Dat klopt, daar is het eea aan posts verwijderd inderdaad. Maar die zijn terecht verwijderd. Dat werd miepen op elkaar ipv ontopic reacties.quote:Op woensdag 30 september 2009 14:26 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]In PVV-Kamerlid Fleur Agema over Ab Osterhaus Pauw & Witteman!! vermoed ik.
Je zal dus naar FLU FB moeten met je vraag. Hoewel ik je nu al kan zeggen dat je post terecht is gedelete door Re.quote:Op woensdag 30 september 2009 14:04 schreef 1-of-6Billion het volgende:
Ehm, worden er tegenwoordig al topics VERWIJDERD??
Ik postte eerder vanmorgen in een, toegegeven matig, topic over een PVV-dame die zich druk had gemaakt over Ab Oosterhaus, maar elk spoor van het betreffende topic is verdwenen.
Daar stond het al.quote:Op woensdag 30 september 2009 14:37 schreef Sjaakmat het volgende:
En toen heb je het gelijk maar naar FLU gekickt?
Shit happens.quote:Op woensdag 30 september 2009 15:10 schreef 1-of-6Billion het volgende:
my bad...
er staan BTW veel flauwere reacties als de mijne nog gewoon bij. Maar ik kan me er ook weer wel wat bij voorstellen
Mijn eerste gedelete post!!!![]()
Nee, maar je kan we BUG proberen.quote:Op woensdag 30 september 2009 16:00 schreef El_Matador het volgende:
Gebruiker kitao veroorzaakt bugs op het forum. Telkens als hij in een topic post, staat er dat er nieuwe berichten zijn, maar als je het topic aanklikt, zie je niks.
Hij heeft er zelf ook last van, ik denk niet dat het opzettelijk is. Maar het is wel klote.
Kan iemand van de modjes hier iets aan doen?
Dank u.
Zal het ff aangeven, thxquote:Op woensdag 30 september 2009 16:00 schreef El_Matador het volgende:
Gebruiker kitao veroorzaakt bugs op het forum. Telkens als hij in een topic post, staat er dat er nieuwe berichten zijn, maar als je het topic aanklikt, zie je niks.
Hij heeft er zelf ook last van, ik denk niet dat het opzettelijk is. Maar het is wel klote.
Kan iemand van de modjes hier iets aan doen?
Dank u.
Volgens mij ook.quote:Op woensdag 30 september 2009 16:09 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Zal het ff aangeven, thx
EDIT: Als het goed is, is het nu opgelost
Dat is al jaren zo met een zekere vorm van drogeerbeleid.quote:Op woensdag 30 september 2009 14:35 schreef Snakey het volgende:
Hier weer verder.
Dat klopt, daar is het eea aan posts verwijderd inderdaad. Maar die zijn terecht verwijderd. Dat werd miepen op elkaar ipv ontopic reacties.
Is al aangevraagdquote:Op donderdag 1 oktober 2009 07:03 schreef freako het volgende:
Advies NPO: PowNed en WakkerNL in publieke bestel
LLiNK strijdbaar ondanks negatieve adviezen
Dit kan volgens mij prima in 1 topic.
Ik zie enkel iemand schelden, en dat ben jij ?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:47 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Wat een gescheld hier van Meki en Salvad0r, ik EIS dat ze terecht worden geroepen zoals ik dat ben, anders verklaar ik hier voor de zoveelste keer weer linkse moderatie en toestaan van nodeloos getroll van jankmoslims!
Wat een doodwensing ?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:56 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Vrede m'n reet, je scheld en kankert op alles wat je moslim-geknuffel in de weg staat, en dat moet de rest dan maar slikken. Kom je in opstand dan komt er wel weer een jank-mod om jullie te beschermen. Schandalig gewoon, stik lekker in "jouw" vrede.
Blijf jij maar schelden en van mij walgen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:59 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Zoek er maar in wat je wilt, en edit maar wat je wilt, het zal me een worst zijn aangezien ik toch wel weer 10 notes krijg na dit gezeik. En ja Meki jij ook, met je "houd je smoel met je PVV-bullshit".
Ik walg van jouw soort. En nee dat is geen doodverwensing.
Ja nu is het weer mijn schuld hé, je weet gewoon dat je fout zat en nu accepteer je ook maar de consequenties er van en je niet verschuilen achter iemand die wel een keer zegt waar het op slaat hier. Altijd maar reacties proberen uit te lokken van rechts Nederland en je dan verschuilen achter "hullie doen het!".quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:04 schreef Meki het volgende:
[..]
Blijf jij maar schelden en van mij walgen.
Maar ik ga niet tot jouw niveua verlagen..
Uit de tent laat lokken? Ik ben nog mild.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:07 schreef haatbaard het volgende:
Komt dat zien! Iemand die zich uit de tent laat lokken door Meki!
Hier ben ik het mee eens. Ik vind het on-ge-lo-fe-lijk dat Meki hier mee weg komt. Voor de zoveelste keer.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:08 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Ja nu is het weer mijn schuld hé, je weet gewoon dat je fout zat en nu accepteer je ook maar de consequenties er van en je niet verschuilen achter iemand die wel een keer zegt waar het op slaat hier. Altijd maar reacties proberen uit te lokken van rechts Nederland en je dan verschuilen achter "hullie doen het!".
Ik heb al wel 100 adviezen om jouw te negeren gekregen, en ik weiger het pertinent. Mensen als jou dienen af en toe eens hard verbaal tegengesproken te worden op je walgelijke generalisaties naar het Nederlandse volk toe, met je idiote slachtofferrol waar je daarna meteen in kruipt.
Joh, laat die josti toch lekker. Ik weet bijna zeker dat hij een trolkloontje is en alleen maar post als een debiel om mensen als jou te jennen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:09 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Uit de tent laat lokken? Ik ben nog mild.
Ik gerenaliseer geen Nederlandse volk, je mag alles zeggen maar ga geen onwaarheden verkondigen en leugens verzinnen om me te schaden.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:08 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Ja nu is het weer mijn schuld hé, je weet gewoon dat je fout zat en nu accepteer je ook maar de consequenties er van en je niet verschuilen achter iemand die wel een keer zegt waar het op slaat hier. Altijd maar reacties proberen uit te lokken van rechts Nederland en je dan verschuilen achter "hullie doen het!".
Ik heb al wel 100 adviezen om jou te negeren gekregen, en ik weiger het pertinent. Mensen als jou dienen af en toe eens hard verbaal tegengesproken te worden op je walgelijke generalisaties naar het Nederlandse volk toe, met je idiote slachtofferrol waar je daarna meteen in kruipt.
Nee, je bent inderdaad hét voorbeeld van tolerantie, zoals je Signature al doet vermoeden.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:14 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik gerenaliseer geen Nederlandse volk, je mag alles zeggen maar ga geen onwaarheden verkondigen en leugens verzinnen om me te schaden.
Ben jij het voorbeeld ervan dan ? Ik doe me best ervoor integendeel tot jouwquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:20 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Nee, je bent inderdaad hét voorbeeld van tolerantie, zoals je Signature al doet vermoeden.
Wou je zeggen dat jij je best doet voor tolerantie?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:24 schreef Meki het volgende:
[..]
Ben jij het voorbeeld ervan dan ? Ik doe me best ervoor integendeel tot jouw
Absoluut enkel niet voor een bepaalde groep die op een leider stemt die graag Nederland wilt ontwrichten.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:27 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Wou je zeggen dat jij je best doet voor tolerantie?
Nee, een Meki die pleit voor het verbieden van satire over Moslims is inderdaad democratisch en niet ontwrichtend. Volgens mij zie je alles wat autochtonen doen en wat je niet bevalt als ontwrichtend. Of is het pleidooi van de PVV voor geen verhoging van de AOW leeftijd ook ontwrichtend Meki?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:28 schreef Meki het volgende:
[..]
Absoluut enkel niet voor een bepaalde groep die op een leider stemt die graag Nederland wilt ontwrichten.
Ik hoop van ganser harte dat als Wilders president wordt dat jij de eerste bent die hij eigenhandig het land uit sodeflikkertquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:28 schreef Meki het volgende:
[..]
Absoluut enkel niet voor een bepaalde groep die op een leider stemt die graag Nederland wilt ontwrichten.
Het gaat me ook meer om bepaalde individuen, maar daar houd ik m'n mond maar over voor ik weer wat mensen tegen de borst stoot die niet tegen de waarheid kunnen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:40 schreef vosss het volgende:
Ontopic: ik heb niks te klagen over de mods, het gaat goed (denk ik)
Meedoen is iets anders dan trollen, dus dat stond niet bij je notes. Ik heb het topic even nagekeken. Wat ik ervan kan zien (er missen posts , wat logisch is) is die note terecht daar. Je bent niet de enige die toen notes heeft gekregen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:50 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
In een topic waar ik normaal gepost heb kreeg ik voor het onderstaand een note:
[..]
Dat is al note-waardig blijkbaar en dan heb ik het niet eens over de opmerking van
de dienstdoende mod erbij. (re:trollen)
Heb er geen woorden voor,![]()
Je hoort zelf bij die groep?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:28 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik vind het erger dat je je gedachten niet bijstelt door de nieuwe informatie die users aandragen, en maar standvastig blijft geloven in ''de waarheid'' volgens jou.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:08 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Meki nuttig? Hij is een troll pur sang. Een troll die ook nog gekoesterd wordt.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:17 schreef vijfhonderd het volgende:
[..]
Ik vind het erger dat je je gedachten niet bijstelt door de nieuwe informatie die users aandragen, en maar standvastig blijft geloven in ''de waarheid'' volgens jou.
Dat is funest voor elke beschaafde discussie.
Meki vind ik heel nuttig in discussies in NWS, hij gooit de knuppel in het hoenderhok in discussies als die eigenlijk gaan over onwaarheden, vooroordelen, of meer van dat soort dingen.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Meki nuttig? Hij is een troll pur sang. Een troll die ook nog gekoesterd wordt.
Dat zal best als je dat zelf gelooft,quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:45 schreef Meki het volgende:
[..]
Enkel voor jou en wildersstemmers ben ik een troll..
Ik acht "bewijs" zoals jij het brengt niet belangrijk genoeg, of interessant genoeg om mijn mening bij te stellen. Ik ga toch niet bij elk argument die een fokker aanhaalt, (en laat staan Mekiquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:17 schreef vijfhonderd het volgende:
[..]
Ik vind het erger dat je je gedachten niet bijstelt door de nieuwe informatie die users aandragen, en maar standvastig blijft geloven in ''de waarheid'' volgens jou.
Dat is funest voor elke beschaafde discussie.
Meki vind ik heel nuttig in discussies in NWS, hij gooit de knuppel in het hoenderhok in discussies als die eigenlijk gaan over onwaarheden, vooroordelen, of meer van dat soort dingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |