echte liefdequote:Op dinsdag 22 september 2009 14:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ook
als jij nou voor mij gaat, ga ik voor jou
toen pissen plassen werd is het gezeik begonnenquote:
jij altijd, vragen staat vrij evenals antwoorden.quote:
altijd, dat weet je tochquote:
quote:
pijnlijk punt, dat probeer ik hier al een paar weken te voorkomen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Heb je de leiding in handen genomen jah?
quote:
je bent geen loodgieter?quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:28 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
pijnlijk punt, dat probeer ik hier al een paar weken te voorkomen.
en thuis ookquote:Op dinsdag 22 september 2009 14:28 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
pijnlijk punt, dat probeer ik hier al een paar weken te voorkomen.
jouw vrouw is geen ambulancequote:Op dinsdag 22 september 2009 14:30 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
thuis was dat geen enkel probleem
quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
typisch nijns ons weer hier laten met een clitthanger
euh fok internet googlequote:Op dinsdag 22 september 2009 14:32 schreef Ladylike het volgende:
Jah nijns, zitten we hier allemaal met de enceclopedie in onze handen om je vraag te beantwoorden... loop je weg ...
quote:
ik heb hem vele naampjes gegeven maar nog noit enceclopediequote:Op dinsdag 22 september 2009 14:32 schreef Ladylike het volgende:
Jah nijns, zitten we hier allemaal met de enceclopedie in onze handen om je vraag te beantwoorden... loop je weg ...
hey maar dit kan toch ook met een ei (solli valt me net in, en het deed zeer)quote:
Wettelijke rentequote:Op dinsdag 22 september 2009 14:38 schreef Nijns het volgende:
Jullie zijn lief
wat is de wettelijk bepaalde rente
welk jaar?quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:38 schreef Nijns het volgende:
Jullie zijn lief
Die van jou bestaat niet uit 13 delen?quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:37 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb hem vele naampjes gegeven maar nog noit enceclopedie
OMG hoe kom je er opquote:Op dinsdag 22 september 2009 14:37 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
euribor?quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:38 schreef Nijns het volgende:
Jullie zijn lief
Rente op wat? Huis, spaartegoed?quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:38 schreef Nijns het volgende:
Jullie zijn lief
WHIPPED cream, what denk je zelf?quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:07 schreef Pheno het volgende:
Is slagroom trouwens de SM variant ervan?
dat dacht ik ook eerst, maar ze bedoelt wrs wat in mijn post nu omschreven isquote:
quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:32 schreef Ladylike het volgende:
ja, eerst was het LL altijd he?quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
typisch nijns ons weer hier laten met een cliffhanger
en mijn tonijn-met-liefde broodje dan?quote:
ga jij nu iemand taaltechnisch verbeteren?quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:37 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Die van jou bestaat niet uit 13 delen?
nice *aait over LL haar bol*quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat dacht ik ook eerst, maar ze bedoelt wrs wat in mijn post nu omschreven is
4, zie mijn postquote:Op dinsdag 22 september 2009 14:44 schreef wel.o.k het volgende:
Wettelijke rente - nou, dat klinkt lekker officieel. En dat is het dan ook - het is een rentesoort waar u beter nooit mee te maken kunt krijgen.
Wettelijke rente is namelijk de rente die een schuldeiser na sommatie in rekening mag brengen als de schuldenaar heeft nagelaten te betalen. De hoogte van de wettelijke rente wordt in Nederland door de overheid bepaalt - hedentendage ligt de wettelijke rente op zo'n 6 %......
dat lukt aardigquote:Op dinsdag 22 september 2009 14:41 schreef Nijns het volgende:
[..]
ja, eerst was het LL altijd he?
ik wil zo graag op haar lijken
die heb ik al opquote:[..]
en mijn tonijn-met-liefde broodje dan?
quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:41 schreef Nijns het volgende:
die is wegzwommen samen met pheno![]()
Graag gedaanquote:Op dinsdag 22 september 2009 14:45 schreef Nijns het volgende:
LL, dat is precies wat ik bedoelde, dankjewel![]()
![]()
Bel Ursul op!quote:
LL is mijn voorbeeldquote:Op dinsdag 22 september 2009 14:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat lukt aardig
moet je wel je tieten laten verkleinen
[..]
die heb ik al op
iets met knuppel en hoenderhokquote:
quote:[..]
ja, eerst was het LL altijd he?
ik wil zo graag op haar lijken
ging niet over taalquote:[..]
[..]
ga jij nu iemand taaltechnisch verbeteren?
heej!quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:47 schreef Nijns het volgende:
[..]
LL is mijn voorbeeld
daar begin ik niet aan
oh, gelukkig. toch niet weggegooit hè?
Hij heeft zn tekst in de quote getypt.quote:
Dat gaat toch naar het UWV en niet naar jou? correct me if im wrongquote:Op dinsdag 22 september 2009 14:48 schreef Pheno het volgende:
Wanneer zouden ze op het werk gaan bellen naar me. Over hoe het gaat of dat mijn ziekmelding wel is doorgekomen bijvoorbeeld? Dat moet via mijn manager, maar daar heb ik niet eens een reply van terug gehad
slecht hoorquote:Op dinsdag 22 september 2009 14:48 schreef Pheno het volgende:
Wanneer zouden ze op het werk gaan bellen naar me. Over hoe het gaat of dat mijn ziekmelding wel is doorgekomen bijvoorbeeld? Dat moet via mijn manager, maar daar heb ik niet eens een reply van terug gehad
oh, gelukkigquote:
nee GF, hij is nog maar zo klein. hij moet het ook nog leren ..quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hij heeft zn tekst in de quote getypt.
Nou niet lullig gaan doen GF
en ik denken dat hij hem had geedit maar vergeten was er verder iets bij te zettenquote:Op dinsdag 22 september 2009 14:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
correction. Ik moet het melden bij de manager dat ik ziek ben, die handelt de rest af.quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:51 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Dat gaat toch naar het UWV en niet naar jou? correct me if im wrong
nou ja ik had het gezien en ik wilde niet spammenquote:Op dinsdag 22 september 2009 14:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ja maammmmmie ik moet plasssenquote:Op dinsdag 22 september 2009 14:51 schreef Nijns het volgende:
[..]
slecht hoor
[..]
oh, gelukkig
[..]
nee GF, hij is nog maar zo klein. hij moet het ook nog leren ..
quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en ik denken dat hij hem had geedit maar vergeten was er verder iets bij te zetten
Volgende keer editenquote:Op dinsdag 22 september 2009 14:54 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
nou ja ik had het gezien en ik wilde niet spammen
[..]
Ja maammmmmie ik moet plasssen
maar je hebt het toch gemeld, dan krijg je volgens mij bericht dat een controlle volgt.quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
correction. Ik moet het melden bij de manager dat ik ziek ben, die handelt de rest af.
ja, en Pheno vraagt zich nu af of die melding doorgekomen is en anders of ze niet eens willen weten hoe het met hem is.quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:54 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
maar je hebt het toch gemeld
schat, ik heb het al beantwoord.. met linkjequote:Op dinsdag 22 september 2009 14:55 schreef wel.o.k het volgende:
nijns, als het ook nog voor de maanden voor july is:
Tabel: Wettelijke rentepercentages van de afgelopen jaren voor niet-handelstransacties Periode van Periode tot en met Percentage (procent) Staatsblad
01-07-2009 4 262, 2009
01-01-2007 30-06-2009 6 700, 2006
01-02-2004 31-12-2006 4 13, 2004
ik zit bij de overheid en zou dit niet kunnen vinden![]()
Ik hoor niets van mijn manager terug. Nou ja, weet je meteen waar je staat.quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:54 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
maar je hebt het toch gemeld, dan krijg je volgens mij bericht dat een controlle volgt.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
schat, ik heb het al beantwoord.. met linkje
wat een bedrijf zegquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik hoor niets van mijn manager terug. Nou ja, weet je meteen waar je staat.
Ik had een flinke lijst cc er bij gezet, maar ook daar stilte. Zelfs een andere manager die ziektes kan doorgeven, maar daar ook niets.
Ze bedankt me voor het antwoord op deze paginaquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:00 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
backwards posten wordt alleen door mpg gelezen
ik vroeg me al af je een pm gedaan hadquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ze bedankt me voor het antwoord op deze pagina
nou errug lekkerquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik hoor niets van mijn manager terug. Nou ja, weet je meteen waar je staat.
Ik had een flinke lijst cc er bij gezet, maar ook daar stilte. Zelfs een andere manager die ziektes kan doorgeven, maar daar ook niets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |