quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:32 schreef Ladylike het volgende:
Jah nijns, zitten we hier allemaal met de enceclopedie in onze handen om je vraag te beantwoorden... loop je weg ...
ja, eerst was het LL altijd he?quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
typisch nijns ons weer hier laten met een cliffhanger
en mijn tonijn-met-liefde broodje dan?quote:
ga jij nu iemand taaltechnisch verbeteren?quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:37 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb hem vele naampjes gegeven maar nog noit enceclopedie
quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Die van jou bestaat niet uit 13 delen?
nice *aait over LL haar bol*quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat dacht ik ook eerst, maar ze bedoelt wrs wat in mijn post nu omschreven is
4, zie mijn postquote:Op dinsdag 22 september 2009 14:44 schreef wel.o.k het volgende:
Wettelijke rente - nou, dat klinkt lekker officieel. En dat is het dan ook - het is een rentesoort waar u beter nooit mee te maken kunt krijgen.
Wettelijke rente is namelijk de rente die een schuldeiser na sommatie in rekening mag brengen als de schuldenaar heeft nagelaten te betalen. De hoogte van de wettelijke rente wordt in Nederland door de overheid bepaalt - hedentendage ligt de wettelijke rente op zo'n 6 %......
dat lukt aardigquote:Op dinsdag 22 september 2009 14:41 schreef Nijns het volgende:
[..]
ja, eerst was het LL altijd he?
ik wil zo graag op haar lijken
die heb ik al opquote:[..]
en mijn tonijn-met-liefde broodje dan?
quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:41 schreef Nijns het volgende:
die is wegzwommen samen met pheno![]()
Graag gedaanquote:Op dinsdag 22 september 2009 14:45 schreef Nijns het volgende:
LL, dat is precies wat ik bedoelde, dankjewel![]()
![]()
Bel Ursul op!quote:
LL is mijn voorbeeldquote:Op dinsdag 22 september 2009 14:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat lukt aardig
moet je wel je tieten laten verkleinen
[..]
die heb ik al op
iets met knuppel en hoenderhokquote:
quote:[..]
ja, eerst was het LL altijd he?
ik wil zo graag op haar lijken
ging niet over taalquote:[..]
[..]
ga jij nu iemand taaltechnisch verbeteren?
heej!quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:47 schreef Nijns het volgende:
[..]
LL is mijn voorbeeld
daar begin ik niet aan
oh, gelukkig. toch niet weggegooit hè?
Hij heeft zn tekst in de quote getypt.quote:
Dat gaat toch naar het UWV en niet naar jou? correct me if im wrongquote:Op dinsdag 22 september 2009 14:48 schreef Pheno het volgende:
Wanneer zouden ze op het werk gaan bellen naar me. Over hoe het gaat of dat mijn ziekmelding wel is doorgekomen bijvoorbeeld? Dat moet via mijn manager, maar daar heb ik niet eens een reply van terug gehad
slecht hoorquote:Op dinsdag 22 september 2009 14:48 schreef Pheno het volgende:
Wanneer zouden ze op het werk gaan bellen naar me. Over hoe het gaat of dat mijn ziekmelding wel is doorgekomen bijvoorbeeld? Dat moet via mijn manager, maar daar heb ik niet eens een reply van terug gehad
oh, gelukkigquote:
nee GF, hij is nog maar zo klein. hij moet het ook nog leren ..quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hij heeft zn tekst in de quote getypt.
Nou niet lullig gaan doen GF
en ik denken dat hij hem had geedit maar vergeten was er verder iets bij te zettenquote:Op dinsdag 22 september 2009 14:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
correction. Ik moet het melden bij de manager dat ik ziek ben, die handelt de rest af.quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:51 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Dat gaat toch naar het UWV en niet naar jou? correct me if im wrong
nou ja ik had het gezien en ik wilde niet spammenquote:Op dinsdag 22 september 2009 14:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ja maammmmmie ik moet plasssenquote:Op dinsdag 22 september 2009 14:51 schreef Nijns het volgende:
[..]
slecht hoor
[..]
oh, gelukkig
[..]
nee GF, hij is nog maar zo klein. hij moet het ook nog leren ..
quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en ik denken dat hij hem had geedit maar vergeten was er verder iets bij te zetten
Volgende keer editenquote:Op dinsdag 22 september 2009 14:54 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
nou ja ik had het gezien en ik wilde niet spammen
[..]
Ja maammmmmie ik moet plasssen
maar je hebt het toch gemeld, dan krijg je volgens mij bericht dat een controlle volgt.quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
correction. Ik moet het melden bij de manager dat ik ziek ben, die handelt de rest af.
ja, en Pheno vraagt zich nu af of die melding doorgekomen is en anders of ze niet eens willen weten hoe het met hem is.quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:54 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
maar je hebt het toch gemeld
schat, ik heb het al beantwoord.. met linkjequote:Op dinsdag 22 september 2009 14:55 schreef wel.o.k het volgende:
nijns, als het ook nog voor de maanden voor july is:
Tabel: Wettelijke rentepercentages van de afgelopen jaren voor niet-handelstransacties Periode van Periode tot en met Percentage (procent) Staatsblad
01-07-2009 4 262, 2009
01-01-2007 30-06-2009 6 700, 2006
01-02-2004 31-12-2006 4 13, 2004
ik zit bij de overheid en zou dit niet kunnen vinden![]()
Ik hoor niets van mijn manager terug. Nou ja, weet je meteen waar je staat.quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:54 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
maar je hebt het toch gemeld, dan krijg je volgens mij bericht dat een controlle volgt.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
schat, ik heb het al beantwoord.. met linkje
wat een bedrijf zegquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik hoor niets van mijn manager terug. Nou ja, weet je meteen waar je staat.
Ik had een flinke lijst cc er bij gezet, maar ook daar stilte. Zelfs een andere manager die ziektes kan doorgeven, maar daar ook niets.
Ze bedankt me voor het antwoord op deze paginaquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:00 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
backwards posten wordt alleen door mpg gelezen
ik vroeg me al af je een pm gedaan hadquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ze bedankt me voor het antwoord op deze pagina
nou errug lekkerquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik hoor niets van mijn manager terug. Nou ja, weet je meteen waar je staat.
Ik had een flinke lijst cc er bij gezet, maar ook daar stilte. Zelfs een andere manager die ziektes kan doorgeven, maar daar ook niets.
Pot, ketel.quote:
Welkom op fokquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:04 schreef Pheno het volgende:
Wat is dat voor kutsysteem trouwens, dat PM? Ik moet nu eerst pms verwijderen in mijn inbox, komen ze in mijn prullenbak, moet ik ze nog eens verwijderen. EN het leuke is, ik mag maar 15 berichtjes op een pagina, dus ik zie nu dat ik tig paginas door moet lopen om verzonden en verwijderd weg te gooien. Sjees.
ik ben er al uit hoor, ik krijg centjes erbij (ik = schuldeiser in deze)quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik vroeg me al af je een pm gedaan had
zoek nog antwoord op jouw vraag
Wettelijke rentequote:Op dinsdag 22 september 2009 15:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik vroeg me al af je een pm gedaan had
zoek nog antwoord op jouw vraag
fijn he fokquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:04 schreef Pheno het volgende:
Wat is dat voor kutsysteem trouwens, dat PM? Ik moet nu eerst pms verwijderen in mijn inbox, komen ze in mijn prullenbak, moet ik ze nog eens verwijderen. EN het leuke is, ik mag maar 15 berichtjes op een pagina, dus ik zie nu dat ik tig paginas door moet lopen om verzonden en verwijderd weg te gooien. Sjees.
Het uurquote:
waarom heb je maar 15 berichten paar pagina? dat kun je aanpassen hoor, ik heb 50..quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:04 schreef Pheno het volgende:
quote:
Ik pas het aan naar 40, 100, sla het op, maar zie er alsnog 15quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:16 schreef Nijns het volgende:
[..]
waarom heb je maar 15 berichten paar pagina? dat kun je aanpassen hoor, ik heb 50..
quote:
heul niet.quote:
dat is wel raarquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik pas het aan naar 40, 100, sla het op, maar zie er alsnog 15
quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:
ja, voortaan noem ik hem encyclopediequote:Op dinsdag 22 september 2009 14:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Die van jou bestaat niet uit 13 delen?
ik mis 1 deelquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:21 schreef wel.o.k het volgende:
het was even zoeken
[..]
ja, voortaan noem ik hem encyclopedie
1 linker zwellichaam
2 rechter zwellichaam
3 eikel
3 voorhuid
4 urinebuis
5 perineum
6 stam
7 scrotum
8 zaadleider
9 prostaat
10 teelballen
11 zaadblaasjes
12 cowperse klier
whehehehequote:Op dinsdag 22 september 2009 15:21 schreef wel.o.k het volgende:
het was even zoeken
[..]
ja, voortaan noem ik hem encyclopedie
1 linker zwellichaam 1
2 rechter zwellichaam 2
3 eikel 3
3 voorhuid 4
4 urinebuis 5
5 perineum 6
6 stam 7
7 scrotum 8
8 zaadleider 9
9 prostaat 10
10 teelballen 11
11 zaadblaasjes 12
12 cowperse klier 13
Ik dacht nog even de n00bdevfout te hebben gevonden, ik typte eerst 50 en meteen opslaan, misschien moest ik een andere optie eerst aanklikken, zodat die 50 textbox "opgeslagen was". Dus ik klik een optie aan, weer uit, en sla op. Nope, weer springt die biatch terug naar 15.quote:
hij heeft de nummering verkeerdquote:
Toch dat slagroom.quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:26 schreef john-frusciante het volgende:
Zo ik ga er vandoor, spaghetti maken.
Anders word LL boos en gaat ze me met de deegroller slaan!!
kook zequote:Op dinsdag 22 september 2009 15:26 schreef john-frusciante het volgende:
quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:26 schreef john-frusciante het volgende:
die heeft nou ook een banquote:
Da's al heel lang, die setting stuitert af en toe. Ik heb 50 ingesteld. Soms krijg ik er 25, of 100, of 300, of 75. Maar meestal 50. Ctrl+F5 wil ook weleens helpenquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:
Die zitten er toch pas net ???quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:39 schreef Pheno het volgende:
En weer twee mods vrijwillig weg. gaat lekker daar ')
Wel ideale timing dat ZUU net dicht isquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:39 schreef Pheno het volgende:
quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:36 schreef Danny het volgende:
[..]
de mods zijn opgestapt en de users willen alleen maar rellen. geen zin in.
dan maar geen fok.
En?quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:40 schreef marcb1974 het volgende:
Ow, het oordeel van de tweede lezer over mijn scriptie is er
ik ookquote:
Beetje prijzig nogquote:
Wie nu weer?quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:39 schreef Pheno het volgende:
jij bent bereid 600 uit te geven aan een memorystickquote:
Daar mag niet over gesproken wordenquote:
Oeh noes, mijn levenquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar mag niet over gesproken wordenen kijk maar uit, straks gooien ze ook GC dicht en gaan we d'r allemaal aaaaaaaaaaaaaaaaaann
dan wacht ik toch nog maar evenquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Beetje prijzig nog&euro 599 excl. BTW bij Misco in de folder
Maar dat zal over een jaar ook wel weer weggesmolten zijn tot 100 of zo
VBL is dicht bij gebrek aan mods.quote:
en het mijnequote:
echt nietquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
jij bent bereid 600 uit te geven aan een memorystick
quote:
* GF knuffelt LL en nijns nog snel voordat GC er niet meer isquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:48 schreef Nijns het volgende:
[..]
en het mijne
ik heb helemaal geen andere vrienden dan jullie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |