Zelden. Meestal is het heel gemengd.quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:47 schreef RAVW het volgende:
[..]
nou nou dat wilde ik niet gelijk zeggen
Maar ik denk dat mensen die in de randstad wonen dit soort beelden wel herkent.
Anders ga eens een dagje naar Den haag ,Rotterdam enz dan zal je dit soort uitzichten wel vaker tegen komen.
Zoals een direkteur wil weten wat een nieuwe werknemer hem gaat kosten zo moetquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:44 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Onzin, we weten helemaal niet wat bejaarden kosten. Hoeveel maken ze gebruik van parkbankjes bijvoorbeeld. Slijten de stoepen sneller door hun rolstoel? Om maar een paar vragen te stellen waar je geen antwoord op kan geven. Bij immigranten is het nog veel moeilijker, en dus gewoon onmogelijk.
Alleen doet die groep het wel steeds beter:quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:46 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Die zijn er zeker, maar relatief is de werkloosheid in die groep natuurlijk erg hoog.
http://statline.cbs.nl/StatWeb/publication/?VW=T&DM=SLNL&PA=71738NED&D1=4,6,10&D2=a&D3=0&D4=0&D5=6,11,16,21,26,31,36,41&HD=090226-0918&HDR=T,G1&STB=G3,G2,G4quote:Mannen | Vrouwen
2,5 4,8
3,4 5,1
4,7 6,3
5,7 7,6
5,6 7,8
4,5 6,9
3,6 5,8
3,3 4,8
Hoe doe jij dat; bepalen voor mensen wat ze zien?quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:49 schreef IHVK het volgende:
[..]
Zelden. Meestal is het heel gemengd.
Tenzij je voor een moskee gaat staan ofzo..
Het gaat niet om de vraag op zich, maar door wie en op welke manier de vraag wordt benaderd.quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:51 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
Zoals een direkteur wil weten wat een nieuwe werknemer hem gaat kosten zo moet
een overheid globaal weten wat een immigrant ons gaat kosten of, die mogelijkheid
houd ik wel open, ons kan opleveren.
Heb er itt tot jou geen probleem mee
Dat was inderdaad veel te politiek correct.quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:50 schreef ranja het volgende:
Dat was toch belachelijk vanavond bij De Wereld Draait Door.
Stelt Jan Mulder een goede vraag (hoeveel mág het van u kosten?) , zit die vent zich in allerlei bochten te wringen om maar geen antwoord te geven. Hij durfde waarschijnlijk niet '0 euro' te zeggen omdat dat wel erg expliciet racistisch is.
Omdat dat ook een buitenlander is met zijn vrouw. Vraag me af wat die 2 ons al gekost hebben. Daar hadden we half afrika een deccenia lang van kunnen voeden. Dat ie daar maar eens over begint. Waarom hij perse moet aanzetten tot haat en vervolgens niet voor de kosten wil opdraaien? Pot ketel zeikwijf, die hele Wilders.quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:49 schreef JamFlava het volgende:
Als je wil weten wat de massa-immigratie kost moet je natuurlijk geen mensen op de site zetten waar het over gaat. En waarom staat er een foto van Wilders op?
Scherp!quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:26 schreef Monidique het volgende:
Dit gaat wel erg ver, zelfs Hitler had geen website over de kosten van het internationale jodendom.
Oftewel: gooi die grenzen maar open voor alle verdrukten en paupers der aarde!quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:40 schreef roelke87 het volgende:
De vraag is interessant maar meer niet. Het maakt namelijk geen klote uit wat het kost. Hiet is niet uit te drukken in geld wat je ervoor terug krijgt. Dat dit initiatief komt van iemand van Indonesische komaf die zijn bruid in het buitenland kocht doet me dan wel weer even verbazen. Ik vraag me af hoe het werk dat Moslims die werkzaam zijn als artsen en chirurgen en agenten en noem maar op gaat aanleveren op zijn plaatje. Wilders kennenende moeten de cijfers natuurlijk diep in het rood liggen anders verliest hij zijn groep ja-knikkers.
Wat een vieze NSB'erquote:geschreven door Willem, oktober 05, 2009
Grote klassa dat iemand durft te zeggen wat dit allemaal kost, zelf ben ik al 33 jr.werkzaam bij de gem.overheid van DenHaag, ben werkzaam in de buitendienst klachtenbehandeling ed.ik zou hier een boek over kunnen schrijven hoe de Nederlander (hardwerkend voor het overgrote deel)genomen wordt door deze groep.Helaas moet ik voorzichtig zijn met wat ik zeg anders krijg je discriminatie voor je kiezen met alle gevolgen van dien. Maar al met al kan ik mij volledig vinden in jullie programma, ga zo door maak het maar bespreekbaar.
Willem
ach hou toch eens op niets is onmogelijk hier op aarde, we kunnen naar de maan maar een beetje uitrekenen hoe veel iets kost ... dat gaat dan weer niet ..quote:
Om dit probleem te voorkomen had vd Laan de vraag dan ook gewoon moeten overnemenquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:51 schreef IHVK het volgende:
[..]
Het gaat niet om de vraag op zich, maar door wie en op welke manier de vraag wordt benaderd.
Dat heeft hij van zijn grote blonde leider:quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:55 schreef thingamajig het volgende:
Bijdrage van Johnnie:
"- WW-uitkeringen: procentueel veel vaker in de WW dan de normale Nederlander, ALS ze al werken.
en
-Files. Land is veel te vol, hun moeten het eerst wijken. "
Wat moeten allochtonen in de file, als ze toch niet willen werken? Wat zijn PVV-stemmers toch ook een achterlijke neo-nazi's.
quote:Wilders responds: "That is
impossible, because migrants do exist, and their hypothetical absence
from Dutch reality may be my Utopia, but is not realistic."
"Ultimately many fundamental problems in the Netherlands are
directly related to migrants, like infrastructure, traffic jams,
housing problems, the welfare state."
http://pvv.nl/index.php?option=com_deeppockets&task=contShow&id=687&Itemid=19
Als de allochtonen niet, met hulp van de PVDA, de grote steden in de Randstad ingenomen hadden, dan zou iedereen die in Amsterdam werkt daar ook nog gewoon kunnen wonen. Zonder dat zijn kinderen in een onleefbare achterbuurt opgroeiden. Allochtonen veroorzaken dus wel degelijk files. Zonder er in te staan.quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:57 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Dat heeft hij van zijn grote blonde leider:
[..]
De pvv-stemmer is gewoon een heel slecht geinformeerde egoist. Als ze vandaag helemaal ok zijn dan mag niemand op de hele wereld gebruik maken van extra dingen, want dat krijgen zij ook niet. Als ze zelf wat mankeren staan ze vooraan in de rij om maar zo snel mogelijk als eerste geholpen te worden.quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:55 schreef thingamajig het volgende:
Bijdrage van Johnnie:
"- WW-uitkeringen: procentueel veel vaker in de WW dan de normale Nederlander, ALS ze al werken.
en
-Files. Land is veel te vol, hun moeten het eerst wijken. "
Wat moeten allochtonen in de file, als ze toch niet willen werken? Wat zijn PVV-stemmers toch ook een achterlijke neo-nazi's.
Ja vlinders veroorzaken ook files dan.quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:59 schreef LXIV het volgende:
[..]
Als de allochtonen niet, met hulp van de PVDA, de grote steden in de Randstad ingenomen hadden, dan zou iedereen die in Amsterdam werkt daar ook nog gewoon kunnen wonen. Zonder dat zijn kinderen in een onleefbare achterbuurt opgroeiden. Allochtonen veroorzaken dus wel degelijk files. Zonder er in te staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |