dat is een kale luiaard.quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:25 schreef Nijns het volgende:
Duck is toch naar Panama
Raar beest in Panama
quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Doe jij de rug, die ik de voorkant.
zal wel in een kelder zitten?quote:
steeds grofferquote:
quote:
ik wil wel een sandwichquote:Op dinsdag 22 september 2009 13:15 schreef Nijns het volgende:
hai
ik krijg een sandwich-massage zie ik
het is je gegunt geniet ervanquote:Op dinsdag 22 september 2009 13:15 schreef Nijns het volgende:
hai
ik krijg een sandwich-massage zie ik
Gewoon mokeren. Of zo.quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Nieuwe tapedrive is er. Met een SCSI-aansluitkabeltje. Terwijl ik een SCSI-doorluskabeltje moest hebben
*geeft broodje tonijn*quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik wil wel een sandwich![]()
met kofffie
dat is liefquote:Op dinsdag 22 september 2009 13:20 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
het is je gegunt geniet ervan
wat isser?quote:
Dat gaat niet, piem0l. Het stekkertje is te klein, in plaats van te groot.quote:
failquote:Op dinsdag 22 september 2009 13:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Nieuwe tapedrive is er. Met een SCSI-aansluitkabeltje. Terwijl ik een SCSI-doorluskabeltje moest hebben
quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik wil wel een sandwich![]()
met kofffie
Daar hebben ze pillen voor.quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat gaat niet, piem0l. Het stekkertje is te klein, in plaats van te groot.
Solli. Afwijzing. Punt.quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:23 schreef Nijns het volgende:
wat isser?
quote:
quote:
op naar de volgende solliquote:
Nou joy. Ondertussen nog langer blijven zitten waar ik zit.quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
op naar de volgende solli
quote:
Ik moet die weer even kijken, want op dit moment zit ik me sterk af te vragen of dat wel zo is.quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:40 schreef john-frusciante het volgende:
Pheno Leuk filmpje, de wereld is mooi.
Oh ik dacht dat het om een crewfunctie hier gingquote:Op dinsdag 22 september 2009 13:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou joy. Ondertussen nog langer blijven zitten waar ik zit.
neuh. Ik zou niet weten wat er open is op dit moment. Ja VBL geloof ik, maar daar hoor ik echt niet thuis. Ik weet dat een bal rond isquote:Op dinsdag 22 september 2009 13:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat het om een crewfunctie hier ging
Zelfs mn baas denkt ineens: oei ik laat haar hard werkenquote:
Gelukkig werk ik sowieso snel (en nauwkeurig)quote:
quote:
quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Zelfs mn baas denkt ineens: oei ik laat haar hard werken
Hij was bezorgd
quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:59 schreef john-frusciante het volgende:
K vind er nix aan zonder bagger
Opslag moet bij de dir. aangevraagd worden..quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
[..]
![]()
meteen misbruik van maken en vragen om opslag
het is hier altijd baggerquote:Op dinsdag 22 september 2009 13:59 schreef john-frusciante het volgende:
K vind er nix aan zonder bagger
balenquote:
er was je net iemand voor, volgende keer beterquote:
Dat hebben al meerdere bedrijven gezegtquote:Op dinsdag 22 september 2009 13:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Zelfs mn baas denkt ineens: oei ik laat haar hard werken
Hij was bezorgd
[..]
Gelukkig werk ik sowieso snel (en nauwkeurig)
yup het moet maar hequote:
Opslag moet je aangeBODEN worden.quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Opslag moet bij de dir. aangevraagd worden..
quote:
die vind niet dat je hard moet werkenquote:Op dinsdag 22 september 2009 14:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Opslag moet bij de dir. aangevraagd worden..
quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Opslag moet je aangeBODEN worden.
ja tot dat je oud en grijs bent, vijf dagen voor je pensioen krijg je opslagquote:Op dinsdag 22 september 2009 14:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel room.quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:06 schreef Ladylike het volgende:
[..]
leuke grapjes maak je
Hier bieden ze je nog geen broodje aan
op welke planeet zit jijquote:Op dinsdag 22 september 2009 14:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ze zouden het klaar krijgen om je voor de koffie te laten betalenquote:Op dinsdag 22 september 2009 14:06 schreef Ladylike het volgende:
[..]
leuke grapjes maak je
Hier bieden ze je nog geen broodje aan
planeet opslagquote:
quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:07 schreef Pheno het volgende:
Is slagroom trouwens de SM variant ervan?
goede vraagquote:Op dinsdag 22 september 2009 14:07 schreef Pheno het volgende:
Nee, dat was bij APGquote:
op de werkplaats moeten ze er idd voor betalenquote:Op dinsdag 22 september 2009 14:08 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Ze zouden het klaar krijgen om je voor de koffie te laten betalen
is die nou gratisquote:Op dinsdag 22 september 2009 14:08 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Ze zouden het klaar krijgen om je voor de koffie te laten betalen
whehehehequote:
Ik ookquote:
naar de wc gaan is een oplossingquote:
Och, ga poepen, dan leer je nog watquote:
op z'n belgisch dan tochquote:Op dinsdag 22 september 2009 14:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Och, ga poepen, dan leer je nog wat
Zo hoef jij niets te lerenquote:Op dinsdag 22 september 2009 14:19 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
op z'n belgisch dan toch
GMTAquote:Op dinsdag 22 september 2009 14:19 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
op z'n belgisch dan toch
Heb je de leiding in handen genomen jah?quote:
echte liefdequote:Op dinsdag 22 september 2009 14:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ook
als jij nou voor mij gaat, ga ik voor jou
toen pissen plassen werd is het gezeik begonnenquote:
jij altijd, vragen staat vrij evenals antwoorden.quote:
altijd, dat weet je tochquote:
quote:
pijnlijk punt, dat probeer ik hier al een paar weken te voorkomen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Heb je de leiding in handen genomen jah?
quote:
je bent geen loodgieter?quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:28 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
pijnlijk punt, dat probeer ik hier al een paar weken te voorkomen.
en thuis ookquote:Op dinsdag 22 september 2009 14:28 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
pijnlijk punt, dat probeer ik hier al een paar weken te voorkomen.
jouw vrouw is geen ambulancequote:Op dinsdag 22 september 2009 14:30 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
thuis was dat geen enkel probleem
quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
typisch nijns ons weer hier laten met een clitthanger
euh fok internet googlequote:Op dinsdag 22 september 2009 14:32 schreef Ladylike het volgende:
Jah nijns, zitten we hier allemaal met de enceclopedie in onze handen om je vraag te beantwoorden... loop je weg ...
quote:
ik heb hem vele naampjes gegeven maar nog noit enceclopediequote:Op dinsdag 22 september 2009 14:32 schreef Ladylike het volgende:
Jah nijns, zitten we hier allemaal met de enceclopedie in onze handen om je vraag te beantwoorden... loop je weg ...
hey maar dit kan toch ook met een ei (solli valt me net in, en het deed zeer)quote:
Wettelijke rentequote:Op dinsdag 22 september 2009 14:38 schreef Nijns het volgende:
Jullie zijn lief
wat is de wettelijk bepaalde rente
welk jaar?quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:38 schreef Nijns het volgende:
Jullie zijn lief
Die van jou bestaat niet uit 13 delen?quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:37 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb hem vele naampjes gegeven maar nog noit enceclopedie
OMG hoe kom je er opquote:Op dinsdag 22 september 2009 14:37 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb hem vele naampjes gegeven maar nog noit enceclopedie
euribor?quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:38 schreef Nijns het volgende:
Jullie zijn lief
Rente op wat? Huis, spaartegoed?quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:38 schreef Nijns het volgende:
Jullie zijn lief
WHIPPED cream, what denk je zelf?quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:07 schreef Pheno het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |