Hmm, een ICM in de stopper Enschede - Zwolle ?quote:Op donderdag 24 september 2009 09:31 schreef dennistd het volgende:
[..]
Nee, geef mij maar DM'90.
Of nog beter, ICM in de 7000 (stopper Enschede-Zwolle)
Ook niet met vier bakjes reizigersmat?quote:Op donderdag 24 september 2009 12:56 schreef Peterselieman het volgende:
Dat misschien nog wel, maar qua rijtijden niet
Als het de 232 is kan ie nog 120 km/u en met het vermogen zit het ook wel goed ruim 3000 pkquote:Op donderdag 24 september 2009 12:56 schreef Peterselieman het volgende:
Dat misschien nog wel, maar qua rijtijden niet
quote:Op donderdag 24 september 2009 13:06 schreef SpeedyRich het volgende:
[..]
Ik kan niet goed het nr zien
Heel scherp.quote:
Ik had het nummerbord niet gezien, toen ik me reactie neerzette zag ik hem in eens staanquote:
Je kunt het proberenquote:Op donderdag 24 september 2009 12:57 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ook niet met vier bakjes reizigersmat?
Het is de RijnGouweLijn niet natuurlijkquote:
Klopt, ik zat ook in die trein.quote:Op donderdag 24 september 2009 09:46 schreef Crientj het volgende:
Even snel van twitter geplukt;
En weer eentje.. RT @NLspoorwegen: STORING: Deventer-Apeldoorn aanrijding met een persoon. Verwachting: rond 11:30
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat kunnen twee dingen zijn geweest.quote:Op donderdag 24 september 2009 18:03 schreef greavy het volgende:
Vandaag 2 Spurt treinen van Arriva gezien bij Zwijndrecht. Kwam vanuit Rotterdam.
Eenmaal een 2baks en een 3baks als ik me niet vergis.
Wat doen die treinen daarzo eigenlijk? Zie ze wel vaker richting Dordrecht rijden (komend uit richting Rotterdam)
Tering wat een uitgebreide TVP.quote:Op donderdag 24 september 2009 17:25 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Offtopic gedreutel over TVP'en
Ok, als ik het goed begrepen heb word alleen tvpen niet gewaardeerd, mijn excuus dat heb ik de afgelopen maanden een aantal keer gedaan, sorry daarvoor. Met een fotootjes is het een en ander al verzacht begrijp ik.
Vanaf volgende week ben ik wederom voor onbepaalde tijd in parijs en als ik dan beperkt internet heb ontkom ik dus niet aan het af en toe neerzetten van een tvp. Voor een plaatje heb hiervoor enkel maar de beschikking over stationMarne La Vallee/Chessy, eenheidsworst. . Alvast sorry daarvoor, maar ik volg dit topic nu eenmaal graag. En heb eenmaal in parijs niet zoveel inbreng meer over nederlandse treinen.
Doet me denken aan die Duisburgse trams die in de jaren 1990 een lagevloersmiddenbak kregen, maar daarna beperkt werden tot 60 km/h.quote:Op donderdag 24 september 2009 13:06 schreef SpeedyRich het volgende:
[..]
Als het de 232 is kan ie nog 120 km/u en met het vermogen zit het ook wel goed ruim 3000 pk
is het daarin tegen de 242 dan kan ie maar 100 km/u maar heeft ie wel zo'n 1000 pk meer
Het is dus een 232
Maar een tram hoeft in principe ook helemaal niet harder dan 60 te kunnen.quote:Op donderdag 24 september 2009 20:19 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Doet me denken aan die Duisburgse trams die in de jaren 1990 een lagevloersmiddenbak kregen, maar daarna beperkt werden tot 60 km/h.
Technische onkunde.
In Duitsland wel, maar die trams rijden ook op trajecten waar ook sneltrams rijden en dat houdt op.quote:Op donderdag 24 september 2009 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Is 60 niet hard genoeg voor een binnenstadstram dan?
Ik kwam vorige week uit op 10 minuten reistijdwinst (en dus 10 minuten vertraging). De trein kwam precies om 16:45 voor rijden op Amsterdam Centraal, vertraagd vertrokken dus. Bij Schiphol was de vertraging al 10 minuten. Dat moet wel snel verbeteren wil men klanten in de toekomst nog steeds extra kunnen laten betalen voor Fyra.quote:Op woensdag 23 september 2009 20:26 schreef Duvel het volgende:
Vijftien minuten of zo, in plaats van de beloofde twintig, dat kwam doordat:
- de trein om 10.44u pas werd voorgereden, de machinist vervolgens vergat de deuren te ontgrendelen;
- we dus al met minstens +2 vertrokken;
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |