dat is een kale luiaard.quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:25 schreef Nijns het volgende:
Duck is toch naar Panama
Raar beest in Panama
quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Doe jij de rug, die ik de voorkant.
zal wel in een kelder zitten?quote:
steeds grofferquote:
quote:
ik wil wel een sandwichquote:Op dinsdag 22 september 2009 13:15 schreef Nijns het volgende:
hai
ik krijg een sandwich-massage zie ik
het is je gegunt geniet ervanquote:Op dinsdag 22 september 2009 13:15 schreef Nijns het volgende:
hai
ik krijg een sandwich-massage zie ik
Gewoon mokeren. Of zo.quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Nieuwe tapedrive is er. Met een SCSI-aansluitkabeltje. Terwijl ik een SCSI-doorluskabeltje moest hebben
*geeft broodje tonijn*quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik wil wel een sandwich![]()
met kofffie
dat is liefquote:Op dinsdag 22 september 2009 13:20 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
het is je gegunt geniet ervan
wat isser?quote:
Dat gaat niet, piem0l. Het stekkertje is te klein, in plaats van te groot.quote:
failquote:Op dinsdag 22 september 2009 13:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Nieuwe tapedrive is er. Met een SCSI-aansluitkabeltje. Terwijl ik een SCSI-doorluskabeltje moest hebben
quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik wil wel een sandwich![]()
met kofffie
Daar hebben ze pillen voor.quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat gaat niet, piem0l. Het stekkertje is te klein, in plaats van te groot.
Solli. Afwijzing. Punt.quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:23 schreef Nijns het volgende:
wat isser?
quote:
quote:
op naar de volgende solliquote:
Nou joy. Ondertussen nog langer blijven zitten waar ik zit.quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
op naar de volgende solli
quote:
Ik moet die weer even kijken, want op dit moment zit ik me sterk af te vragen of dat wel zo is.quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:40 schreef john-frusciante het volgende:
Pheno Leuk filmpje, de wereld is mooi.
Oh ik dacht dat het om een crewfunctie hier gingquote:Op dinsdag 22 september 2009 13:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou joy. Ondertussen nog langer blijven zitten waar ik zit.
neuh. Ik zou niet weten wat er open is op dit moment. Ja VBL geloof ik, maar daar hoor ik echt niet thuis. Ik weet dat een bal rond isquote:Op dinsdag 22 september 2009 13:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat het om een crewfunctie hier ging
Zelfs mn baas denkt ineens: oei ik laat haar hard werkenquote:
Gelukkig werk ik sowieso snel (en nauwkeurig)quote:
quote:
quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Zelfs mn baas denkt ineens: oei ik laat haar hard werken
Hij was bezorgd
quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:59 schreef john-frusciante het volgende:
K vind er nix aan zonder bagger
Opslag moet bij de dir. aangevraagd worden..quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
[..]
![]()
meteen misbruik van maken en vragen om opslag
het is hier altijd baggerquote:Op dinsdag 22 september 2009 13:59 schreef john-frusciante het volgende:
K vind er nix aan zonder bagger
balenquote:
er was je net iemand voor, volgende keer beterquote:
Dat hebben al meerdere bedrijven gezegtquote:Op dinsdag 22 september 2009 13:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Zelfs mn baas denkt ineens: oei ik laat haar hard werken
Hij was bezorgd
[..]
Gelukkig werk ik sowieso snel (en nauwkeurig)
yup het moet maar hequote:
Opslag moet je aangeBODEN worden.quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Opslag moet bij de dir. aangevraagd worden..
quote:
die vind niet dat je hard moet werkenquote:Op dinsdag 22 september 2009 14:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Opslag moet bij de dir. aangevraagd worden..
quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Opslag moet je aangeBODEN worden.
ja tot dat je oud en grijs bent, vijf dagen voor je pensioen krijg je opslagquote:Op dinsdag 22 september 2009 14:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel room.quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:06 schreef Ladylike het volgende:
[..]
leuke grapjes maak je
Hier bieden ze je nog geen broodje aan
op welke planeet zit jijquote:Op dinsdag 22 september 2009 14:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ze zouden het klaar krijgen om je voor de koffie te laten betalenquote:Op dinsdag 22 september 2009 14:06 schreef Ladylike het volgende:
[..]
leuke grapjes maak je
Hier bieden ze je nog geen broodje aan
planeet opslagquote:
quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:07 schreef Pheno het volgende:
Is slagroom trouwens de SM variant ervan?
goede vraagquote:Op dinsdag 22 september 2009 14:07 schreef Pheno het volgende:
Nee, dat was bij APGquote:
op de werkplaats moeten ze er idd voor betalenquote:Op dinsdag 22 september 2009 14:08 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Ze zouden het klaar krijgen om je voor de koffie te laten betalen
is die nou gratisquote:Op dinsdag 22 september 2009 14:08 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Ze zouden het klaar krijgen om je voor de koffie te laten betalen
whehehehequote:
Ik ookquote:
naar de wc gaan is een oplossingquote:
Och, ga poepen, dan leer je nog watquote:
op z'n belgisch dan tochquote:Op dinsdag 22 september 2009 14:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Och, ga poepen, dan leer je nog wat
Zo hoef jij niets te lerenquote:Op dinsdag 22 september 2009 14:19 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
op z'n belgisch dan toch
GMTAquote:Op dinsdag 22 september 2009 14:19 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
op z'n belgisch dan toch
Heb je de leiding in handen genomen jah?quote:
echte liefdequote:Op dinsdag 22 september 2009 14:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ook
als jij nou voor mij gaat, ga ik voor jou
toen pissen plassen werd is het gezeik begonnenquote:
jij altijd, vragen staat vrij evenals antwoorden.quote:
altijd, dat weet je tochquote:
quote:
pijnlijk punt, dat probeer ik hier al een paar weken te voorkomen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Heb je de leiding in handen genomen jah?
quote:
je bent geen loodgieter?quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:28 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
pijnlijk punt, dat probeer ik hier al een paar weken te voorkomen.
en thuis ookquote:Op dinsdag 22 september 2009 14:28 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
pijnlijk punt, dat probeer ik hier al een paar weken te voorkomen.
jouw vrouw is geen ambulancequote:Op dinsdag 22 september 2009 14:30 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
thuis was dat geen enkel probleem
quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
typisch nijns ons weer hier laten met een clitthanger
euh fok internet googlequote:Op dinsdag 22 september 2009 14:32 schreef Ladylike het volgende:
Jah nijns, zitten we hier allemaal met de enceclopedie in onze handen om je vraag te beantwoorden... loop je weg ...
quote:
ik heb hem vele naampjes gegeven maar nog noit enceclopediequote:Op dinsdag 22 september 2009 14:32 schreef Ladylike het volgende:
Jah nijns, zitten we hier allemaal met de enceclopedie in onze handen om je vraag te beantwoorden... loop je weg ...
hey maar dit kan toch ook met een ei (solli valt me net in, en het deed zeer)quote:
Wettelijke rentequote:Op dinsdag 22 september 2009 14:38 schreef Nijns het volgende:
Jullie zijn lief
wat is de wettelijk bepaalde rente
welk jaar?quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:38 schreef Nijns het volgende:
Jullie zijn lief
Die van jou bestaat niet uit 13 delen?quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:37 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb hem vele naampjes gegeven maar nog noit enceclopedie
OMG hoe kom je er opquote:Op dinsdag 22 september 2009 14:37 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
euribor?quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:38 schreef Nijns het volgende:
Jullie zijn lief
Rente op wat? Huis, spaartegoed?quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:38 schreef Nijns het volgende:
Jullie zijn lief
WHIPPED cream, what denk je zelf?quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:07 schreef Pheno het volgende:
dat dacht ik ook eerst, maar ze bedoelt wrs wat in mijn post nu omschreven isquote:
quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:32 schreef Ladylike het volgende:
ja, eerst was het LL altijd he?quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
typisch nijns ons weer hier laten met een cliffhanger
en mijn tonijn-met-liefde broodje dan?quote:
ga jij nu iemand taaltechnisch verbeteren?quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:37 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Die van jou bestaat niet uit 13 delen?
nice *aait over LL haar bol*quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat dacht ik ook eerst, maar ze bedoelt wrs wat in mijn post nu omschreven is
4, zie mijn postquote:Op dinsdag 22 september 2009 14:44 schreef wel.o.k het volgende:
Wettelijke rente - nou, dat klinkt lekker officieel. En dat is het dan ook - het is een rentesoort waar u beter nooit mee te maken kunt krijgen.
Wettelijke rente is namelijk de rente die een schuldeiser na sommatie in rekening mag brengen als de schuldenaar heeft nagelaten te betalen. De hoogte van de wettelijke rente wordt in Nederland door de overheid bepaalt - hedentendage ligt de wettelijke rente op zo'n 6 %......
dat lukt aardigquote:Op dinsdag 22 september 2009 14:41 schreef Nijns het volgende:
[..]
ja, eerst was het LL altijd he?
ik wil zo graag op haar lijken
die heb ik al opquote:[..]
en mijn tonijn-met-liefde broodje dan?
quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:41 schreef Nijns het volgende:
die is wegzwommen samen met pheno![]()
Graag gedaanquote:Op dinsdag 22 september 2009 14:45 schreef Nijns het volgende:
LL, dat is precies wat ik bedoelde, dankjewel![]()
![]()
Bel Ursul op!quote:
LL is mijn voorbeeldquote:Op dinsdag 22 september 2009 14:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat lukt aardig
moet je wel je tieten laten verkleinen
[..]
die heb ik al op
iets met knuppel en hoenderhokquote:
quote:[..]
ja, eerst was het LL altijd he?
ik wil zo graag op haar lijken
ging niet over taalquote:[..]
[..]
ga jij nu iemand taaltechnisch verbeteren?
heej!quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:47 schreef Nijns het volgende:
[..]
LL is mijn voorbeeld
daar begin ik niet aan
oh, gelukkig. toch niet weggegooit hč?
Hij heeft zn tekst in de quote getypt.quote:
Dat gaat toch naar het UWV en niet naar jou? correct me if im wrongquote:Op dinsdag 22 september 2009 14:48 schreef Pheno het volgende:
Wanneer zouden ze op het werk gaan bellen naar me. Over hoe het gaat of dat mijn ziekmelding wel is doorgekomen bijvoorbeeld? Dat moet via mijn manager, maar daar heb ik niet eens een reply van terug gehad
slecht hoorquote:Op dinsdag 22 september 2009 14:48 schreef Pheno het volgende:
Wanneer zouden ze op het werk gaan bellen naar me. Over hoe het gaat of dat mijn ziekmelding wel is doorgekomen bijvoorbeeld? Dat moet via mijn manager, maar daar heb ik niet eens een reply van terug gehad
oh, gelukkigquote:
nee GF, hij is nog maar zo klein. hij moet het ook nog leren ..quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hij heeft zn tekst in de quote getypt.
Nou niet lullig gaan doen GF
en ik denken dat hij hem had geedit maar vergeten was er verder iets bij te zettenquote:Op dinsdag 22 september 2009 14:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
correction. Ik moet het melden bij de manager dat ik ziek ben, die handelt de rest af.quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:51 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Dat gaat toch naar het UWV en niet naar jou? correct me if im wrong
nou ja ik had het gezien en ik wilde niet spammenquote:Op dinsdag 22 september 2009 14:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ja maammmmmie ik moet plasssenquote:Op dinsdag 22 september 2009 14:51 schreef Nijns het volgende:
[..]
slecht hoor
[..]
oh, gelukkig
[..]
nee GF, hij is nog maar zo klein. hij moet het ook nog leren ..
quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en ik denken dat hij hem had geedit maar vergeten was er verder iets bij te zetten
Volgende keer editenquote:Op dinsdag 22 september 2009 14:54 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
nou ja ik had het gezien en ik wilde niet spammen
[..]
Ja maammmmmie ik moet plasssen
maar je hebt het toch gemeld, dan krijg je volgens mij bericht dat een controlle volgt.quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
correction. Ik moet het melden bij de manager dat ik ziek ben, die handelt de rest af.
ja, en Pheno vraagt zich nu af of die melding doorgekomen is en anders of ze niet eens willen weten hoe het met hem is.quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:54 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
maar je hebt het toch gemeld
schat, ik heb het al beantwoord.. met linkjequote:Op dinsdag 22 september 2009 14:55 schreef wel.o.k het volgende:
nijns, als het ook nog voor de maanden voor july is:
Tabel: Wettelijke rentepercentages van de afgelopen jaren voor niet-handelstransacties Periode van Periode tot en met Percentage (procent) Staatsblad
01-07-2009 4 262, 2009
01-01-2007 30-06-2009 6 700, 2006
01-02-2004 31-12-2006 4 13, 2004
ik zit bij de overheid en zou dit niet kunnen vinden![]()
Ik hoor niets van mijn manager terug. Nou ja, weet je meteen waar je staat.quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:54 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
maar je hebt het toch gemeld, dan krijg je volgens mij bericht dat een controlle volgt.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
schat, ik heb het al beantwoord.. met linkje
wat een bedrijf zegquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik hoor niets van mijn manager terug. Nou ja, weet je meteen waar je staat.
Ik had een flinke lijst cc er bij gezet, maar ook daar stilte. Zelfs een andere manager die ziektes kan doorgeven, maar daar ook niets.
Ze bedankt me voor het antwoord op deze paginaquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:00 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
backwards posten wordt alleen door mpg gelezen
ik vroeg me al af je een pm gedaan hadquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ze bedankt me voor het antwoord op deze pagina
nou errug lekkerquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik hoor niets van mijn manager terug. Nou ja, weet je meteen waar je staat.
Ik had een flinke lijst cc er bij gezet, maar ook daar stilte. Zelfs een andere manager die ziektes kan doorgeven, maar daar ook niets.
Pot, ketel.quote:
Welkom op fokquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:04 schreef Pheno het volgende:
Wat is dat voor kutsysteem trouwens, dat PM? Ik moet nu eerst pms verwijderen in mijn inbox, komen ze in mijn prullenbak, moet ik ze nog eens verwijderen. EN het leuke is, ik mag maar 15 berichtjes op een pagina, dus ik zie nu dat ik tig paginas door moet lopen om verzonden en verwijderd weg te gooien. Sjees.
ik ben er al uit hoor, ik krijg centjes erbij (ik = schuldeiser in deze)quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik vroeg me al af je een pm gedaan had
zoek nog antwoord op jouw vraag
Wettelijke rentequote:Op dinsdag 22 september 2009 15:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik vroeg me al af je een pm gedaan had
zoek nog antwoord op jouw vraag
fijn he fokquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:04 schreef Pheno het volgende:
Wat is dat voor kutsysteem trouwens, dat PM? Ik moet nu eerst pms verwijderen in mijn inbox, komen ze in mijn prullenbak, moet ik ze nog eens verwijderen. EN het leuke is, ik mag maar 15 berichtjes op een pagina, dus ik zie nu dat ik tig paginas door moet lopen om verzonden en verwijderd weg te gooien. Sjees.
Het uurquote:
waarom heb je maar 15 berichten paar pagina? dat kun je aanpassen hoor, ik heb 50..quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:04 schreef Pheno het volgende:
quote:
Ik pas het aan naar 40, 100, sla het op, maar zie er alsnog 15quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:16 schreef Nijns het volgende:
[..]
waarom heb je maar 15 berichten paar pagina? dat kun je aanpassen hoor, ik heb 50..
quote:
heul niet.quote:
dat is wel raarquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik pas het aan naar 40, 100, sla het op, maar zie er alsnog 15
quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:
ja, voortaan noem ik hem encyclopediequote:Op dinsdag 22 september 2009 14:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Die van jou bestaat niet uit 13 delen?
ik mis 1 deelquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:21 schreef wel.o.k het volgende:
het was even zoeken
[..]
ja, voortaan noem ik hem encyclopedie
1 linker zwellichaam
2 rechter zwellichaam
3 eikel
3 voorhuid
4 urinebuis
5 perineum
6 stam
7 scrotum
8 zaadleider
9 prostaat
10 teelballen
11 zaadblaasjes
12 cowperse klier
whehehehequote:Op dinsdag 22 september 2009 15:21 schreef wel.o.k het volgende:
het was even zoeken
[..]
ja, voortaan noem ik hem encyclopedie
1 linker zwellichaam 1
2 rechter zwellichaam 2
3 eikel 3
3 voorhuid 4
4 urinebuis 5
5 perineum 6
6 stam 7
7 scrotum 8
8 zaadleider 9
9 prostaat 10
10 teelballen 11
11 zaadblaasjes 12
12 cowperse klier 13
Ik dacht nog even de n00bdevfout te hebben gevonden, ik typte eerst 50 en meteen opslaan, misschien moest ik een andere optie eerst aanklikken, zodat die 50 textbox "opgeslagen was". Dus ik klik een optie aan, weer uit, en sla op. Nope, weer springt die biatch terug naar 15.quote:
hij heeft de nummering verkeerdquote:
Toch dat slagroom.quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:26 schreef john-frusciante het volgende:
Zo ik ga er vandoor, spaghetti maken.
Anders word LL boos en gaat ze me met de deegroller slaan!!
kook zequote:Op dinsdag 22 september 2009 15:26 schreef john-frusciante het volgende:
quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:26 schreef john-frusciante het volgende:
die heeft nou ook een banquote:
Da's al heel lang, die setting stuitert af en toe. Ik heb 50 ingesteld. Soms krijg ik er 25, of 100, of 300, of 75. Maar meestal 50. Ctrl+F5 wil ook weleens helpenquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:
Die zitten er toch pas net ???quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:39 schreef Pheno het volgende:
En weer twee mods vrijwillig weg. gaat lekker daar ')
Wel ideale timing dat ZUU net dicht isquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:39 schreef Pheno het volgende:
quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:36 schreef Danny het volgende:
[..]
de mods zijn opgestapt en de users willen alleen maar rellen. geen zin in.
dan maar geen fok.
En?quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:40 schreef marcb1974 het volgende:
Ow, het oordeel van de tweede lezer over mijn scriptie is er
ik ookquote:
Beetje prijzig nogquote:
Wie nu weer?quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:39 schreef Pheno het volgende:
jij bent bereid 600 uit te geven aan een memorystickquote:
Daar mag niet over gesproken wordenquote:
Oeh noes, mijn levenquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar mag niet over gesproken wordenen kijk maar uit, straks gooien ze ook GC dicht en gaan we d'r allemaal aaaaaaaaaaaaaaaaaann
dan wacht ik toch nog maar evenquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Beetje prijzig nog&euro 599 excl. BTW bij Misco in de folder
Maar dat zal over een jaar ook wel weer weggesmolten zijn tot 100 of zo
VBL is dicht bij gebrek aan mods.quote:
en het mijnequote:
echt nietquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
jij bent bereid 600 uit te geven aan een memorystick
quote:
* GF knuffelt LL en nijns nog snel voordat GC er niet meer isquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:48 schreef Nijns het volgende:
[..]
en het mijne
ik heb helemaal geen andere vrienden dan jullie
Dankje *snif*quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
[..]
* GF knuffelt LL en nijns nog snel voordat GC er niet meer is
Cup-a-soup meeloper?quote:
dan kan ie naar huisquote:
niet te hard knijpen hequote:Op dinsdag 22 september 2009 15:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
[..]
* GF knuffelt LL en nijns nog snel voordat GC er niet meer is
whehehe nee hoorquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dan kan ie naar huis
Nog een half uurtje hier
[..]
niet te hard knijpen he
quote:
dat gaat een vast contract wordenquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:11 schreef Ladylike het volgende:
Mn baas complimenteert me net
Ik heb hem vandaag perfect geassisteerd
quote:
als hij ze allemaal moet gaan posten dan in de bantopic nou wel volquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:12 schreef Pheno het volgende:
Nou, er zijn zoveel lui door de shredder gegaan, de meesten zijn niet eens genoemd
is een goed programmaquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:13 schreef john-frusciante het volgende:
Zo ben er weer de italiaanse kost is compleet *toch wat geleerd van ready steady cook*
Berichten per pagina kun je gewoon instellen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:04 schreef Pheno het volgende:
Niet gewoon, blijkbaar, maar dat moet je nog lezen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Berichten per pagina kun je gewoon instellen.
En dat andere is voor domme n00bs die te veel ineens wegtiefen. Net als de "prullenbak" in windHOOs. Al heb je daar nog shift+delete.
laten we het hopenquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat gaat een vast contract worden
Yum! krijg al honger als ik er aan denkquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is slecht voor mijn zaak
2e quote begrijp ik nietquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
laten we het hopen
[..]
Yum! krijg al honger als ik er aan denk
Ja, verkeerd geklikt en zonder te kijken gepostquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:21 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
was volgens mij op de spaghetti
Gelezen. Maar blijkbaar is het toch gelukt.quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet gewoon, blijkbaar, maar dat moet je nog lezen.
dat klinkt iig wel logischquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:21 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
was volgens mij op de spaghetti
miss een typfout van het UWV, komt wel vaker voorquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:22 schreef Nijns het volgende:
als je je op de site van het UWV moet registreren (ben ik aan het doen) haalt hij automatisch je werkverleden wat bij hen bekend is op. Dat moet je dan aanvullen (functienaam etc) maar nu heb ik daar iets tussen staan wat me helemaal niets zegtik weet gewoon echt niet wat dat is
vertelquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:22 schreef Nijns het volgende:
als je je op de site van het UWV moet registreren (ben ik aan het doen) haalt hij automatisch je werkverleden wat bij hen bekend is op. Dat moet je dan aanvullen (functienaam etc) maar nu heb ik daar iets tussen staan wat me helemaal niets zegtik weet gewoon echt niet wat dat is
ja, men heeft nog niet gehoord van de onchange event in javascript.quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Gelezen. Maar blijkbaar is het toch gelukt.
yes met verse groentjes erin dus niet zo'n snelpakketquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat klinkt iig wel logisch
wat voor spaghetti heb je gemaakt?
bolognese?
Dat was dat baantje bij mij en jort.quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:22 schreef Nijns het volgende:
Dus ik ben nu ook de lul...quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat was dat baantje bij mij en jort.
gooi met je eigen vlees, zoals je ziet ontkom je niet aan phenoquote:
quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:25 schreef Ladylike het volgende:
Oh fuck nou krijg ik honger
Volgens mij ruik ik de spaghetti tot hier
quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:25 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
yes met verse groentjes erin dus niet zo'n snelpakket
quote:
quote:
alleen als je bij de uwv moet zijnquote:
nja IK heb voor JortK gewerktquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:27 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
gooi met je eigen vlees, zoals je ziet ontkom je niet aan pheno![]()
ga naar huis je bent klaar met werkenquote:
Ja duitendief gewoon proberen te overwerkenquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ga naar huis je bent klaar met werken
pcies, en ik voor Phenoquote:
Het Graf van de Onbekende Soldaatquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:12 schreef Pheno het volgende:
Nou, er zijn zoveel lui door de shredder gegaan, de meesten zijn niet eens genoemd
quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:34 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Ja duitendief gewoon proberen te overwerken
Hij had maar 18 kritiekpuntenquote:
heb jij daar 3x gewerktquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:35 schreef Nijns het volgende:
[..]
pcies, en ik voor Pheno
maar ik snap er niks van, datzelfde bedrijf staat er 3 keer in, steeds in perioden van ongeveer 2 maanden.
Dan heb je pech.quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:39 schreef john-frusciante het volgende:
Hoe zit dat nou als je een ban krijgt, maar je bent met 2 personen (acounts) op hetzelfe ip-adres??
blijkbaar, maar ik ben erachter wat het isquote:
Als dat zo is, dan geven ze toch gewoon jou de schuld. Zoals dat overal gaat bureaucratiequote:Op dinsdag 22 september 2009 16:40 schreef Nijns het volgende:
[..]
blijkbaar, maar ik ben erachter wat het is
heb even op mijn cv gekeken
ik vind het zo raar, zouden ze me 3 keer los hebben aangemeld?
dat kan dan hebben ze je 3x een 2 maanden contract gegeven zonder dat je hetzelf wistquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:40 schreef Nijns het volgende:
[..]
blijkbaar, maar ik ben erachter wat het is
heb even op mijn cv gekeken
ik vind het zo raar, zouden ze me 3 keer los hebben aangemeld?
ze bannen alleen je account en kijken dan wel of je niet met een kloon gaat postenquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:39 schreef john-frusciante het volgende:
Hoe zit dat nou als je een ban krijgt, maar je bent met 2 personen (acounts) op hetzelfe ip-adres??
geen wonder dat ik er daarna uit moest want anders hadden ze me een vast aan moeten biedenquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat kan dan hebben ze je 3x een 2 maanden contract gegeven zonder dat je hetzelf wist
whehehe zijn echte smiechten geweestquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:46 schreef Nijns het volgende:
[..]
geen wonder dat ik er daarna uit moest want anders hadden ze me een vast aan moeten bieden
dat blijkt jaquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
whehehe zijn echte smiechten geweest
Ja hoorquote:
Sorry, moest even een wrap in elkaar leggenquote:
ah, vriendjes?quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sorry, moest even een wrap in elkaar leggen
Wutte?quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:53 schreef Pheno het volgende:
En even een oude singlesdiscussie volgen, gewoon, de nostalgieIk denk dat ik meer posts in oude singles heb dan in de KSC. Niet die hedendaagse.
Dank jequote:Op dinsdag 22 september 2009 17:45 schreef Nijns het volgende:
echt mooie foto's maak je DM
met wie ben je daar eigenlijk?
Immer. Er was vroeger een vrij lompe reeks over singles.quote:
quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Immer. Er was vroeger een vrij lompe reeks over singles.
Jee, heb je evenquote:Op dinsdag 22 september 2009 18:02 schreef Nijns het volgende:
[..]
oeh, tell me
*Nijns gaat in kleermakerszit zitten en luistert aandachtig naar ome Pheno*
Mja, we mochten niet meer in R&P, verhuizen naar GC, later gingen ze daar huilen, gingen we naar US en later weer naar R&P (andere mod). Uiteindelijk is het opgedoekt en hernoemd naar R&P SC. Daarom post ik daar nog af en toequote:
quote:Op dinsdag 22 september 2009 18:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, we mochten niet meer in R&P, verhuizen naar GC, later gingen ze daar huilen, gingen we naar US en later weer naar R&P (andere mod). Uiteindelijk is het opgedoekt en hernoemd naar R&P SC. Daarom post ik daar nog af en toe
nee, ik ben pas later ingestroomdquote:Op dinsdag 22 september 2009 18:14 schreef Pheno het volgende:
En Aarti kent het ook nog wel. Al weet ik niet of je de eerste R&P tijd hebt meegemaakt
Ja, shit, nou weet ik niet door welke van de twee ik me aangesproken moet voelen. Achja, maakt niet uit, doen we het gewoon zo:quote:
Hahaquote:Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, shit, nou weet ik niet door welke van de twee ik me aangesproken moet voelen. Achja, maakt niet uit, doen we het gewoon zo:
Fha![]()
Haaayquote:
Fritsquote:
En een bouwvergunning?quote:Op dinsdag 22 september 2009 19:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Bwooooaah heb ik even een vette laptop dan
Binnen ja?quote:Op dinsdag 22 september 2009 19:52 schreef Dr_Flash het volgende:
wat voor 1 heb jequote:Op dinsdag 22 september 2009 19:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Stampen was het toch?quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:07 schreef Pheno het volgende:
van de trap af gooien en dan zeggen "ik had het toch gekocht"?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |