Of je voegt ff wat nuttigs toe in plaats van dat lullige ge-tvp. Zie ook bookmarks bovenin.quote:
Kijk, dat is wat je als reiziger wilt zienquote:Op woensdag 23 september 2009 14:36 schreef Duvel het volgende:
Moet wel zeggen dat het personeel tien keer vriendelijker is dan dat van NSR.
quote:Op woensdag 23 september 2009 14:47 schreef Crientj het volgende:
Morgen mn camera halen, kan ik betere foto's maken.
Is dat zo? Af en toe een conducteur waar je een praatje mee kan maken is natuurlijk leuk, maar in principe hoeven ze alleen maar een keer je kaartje te controleren, verder heb je er niet zo veel mee te maken. En je kunt ook andersom zien: voor zeven euro extra per rit mogen ze ook wel erg vriendelijk zijnquote:Op woensdag 23 september 2009 14:38 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Kijk, dat is wat je als reiziger wilt zien
Is het dan niet juist een NADEEL dat de rit korter duurt?quote:Op woensdag 23 september 2009 14:36 schreef Duvel het volgende:
Moet wel zeggen dat het personeel tien keer vriendelijker is dan dat van NSR.
Ik hoef niet met ze te gaan zitten koffieleuten, maar eens wat anders dan de gemiddelde NSR conducteur is ook wel eens leuk. Maar misschien hoort dat wel bij het Fyra-concept, dat ze alleen blije eikels aannemen daar.quote:Op woensdag 23 september 2009 15:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is het dan niet juist een NADEEL dat de rit korter duurt?
Wauw. Net zin anquote:Op woensdag 23 september 2009 15:39 schreef Duvel het volgende:
Maar misschien hoort dat wel bij het Fyra-concept, dat ze alleen blije eikels aannemen daar.
Ach die dikke met snor die ik op de Benelux trof was ook altijd een vriendelijke.quote:Op woensdag 23 september 2009 16:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wauw. Net zin an![]()
Hebben ze geen lekkere blonde chicks en zo?
D'r loopt wel een lekkere blonde MILF rondquote:Op woensdag 23 september 2009 16:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wauw. Net zin an![]()
Hebben ze geen lekkere blonde chicks en zo?
Mwoa, ik doe die HSL wel een keer met de Thalys als ik toch eens naar Parijs moet of zo. Als ze dit soort tarieven serieus gaan menen kunnen ze de tent wel sluitenquote:Op woensdag 23 september 2009 18:22 schreef James1988 het volgende:
Vanochtend in de Benelux met Belgenrijtuigen was ook wel tof... al het personeel was Belgs en dat klinkt schattig. "Wij komen aan te Schiephol, de luchthaven." Ook werd alles in 3 talen omgeroepen, inclusief aansluitingen en dat er nog geen spoor vrij was in Den Haag.
Overigens, Fyra-tip: als je in oktober nog een maand lang wil rondkarren met Fyra: koop een maandtoeslagkaart met een ingangsdatum uiterlijk 6 oktober. Dan reis je nog een maand tegen het introductietarief. Een maandkaart kost dan ¤ 64,-. Vanaf 7 oktober kost die ¤ 236,80
Echt hè, dat ding rijdt de hele tijd rond de 140 (volgens GPS), moet je daar nou echt zo veel voor bijbetalen?? Te gek voor woorden natuurlijk.quote:Op woensdag 23 september 2009 19:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa, ik doe die HSL wel een keer met de Thalys als ik toch eens naar Parijs moet of zo. Als ze dit soort tarieven serieus gaan menen kunnen ze de tent wel sluiten
het zal de tijdwinst wel zijn. Hoeveel was die?quote:Op woensdag 23 september 2009 19:57 schreef Duvel het volgende:
[..]
Echt hè, dat ding rijdt de hele tijd rond de 140 (volgens GPS), moet je daar nou echt zo veel voor bijbetalen?? Te gek voor woorden natuurlijk.
Mja kut daar kwam ik dus ook laatst achter bij het invullen van m'n lijstje.. op die Detailkaart van de NS site is Shl - Rtd via de HSL net zo lang als via Leiden, Den Haag HS, etc.quote:Op woensdag 23 september 2009 20:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
het zal de tijdwinst wel zijn. Hoeveel was die?
Sowieso is dat binnendoorgekut natuurlijk funest voor je spoorkilometers
Ja maar het is dus gewoon 20 km korter effectively.quote:Op woensdag 23 september 2009 20:06 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Mja kut daar kwam ik dus ook laatst achter bij het invullen van m'n lijstje.. op die Detailkaart van de NS site is Shl - Rtd via de HSL net zo lang als via Leiden, Den Haag HS, etc.
Vijftien minuten of zo, in plaats van de beloofde twintig, dat kwam doordat:quote:Op woensdag 23 september 2009 20:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
het zal de tijdwinst wel zijn. Hoeveel was die?
Eigenlijk wel dikke oplichting om je dan én voor te veel kilometers én een toeslag te laten betalen.quote:Op woensdag 23 september 2009 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar het is dus gewoon 20 km korter effectively.
Ik heb met Fyra al eens iets van +40 gehad. 20 minuten langer dus dan met de klassieke IC. Dat was op de eerste dag.quote:Op woensdag 23 september 2009 20:26 schreef Duvel het volgende:
[..]
De koffie kostte overigens 2 euro en was van het type "oplos"maar wel geserveerd door een aardige meneer. Wat een belevenissen, niet?
Meer dan dubbel tarief denk ik uiteindelijk. Helemaal van God los die lui. Een toeslag okee. Maar een toeslag die hoger is dan de ritprijs zelf?quote:Op woensdag 23 september 2009 20:27 schreef Duvel het volgende:
[..]
Eigenlijk wel dikke oplichting om je dan én voor te veel kilometers én een toeslag te laten betalen.
Doet me terugdenken aan Henk die een tweede hypotheek diende te nemen om zijn kopje Albron TravelCatering koffie te kunnen betalen. Bielzenblues!quote:Op woensdag 23 september 2009 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Meer dan dubbel tarief denk ik uiteindelijk. Helemaal van God los die lui. Een toeslag okee. Maar een toeslag die hoger is dan de ritprijs zelf?
Ieder heeft gewoon zijn mening, als ik in een plan v / dd-ar zit heb ik het gevoel dat ik in een echte trein zit. En met een SGMm / virm is gewoon wat luxer. Ook niks mis meequote:Op woensdag 23 september 2009 23:39 schreef NordicBlue het volgende:
Wat is er zo erg aan die V250jes dan?
Met Plan T en DD-AR ben ik het mee eens, de meest luxe vorm van reizen in een stoptrein vind ik momenteel nog de SGMm.
Is dat ook niet omdat NSHS conducteurs meer normale mensen zien dan NSR conducteurs. In de NSR treinen zit iedereen ook mensen die niet normaal kunnen communiceren. NSHS treinen zijn eigenlijk voor de wat meer zakelijker reizenquote:Op woensdag 23 september 2009 15:39 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik hoef niet met ze te gaan zitten koffieleuten, maar eens wat anders dan de gemiddelde NSR conducteur is ook wel eens leuk. Maar misschien hoort dat wel bij het Fyra-concept, dat ze alleen blije eikels aannemen daar.
Overigens: er zijn natuurlijk ook wel leuke NSR HC's, alleen heb ik het idee dat het percentage zuur daar hoger is.
ik neem aan dat de fyra en de V250 toch de zelfde trein zijnquote:Op woensdag 23 september 2009 22:41 schreef Socios het volgende:
Het HSL-zuid gebash is weer begonnen lees ik?
Vandaag heb ik voor het eerst met Fyra gereisd (Vertrek 14.45u uit Amsterdam CS) en ben er dik tevreden over.
De reis is in de volgende delen te verdelen:
Amsterdam Centraal - Schiphol, conventioneel traject/ snelheid: 14.45u - 15.00u
Vertrek Schiphol: 15.02u
Aansluiting HSL-traject: 15.08u
Begin tunnel onder ´Groene Hart´: 15.13u
Einde tunnel onder ´Groene Hart´: 15.16u
Binnenkomst agglomeraat Rotterdam: 15.23u
Aankomst Rotterdam Centraal: 15.28u
Tussen 15.08u en 15.23u constant met een snelheid van 160 km/u, dat zie en merk je toch echt vergeleken met normale intercitysnelheid en ook GPS gaf deze snelheid aan.
Even geluncht in Rotterdam en toen in no-time weer terug op Schiphol. En het wordt straks alleen nog maar sneller met de V250 en de Thalys.
Later volgen wat foto´s van vandaag zodra ik thuis ben.
Socios heeft gesproken vanuit ICM 4095.
Ligt het aan jou en/of aan mij of gebeurt er niets als we op de rails zijn?quote:Op woensdag 23 september 2009 22:41 schreef Socios het volgende:
Het HSL-zuid gebash is weer begonnen lees ik?
Vandaag heb ik voor het eerst met Fyra gereisd (Vertrek 14.45u uit Amsterdam CS) en ben er dik tevreden over.
Precies, zo is het. Iedereen heeft z´n eigen meningen over/ ervaringen met de HSL. Niets mis mee.quote:Op woensdag 23 september 2009 23:43 schreef Heracles25 het volgende:
Ieder heeft gewoon zijn mening, als ik in een plan v / dd-ar zit heb ik het gevoel dat ik in een echte trein zit.
Fout.quote:Op donderdag 24 september 2009 00:03 schreef SpeedyRich het volgende:
[..]
ik neem aan dat de fyra en de V250 toch de zelfde trein zijn
Nee, geef mij maar DM'90.quote:Op woensdag 23 september 2009 23:39 schreef NordicBlue het volgende:
Wat is er zo erg aan die V250jes dan?
Met Plan T en DD-AR ben ik het mee eens, de meest luxe vorm van reizen in een stoptrein vind ik momenteel nog de SGMm.
quote:Op donderdag 24 september 2009 09:31 schreef dennistd het volgende:
[..]
Nee, geef mij maar DM'90.
Of nog beter, ICM in de 7000 (stopper Enschede-ZwolleApeldoorn)
Hmm, een ICM in de stopper Enschede - Zwolle ?quote:Op donderdag 24 september 2009 09:31 schreef dennistd het volgende:
[..]
Nee, geef mij maar DM'90.
Of nog beter, ICM in de 7000 (stopper Enschede-Zwolle)
Ook niet met vier bakjes reizigersmat?quote:Op donderdag 24 september 2009 12:56 schreef Peterselieman het volgende:
Dat misschien nog wel, maar qua rijtijden niet
Als het de 232 is kan ie nog 120 km/u en met het vermogen zit het ook wel goed ruim 3000 pkquote:Op donderdag 24 september 2009 12:56 schreef Peterselieman het volgende:
Dat misschien nog wel, maar qua rijtijden niet
quote:Op donderdag 24 september 2009 13:06 schreef SpeedyRich het volgende:
[..]
Ik kan niet goed het nr zien
Heel scherp.quote:
Ik had het nummerbord niet gezien, toen ik me reactie neerzette zag ik hem in eens staanquote:
Je kunt het proberenquote:Op donderdag 24 september 2009 12:57 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ook niet met vier bakjes reizigersmat?
Het is de RijnGouweLijn niet natuurlijkquote:
Klopt, ik zat ook in die trein.quote:Op donderdag 24 september 2009 09:46 schreef Crientj het volgende:
Even snel van twitter geplukt;
En weer eentje.. RT @NLspoorwegen: STORING: Deventer-Apeldoorn aanrijding met een persoon. Verwachting: rond 11:30
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat kunnen twee dingen zijn geweest.quote:Op donderdag 24 september 2009 18:03 schreef greavy het volgende:
Vandaag 2 Spurt treinen van Arriva gezien bij Zwijndrecht. Kwam vanuit Rotterdam.
Eenmaal een 2baks en een 3baks als ik me niet vergis.
Wat doen die treinen daarzo eigenlijk? Zie ze wel vaker richting Dordrecht rijden (komend uit richting Rotterdam)
Tering wat een uitgebreide TVP.quote:Op donderdag 24 september 2009 17:25 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Offtopic gedreutel over TVP'en
Ok, als ik het goed begrepen heb word alleen tvpen niet gewaardeerd, mijn excuus dat heb ik de afgelopen maanden een aantal keer gedaan, sorry daarvoor. Met een fotootjes is het een en ander al verzacht begrijp ik.
Vanaf volgende week ben ik wederom voor onbepaalde tijd in parijs en als ik dan beperkt internet heb ontkom ik dus niet aan het af en toe neerzetten van een tvp. Voor een plaatje heb hiervoor enkel maar de beschikking over stationMarne La Vallee/Chessy, eenheidsworst. . Alvast sorry daarvoor, maar ik volg dit topic nu eenmaal graag. En heb eenmaal in parijs niet zoveel inbreng meer over nederlandse treinen.
Doet me denken aan die Duisburgse trams die in de jaren 1990 een lagevloersmiddenbak kregen, maar daarna beperkt werden tot 60 km/h.quote:Op donderdag 24 september 2009 13:06 schreef SpeedyRich het volgende:
[..]
Als het de 232 is kan ie nog 120 km/u en met het vermogen zit het ook wel goed ruim 3000 pk
is het daarin tegen de 242 dan kan ie maar 100 km/u maar heeft ie wel zo'n 1000 pk meer
Het is dus een 232
Maar een tram hoeft in principe ook helemaal niet harder dan 60 te kunnen.quote:Op donderdag 24 september 2009 20:19 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Doet me denken aan die Duisburgse trams die in de jaren 1990 een lagevloersmiddenbak kregen, maar daarna beperkt werden tot 60 km/h.
Technische onkunde.
In Duitsland wel, maar die trams rijden ook op trajecten waar ook sneltrams rijden en dat houdt op.quote:Op donderdag 24 september 2009 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Is 60 niet hard genoeg voor een binnenstadstram dan?
Ik kwam vorige week uit op 10 minuten reistijdwinst (en dus 10 minuten vertraging). De trein kwam precies om 16:45 voor rijden op Amsterdam Centraal, vertraagd vertrokken dus. Bij Schiphol was de vertraging al 10 minuten. Dat moet wel snel verbeteren wil men klanten in de toekomst nog steeds extra kunnen laten betalen voor Fyra.quote:Op woensdag 23 september 2009 20:26 schreef Duvel het volgende:
Vijftien minuten of zo, in plaats van de beloofde twintig, dat kwam doordat:
- de trein om 10.44u pas werd voorgereden, de machinist vervolgens vergat de deuren te ontgrendelen;
- we dus al met minstens +2 vertrokken;
Ik heb in Duitsland wel eens meegekeken met de tram. En ook op mooie vrije trambanen zonder gelijkvloerse kruisingen gaat de tram niet harder dan 60 km/u, zelfs als 'ie wel harder kan.quote:Op donderdag 24 september 2009 20:26 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
In Duitsland wel, maar die trams rijden ook op trajecten waar ook sneltrams rijden en dat houdt op.
Mijn stelregel is dat een tram:30 moet rijden in een voetgangerszone 50 in de bebouwde kom als de baan gedeeld wordt met overig verkeer 70 op maaiveld of een apart baanlichaam 80 wanneer het een sneltram betreft
IVW?quote:Op donderdag 24 september 2009 20:29 schreef Dr_Flash het volgende:
en wie bepaalt het verschil tussen een tram en een sneltram? Dat kutding wat rondom Utrecht Centraal 3 keer stopt noemt zich bijvoorbeeld ook Sneltram.
In Berlijn in ieder geval niet, daar is de maximumsnelheid 60 of 70 (respectievelijk Klein- en Großprofil).quote:Op donderdag 24 september 2009 20:32 schreef Igen het volgende:
[..]
Ik heb in Duitsland wel eens meegekeken met de tram. En ook op mooie vrije trambanen zonder gelijkvloerse kruisingen gaat de tram niet harder dan 60 km/u, zelfs als 'ie wel harder kan.
In de metro wordt soms 80 km/u gehaald, maar vaak is het ook daar beperkt tot 60 km/u.
Ik ook. Ik heb er nog nooit in gezeten, en ik wil toch eens weten of alle verhalen kloppen.quote:Op donderdag 24 september 2009 20:26 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik ben volgens mij de enige die het jammer vindt dat de A32 weggaat. Prachtige trams, maar inderdaad niet geschikt voor stationsafstanden van gemiddelde enkele kilometers, dan gaat het extreem langzaam.
Ik vraag me dan af hoe dramatisch het is om "extreem langzaam" te rijden op "enkele kilometers".quote:Op donderdag 24 september 2009 20:26 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik ben volgens mij de enige die het jammer vindt dat de A32 weggaat. Prachtige trams, maar inderdaad niet geschikt voor stationsafstanden van gemiddelde enkele kilometers, dan gaat het extreem langzaam.
Stap via de 1e klas in en bemachtig een zitplaats.quote:Op donderdag 24 september 2009 21:27 schreef Crientj het volgende:
Dunno, maar had het ergens wel leuk gevonden.
Overigens háát ik het om te moeten reizen in de spits. Op de trap of grond zitten ische niet zo heel leuk.
Goed idee.quote:Op donderdag 24 september 2009 21:28 schreef Peterselieman het volgende:
zo lastig is het toch niet om een systeem te maken dat automatisch op het perron aankondigt hoe lang een trein is?
Ik heb het daar met een Duitse Huisgenoot over gehad, in Duitsland is er een hele waslijst waar trams zich aan moeten houden.quote:Op donderdag 24 september 2009 20:32 schreef Igen het volgende:
[..]
Ik heb in Duitsland wel eens meegekeken met de tram. En ook op mooie vrije trambanen zonder gelijkvloerse kruisingen gaat de tram niet harder dan 60 km/u, zelfs als 'ie wel harder kan.
In de metro wordt soms 80 km/u gehaald, maar vaak is het ook daar beperkt tot 60 km/u.
Wat is korter een VIRM-IV in de spits is gewoon te kort, maar 2 * VIRM-IV lijkt mij wel voldoende. In de goeie ouwe dagen kwam de machinist dat nog vertellen aan de mensen die buiten stondenquote:Op donderdag 24 september 2009 21:17 schreef Crientj het volgende:
Misschien dat jij het ook hebt gehoord Flash, maar vanavond was dr op Utrecht Centraal een mededeling te horen voor reizigers die naar Den Bosch, Eindhoven & verder moesten.
Juist omdat die trein korter was dan gebruikelijk, en de trein daardoor nogal vol zat. Werd er door het personeel aangeraden om niet in te stappen en de volgende trein te pakken., tis jammer dat ik niet op 15 stond, ik had dolgraag willen zien hoe vol die trein was. En ook hoeveel mensen zich erin wilde gaan proppen. Zal niet zo erg zijn als in Japan, zo op dat filmpje van een paar topics terug.
Totaal niet geschikt voor reizigersvervoer. Heb je er ooit wel eens IN gezeten? En dat de deuren zich dan ook achter je sloten? Dat je het gevoel van verdoemenis bekruipt, alsof de deuren van de zwaarste gevangenispoort zich achter je hebben gesloten en je overgeleverd bent aan duivelse krachten. En dat blijkt wel als dat ding eenmaal gaat rijden. De téring, wat een foltering.quote:Op donderdag 24 september 2009 20:26 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik ben volgens mij de enige die het jammer vindt dat de A32 weggaat. Prachtige trams, maar inderdaad niet geschikt voor stationsafstanden van gemiddelde enkele kilometers, dan gaat het extreem langzaam.
Met de tram mag je zo hard als je wilquote:Op donderdag 24 september 2009 21:59 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Ik heb het daar met een Duitse Huisgenoot over gehad, in Duitsland is er een hele waslijst waar trams zich aan moeten houden.
In Nederland val, let op , de tram onder de handkar wat verkeer betreft, en tram hoeft geen verlichting te voeren. We is het streven om Duitse maatstaven aan te houden, maar een tram heeft officieel geem maximum snelheid hier.
quote:Op donderdag 24 september 2009 22:26 schreef knars het volgende:
Heb je er ooit wel eens IN gezeten? En dat de deuren zich dan ook achter je sloten? Dat je het gevoel van verdoemenis bekruipt, alsof de deuren van de zwaarste gevangenispoort zich achter je hebben gesloten en je overgeleverd bent aan duivelse krachten. En dat blijkt wel als dat ding eenmaal gaat rijden. De téring, wat een foltering.
Koop dan een Audi Q7 en ga jekker in de file staan te kankeren of zo.quote:Op donderdag 24 september 2009 22:31 schreef Peterselieman het volgende:
het is wel een marteling met stoeltjes die van knoerthard plastic zijn gemaakt en ieder schokje dat je 5x zo sterk voelt
Heb jij al eens in die tram gezeten dan?quote:Op donderdag 24 september 2009 22:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Koop dan een Audi Q7 en ga jekker in de file staan te kankeren of zo.
dat vraag je MIJ?quote:Op donderdag 24 september 2009 22:34 schreef Duvel het volgende:
[..]
Heb jij al eens in die tram gezeten dan?
Je bent nogal geprikkeld vandaag. Betaal jij m trouwens?quote:Op donderdag 24 september 2009 22:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Koop dan een Audi Q7 en ga jekker in de file staan te kankeren of zo.
Ik quote jou, ja. Ik ben het namelijk wel met Knars eens dat het een onding is voor de diensten waar ie nu wordt ingezet. Hij mag 80km/u op spoor dat gebouwd is op pudding en heeft gestoffeerde planken waar de rugleuning in een rechte hoek met de zitting staat zo ongeveer. Ik vind het geen succes, zelfs om er 18 km in te zitten, wat best lang is voor een tramlijn.quote:
Elektronische begrenzing.quote:Op donderdag 24 september 2009 22:28 schreef Peter het volgende:
[..]
Met de tram mag je zo hard als je wil
Buffeltjes.quote:Op donderdag 24 september 2009 22:43 schreef dennistd het volgende:
Zo, ff wat plaatjes van vandaag:
[ afbeelding ]
ICMm 4066
Geen dienst te Enschede
[ afbeelding ]
BR186 2816
B-Cargo-Traxx op weg om Volvo-onderdelen te halen in Zweden, te Almelo de Riet
[ afbeelding ]
ICM 4241
Voorop de intercity naar Den Haag, te Almelo de Riet
[ afbeelding ]
ICMm 4069
Stoptrein naar Apeldoorn, te Almelo de Riet
[ afbeelding ]
BR189 189 097
Met containers onderweg van de Maasvlakte naar het Tsjechische Melnik, te Almelo de Riet
[ afbeelding ]
LINT 41/H 37
Onderweg naar Oldenzaal, te Hengelo
[ afbeelding ]
CTA's Extra trein naar Nijverdal
Deze CTA had gewoon de stoptrein naar Zwolle aan moeten geven, te Hengelo
[ afbeelding ]
CTA's Stoptrein Hengelo-Apeldoorn via Voorburg
Deze CTA had gewoon de stoptrein naar Zwolle aan moeten geven, te Hengelo
De rest staat hier
quote:Op donderdag 24 september 2009 22:36 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Je bent nogal geprikkeld vandaag. Betaal jij m trouwens?
Dat is zo ja. Dat zijn de feiten. Ik heb dat traject ook gereden, in die tram ja. Lang geleden al. En meerdee keren sindsdien. En er is idd wel wat beters denkbaarquote:Op donderdag 24 september 2009 22:42 schreef Duvel het volgende:
Ik quote jou, ja. Ik ben het namelijk wel met Knars eens dat het een onding is voor de diensten waar ie nu wordt ingezet. Hij mag 80km/u op spoor dat gebouwd is op pudding en heeft gestoffeerde planken waar de rugleuning in een rechte hoek met de zitting staat zo ongeveer. Ik vind het geen succes, zelfs om er 18 km in te zitten, wat best lang is voor een tramlijn.
Zojuist gespot op ns.nlquote:Oorzaak Tussen Rotterdam Centraal en Dordrecht rijden geen treinen door een aanrijding.
Verwachting De extra reistijd is meer dan 60 min. Het is nog niet bekend hoe lang dit duurt.
Reisadvies
Die CTA's waar Voorburg als IC station nog op staatquote:Op donderdag 24 september 2009 22:43 schreef dennistd het volgende:
Zo, ff wat plaatjes van vandaag:
[ afbeelding ]
CTA's Extra trein naar Nijverdal
Deze CTA had gewoon de stoptrein naar Zwolle aan moeten geven, te Hengelo
[ afbeelding ]
CTA's Stoptrein Hengelo-Apeldoorn via Voorburg
Deze CTA had gewoon de stoptrein naar Zwolle aan moeten geven, te Hengelo
De rest staat hier
Bedankt, ik ga met een glimlach naar bedquote:Op donderdag 24 september 2009 22:26 schreef knars het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat er reizigers op de RGL zijn die er rouwig om zijn dat er weer echte treinen gaan rijden ipv die plastic zweetkaasbakken in jostivingerverfkleurtjes.
Lijkt er wel op, de P2000 monitor blijft maar doorjengelen.quote:Op donderdag 24 september 2009 23:35 schreef Dr_Flash het volgende:
is er nou echt ECHT wat aan de hand?
Aldus dat ene twitter linkje die ik net postte.quote:Vriendin liep net buiten toen het gebeurde. Knal en vuurbal, onderdelen door de lucht heen
Zo grappig vind ik het er niet echt uitzien trouwensquote:Op donderdag 24 september 2009 23:57 schreef Heracles25 het volgende:
[ afbeelding ]
Zie die ERS loc, tering![]()
Zal die loc nou naar beneden gevallen zijn? Want ik kan het plaatje niet plaatsen
Idd, en weer een stam én een loc minderquote:Op vrijdag 25 september 2009 00:05 schreef Peterselieman het volgende:
Het zal ook eens een keer niet he dat er wat met de Benelux is
Niet zo gek, aangezien die ganze cabine van die 6400 in elkaar zit.quote:Op vrijdag 25 september 2009 00:10 schreef SpeedyRich het volgende:
Er is 1 dode, waarschijnlijk is het de machinist die bekneld zit/zat
Volgens mij zat de vroegere derde klasse in treinen nog beter dan een DD-AR doetquote:Op vrijdag 25 september 2009 00:16 schreef knars het volgende:
post ik al zo lang in deze topicreeks dat ik Fles' vocabulaire over heb genomen?
Frustraties over de A32 zijn oud, maar zitten erg diep. Gelukkig mag ik nu dagelijks DD-AR'en
Ik moet het bijna elke dag doen met een DDM-stam.quote:Op vrijdag 25 september 2009 00:21 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Volgens mij zat de vroegere derde klasse in treinen nog beter dan een DD-AR doet
Bron: www.acturail.nlquote:Aanrijding Barendrecht, do 24 sep
Rotterdam↔Dordrecht
Door een aanrijding rijden er tussen
Rotterdam Centraal en Dordrecht geen
treinen.
Vertraging: meer dan 60 minuten.
Reisadvies:
* Doorgaande reizigers tussen Den Haag/
Rotterdam en Eindhoven kunnen
omreizen via Utrecht.
* Doorgaande reizigers tussen
Roosendaal/Breda en Utrecht/Amsterdam
kunnen omreizen via Den Bosch.
Prognose:
* Onbekend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |