De Fez is eeuwenoud en is ook over de gehele wereld bekend - je gaat mij niet vertellen dat je alleen maar exotische hoeden wilt zien tijdens Carnaval?quote:
Waaronder jij.quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Klopt, en ons kleine landje heeft vele gasten.
en dan heb je een cijfer om de minderwaardigheid van allochtonen te kwalificeren ?quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:25 schreef MrX1982 het volgende:
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar de kosten van allochtonen in de loop der jaren.
Dan hoef je hen nog niet als vuil te behandelen. Nog afgezien van het feit dat jij evengoed een gast bent als Meh7.quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Klopt, en ons kleine landje heeft vele gasten.
Ben ik nu een 'gast'. Ik dacht dat ik ook een Nederlander was.quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:22 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Ik ben niet geboren in Nederland. Misschien dat ik er daarom over moest huilen.
Jij zegt het echt heel goed. Ik wou dat ik op die woorden was gekomen, dit is precies wat er fout is aan deze site met deze vraag van deze partij. Want dat is inderdaad het enkele doel van Wilders.quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:30 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
en dan heb je een cijfer om de minderwaardigheid van allochtonen te kwalificeren ?
wat dat ben je aan het doen.... je gaat mensen beoordelen wat jouw winst of verlies is en wat jouw portemonnee niet dient mag je minderwaardig achten...
Niet alle Joden (bijna geen enkele Jood was fout) maar sommige groepen zijn gewoon voor 90% slecht voorbeelden zijn Nazi,Kinderverkrachters =quote:
quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:31 schreef wakajawaka het volgende:
[..]
Niet alle Joden (bijna geen enkele Jood was fout) maar sommige groepen zijn gewoon voor 90% slecht voorbeelden zijn Nazi,Kinderverkrachters en =
je kunt iemand niet verhinderen dat toch te proberen en ik ondersteun datquote:Op maandag 5 oktober 2009 21:21 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
En nogmaals, dit valt niet uit te rekenen.
Ik heb zelf een Surinaams/Molukse vrouw en ben absoluut niet eenkennig als hetquote:Kan jij een prijs zetten op wat het onze kinderen voor voordelen oplevert om in een multiculturele omgeving op te groeien. Zodat ze niet bang zijn voor het onbekende en een echte wereldburger worden? Ik niet..
Nee dat kloptquote:Op maandag 5 oktober 2009 21:26 schreef IHVK het volgende:
[..]
Het feit dat jij meer generaties voorouders hebt zou je in mijn ogen niet meer recht op kritiek moeten geven dan iemand anders.
-edit-quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:27 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Geef mij maar een bron van één feit waar een hele bevolkingsgroep fout was.
Dat is helemaal niet wat ik wil zeggen, wat ik wil zeggen is dat het helemaal niet vreemd is tijdens Carnaval om exotische hoeden te zien.quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:29 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De Fez is eeuwenoud en is ook over de gehele wereld bekend - je gaat mij niet vertellen dat je alleen maar exotische hoeden wilt zien tijdens Carnaval?
Je zou de mening dat allochtonen een aanwinst voor dit land zijn onderuit kunnen halen met financiële cijfers. Blijkbaar is dat een (politiek) taboe.quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:30 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
en dan heb je een cijfer om de minderwaardigheid van allochtonen te kwalificeren ?
wat dat ben je aan het doen.... je gaat mensen beoordelen wat jouw winst of verlies is en wat jouw portemonnee niet dient mag je minderwaardig achten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |