Vergeet niet dat een veroordeling hem een martelaars-status geeft.quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:39 schreef Meh7 het volgende:
Het grote haatzaaien gaat vrolijk door. Goed zo, Wilders, geef de rechters die jouw rechtszaak behandelen een duw in de goede richting.
quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:39 schreef Meh7 het volgende:
Het grote haatzaaien gaat vrolijk door. Goed zo, Wilders, geef de rechters die jouw rechtszaak behandelen nog een duw in de goede richting.
Correctie ruim 39.000 hits.quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:38 schreef damian5700 het volgende:
Bijna 39.000 hits. Populaire site, zeg.
Hmm, ik zou er geen geld op zetten.quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:37 schreef IHVK het volgende:
En hij is weer up. Ik zou trouwens echt pissed zijn als ik daar stond. Voor hetzelfde geldt levert een vrouw daar bijdrage aan de Nederlandse economie.
Tevens een officieel erkende haatzaaier-status.quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:40 schreef IHVK het volgende:
[..]
Vergeet niet dat een veroordeling hem een martelaars-status geeft.
Maatschappelijke onrust en onvrede veroorzaken in het jaar voor de verkiezingen. De berekening zal zo rond de campagnetijd helemaal klaar zijn en we zullen volgens Wilders berekening zien dat de migratie enkele 10-tallen miljarden per jaar kost. Het tegenwerken van de integratie door elke moslim langs de kant te zetten.quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:40 schreef spoor4 het volgende:
*kuch
En stel nou dat de immigratie inderdaad veel geld heeft gekost, wat dan?
Hun bezittingen onteigenen en deporteren?
Wat wil Wilders met deze info?
Ik wel. Genoeg vrouwen met hoofddoek die bijvoorbeeld in de zorg werken.quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:40 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Hmm, ik zou er geen geld op zetten.
Ik zie daar niets bijzonders aan hoor?quote:Blurry foto's van moslimvrouwen in hoofddoek 'sieren' de website van de PVV.
Ik dacht ook aan een stukje Hollands glorie.quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:42 schreef RAVW het volgende:
[..]
Ik zie daar niets bijzonders aan hoor?
Dit is hier in de omgeving gewoon standaard straatbeeld ..
Dus niets mis mee ...
Onzin, we weten helemaal niet wat bejaarden kosten. Hoeveel maken ze gebruik van parkbankjes bijvoorbeeld. Slijten de stoepen sneller door hun rolstoel? Om maar een paar vragen te stellen waar je geen antwoord op kan geven. Bij immigranten is het nog veel moeilijker, en dus gewoon onmogelijk.quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:38 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
Alleen weten we precies wat bejaarden kosten, gekost hebben en gaan kosten in de toekomst.
Dit itt immigranten waar we "iets" van weten maar niet genoeg blijkbaar.
Niets mis mee om dat uit te zoeken in het land van statistiekjes, zeker als er
weer stemmen opgaan (Lubbers) om er nog veel meer binnen te halen.
Het zijn allemaal hardwerkende verpleegsters, advocates, productiemedewerksters of artsen. Dat zie je zo!quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:37 schreef IHVK het volgende:
En hij is weer up. Ik zou trouwens echt pissed zijn als ik daar stond. Voor hetzelfde geldt levert een vrouw daar bijdrage aan de Nederlandse economie.
Hitler had zelfs geen internetquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:26 schreef Monidique het volgende:
Dit gaat wel erg ver, zelfs Hitler had geen website over de kosten van het internationale jodendom.
Die zijn er zeker, maar relatief is de werkloosheid in die groep natuurlijk erg hoog.quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:42 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik wel. Genoeg vrouwen met hoofddoek die bijvoorbeeld in de zorg werken.
Of geneeskunde studeren om maar eens wat te noemen.
Ruimdenkend ben jij in ieder geval niet.quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:45 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het zijn allemaal hardwerkende verpleegsters, advocates, productiemedewerksters of artsen. Dat zie je zo!
nou nou dat wilde ik niet gelijk zeggenquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:43 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Ik dacht ook aan een stukje Hollands glorie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |