders onder niet-westerse allochtonen vrijwel onbestaanbaar is op dit moment.quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:45 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Zolang het minder gevaarlijk is dan het gebrek aan beleid bij het binnenhalen van migranten in het verleden loopt het wel los.
Hun tokkie-achtergrond.quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:45 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hun achtergrond in de zin van? Hoe verklaar jij de relatief hoge misdaad onder Nederlanders woonachtig in Tokkiewijken?
quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:45 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het zijn allemaal hardwerkende verpleegsters, advocates, productiemedewerksters of artsen. Dat zie je zo!
L'art pour l'art.quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:52 schreef Re het volgende:
wat lukt het Wlders toch mooi om de maatschappij op scherp te stellen
met welk nut zou je je moeten afvragen
En wat bedoel jij met afkomst? Afkomst vanquote:Op maandag 5 oktober 2009 22:58 schreef AAAAAA het volgende:
[..]
Inderdaad. Het is heel simpel: opvoeding komt met afkomst.
Je ouders. Het heeft niets met geld, of statius te maken. Meer met fatsoen.quote:Op maandag 5 oktober 2009 23:05 schreef paddy het volgende:
[..]
En wat bedoel jij met afkomst? Afkomst van
Grappig dat je het zegt, in 2007 (laatste cijfers die ik kan vinden) waren er minder dan 4000 turken en minder dan 4000 marokkanen Nederland binnengekomen echter er zijn in dat zelfde jaar alleen al 10.000 Polen het land binnengekomen. In datzelfde jaar zijn marginaal meer Marokkanen en Turken geemigreerd. Met andere woorden, netto zijn er minder marokkanen en turken het land binnengekomen, al dat domme geblaat over immigratie blijkt dus op geen enkele wijze te onderbouwen te zijn met echte cijfers maar alleen met verzinsels.quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:43 schreef marsan het volgende:
Wtf. Misschien moet jij uit de 90er jaren komen, met die multicultiverheerlijking, want je geeft zelf ook geen cijfers. Je zegt dat er minder dan 4000 Marokkanen Nederland zijn binnengekomen in 2007. Vervolgens ga je dat vergelijken met Polen (10000 man). Verschil is dat Polen een EU-land is, en die mensen zich overal mogen vestigen. Die mensen werken hier voor 5 euro per uur, en zeuren niet om staatssteun. Niet dat dat goed is, maar het is nog altijd legitiemer dan een economische vluchteling ZONDER recht op verblijf hier. Is er oorlog in Marokko, of zijn dat allemaal ingevlogen vrouwen?quote:Op maandag 5 oktober 2009 23:16 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Grappig dat je het zegt, in 2007 (laatste cijfers die ik kan vinden) waren er minder dan 4000 turken en minder dan 4000 marokkanen Nederland binnengekomen echter er zijn in dat zelfde jaar alleen al 10.000 Polen het land binnengekomen. In datzelfde jaar zijn marginaal meer Marokkanen en Turken geemigreerd. Met andere woorden, netto zijn er minder marokkanen en turken het land binnengekomen, al dat domme geblaat over immigratie blijkt dus op geen enkele wijze te onderbouwen te zijn met echte cijfers maar alleen met verzinsels.
Conclusie: mischien moet de PVV en hun aanhang eens in de 21e eeuw gaan leven?
Wat maakt het nou uit,quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 00:12 schreef bijdehand het volgende:
Wat maken die foto's nou uit? Die kunnen op een willekeure straat in Nederland genomen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |