quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:59 schreef LXIV het volgende:
[..]
Als de allochtonen niet, met hulp van de PVDA, de grote steden in de Randstad ingenomen hadden, dan zou iedereen die in Amsterdam werkt daar ook nog gewoon kunnen wonen. Zonder dat zijn kinderen in een onleefbare achterbuurt opgroeiden. Allochtonen veroorzaken dus wel degelijk files. Zonder er in te staan.
Ik heb het natuurlijk over de werkloosheidscijfers onder allochtonen.quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:51 schreef Monidique het volgende:
[..]
Alleen doet die groep het wel steeds beter:
[..]
http://statline.cbs.nl/StatWeb/publication/?VW=T&DM=SLNL&PA=71738NED&D1=4,6,10&D2=a&D3=0&D4=0&D5=6,11,16,21,26,31,36,41&HD=090226-0918&HDR=T,G1&STB=G3,G2,G4
Zie hier, het niveau van de PVV ja-knikkers.quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:59 schreef LXIV het volgende:
[..]
Als de allochtonen niet, met hulp van de PVDA, de grote steden in de Randstad ingenomen hadden, dan zou iedereen die in Amsterdam werkt daar ook nog gewoon kunnen wonen. Zonder dat zijn kinderen in een onleefbare achterbuurt opgroeiden. Allochtonen veroorzaken dus wel degelijk files. Zonder er in te staan.
Oooo...quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:01 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Ik heb het natuurlijk over de werkloosheidscijfers onder allochtonen.
En ik stem niet eens PVV. (CU) Niet omdat in hun ideeen in grondslag zo slecht vind (alhoewel uiterst primitief gebracht), maar omdat ik deze partij en haar leider niet competent acht. Kun je nagaan@!quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:01 schreef roelke87 het volgende:
[..]
Zie hier, het niveau van de PVV ja-knikkers.
Ik ben geen mod in NWS.quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:02 schreef wakajawaka het volgende:
De mods zijn weer eens politiek neutraal.
Lijkt me sterk, zeker gezien de berichten dat allochtonen het hardst getroffen zijn door de crisis.quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:02 schreef Monidique het volgende:
[..]
Oooo...
O, maar dat is ook 30% gezakt in drie jaar tijd.
wotquote:Geen niet-westerse immigranten meer, lagere uitkeringen voor moslims, lagere AOW als je niet genoeg gewerkt hebt, Allochtone criminelen niet in gevangenis, maar land uitzetten
Hetzelfde linkje:quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:03 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, zeker gezien de berichten dat allochtonen het hardst getroffen zijn door de crisis.
quote:2006, 2007, 2008
Autochtonen: 4,4 3,7 3,2
Allochtonen: 10,6 8,1 7,1
Ik probeer altijd niemands keuzes te veroordelen, maar verdorie kerel je maakt het wel lastig zo.quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:03 schreef LXIV het volgende:
[..]
En ik stem niet eens PVV. (CU) Niet omdat in hun ideeen in grondslag zo slecht vind (alhoewel uiterst primitief gebracht), maar omdat ik deze partij en haar leider niet competent acht. Kun je nagaan@!
Nu pak je weer een heel andere groep.quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:06 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/werk-en-(...)bij-allochtonen.html
Nee?quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:07 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nu pak je weer een heel andere groep.
quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:07 schreef Cerbie het volgende:
Worden die mensen onherkenbaar gemaakt is het nog niet goed
Ik pak de cijfers van allochtonen, waar je het over had (wel uit 2006, 2007 en 2008, toegegeven), en nu heb je het opeens weer over een andere groep, namelijk: niet-westerse allochtonen. Ik ging er eerst van uit dat je het gewoon over vrouwen had, want ja, ik zag een plaatje van vrouwen en je had het over 'die groep'.quote:
Gast, jij bent hier ook ooit als gast gekomen... Wanneer ben je geen gast meer? Als je zelf ergens geboren bent of moet je er misschien ook nog perse blank voor zijn?quote:
Heel politiek correct van je, maar ik reageerde duidelijk op IHVK die het had over de vrouwen met hoofddoek. Wat meestal niet-Westerse-allochtonen zijn. Dat jij er dan iets heel anders van maakt is jouw fout.quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:10 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik pak de cijfers van allochtonen, waar je het over had (wel uit 2006, 2007 en 2008, toegegeven), en nu heb je het opeens weer over een andere groep, namelijk: niet-westerse allochtonen. Ik ging er eerst van uit dat je het gewoon over vrouwen had, want ja, ik zag een plaatje van vrouwen en je had het over 'die groep'.
Misschien zijn het wel plants van marokko.nl. The Islamofascist Candidate.quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:12 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik heb de reacties op die site gelezen. Vergeleken met zijn achterban is Geert Wilders maar een linkse hippie.
Niet-Westerse allochtonen maken ook een inhaalslag - met name als we kijken naar de 2e generatie.quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:12 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Heel politiek correct van je, maar ik reageerde duidelijk op IHVK die het had over de vrouwen met hoofddoek. Wat meestal niet-Westerse-allochtonen zijn. Dat jij er dan iets heel anders van maakt is jouw fout.
quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:13 schreef Monidique het volgende:
[..]
Misschien zijn het wel plants van marokko.nl. The Islamofascist Candidate.
Precies, vrouwen.quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:12 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Heel politiek correct van je, maar ik reageerde duidelijk op IHVK die het had over de vrouwen met hoofddoek.
Wel, wel, wel, je hoeft niet meteen zo onvriendelijk te doen, je moet mij de schuld niet geven van je onduidelijke definiëring.quote:Dat jij er dan iets heel anders van maakt is jouw fout.
Hoe hoog was de werkloosheid destijds dan?quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:13 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Niet-Westerse allochtonen maken ook een inhaalslag - met name als we kijken naar de 2e generatie.
met hoofddoek.quote:
Ik denk dat je echt de enige bent die in de war was. Maar je bent ook een heel speciaal ventje.quote:[..]
Wel, wel, wel, je hoeft niet meteen zo onvriendelijk te doen, je moet mij de schuld niet geven van je onduidelijke definiëring.
Destijds? Wanneer specifiek?quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:14 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Hoe hoog was de werkloosheid destijds dan?
Als je het zo bekijkt wel ..quote:
Wat dan wel, een Fuhrer?quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:07 schreef RAVW het volgende:
[..]
hallo zeg mag het even minder, Hij is geen leider....
Hoezo dan?quote:Maar dit geeft wel aan waarom veel van de Wilders stemmers hem achter na lopen.
A) leer eens correct Nederlands en B) er zit een groot verschil tussen "iets rechts" als VVD / D66 en het extreem-rechtse neo-nazistische gewauwel van Gekke Geert.quote:En hoe meer ik hier op Fok mee leest hoe sommige reageren op ook maar iets wat rechts is en tegen een bepaald geloof is.
Reageerder woont in een tokkieflatquote:Wees blij dat Nederland niet mijn huis is .. dan ga je echt van 13 hoog naar beneden hoor ..
Koop een slot. Oh en leer eens correct Nederlands.quote:ik duldt geen tegen spraak van iemand die mijn koelkast leeg vreet en dan nog eens gaan blaten dat ik een slecht mens ben alleen omdat ik een mening heb......
Here to help.quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:15 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
met hoofddoek.
[..]
Ik denk dat je echt de enige bent die in de war was. Maar je bent ook een heel speciaal ventje.
Ik wou ze lezen, maar naah het is wel duidelijk.quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:12 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik heb de reacties op die site gelezen. Vergeleken met zijn achterban is Geert Wilders maar een linkse hippie.
Eigenlijk is hier geen speld tussen te krijgen.quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:59 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ach, dat hij een achterhaald beeld heeft van de Nederlandse samenleving, blijkt al uit het feit dat hij spreekt over "gasten". Bepaalde mensen kunnen er niet mee omgaan dat nakomelingen van gastarbeiders geen gasten meer zijn, maar zich permanent gesettled hebben in Nederland.quote:
Ik weet dat niet precies per generatie, maar hier een bericht:quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:17 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Mijn fout, hoe hoog is de werkloosheid onder de 2e generatie?
Wel een beetje vreemd dat je kiest om vrouwen met een hoofddoek te vergelijken met tokkies.quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:18 schreef thingamajig het volgende:
Ik ken trouwens meer succesvolle vrouwen met hoofddoek dan succesvolle tokkies
Geldt een Hongaarse vrouw die met een limburger huwt ook nog als gast volgens die mensen?quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:18 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Ach, dat hij een achterhaald beeld heeft van de Nederlandse samenleving, blijkt al uit het feit dat hij spreekt over "gasten". Bepaalde mensen kunnen er niet mee omgaan dat nakomelingen van gastarbeiders geen gasten meer zijn, maar zich permanent gesettled hebben in Nederland.
tulband?quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:18 schreef thingamajig het volgende:
Ik snap die hele hoofddoekdiscussie ook niet zo. Wat een non-discussie. Ik irriteer me veel meer aan de mannelijke variant...
Echter zijn inwoners van een land niet te vergelijken met werknemers. We zijn eerder de werkgever van onze overheid. Dit is dan ook een kromme vergelijking. En nogmaals, dit valt niet uit te rekenen. Kan jij een prijs zetten op wat het onze kinderen voor voordelen oplevert om in een multiculturele omgeving op te groeien. Zodat ze niet bang zijn voor het onbekende en een echte wereldburger worden? Ik niet..quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:51 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
Zoals een direkteur wil weten wat een nieuwe werknemer hem gaat kosten zo moet
een overheid globaal weten wat een immigrant ons gaat kosten of, die mogelijkheid
houd ik wel open, ons kan opleveren.
Heb er itt tot jou geen probleem mee
Wat een frustratie! Is toch doodnormaal dat Nederland dat allemaal betaalt i.p.v van Turkije?quote:Onze regering biedt het volgende:
6000 euro leenbedrag, renteloos. Maandelijks terugtebetalen in minimaal 125 euro pm.
Buitengewoon verlof voor de basistraining van 4 weken in Turkije. Defensie betaalt dus het salaris door.
Als ze tijdens die basistraining in Turkije door ziektof ongeval ongeschikt raken om je werkzaamheden bij Defensie te hervatten, dan betaalt Defensie gedurende 18 maanden je salaris voor 100% door!!! Daarna 80%.
Dat heet democratie ... vrijheid van meningsuiting..quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:07 schreef RAVW het volgende:
Raak ik steeds meer en meer van overtuigd dat Wilders het nog MILD aanpakt heeft met dat Uitschot wat hier denkt even de Nederlander op zijn recht te wijzen .. ppffff
hoe durven mensen die hier als gast zijn gekomen , zo even een brutale muil te hebben om tegen ons rechtssysteem aan te schoppen ..
Potentiele moordenaar.. dan ben je een slecht mens en je woont niet eens hier... wat zeur je danquote:Wees blij dat Nederland niet mijn huis is .. dan ga je echt van 13 hoog naar beneden hoor ..
slecht mens met gewelddadige neigingenquote:ik duldt geen tegen spraak van iemand die mijn koelkast leeg vreet en dan nog eens gaan blaten dat ik een slecht mens ben alleen omdat ik een mening heb......
Ik ben niet geboren in Nederland. Misschien dat ik er daarom over moest huilenquote:Op maandag 5 oktober 2009 21:18 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Ach, dat hij een achterhaald beeld heeft van de Nederlandse samenleving, blijkt al uit het feit dat hij spreekt over "gasten". Bepaalde mensen kunnen er niet mee omgaan dat nakomelingen van gastarbeiders geen gasten meer zijn, maar zich permanent gesettled hebben in Nederland.
quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:13 schreef Monidique het volgende:
[..]
Misschien zijn het wel plants van marokko.nl. The Islamofascist Candidate.
Hoofddoekjes moeten naar mijn mening gewoon worden bekeken als elk ander hoofddeksel.quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:18 schreef thingamajig het volgende:
Ik snap die hele hoofddoekdiscussie ook niet zo. Wat een non-discussie. Ik irriteer me veel meer aan de mannelijke variant...
Nooit groepen, altijd individuen. Een hele bevolkingsgroep is nooit fout.quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:21 schreef wakajawaka het volgende:
[..]
En sommige bevolkingsgroepen maken misbruik andere groepens gastvrijheid.
Hey, over sommige dingen spreekt men niet binnen de PVV en dit is zoiets.quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:21 schreef marsan het volgende:
[..]
Geldt een Hongaarse vrouw die met een limburger huwt ook nog als gast volgens die mensen?
En hoe lang zal zij evt. als gast gelden?
Wat vinden die mensen eigenlijk uberhaupt van zo een importbruid?
Het woord "gasten" gebruik ik alleen omdat ik anders ga discrimineren volgens diverse mensen.quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:18 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Bron?quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:23 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Nooit groepen, altijd individuen. Een hele bevolkingsgroep is nooit fout.
Het feit dat jij meer generaties voorouders hebt zou je in mijn ogen niet meer recht op kritiek moeten geven dan iemand anders.quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:25 schreef RAVW het volgende:
[..]
Het woord "gasten" gebruik ik alleen omdat ik anders ga discrimineren volgens diverse mensen.
want dan hebben ze weer redenen om te gaan lopen blaten
Lachwekkend.quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:25 schreef RAVW het volgende:
[..]
Het woord "gasten" gebruik ik alleen omdat ik anders ga discrimineren volgens diverse mensen.
want dan hebben ze weer redenen om te gaan lopen blaten
Dus die hele uitleg die hier boven benoemd staat slaat dus nergens op ..
En al vind hij dat vreemd. Ik heb nooit iemand horen klagen over nonnen die over straat lopen en met alle respect, dat is toch nog even wat anders wat die dragen dan een hoofddoekje.quote:
Geef mij maar een bron van één feit waar een hele bevolkingsgroep fout was. Dat kan gewoon niet. Dat zeggen is gewoon racisme en/of discriminatie.quote:
De Fez is eeuwenoud en is ook over de gehele wereld bekend - je gaat mij niet vertellen dat je alleen maar exotische hoeden wilt zien tijdens Carnaval?quote:
Waaronder jij.quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Klopt, en ons kleine landje heeft vele gasten.
en dan heb je een cijfer om de minderwaardigheid van allochtonen te kwalificeren ?quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:25 schreef MrX1982 het volgende:
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar de kosten van allochtonen in de loop der jaren.
Dan hoef je hen nog niet als vuil te behandelen. Nog afgezien van het feit dat jij evengoed een gast bent als Meh7.quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Klopt, en ons kleine landje heeft vele gasten.
Ben ik nu een 'gast'. Ik dacht dat ik ook een Nederlander was.quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:22 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Ik ben niet geboren in Nederland. Misschien dat ik er daarom over moest huilen.
Jij zegt het echt heel goed. Ik wou dat ik op die woorden was gekomen, dit is precies wat er fout is aan deze site met deze vraag van deze partij. Want dat is inderdaad het enkele doel van Wilders.quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:30 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
en dan heb je een cijfer om de minderwaardigheid van allochtonen te kwalificeren ?
wat dat ben je aan het doen.... je gaat mensen beoordelen wat jouw winst of verlies is en wat jouw portemonnee niet dient mag je minderwaardig achten...
Niet alle Joden (bijna geen enkele Jood was fout) maar sommige groepen zijn gewoon voor 90% slecht voorbeelden zijn Nazi,Kinderverkrachters =quote:
quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:31 schreef wakajawaka het volgende:
[..]
Niet alle Joden (bijna geen enkele Jood was fout) maar sommige groepen zijn gewoon voor 90% slecht voorbeelden zijn Nazi,Kinderverkrachters en =
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |