nou ja ik had het gezien en ik wilde niet spammenquote:Op dinsdag 22 september 2009 14:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hij heeft zn tekst in de quote getypt.
Nou niet lullig gaan doen GF
Ja maammmmmie ik moet plasssenquote:Op dinsdag 22 september 2009 14:51 schreef Nijns het volgende:
[..]
slecht hoor
[..]
oh, gelukkig
[..]
nee GF, hij is nog maar zo klein. hij moet het ook nog leren ..
quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en ik denken dat hij hem had geedit maar vergeten was er verder iets bij te zetten
Volgende keer editenquote:Op dinsdag 22 september 2009 14:54 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
nou ja ik had het gezien en ik wilde niet spammen
[..]
Ja maammmmmie ik moet plasssen
maar je hebt het toch gemeld, dan krijg je volgens mij bericht dat een controlle volgt.quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
correction. Ik moet het melden bij de manager dat ik ziek ben, die handelt de rest af.
ja, en Pheno vraagt zich nu af of die melding doorgekomen is en anders of ze niet eens willen weten hoe het met hem is.quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:54 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
maar je hebt het toch gemeld
schat, ik heb het al beantwoord.. met linkjequote:Op dinsdag 22 september 2009 14:55 schreef wel.o.k het volgende:
nijns, als het ook nog voor de maanden voor july is:
Tabel: Wettelijke rentepercentages van de afgelopen jaren voor niet-handelstransacties Periode van Periode tot en met Percentage (procent) Staatsblad
01-07-2009 4 262, 2009
01-01-2007 30-06-2009 6 700, 2006
01-02-2004 31-12-2006 4 13, 2004
ik zit bij de overheid en zou dit niet kunnen vinden![]()
Ik hoor niets van mijn manager terug. Nou ja, weet je meteen waar je staat.quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:54 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
maar je hebt het toch gemeld, dan krijg je volgens mij bericht dat een controlle volgt.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
schat, ik heb het al beantwoord.. met linkje
wat een bedrijf zegquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik hoor niets van mijn manager terug. Nou ja, weet je meteen waar je staat.
Ik had een flinke lijst cc er bij gezet, maar ook daar stilte. Zelfs een andere manager die ziektes kan doorgeven, maar daar ook niets.
Ze bedankt me voor het antwoord op deze paginaquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:00 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
backwards posten wordt alleen door mpg gelezen
ik vroeg me al af je een pm gedaan hadquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ze bedankt me voor het antwoord op deze pagina
nou errug lekkerquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik hoor niets van mijn manager terug. Nou ja, weet je meteen waar je staat.
Ik had een flinke lijst cc er bij gezet, maar ook daar stilte. Zelfs een andere manager die ziektes kan doorgeven, maar daar ook niets.
Pot, ketel.quote:
Welkom op fokquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:04 schreef Pheno het volgende:
Wat is dat voor kutsysteem trouwens, dat PM? Ik moet nu eerst pms verwijderen in mijn inbox, komen ze in mijn prullenbak, moet ik ze nog eens verwijderen. EN het leuke is, ik mag maar 15 berichtjes op een pagina, dus ik zie nu dat ik tig paginas door moet lopen om verzonden en verwijderd weg te gooien. Sjees.
ik ben er al uit hoor, ik krijg centjes erbij (ik = schuldeiser in deze)quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik vroeg me al af je een pm gedaan had
zoek nog antwoord op jouw vraag
Wettelijke rentequote:Op dinsdag 22 september 2009 15:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik vroeg me al af je een pm gedaan had
zoek nog antwoord op jouw vraag
fijn he fokquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:04 schreef Pheno het volgende:
Wat is dat voor kutsysteem trouwens, dat PM? Ik moet nu eerst pms verwijderen in mijn inbox, komen ze in mijn prullenbak, moet ik ze nog eens verwijderen. EN het leuke is, ik mag maar 15 berichtjes op een pagina, dus ik zie nu dat ik tig paginas door moet lopen om verzonden en verwijderd weg te gooien. Sjees.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |