Satire mutie, pure satire, vond je toch ook van de holocaust samen met je geloofsgenoot mekkertje?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:15 schreef Mutant01 het volgende:
Kan iemand even deze persoon in de gaten houden - na zijn tirade over Palestijnen, waar hij zogenaamd zijn excuses voor bood (lekker geloofwaardig ook), beginnen we weer bij een ander volk:
Roermond vreest tweede Gouda
De holocaust als stijlfiguur?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:30 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Satire mutie, pure satire, vond je toch ook van de holocaust samen met je geloofsgenoot mekkertje?
Ik ga je inschrijven voor een cursus Nederlands lezen. Begrijpend lezen welteverstaan.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:30 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Satire mutie, pure satire, vond je toch ook van de holocaust samen met je geloofsgenoot mekkertje?
Uitstekend idee, kunnen we samen gaan zodat jij ook het juiste gebruik leert wanneer je "d", "t" en "dt" hoort te gebruiken. Zal heel veel je imago opvijzelen, neem dat maar van mij aan.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:09 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik ga je inschrijven voor een cursus Nederlands lezen. Begrijpend lezen welteverstaan.
Ach nee, dat hoeft niet hoor Nikita. Alleen jij bent aan de beurt nu - immers het begrijpend kunnen lezen is essentieel voor het voeren van discussies. Fouten maken in d's, t's of dt's kunnen misschien wel storen, maar zorgt niet voor een ontwrichting van een discussie.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:15 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Uitstekend idee, kunnen we samen gaan zodat jij ook het juiste gebruik leert wanneer je "d", "t" en "dt" hoort te gebruiken. Zal heel veel je imago opvijzelen, neem dat maar van mij aan.
Jij weet echt niks van vrouwen mattie. Ze wil samen met jou les gaan volgen, als zo'n oost-europees blondje dat zegt weet je wel hoe laat het is toch?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:21 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ach nee, dat hoeft niet hoor Nikita. Alleen jij bent aan de beurt nu - immers het begrijpend kunnen lezen is essentieel voor het voeren van discussies. Fouten maken in d's, t's of dt's kunnen misschien wel storen, maar zorgt niet voor een ontwrichting van een discussie.
Het is helaasch geen oost-europees blondje, anders had ik het wel geweten met mijn playa skills. Tis Nederlands import in Hongarije.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:26 schreef Sjaakmat het volgende:
[..]
Jij weet echt niks van vrouwen mattie. Ze wil samen met jou les gaan volgen, als zo'n oost-europees blondje dat zegt weet je wel hoe laat het is toch?
Wat verwacht je dan ook met zo'n TT?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:44 schreef badwurm het volgende:
Graag de personen die mijn topic proberen te verzieken een schop geven: Islamadviseur Albayrak Hussein Obama komt naar Leiden!
OH, OH, OH, OH, OH
Wat is er mis mee? Obama maakt er toch ook geen geheim meer van?quote:
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:28 schreef Sjaakmat het volgende:
Hoi, kan iemand onze Goudse politieagent Dragorius bijstand verlenen? Ouwe allochtoonse vrouwen met busjes gebracht
Probeer je me nou duidelijk te maken dat het ongewenst is dergelijke zaken in het FB-topic aan te kaarten?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:32 schreef Dragorius het volgende:
[..]![]()
Ik heb allang een TR staan, gewoon geduld hebben en alles komt goed.
Nee, maar je sarcastische opmerking m.b.t. Goudse politieagent, daar doelde ik op. Ik post alleen (nagenoeg) niet dit soort zaken in een Feedback-topic maar maak TR's aan.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:33 schreef Sjaakmat het volgende:
[..]
Probeer je me nou duidelijk te maken dat het ongewenst is dergelijke zaken in het FB-topic aan te kaarten?
Oh, maar ik bedoelde daar niet mee dat je er niets aan probeerde te doen hoor. Alleen dat het niet leek te werken.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:48 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Nee, maar je sarcastische opmerking m.b.t. Goudse politieagent, daar doelde ik op. Ik post alleen (nagenoeg) niet dit soort zaken in een Feedback-topic maar maak TR's aan.
Brave burgers/ Amerika fans.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:24 schreef Dragorius het volgende:
Sprong men ook maar zo naar feedback als er weer een anti-PVV-aanhang post werd geplaatst
Waarom houd je je dan überhaupt op dit forum op?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 07:33 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Ik acht "bewijs" zoals jij het brengt niet belangrijk genoeg, of interessant genoeg om mijn mening bij te stellen. Ik ga toch niet bij elk argument die een fokker aanhaalt, (en laat staan Meki) mijn mening omtrent Israël-Palestina of andere kwesties bijstellen?
Ik ben geen trekpop, ik kan heus m'n eigen mening wel vertegenwoordigen en verdedigen, daar heb ik Meki's trollerige inbreng niet voor nodig.
Waarom niet?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:56 schreef vijfhonderd het volgende:
[..]
Waarom houd je je dan überhaupt op dit forum op?
Ik vind het nogal sneu van je dat je mensen zo respectloos behandelt
Respect eisen voor die "kleine" groep die het voor de rest verpest.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:56 schreef vijfhonderd het volgende:
[..]
Ik vind het nogal sneu van je dat je mensen zo respectloos behandelt
Die les heeft 500 nog niet op school gehad,quote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:15 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
Respect eisen voor die "kleine" groep die het voor de rest verpest.![]()
Respect eisen voor Palestijnen die raketten afvuren op Israel en Hamas steunen.![]()
Respect eisen om Nederlandse militairen te mogen uitjouwen.![]()
Nou niet, dan niet nooit niet dat dat soort mensen respect krijgen van mij.
Dat soort volk dient ten alle tijden bestreden te worden, uiteraard met woorden.
Oh ja, respect moet je verdienen, krijg je niet cadeau.
Respect voor jou en wildersstemmers zullen jullie nooit krijgenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:15 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
Respect eisen voor die "kleine" groep die het voor de rest verpest.![]()
Respect eisen voor Palestijnen die raketten afvuren op Israel en Hamas steunen.![]()
Respect eisen om Nederlandse militairen te mogen uitjouwen.![]()
Nou niet, dan niet nooit niet dat dat soort mensen respect krijgen van mij.
Dat soort volk dient ten alle tijden bestreden te worden, uiteraard met woorden.
Oh ja, respect moet je verdienen, krijg je niet cadeau.
Stik dan ook maar in je respect voor Palestijnen of niet-westerse mensen Meki.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:00 schreef Meki het volgende:
[..]
Respect voor jou en wildersstemmers zullen jullie nooit krijgen
quote:Denk niet enkel aan jezelf maar richt je hart voornamelijk op je medemensen.
Jij en jou vriend Matterous zullen nooit respect krijgen omdat jullie een ijzeren harten hebben, die dien je eerst te veranderen..quote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:02 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Stik dan ook maar in je respect voor Palestijnen of niet-westerse mensen Meki.
[..]
Komt dat je bekend voor?![]()
Een ijzeren hart betwijfel ik, maar m'n hart staat niet bepaald open voor de dingen die jij propageert inderdaad.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:03 schreef Meki het volgende:
[..]
Jij en jou vriend Matterous zullen nooit respect krijgen omdat jullie een ijzeren harten hebben, die dien je eerst te veranderen..
Want wij zijn geen medemensen?quote:jah maar nogmaals die geldt niet voor wildersstemmers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |