Wat een frustratie! Is toch doodnormaal dat Nederland dat allemaal betaalt i.p.v van Turkije?quote:Onze regering biedt het volgende:
6000 euro leenbedrag, renteloos. Maandelijks terugtebetalen in minimaal 125 euro pm.
Buitengewoon verlof voor de basistraining van 4 weken in Turkije. Defensie betaalt dus het salaris door.
Als ze tijdens die basistraining in Turkije door ziektof ongeval ongeschikt raken om je werkzaamheden bij Defensie te hervatten, dan betaalt Defensie gedurende 18 maanden je salaris voor 100% door!!! Daarna 80%.
Dat heet democratie ... vrijheid van meningsuiting..quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:07 schreef RAVW het volgende:
Raak ik steeds meer en meer van overtuigd dat Wilders het nog MILD aanpakt heeft met dat Uitschot wat hier denkt even de Nederlander op zijn recht te wijzen .. ppffff
hoe durven mensen die hier als gast zijn gekomen , zo even een brutale muil te hebben om tegen ons rechtssysteem aan te schoppen ..
Potentiele moordenaar.. dan ben je een slecht mens en je woont niet eens hier... wat zeur je danquote:Wees blij dat Nederland niet mijn huis is .. dan ga je echt van 13 hoog naar beneden hoor ..
slecht mens met gewelddadige neigingenquote:ik duldt geen tegen spraak van iemand die mijn koelkast leeg vreet en dan nog eens gaan blaten dat ik een slecht mens ben alleen omdat ik een mening heb......
Ik ben niet geboren in Nederland. Misschien dat ik er daarom over moest huilenquote:Op maandag 5 oktober 2009 21:18 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Ach, dat hij een achterhaald beeld heeft van de Nederlandse samenleving, blijkt al uit het feit dat hij spreekt over "gasten". Bepaalde mensen kunnen er niet mee omgaan dat nakomelingen van gastarbeiders geen gasten meer zijn, maar zich permanent gesettled hebben in Nederland.
quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:13 schreef Monidique het volgende:
[..]
Misschien zijn het wel plants van marokko.nl. The Islamofascist Candidate.
Hoofddoekjes moeten naar mijn mening gewoon worden bekeken als elk ander hoofddeksel.quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:18 schreef thingamajig het volgende:
Ik snap die hele hoofddoekdiscussie ook niet zo. Wat een non-discussie. Ik irriteer me veel meer aan de mannelijke variant...
Nooit groepen, altijd individuen. Een hele bevolkingsgroep is nooit fout.quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:21 schreef wakajawaka het volgende:
[..]
En sommige bevolkingsgroepen maken misbruik andere groepens gastvrijheid.
Hey, over sommige dingen spreekt men niet binnen de PVV en dit is zoiets.quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:21 schreef marsan het volgende:
[..]
Geldt een Hongaarse vrouw die met een limburger huwt ook nog als gast volgens die mensen?
En hoe lang zal zij evt. als gast gelden?
Wat vinden die mensen eigenlijk uberhaupt van zo een importbruid?
Het woord "gasten" gebruik ik alleen omdat ik anders ga discrimineren volgens diverse mensen.quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:18 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Ach, dat hij een achterhaald beeld heeft van de Nederlandse samenleving, blijkt al uit het feit dat hij spreekt over "gasten". Bepaalde mensen kunnen er niet mee omgaan dat nakomelingen van gastarbeiders geen gasten meer zijn, maar zich permanent gesettled hebben in Nederland.
Bron?quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:23 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Nooit groepen, altijd individuen. Een hele bevolkingsgroep is nooit fout.
Het feit dat jij meer generaties voorouders hebt zou je in mijn ogen niet meer recht op kritiek moeten geven dan iemand anders.quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:25 schreef RAVW het volgende:
[..]
Het woord "gasten" gebruik ik alleen omdat ik anders ga discrimineren volgens diverse mensen.
want dan hebben ze weer redenen om te gaan lopen blaten
Lachwekkend.quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:25 schreef RAVW het volgende:
[..]
Het woord "gasten" gebruik ik alleen omdat ik anders ga discrimineren volgens diverse mensen.
want dan hebben ze weer redenen om te gaan lopen blaten
Dus die hele uitleg die hier boven benoemd staat slaat dus nergens op ..
En al vind hij dat vreemd. Ik heb nooit iemand horen klagen over nonnen die over straat lopen en met alle respect, dat is toch nog even wat anders wat die dragen dan een hoofddoekje.quote:
Geef mij maar een bron van één feit waar een hele bevolkingsgroep fout was. Dat kan gewoon niet. Dat zeggen is gewoon racisme en/of discriminatie.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |