Zie TT.quote:Tienermeisjes zetten hakenkruisen
GROOTEGAST - De politie heeft zes meisjes in de leeftijd van 14 en 15 jaar aangehouden voor het spuiten van graffiti in Grootegast, meldt Dagblad van het Noorden.
De meisjes hebben auto's, bomen en gebouwen met onder meer hakenkruisen beklad. De meeste verdachten komen bij HALT terecht voor een alternatieve straf.
Beter lezen joh, die worden met enige regelmaat 'boefjes' genoemdquote:Op woensdag 30 september 2009 15:18 schreef Sjaakmat het volgende:
Ik lees nooit iets over "de tienerjongetjes" die hakenkruizen op joodse graven spuiten, of de "ondeugende Marokkaanse jongetjes" die tienermeisjes in het zwembad in de bips knijpen.
Verschrikkelijk hequote:Op woensdag 30 september 2009 15:23 schreef Metalfrost het volgende:
Er is zeker een pedofiele journalist aan het woord, die van elk kinderlijk zelfstandig naamwoord een verkleinwoord maakt, en daar vervolgens een stijve van krijgt. Woorden als babytje, kindje, boefje, jongetje.
:|
Laat ze maar wat voor mij bijklussenquote:Op woensdag 30 september 2009 15:23 schreef Skull-splitter het volgende:
Dat wordt een enkele rit HALT-procedure
Die zijn ondertussen al zo oud, dat het allang geen meisjes meer zijnquote:Op woensdag 30 september 2009 15:26 schreef Clairvaux het volgende:
[ afbeelding ]
"Lieve" tienermeisjes
quote:Dader(s) graffiti hakenkruis Grootegast in vizier
DVHN | Gepubliceerd op 16 juli 2009, 10:49
Laatst bijgewerkt op 16 juli 2009, 11:16
grootegast -
De jeugdagent van de gemeente Grootegast denkt te weten wie de dader is van de vernielingen vorige week in Grootegast. Daarbij werden met graffiti enkele hakenkruisen op garageboxen en afvalbakken gespoten.
Behalve de hakenkruisen spoot de vandaal (of mogelijk vandalen) ook andere graffititeksten op gebouwen en een auto met groene en bruine verf. Burgemeester Kor Dijkstra van Grootegast reageerde – net als dorpsbewoners – vol afschuw.
Getuigen hebben zich niet gemeld, aldus de politiewoordvoerder. "We hebben wel een idee wie het heeft gedaan. We proberen nu de bewijzen rond te krijgen."
Meisjes zijn geil.quote:
Oeps , betrapt.quote:Op woensdag 30 september 2009 18:28 schreef tong80 het volgende:
Kan de TT iets duidelijker
Nu klikken alleen pedo's op dit topic.
Klapjavaan....quote:Op woensdag 30 september 2009 18:35 schreef kitao het volgende:
[..]
Oeps , betrapt.
Als anti-fascist kan ik wel een rondje Dachau aanraden met een Mengele-achtige gids voor deze klapjavanen.
Hoe denk jij eigenlijk over de Sovjets?quote:Op woensdag 30 september 2009 18:35 schreef kitao het volgende:
[..]
Oeps , betrapt.
Als anti-fascist kan ik wel een rondje Dachau aanraden met een Mengele-achtige gids voor deze klapjavanen.
Die bestaan niet meer , of bedoel je dat stelletje plutocraten dat daar nu aan de macht is ?quote:Op woensdag 30 september 2009 19:01 schreef Wheelgunner het volgende:
Hoe denk jij eigenlijk over de Sovjets?
Op die fiets bestaan de nazi's ook niet meer. Extreem links doet het toch goed bij de afa? Misschien moeten jullie eens een dagje naar een van de genocide musea in Oost-Europa.quote:Op woensdag 30 september 2009 19:06 schreef kitao het volgende:
[..]
Die bestaan niet meer , of bedoel je dat stelletje plutocraten dat daar nu aan de macht is ?
Een ander zorgelijk iets is dat bijvoorbeeld vanuit Moskou steeds vaker berichten komen dat vooral gekleurde buitenlanders regelmatig ernstig mishandeld worden door extreem rechts.quote:Op woensdag 30 september 2009 19:06 schreef kitao het volgende:
Die bestaan niet meer , of bedoel je dat stelletje plutocraten dat daar nu aan de macht is ?
Ik zit niet bij de AFA , ik vind hun acties wel begrijpelijk.quote:Op woensdag 30 september 2009 19:11 schreef Wheelgunner het volgende:
Op die fiets bestaan de nazi's ook niet meer. Extreem links doet het toch goed bij de afa? Misschien moeten jullie eens een dagje naar een van de genocide musea in Oost-Europa.
Ken je het idee van het hoefijzer model? Extreem links en extreem rechts liggen in de praktijk niet zover uit elkaar.quote:Op woensdag 30 september 2009 19:15 schreef kitao het volgende:
[..]
Een ander zorgelijk iets is dat bijvoorbeeld vanuit Moskou steeds vaker berichten komen dat vooral gekleurde buitenlanders regelmatig ernstig mishandeld worden door extreem rechts.
Van een land als Rusland vind ik dat moeilijk te begrijpen , net als van Engeland trouwens.
Je vraagt je dan af waar het allemaal goed voor is geweest , net als bij Wilders met die hoofddoekjestax,
hoewel Nederland altijd al dichter bij de Nazies heeft gestaan , natuurlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |