quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:13 schreef Ladylike het volgende:
Is slagroom nou de SM variant van gewone room?
Deel jullie visie met me aub, ik kom er maar niet uit
quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:17 schreef Ladylike het volgende:
En spuitroom?
Oh jeee
nou weet ik het helemaal niet meer
Bukake roomquote:Op dinsdag 22 september 2009 14:17 schreef Ladylike het volgende:
En spuitroom?
Oh jeee
nou weet ik het helemaal niet meer
al die meisjes van 10 die rechtstreeks aan de bus hun hele mondje volspuitenquote:
Smerig ventjequote:Op dinsdag 22 september 2009 14:21 schreef Pheno het volgende:
Ik likte de pot waarin de slagroom werd gemaakt altijd uit.
die vind ze wel lekkerquote:
Dat denk je...quote:
Waarom likte je een pot, die hoeft geen man toch? Fuck dat, waarom maak je slagroom in een pot?quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:21 schreef Pheno het volgende:
Ik likte de pot waarin de slagroom werd gemaakt altijd uit.
Het beste is als de spuitroom er uitgezogen wordt.quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:26 schreef Ladylike het volgende:
Is natuurlijk de hamvraag:
Klopt je dat nou het beste zelf, of is het lekkerder als iemand anders het klopt voor je?
In een pot kun je flink roeren.quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:26 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Waarom likte je een pot, die hoeft geen man toch? Fuck dat, waarom maak je slagroom in een pot?
quote:
een ander laten doenquote:Op dinsdag 22 september 2009 14:26 schreef Ladylike het volgende:
Is natuurlijk de hamvraag:
Klop je dat nou het beste zelf, of is het lekkerder als iemand anders het klopt voor je?
quote:
inderdaadquote:Op dinsdag 22 september 2009 14:27 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Het beste is als de spuitroom er uitgezogen wordt.
ja anders hebben we last van lamme armenquote:Op dinsdag 22 september 2009 14:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
[..]
een ander laten doen
quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:33 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
inderdaad![]()
[..]
ja anders hebben we last van lamme armen
|
Forum Opties | |
---|---|